Heel ietsjes misschien, veel zal het met wiskunde a niet zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:40 schreef twaalf het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval nog iets in met de stelling van Pythagoras en sinus en cosinus in de onderbouw. Moederlief weet daar misschien wat minder van.
Op deze wijze is Tom een subsidieslurper voor de toekomst.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef twaalf het volgende:
Tom kiest vast ook helemaal zelf of hij wiskunde a of b doet.
Nee, hoor. Nieuwbouw met galerij, daar keek de keuken op uit, ergens in de Jordaan of Nieuwmarkt zo te zien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:38 schreef twaalf het volgende:
[..]
Ze wonen ook nog eens in een grachtenpand.
in 3 VWO in ieder geval wél, en dat is voor de keuze a of b.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel ietsjes misschien, veel zal het met wiskunde a niet zijn.
Je hebt gelijk, ik vergis me. Ze liepen inderdaad een grachtenpand binnen maar daar ging hij toen eten bij dat meisje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, hoor. Nieuwbouw met galerij, daar keek de keuken op uit, ergens in de Jordaan of Nieuwmarkt zo te zien.
Maar als je indoctrinatie geestelijke mishandeling vind (wat ik het in dit geval wel vind), waar trek je de lijn als instantie zijnde. Veel ouders die hun kind gelovig opvoeden doen in mijn ogen precies hetzelfde, en die kun je ook niet allemaal uit huis plaatsen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:00 schreef Injetta het volgende:
Toch raar dat een kinderbescherming blijkbaar alleen de leerplicht heeft om in te grijpen en die geestelijke mishandeling niet ernstig genoeg vindt.
Het hindert die kinderen in ieder geval niet in hun ontwikkeling. Of het moeten al meisjes binnen sgp milieu zijn? Het is wel raar dat religieuze gronden zonder morren altijd thuisonderwijs toestaat in die zin.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar als je indoctrinatie geestelijke mishandeling vind (wat ik het in dit geval wel vind), waar trek je de lijn als instantie zijnde. Veel ouders die hun kind gelovig opvoeden doen in mijn ogen precies hetzelfde, en die kun je ook niet allemaal uit huis plaatsen.
Die woont best leuk, jah.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef twaalf het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik vergis me. Ze liepen inderdaad een grachtenpand binnen maar daar ging hij toen eten bij dat meisje.
Is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar als je indoctrinatie geestelijke mishandeling vind (wat ik het in dit geval wel vind), waar trek je de lijn als instantie zijnde. Veel ouders die hun kind gelovig opvoeden doen in mijn ogen precies hetzelfde, en die kun je ook niet allemaal uit huis plaatsen.
Ik denk dat ze het dan nog wel moeilijker gaat krijgen om Tom aan het regime te houden, omdat ze dan met die broer zit die zich daarvan los heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:00 schreef Injetta het volgende:
Nou, ik denk dat moeder inderdaad straks richting Engeland vertrekt.
Misschien gaat hij als hij groot is een boek schrijven. (uiteraard geschreven door een ghostwriter)quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Op deze wijze is Tom een subsidieslurper voor de toekomst.
Volgens mij valt het dat isolement wel mee, dat is meer een beeld dat werd geschetst in die documentaire. Maar op de FB paginas van de hoofdrolspelers lijkt het wel mee te vallen. Het lijkt overigens ook alsof het vriendinnetje inmiddels een nieuwe liefde heeft gevonden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dear God, make it so, dat kind moet heel ernstig gaan puberen, maar hij durft niet omdat moeder hem volledig heeft geïsoleerd van iedereen die hem daarin zou kunnen steunen.
strong stalkingquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:50 schreef Shivo het volgende:
[..]
Volgens mij valt het dat isolement wel mee, dat is meer een beeld dat werd geschetst in die documentaire. Maar op de FB paginas van de hoofdrolspelers lijkt het wel mee te vallen. Het lijkt overigens ook alsof het vriendinnetje inmiddels een nieuwe liefde heeft gevonden.
Hou je ons op de hoogte?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:50 schreef Shivo het volgende:
[..]
Volgens mij valt het dat isolement wel mee, dat is meer een beeld dat werd geschetst in die documentaire. Maar op de FB paginas van de hoofdrolspelers lijkt het wel mee te vallen. Het lijkt overigens ook alsof het vriendinnetje inmiddels een nieuwe liefde heeft gevonden.
pizza van rauwe groetenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef MrBaas het volgende:
FAIL @ Toms Facebook:
Op de vraag pizza versus sushi zegt hij: Pizza!![]()
Je houdt ze goed in de gatenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:50 schreef Shivo het volgende:
[..]
Daar gelooft ze wel in wetenschappelijk onderzoek. Misschien moet ze gaan samenwerken met Diederik Stapel.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:03 schreef Specularium het volgende:
Interview Volkskrant:
http://www.volkskrant.nl/(...)-ik-gewoon-weg.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |