SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Als je spieren ontwikkelt met die sport, moet je eigenlijk meten i.p.v. wegen, gezien je wel evenveel kan wegen, maar je vetpercentage totaal anders kan zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Toen een banaantje gegeten en toen ging het wel weer.
[..]
Ik ook niet, maar ik ga ook geen moeite meer doen. Vorig jaar sportte ik 5x per week en at ik vrij gezond (voor zover dat kan als arme student zonder toko in de buurt) maar ik viel echt niet af.
![]()
jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel eens bodyattack geprobeerd?
Maar dat kan ik niet in mijn huiskamer doendaar is mijn huiskamer net iets te klein voor
Vriend van mij is less mills instructeur, dus heb zijn dvd's van de lessen. Dus heb een step thuis en een bodypump setje.![]()
keuzes keuzesquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:27 schreef -Engel- het volgende:
Ik neem morgen wel weer wortels mee naar het werk.... ik was van plan om alle cake op te etenSame shit, different day
SC hopper present![]()
ik vind het wel grappig, dat geslet en gebitch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef DaMook het volgende: [..] Dat lijkt me echt niets.......... Ik vind ncis en hawaii five o echt top, daarnaast criminal minds en ook the big bang theory en two and a half men. Flashpoint is helaas gestopt, wil nu rookie blue en blue bloods gaan proberen
.
Hawaii five O wil ik ook mee beginnen.... Ooit![]()
![]()
wortelsquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:27 schreef -Engel- het volgende:
Ik neem morgen wel weer wortels mee naar het werk.... ik was van plan om alle cake op te eten![]()
![]()
Geen idee, maar vind het wel erg jammerquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom is Flashpoint gestopt?. Bestond pas net 4 seizoenen en had over het algemeen een van de aangrijpendste verhalen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Nee hoor.. ik heb uiteindelijke helemaal geen cake gegeten... na het zoveelste hemelrondje hebben mijn collega's het voor mijn neus opgegetenquote:problem solved
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
Eat ALL the cake.
Trusten allemaal.
![]()
![]()
H5O is echt top ! Elke week weer leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig, dat geslet en gebitch.
Hawaii five O wil ik ook mee beginnen.... Ooit.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ik moest een fitheidstest doen op school, ik had een spierpercentage van 44,1%. Dat was toen ik net een maand weer rugby'de, 1x per week. Wil niet weten hoe het nu is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je spieren ontwikkelt met die sport, moet je eigenlijk meten i.p.v. wegen, gezien je wel evenveel kan wegen, maar je vetpercentage totaal anders kan zijn.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
zeker lange seizoenen of niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
H5O is echt top ! Elke week weer leuk.
![]()
Jammer! Maar wel chill dat je het thuis kan doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Maar dat kan ik niet in mijn huiskamer doendaar is mijn huiskamer net iets te klein voor
Vriend van mij is less mills instructeur, dus heb zijn dvd's van de lessen. Dus heb een step thuis en een bodypump setje.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat is heeeel hoog volgens mij, helemaal voor een vrouw.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
school, ik had een spierpercentage van 44,1%. Dat was toen ik net een maand weer rugby'de, 1x per week. Wil niet weten hoe het nu is.Rustig aan.![]()
Ik heb het vaak met traanoogjes zitten kijken ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geen idee, maar vind het wel erg jammer. Bestond pas net 4 seizoenen en had over het algemeen een van de aangrijpendste verhalen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Volgens mij is dat best veelquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moest een fitheidstest doen op school, ik had een spierpercentage van 44,1%. Dat was toen ik net een maand weer rugby'de, 1x per week. Wil niet weten hoe het nu is.! Ben wel nieuwsgierig eigenlijk
/
![]()
Negroïde he, aanleg voor spieren. Maar ik heb wel een BMI van 31 dus ik moet echt heel snel gaan afvallen want als ik 10 kg zwaarder ben heb ik morbide obesitas en blablablaquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is heeeel hoog volgens mij, helemaal voor een vrouw.
Yup. Maar ik heb niet zo'n doormeetding hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best veel! Ben wel nieuwsgierig eigenlijk
/
Nou het zit allemaal in spier dus blijkbaar dus het zit wel snor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Negroïde he, aanleg voor spieren. Maar ik heb wel een BMI van 31 dus ik moet echt heel snel gaan afvallen want als ik 10 kg zwaarder ben heb ik morbide obesitas en blablabla
Jij tackelt mij 3dubbel volgens mij
Rustig aan.![]()
Nee, dat hebben de meesten nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Maar ik heb niet zo'n doormeetding hier..
![]()
Oh, valt wel mee dus.quote:Bij vrouwen ligt een normale spiermassa ongeveer tussen de 34% en 44%
Lange seizoenen ? Alle series die ik kijk lopen ongeveer dezelfde tijdquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeker lange seizoenen of niet?.
ja zeker, en lekker!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jammer! Maar wel chill dat je het thuis kan doen.
Laatst stond ik te combatten, was ik vergeten het rolgordijn dicht te doen. Zie je opeen de postbode naar binnen kijken.
Dan denk je wel even van shit! Ik had de bel niet gehoord, dus hij zat te kloppen op het raam![]()
![]()
ja dexter is kort met 12 afleveringen, en glee is lang met 22? afleveringen. Snappie?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lange seizoenen ? Alle series die ik kijk lopen ongeveer dezelfde tijd.
![]()
Hmmm, internet is weer tegenstrijdig.quote:Spierpercentage voor vrouwen
Leeftijd Weinig Normaal Veel
10-14 <36% 36-43% >43%
15-19 <35% 35-41% >41%
20-29 <34% 34-39% >39%
30-39 <33% 33-38% >38%
40-49 <31% 31-36% >36%
50-59 <29% 29-34% >34%
60-69 <28% 28-33% >33%
70-100 <27% 27-32% >32%[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
En je kan het vooral doen als je er tijd voor hebt. Zou echt ideaal zijn voor mij, om het even tussen het huiswerk (oid) door te doen. Mijn schoonmoeder doet dat altijd met de Wii fitquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zeker, en lekker!
Laatst stond ik te combatten, was ik vergeten het rolgordijn dicht te doen. Zie je opeen de postbode naar binnen kijken.
Dan denk je wel even van shit! Ik had de bel niet gehoord, dus hij zat te kloppen op het raam
Oeps, en dan moet je de deur open doen met je rooie bezwete hasses
Naar wat ik weet is het hoog voor een vrouw.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmmm, internet is weer tegenstrijdig.Rustig aan.![]()
Ah ok, ja dan zijn de meeste lange seizoenenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dexter is kort met 12 afleveringen, en glee is lang met 22? afleveringen. Snappie?. Ben nu trouwens op die site die jij net gaf alle series die ik kijk en keek aan het aanklikken
, dat zijn er heel wat
.
Haha ik be neen atleetquote:Leeftijd Vrouw Man
6 - 12 >36 >40
13-79 >30 >34
atleet >38 >42
als je wat lesjes wilt hoor ik het welquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En je kan het vooral doen als je er tijd voor hebt. Zou echt ideaal zijn voor mij, om het even tussen het huiswerk (oid) door te doen. Mijn schoonmoeder doet dat altijd met de Wii fit
Oeps, en dan moet je de deur open doen met je rooie bezwete hassesKan er zo een paar branden voor je.
Ja en het was nog de leuke postbode ook![]()
![]()
Wat heb je daarvoor nodig, die lesjes?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je wat lesjes wilt hoor ik het welKan er zo een paar branden voor je.
Ja en het was nog de leuke postbode ook
toch wel? Hahahaha.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, ja dan zijn de meeste lange seizoenen. Ben nu trouwens op die site die jij net gaf alle series die ik kijk en keek aan het aanklikken
, dat zijn er heel wat
.
Ik vind die site wel makkelijk, zo vergeet ik nooit een aflevering![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat heb je daarvoor nodig, die lesjes?hahaha nou heb hier nog een zooi brandbare dvd's liggen.
Kan er wel 5/6 branden voor je?![]()
Zweet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffik zweet me bed uit hier
Ik dacht dat het koud was buitenEven raam open zetten
Rustig aan.![]()
Ja , maar veel series zijn al afgelopen enzo, die tel ik dus niet meer meequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch wel? Hahahaha.
Ik vind die site wel makkelijk, zo vergeet ik nooit een aflevering.
Ik kijk nu iig, NCIS, NCIS:LA, H5O, CM, Gold rush, two and a half men, the big bang theory, flashpoint (tot vorige week) en begin aan blue bloods en rookie blue.
allemaal crime series?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja , maar veel series zijn al afgelopen enzo, die tel ik dus niet meer mee.
Ik kijk nu iig, NCIS, NCIS:LA, H5O, CM, Gold rush, two and a half men, the big bang theory, flashpoint (tot vorige week) en begin aan blue bloods en rookie blue.
![]()
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]hahaha nou heb hier nog een zooi brandbare dvd's liggen.
Kan er wel 5/6 branden voor je?
Op 2.5 men en tbbt na wel jaquote:.
nope, ik werk tot 10.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij komt zaterdag toch ook?
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: