quote:Op donderdag 20 december 2012 14:02 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Om met een man in gesprek te gaan niet.
quote:
Geen excuses nodig. Je kan het nog omdraaien...quote:Op donderdag 20 december 2012 14:10 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
srry man
[..]
0909 8844 bel me snel
Ben jij Sappige Sieta van 52 jaar?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:10 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
srry man
[..]
0909 8844 bel me snel
De meeste vrouwen vinden aandacht leuk van leuke mannen, in elk geval even leuk als zijzelf. Om de een of andere reden moedigen pick-up artists mannen aan om vooral achter extreem knappe vrouwen aan te gaan (en nooit wordt hen het advies gegeven om eens in de spiegel te kijken en zichzelf ook een cijfer voor het uiterlijk te geven).quote:Op donderdag 20 december 2012 13:58 schreef Toolshed het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vinden een beetje aandacht juist leuk, zolang het niet creepy is.
hahaha.. zo dacht ik eens een meisje te herkennen maar wist het niet zeker, met de gedachte dat zij het kon zien als een versierpoging en mijn twijfels of ze het werkelijk was toch maar niet gedaan..quote:Op donderdag 20 december 2012 13:59 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Die van ik ken jou ergens van heb ik ook heel vaak gehoord, ik trap er eigenlijk ook altijd in.
Als je er echt boeken voor moet kopen en het puur een obsessie is waar je totaal geen aanleg voor hebt is het gewoon ronduit triest. Zie het type sportschool figuur die denkt dat wanneer hij spieren heeft gekweekt de dames vanzelf komen.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat ja.Daar loopt ook een topic van hier, volgens mij.
Kijk dat is de misvatting die chicks vaak makenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:43 schreef Anyanka het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vinden aandacht leuk van leuke mannen, in elk geval even leuk als zijzelf. Om de een of andere reden moedigen pick-up artists mannen aan om vooral achter extreem knappe vrouwen aan te gaan (en nooit wordt hen het advies gegeven om eens in de spiegel te kijken en zichzelf ook een cijfer voor het uiterlijk te geven).
In de praktijk zal het wel loslopen, maar ik stel me dan voor dat 10% van de vrouwen 90% van de aandacht krijgt, en dus niet alleen van leuke mannen. In de kroeg is dat natuurlijk ook zo, maar dat valt te vermijden. Lijkt me verschrikkelijk als je onder het boodschappen doen om de haverklap wordt aangesproken door een of andere idioot die zijn 'game' aan het perfectioneren is. Dat oefenen gebeurt dan weer wel op minder aantrekkelijke dames. Erg vleiend is het hoe dan ook niet voor de vrouwen: je bent alleen maar oefenmateriaal en/of neukbaar. Jippie. Persoonlijke interesse komt er niet aan te pas.
Dat betekent niet dat ik per definitie iets heb tegen iemand op straat aanspreken. Stel, je bent in alle stilte verliefd op het meisje dat vaak haar hond uitlaat in het park waar jij hardloopt, dan moet je daar vooral voor gaan!
Dat laatste is dan ook gewoon een feit.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:00 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je er echt boeken voor moet kopen en het puur een obsessie is waar je totaal geen aanleg voor hebt is het gewoon ronduit triest. Zie het type sportschool figuur die denkt dat wanneer hij spieren heeft gekweekt de dames vanzelf komen.
Wat is dan precies de misvatting? Want volgens mij is dat ongeveer wat ts wil/doet.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:27 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Kijk dat is de misvatting die chicks vaak maken
je hebt casa nova's en don juan's
verwar ze niet met elkaar
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Wat is dan precies de misvatting? Want volgens mij is dat ongeveer wat ts wil/doet.
en jij zeiquote:Maar haal beide heren/types niet door elkaar! Er zit zeker een verschil tussen een Casanova en een Don Juan.
Casanova houdt oprecht van vrouwen , hij respecteert ze, ook al heeft hij soms meerdere vrouwen tegelijkertijd.
Don Juan daarentegen heeft geen/weinig respect voor vrouwen . Hij ziet ze eerder als een object dan als een vrouw. Hij 'gebruikt' ze om zijn ego te strelen, om zichzelf beter te voelen.
Er zit dus duidelijk een verschil tussen een Casanova en een Don Juan, maar oordeel zelf of het wel zo verstandig is een relatie met zo'n type te beginnen!
quote:Erg vleiend is het hoe dan ook niet voor de vrouwen: je bent alleen maar oefenmateriaal en/of neukbaar. Jippie. Persoonlijke interesse komt er niet aan te pas.
En ts zei:quote:
Neigt meer naar de Don Juan in mijn ogen.quote:Wie doet dit weleens? Gewoon wildvreemde knappe meiden aanspreken op straat en hoe loopt dit af? Iemand leuke ervaringen?
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:13 schreef Anyanka het volgende:
[..]
En ts zei:
[..]
Neigt meer naar de Don Juan in mijn ogen.
Hoe dan ook is het onderscheid niet makkelijk te maken als je op straat wordt aangesproken. De meeste vrouwen zullen immers niet voor een Don Juan willen gaan als ze zich ervan bewust zijn dat hij dat is, en daarom gebruikt-ie mooie woorden om zich als Casanova voor te doen. Dat is het hele punt van daygame: vrouwen 'pakken' als ze minder op hun hoede zijn voor zulke types dan in een uitgaanssetting.
Maar zelfs als zouden het vooral Casanova's zijn, dan moeten die zich alsnog realiseren dat lang niet elke vrouw behoefte heeft aan zomaar ongevraagde aandacht (met voornamelijke seksuele motieven). Fijn dat zo iemand oprecht van vrouwen houdt en ze respecteert, maar dat betekent niet dat hij recht heeft op waardering voor zijn toenaderingspogingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |