Zo is het. Wel absurd eigenlijk, dat we in een samenleving leven waarbij je raar wordt gevonden als je gewoon een praatje met een medemens wilt aanknopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:06 schreef fathank het volgende:
Je moet wel van hele goeie huize komen wil je zo succes hebben. Als er geen aanleiding is om een gesprekje aan te knopen zul je al heel snel als een freak gezien worden...
Hier, en ze is momenteel alweer 2 jaar mijn vriendin. Het was in de trein en ik had zoiets 'die zie ik anders nooit meer' en heb de gok genomen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 02:41 schreef maxburger het volgende:
Wie doet dit weleens? Gewoon wildvreemde knappe meiden aanspreken op straat en hoe loopt dit af? Iemand leuke ervaringen?
Dat ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef kedge het volgende:
[..]
Moest ook direct aan die wanhopigen denken die er speciaal boeken voor kopen.
ik durfde jou niet aan te sprekenquote:
Gewoon zeggen 'hey Lisa'quote:Op donderdag 20 december 2012 13:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik durfde jou niet aan te spreken
Zou dat bij jou werken?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik durfde jou niet aan te spreken
Hahaha dat is zo dom, ik had laatst ook dat er een jongen naar mij toe kwam: 'hoi euh jij bent toch Marit?!' was dat dan een versierpoging of dacht hij echt dat ik ene Marit was?quote:
ik was geintimideerd door je schoonheidquote:
Van verwarring kan geen sprake zijn; zoals jij is er geen anderquote:[..]
Hahaha dat is zo dom, ik had laatst ook dat er een jongen naar mij toe kwam: 'hoi euh jij bent toch Marit?!' was dat dan een versierpoging of dacht hij echt dat ik ene Marit was?
Nou als je Joost heet ofzo dan was het waarschijnlijk een versierpoging jaquote:Op donderdag 20 december 2012 13:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Hahaha dat is zo dom, ik had laatst ook dat er een jongen naar mij toe kwam: 'hoi euh jij bent toch Marit?!' was dat dan een versierpoging of dacht hij echt dat ik ene Marit was?
JAAA, ze hapt in op de aandacht! sla je slag jongens!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Slijmbal.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik was geintimideerd door je schoonheid
[..]
Van verwarring kan geen sprake zijn; zoals jij is er geen ander
Geen hoge eisen aan een man?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Jawel maar heb dan ook geen hoge eisen
Kom je vaker in dit topic?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Jawel maar heb dan ook geen hoge eisen
De meeste vrouwen vinden een beetje aandacht juist leuk, zolang het niet creepy is.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:04 schreef Anyanka het volgende:
Hmmm, daygame. Eerlijk gezegd is dat geen ontwikkeling waar ik enthousiast over ben, gewoon omdat het me enorm irritant lijkt voor mooie meisjes om constant aangesproken te worden door jongens die zichzelf ervan overtuigd hebben dat ze gewoon het lef moeten hebben om op elk meisje af te stappen.
Die van ik ken jou ergens van heb ik ook heel vaak gehoord, ik trap er eigenlijk ook altijd in.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kom je vaker in dit topic?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |