Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Yup. Toen een banaantje gegeten en toen ging het wel weer.
[..]
Ik ook niet, maar ik ga ook geen moeite meer doen. Vorig jaar sportte ik 5x per week en at ik vrij gezond (voor zover dat kan als arme student zonder toko in de buurt ) maar ik viel echt niet af.
Als je spieren ontwikkelt met die sport, moet je eigenlijk meten i.p.v. wegen, gezien je wel evenveel kan wegen, maar je vetpercentage totaal anders kan zijn.
Op dinsdag 18 december 2012 00:27 schreef -Engel- het volgende: Ik neem morgen wel weer wortels mee naar het werk.... ik was van plan om alle cake op te eten
Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef DaMook het volgende: [..] Dat lijkt me echt niets.......... Ik vind ncis en hawaii five o echt top, daarnaast criminal minds en ook the big bang theory en two and a half men. Flashpoint is helaas gestopt, wil nu rookie blue en blue bloods gaan proberen .
Op dinsdag 18 december 2012 00:27 schreef -Engel- het volgende: Ik neem morgen wel weer wortels mee naar het werk.... ik was van plan om alle cake op te eten
Geen idee, maar vind het wel erg jammer . Bestond pas net 4 seizoenen en had over het algemeen een van de aangrijpendste verhalen.
The only easy day, was yesterday. (USMC) Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Nee hoor.. ik heb uiteindelijke helemaal geen cake gegeten... na het zoveelste hemelrondje hebben mijn collega's het voor mijn neus opgegeten problem solved
The only easy day, was yesterday. (USMC) Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Als je spieren ontwikkelt met die sport, moet je eigenlijk meten i.p.v. wegen, gezien je wel evenveel kan wegen, maar je vetpercentage totaal anders kan zijn.
Ik moest een fitheidstest doen op school, ik had een spierpercentage van 44,1%. Dat was toen ik net een maand weer rugby'de, 1x per week. Wil niet weten hoe het nu is.
Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef DevilsWhore het volgende: school, ik had een spierpercentage van 44,1%. Dat was toen ik net een maand weer rugby'de, 1x per week. Wil niet weten hoe het nu is.
Dat is heeeel hoog volgens mij, helemaal voor een vrouw.
Ik moest een fitheidstest doen op school, ik had een spierpercentage van 44,1%. Dat was toen ik net een maand weer rugby'de, 1x per week. Wil niet weten hoe het nu is.
Volgens mij is dat best veel ! Ben wel nieuwsgierig eigenlijk /
Dat is heeeel hoog volgens mij, helemaal voor een vrouw.
Negroïde he, aanleg voor spieren. Maar ik heb wel een BMI van 31 dus ik moet echt heel snel gaan afvallen want als ik 10 kg zwaarder ben heb ik morbide obesitas en blablabla
Negroïde he, aanleg voor spieren. Maar ik heb wel een BMI van 31 dus ik moet echt heel snel gaan afvallen want als ik 10 kg zwaarder ben heb ik morbide obesitas en blablabla
Nou het zit allemaal in spier dus blijkbaar dus het zit wel snor. Jij tackelt mij 3dubbel volgens mij
Lange seizoenen ? Alle series die ik kijk lopen ongeveer dezelfde tijd .