Vriendinnetje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:37 schreef Jan-Slagter het volgende:
Dat chickie was dat nou z,n zus of vriendin, mooi grietje was dat
Wat wil je doen? Een kind van 15 aan de dwangvoeding leggen? Too little too late.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:35 schreef Selestha het volgende:
Ze zouden die moeder toch wel een soort van dwangbevel kunnen opleggen om die jongen gezond te eten te geven? Op straffe van opsluiting ofzo? Dat dit niet aangepakt wordt, vind ik echt bizar.. Er is aangetoond door medisch onderzoek dat het kind tekort komt, dus waar wachten ze dan nog op? Onvoorstelbaar..![]()
Nieuws of Boulevard?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:38 schreef computergirl het volgende:
Tom en z'n moeder zo bij RTL nieuws
Volgens die guru moest hij wel zuivel tot zich nemen, maar denk maar niet dat die heks daar dan naar gaat luisteren hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
De reguliere medische wereld is het grote kwaad, daarom waarschijnlijk.
Hier heb je die 'guru':
http://www.uitdaging.net/gezond/David_Wolfe_rawfoods.html
En dan het stukje over je eigen kracht weggeven.
hahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Pindakaas, wie is er NIET groot door geworden?
Haha ja dat vond ik ook zo flauw.. omdat het beest een oorontsteking heeft die maar niet over ging..quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:40 schreef ukga het volgende:
Ze geeft haar hond 3 dagen geen eten..wtf
als dit mn buurvrouw was had ze nu serieus een probleem gehad. vuile dierenbeul
ik hoop dat ze de volgende rechtzaak van de dierenbescherming is
ik vond het verdacht veel op hersenspoeling lijken. vooral die sekteleider en hoe hij op dat manneke in aan het praten was. en die moeder maar goedkeurend knikken bij elk woord van die idioot.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind het wel een heel interessante kwestie. Ik denk dat die moeder op veel punten gelijk heeft, en doet wat ze denkt dat het beste is voor haar zoon. Er is wel degelijk een verband tussen de manier waarop we in de westerse wereld eten en alle gezondheidsproblemen die er tegenwoordig heersen in de maatschappij.. Niet alleen bepaalde kankers en diabetes maar er wordt ook gedacht dat slechte voeding een invloed heeft op de mentale toestand (depressie etc).
Wat ik vooral interessant vind aan dit verhaal is het feit dat er in Nederland ontzettend veel gezinnen zijn die hun kinderen slecht te eten geven. Kijk alleen al naar het aantal obese kinderen en jonge mensen met diabetes type 2, dat blijft toenemen. Die mensen moeten toch ook niet voor de rechtbank verschijnen? Ik begrijp dat er bij Tom terkorten zijn aan bepaalde vitamines en aan calcium (?), maar hij krijgt zelf de keus om anders te eten maar weigert het zelf. Hoe ver kun je en zou je als autoriteit dan moeten gaan om zo'n kind anders te doen eten?
Overigens vind ik het wel onzin dat hij niet naar school gaat, daar is natuurlijk helemaal geen excuus voor.
Tja.. ben het met je eens hoor, maar iedere ouder beïnvloedt natuurlijk de denkwijze van zijn/haar kind. In dit gezin gaat het over voeding, in andere gezinnen over politiek of over gastarbeiders. Ik vraag me gewoon af in hoeverre de staat zich in zulke kwesties zou moeten en mogen moeien.. Denk ook dat deze documentaire alles alleen maar erger maakt voor die jongen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond het verdacht veel op hersenspoeling lijken. vooral die sekteleider en hoe hij op dat manneke in aan het praten was. en die moeder maar goedkeurend knikken bij elk woord van die idioot.
Ik overdrijf niet..... vermenigvuldigen van 2 getallen met 2 getallen is groep 7 stof.. Als dat al moeilijker is dan de havo/vwo rekentoets...quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet overdrijven, die som was moeilijker dan de havo/vwo rekentoets.
Interessant, had ook geprobeerd hem te vinden maar dat was niet gelukt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
De reguliere medische wereld is het grote kwaad, daarom waarschijnlijk.
Hier heb je die 'guru':
http://www.uitdaging.net/gezond/David_Wolfe_rawfoods.html
En dan het stukje over je eigen kracht weggeven.
Good punt, en eens. En er zijn heus wel verbanden tussen eten en kanker aan te wijzen. Maar er zijn veel meer positieve verbanden tussen niet-rauw voedsel en gezondheid, inclusief kanker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tja.. ben het met je eens hoor, maar iedere ouder beïnvloedt natuurlijk de denkwijze van zijn/haar kind. In dit gezin gaat het over voeding, in andere gezinnen over politiek of over gastarbeiders. Ik vraag me gewoon af in hoeverre de staat zich in zulke kwesties zou moeten en mogen moeien.. Denk ook dat deze documentaire alles alleen maar erger maakt voor die jongen.
Ze zal hem dus wel naar Engeland peren...quote:
Dat is het echt. Rekenen/wiskunde is niets meer op HAVO/VWO.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet..... vermenigvuldigen van 2 getallen met 2 getallen is groep 7 stof.. Als dat al moeilijker is dan de havo/vwo rekentoets...
Ze wonen ook nog eens in een grachtenpand.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze zal hem dus wel naar Engeland peren...
Waar betalen ze het allemaal van vraag je ook af...
Onzinquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is het echt. Rekenen/wiskunde is niets meer op HAVO/VWO.
?quote:
Het zag er ook niet uit alsof die pa iemand is die een stevige alimentatie kan betalen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:38 schreef twaalf het volgende:
[..]
Ze wonen ook nog eens in een grachtenpand.
Er zit in ieder geval nog iets in met de stelling van Pythagoras en sinus en cosinus in de onderbouw. Moederlief weet daar misschien wat minder van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
?
Buiten de beta profielen is het echt niet zo veel moeilijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |