Ik zie geen topic kaap?quote:
SSSHHTquote:
Sorry wolfrolfquote:
ja maar nee maarquote:Op maandag 17 december 2012 23:55 schreef Pino112 het volgende:
Nu duurt het dus nog even.
Thnx wolfjen.
Hij moet er wel zijn wanneer Coen en Sander in Enschede draaienquote:Op maandag 17 december 2012 23:55 schreef Pino112 het volgende:
Nu duurt het dus nog even.
Thnx wolfjen.
En dan kaapt iemand anders 'm weer.quote:
PM?quote:Op maandag 17 december 2012 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je niks aan als ik zo ga pitten want de wekker staat vroeg
PM wolfrolf dan evenquote:Op maandag 17 december 2012 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je niks aan als ik zo ga pitten want de wekker staat vroeg
Ik PM je wel even een OPquote:
dat klinkt geil...quote:
zo en zo he.quote:
soasoquote:
zowiezo.quote:
Pino moet TS zijn, dan komt ie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is die OP nog niet veranderd? Wat is dezen
Nog minimaal 259 posts wachten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is die OP nog niet veranderd? Wat is dezen
Dit gaat nog heel lang duren dus..quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog minimaal 259 posts wachten.
Of 560.
Mjah, dus? Vorig jaar ging ie rond 13u 'online'. Ik heb de tijd wel hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit gaat nog heel lang duren dus..
Zie het als een traditie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit gaat nog heel lang duren dus..
Daarnaast, SR begint vandaag eigenlijk pas om 19.00 met de pre-show met Domien. Tijd zat dus nog...quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, dus? Vorig jaar ging ie rond 13u 'online'. Ik heb de tijd wel hoor.
Niets. Ik kan er wel om lachen. Zou zelf nog bijna een topickaap doen om het langer te laten duren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, dus? Vorig jaar ging ie rond 13u 'online'. Ik heb de tijd wel hoor.
16:00 met de preshow van Coen en Sander toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarnaast, SR begint vandaag eigenlijk pas om 19.00 met de pre-show met Domien. Tijd zat dus nog...
Mag van mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets. Ik kan er wel om lachen. Zou zelf nog bijna een topickaap doen om het langer te laten duren.
Daarom ja. Tiet zat!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarnaast, SR begint vandaag eigenlijk pas om 19.00 met de pre-show met Domien. Tijd zat dus nog...
Dat is dan de pre-preshow.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
16:00 met de preshow van Coen en Sander toch?
Oh. Veer zerwarrend.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
En om alvast in de stemming te komen:
Ik blijf het een briljante jingle vindenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Ik heb een link naar dat gifje in de OP staan
.
Neuh, dat staat gewoon op 3fm.nlquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwhjah, Wikipedia.
Verder wel prima, maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
ff een quote om je aandacht te trekken voor iets niet (!) SR-gerelateerd....is de oudjaarsavond/nieuwjaarsnachtplanning al bekend? komt er oliebollenradio zoals 2jr geledenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe komen ze er idd opquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik blijf het een briljante jingle vinden
Er komt een 1kHz toonquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ff een quote om je aandacht te trekken voor iets niet (!) SR-gerelateerd....is de oudjaarsavond/nieuwjaarsnachtplanning al bekend? komt er oliebollenradio zoals 2jr geledenof komen concerten zoals vorig jaar
?
of is daar nog niets over bekend?
quote:
jullie pesten mijquote:
ik lees net op twitter dat de kans groot is dat de maker van de SR-OP ze morgen gaat krijgen van een insider.....oe, spannunt!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:21 schreef MeMenno het volgende:
*valt binnen*
Hai haaai,
Kan ik morgen hier ook de 3 a 4 livestreams(tv stream, brievenbus, overzicht plein ect) vandaan hengelen, of gaat het weer ouderwets uren zoeken worden?
OMG IK LAS HET NET OOKquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik lees net op twitter dat de kans groot is dat de maker van de SR-OP ze morgen gaat krijgen van een insider.....oe, spannunt!
'Ouderwets uren zoeken'? Ze staan elk jaar in de OP hoor, dat ding wordt niet voor niets gemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:21 schreef MeMenno het volgende:
*valt binnen*
Hai haaai,
Kan ik morgen hier ook de 3 a 4 livestreams(tv stream, brievenbus, overzicht plein ect) vandaan hengelen, of gaat het weer ouderwets uren zoeken worden?
mag ik het opl.....ehm....laat maarquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
OMG IK LAS HET NET OOK
IK KWAM EEN BEETJE
1 Alessandra voor jouw postquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Ouderwets uren zoeken'? Ze staan elk jaar in de OP hoor, dat ding wordt niet voor niets gemaakt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
1 Alessandra voor jouw post
[ afbeelding ]
Ik ken wel Diederik Samsomquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:37 schreef Pino112 het volgende:
Iemand die Tim Hofman kent? Gaat ook iets met TV doen dit jaar. Nog nooit van gehoord.
Is zo'n nieuwe kerel van BNN.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:37 schreef Pino112 het volgende:
Iemand die Tim Hofman kent? Gaat ook iets met TV doen dit jaar. Nog nooit van gehoord.
Ochtend? Vanavond om 21:00quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:39 schreef waxmask het volgende:
Hoe laat gaan ze de deur dicht doen deze ochtend?
Vanmorgen om 9 uur 's avondsquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:39 schreef waxmask het volgende:
Hoe laat gaan ze de deur dicht doen deze ochtend?
Dago? Ben jij het??quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vanmorgen om 9 uur 's avonds
snap je
Coen & Sander, Timur & Ramon?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap tehfuck niet wat BNN er mee te maken heeft. Die Lodiers ook al.
Ik weet niet of ik nu geil moet worden of dat ik je stukjes brood toe moet gooien...quote:
Vrouwen kunnen multitasken toch? Zo ja, dan allebeiquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu geil moet worden of dat ik je stukjes brood toe moet gooien...
Ja, maar stel je voor dat ik me vergis. Dan komt het niet goed met het brood en zeker niet met de eendjes. Die zijn getraumatiseerd voor de rest van hun levenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken toch? Zo ja, dan allebei
Ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus dan moeten ze de hele TV-uitzending maar doen?
Dan maar brood tegen wolfrolf gooienquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar stel je voor dat ik me vergis. Dan komt het niet goed met het brood en zeker niet met de eendjes. Die zijn getraumatiseerd voor de rest van hun leven
Is dat zo ja? Volgens mij is het van 3FM, niet van alle omroepen samen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?'t is een gezamenlijk project.
Gewoon 3FM-DJ's. Niet een een of andere Tim of Patrick.quote:Wie moet het dan doen volgens jou?
3FM is geen "één" omroep hé.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Volgens mij is het van 3FM, niet van alle omroepen samen.
Niet alle DJ's "presenteren" graag op tv.quote:[..]
Gewoon 3FM-DJ's. Niet een een of andere Tim of Patrick.
Ik zeg ook niet dat het één omroep is. Maargoed, we zien wel wat het wordt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
3FM is geen "één" omroep hé.
[..]
Niet alle DJ's "presenteren" graag op tv.
Neuh, maar je zegt dat het niet van alle omroepen samen is. tuurlijk is dat 't ook niet, maar wel van alle omroepen die op 3FM uitzenden, en daar hoort BNN ook bij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het één omroep is. Maargoed, we zien wel wat het wordt.
Ik ben pitten, tot over 6u.
![]()
En dan alle eendjes van slag zeker... Nee, laat maar, ik hou van beestjesquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan maar brood tegen wolfrolf gooien
Sterkte...quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het één omroep is. Maargoed, we zien wel wat het wordt.
Ik ben pitten, tot over 6u.
![]()
die gozer zit al jaren op 101 te knallenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:37 schreef Pino112 het volgende:
Ik zet mijn geld op Jordy - dur dur d'être bébéquote:Op dinsdag 18 december 2012 05:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Aso dat Giel Beelen nooit de graveyard shift doet. Alleen omdat ie normaal gesproken een ochtendprogramma presenteert.
Anyways, nummers die ongetwijfeld veel aangevraagd gaan worden:
Justin Bieber - Baby
Muse - Plug In Baby
Willie Nelson en Norah Jones - Baby, it's cold outside
Talpaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
normaal deed sophie hilbrand t, ook bnnquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus dan moeten ze de hele TV-uitzending maar doen?
19:00 tot 20:30 op NLD3 geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:28 schreef gekkie000000 het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat de uitzendingen beginnen vandaag?
Kan niets vinden op 101tv.
Oke bedankt, ik kan echt niet wachten tot 21.00 uurquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:32 schreef franklop het volgende:
[..]
19:00 tot 20:30 op NLD3 geloof ik
Om 16.00 beginnen ze al op 101TV met de Coen&Sander show vanuit het huis.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:28 schreef gekkie000000 het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat de uitzendingen beginnen vandaag?
Kan niets vinden op 101tv.
19.30 tot 21u.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:32 schreef franklop het volgende:
[..]
19:00 tot 20:30 op NLD3 geloof ik
Nope.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:58 schreef TheVulture het volgende:
Is de tijd dat de dj's opgesloten zitten nu korter dan vorig jaar?
quote:
Gers zal ook niet iedereen bevallen denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:14 schreef themauster het volgende:
Frans Bauer als 1e slaapgast vanavond, hebben we het ergste meteen als 1e gehad.
Zolang die niet z'n eigen nummers gaat kwelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gers zal ook niet iedereen bevallen denk ik.
VanVelzen wel, dat gaat weer episch worden verwacht ik.
Met z'n bril.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:15 schreef Keano het volgende:
Ik denk juist dat Frans Bauer 1 van de leukste slaapgasten gaat zijn. Lachen gast.
Wie? VV of Gers?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang die niet z'n eigen nummers gaat kwelen.
Ik denk dat Frans Bauer in Enschede goed ontvangen gaat worden. Er zijn bepaalde wijken waar hij erg populair is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:15 schreef Keano het volgende:
Ik denk juist dat Frans Bauer 1 van de leukste slaapgasten gaat zijn. Lachen gast.
Hmm oke, dat kan ja. Heb ik zelf geen last van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
VV. Die kan fijn wat covers tokkelen en improviseren, maar eigen nummers zingen.... brrrrr
Bij mij voor de deur staat een auto met zo'n zelfde sticker op de motorkapquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
Bij mij voor de deur staat een auto met zo'n zelfde sticker op de
Hij heeft ook dezelfde kleur en het lijkt hetzelfde model, grote kans dat het dezelfde auto isquote:
Goede actie dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Komt er zaterdag gewoon een filmploeg naar de winkel voor de luchtgitaren actie.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Komt er zaterdag gewoon een filmploeg naar de winkel voor de luchtgitaren actie.
Oei, dat wordt luchtgitaren poetsenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:38 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:
Al begonnenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oei, dat wordt luchtgitaren poetsen
Nope. Waren al uitverkocht bij de leverancierquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verkopen jullie ook luchtdrumstokjes?
Ik heb er anders nog wel een paar, hebb0n?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verkopen jullie ook luchtdrumstokjes?
Pics.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef CindieY het volgende:
Zo, speciaal voor de gelegenheid het themashirtje van SR aangedaan.
Omdat ik geen fatsoenlijke foto voor elkaar krijgquote:
Ik heb donderdag een trui besteld in de webshop. Bleek ik een cijfertje fout te hebben gezet in de postcode. Retour gestuurd dus. In plaats van dat ze het nog een keer opsturen moest ik een nieuwe bestellen en betalen. Zou later m'n geld wel weer terug krijgen. Sommige webshopsquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef CindieY het volgende:
Zo, speciaal voor de gelegenheid het themashirtje van SR aangedaan.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat ik geen fatsoenlijke foto voor elkaar krijgMaar als jij in hetzelfde gebouw als de afgelopen twee weken zit, komen we elkaar misschien nog tegen
Zal dat niet aan Selektvracht liggen? Met Wehkamp is nergens mis mee hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een trui besteld in de webshop. Bleek ik een cijfertje fout te hebben gezet in de postcode. Retour gestuurd dus. In plaats van dat ze het nog een keer opsturen moest ik een nieuwe bestellen en betalen. Zou later m'n geld wel weer terug krijgen. Sommige webshops.
Oh, was jij afgelopen twee dinsdagen niet ook in D te vinden? Daar zit ik namelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:22 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Ik zit nu in F, tot 11.30u in T en daarna ben ik wel in E te vinden waarschijnlijk ja.
![]()
Natuurlijk, ook DHL fout (om te beginnen is het mijn fout, mea culpa), maar die retourenservice bij de SR webshop is natuurlijk om te janken. "Anders moeten wij drie keer verzendkosten betalen, dat doen we natuurlijk niet". Daar heb ik natuurlijk geen moer mee te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal dat niet aan Selektvracht liggen? Met Wehkamp is nergens mis mee hoor
Toen we elkaar zagen was E. Wij hebben geen lokaal, dus we gaan gewoon ergens een lokaal kapen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, was jij afgelopen twee dinsdagen niet ook in D te vinden? Daar zit ik namelijk
DHL zijn sowieso prutsers.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Natuurlijk, ook DHL fout (om te beginnen is het mijn fout, mea culpa), maar die retourenservice bij de SR webshop is natuurlijk om te janken. "Anders moeten wij drie keer verzendkosten betalen, dat doen we natuurlijk niet". Daar heb ik natuurlijk geen moer mee te maken.
In D dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen we elkaar zagen was E. Wij hebben geen lokaal, dus we gaan gewoon ergens een lokaal kapen.
Dan doen we dat wel ergens in D. Waar zit je?
Oh, DHL in jouw geval. Mijn shirt kwam met Selektvracht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Natuurlijk, ook DHL fout (om te beginnen is het mijn fout, mea culpa), maar die retourenservice bij de SR webshop is natuurlijk om te janken. "Anders moeten wij drie keer verzendkosten betalen, dat doen we natuurlijk niet". Daar heb ik natuurlijk geen moer mee te maken.
Selektvracht van DHL is het toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, DHL in jouw geval. Mijn shirt kwam met Selektvracht.
Dat is wel bagger dan. Heb je de nieuwe al gekregen?
Valt mee, zal het kleinste gebouw van Windesheim zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
D is groot.
(en dan bedoel ik gebouw D he).
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dat over cupmaten D en F
Ik til de tafel op hier
Kappen!!!1
H is kleiner.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Valt mee, zal het kleinste gebouw van Windesheim zijnM'n eerste twee jaar op Windesheim bijna alleen maar daar geweest, oude journalistiek-gebouw. Die tosti's
![]()
In de kantine van D, die was namelijk niet van dat cateringsbedrijf. Maar die kantine is al jaren niet meer open, er wordt nu sowieso judo gegevenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
H is kleiner.
Waar kon je die dingen halen dan?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dat over cupmaten D en F
Ik til de tafel op hier
Kappen!!!1
Owh daar jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
In de kantine van D, die was namelijk niet van dat cateringsbedrijf. Maar die kantine is al jaren niet meer open, er wordt nu sowieso judo gegeven
Als oud-journalistiek gebouw zit er waarschijnlijk meer dan je denktquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh daar jaNooit geweten dat er een kantine heeft gezeten.
Ja klopt. In D130 zit een klein hokje van 1x1m met (geluidsdichte) dubbele wand met aansluitmogelijkheden inderdaad.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als oud-journalistiek gebouw zit er waarschijnlijk meer dan je denktStudio, radiostudio, montageruimtes. We hadden een eigen mediatheek op de 2de verdieping. Good old times
Nog niet. SER is in de maak.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:51 schreef Geo4kant het volgende:
Dit jaar geen apart subforum of los topic voor SR?
Dat er maar weer zo'n leuk topic komt, ik heb mijn gifjes alweer klaar staanquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog niet. SER is in de maak.
Los topic is er sowieso nooit geweest en gaat er ook niet komen dacht ik.
Zien!quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat er maar weer zo'n leuk topic komt, ik heb mijn gifjes alweer klaar staan![]()
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350099quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand die weet op welk Canal Digitaal zender SR te volgen is? Of heb ik pech?
Al die vragen zoals 'welke zender' enzo staan er wel inquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef CindieY het volgende:
Pino, heb je aan een soort FAQ gedacht in de OP? Al die veelgestelde vragen hier
Uitroeptekens en caps dan maarquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al die vragen zoals 'welke zender' enzo staan er wel in.
Edit: Dat stond er vorig jaar ook al btw, maar toen werd er alsnog naar gevraagd.
Geen SR te zien op genoemde kanalenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350099
Het is dan ook nog niet begonnen. Zie deze link: http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350128quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen SR te zien op genoemde kanalen
Thanks voor de link
Ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tussen 12 en 2? Moet ik helaasch missen
Wanneer ga je die gebruiken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef Geo4kant het volgende:
Oke, 1 gifje dan. Gebruik deze boven en onder:
[ afbeelding ]
Moet wel aandacht trekken
Aha...quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is dan ook nog niet begonnen. Zie deze link: http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350128
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aha...
Oh en ik zie in de op geen info over tv zenders.
Wat een vriendelijkheid hier tochquote:
Denk dat het veel vragen zou besparen om de OP nu gewoon al up te datenquote:
Neen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat het veel vragen zou besparen om de OP nu gewoon al up te daten
Nieuwe topic een goed plan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat het veel vragen zou besparen om de OP nu gewoon al up te daten
Ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent de baas van dit topic?
Dan moet je ook niet zeiken als mensen bepaalde vragen stellenquote:
Stomme vraag, jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mensen die de baas zijn van een topicquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja. Zie UI.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:25 schreef CindieY het volgende:
Tijd om te gaan, ik zie de SR-OP vanzelf verschijnen later deze dag
Tot in Dquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:25 schreef CindieY het volgende:
Tijd om te gaan, ik zie de SR-OP vanzelf verschijnen later deze dag
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Zie UI.
Nee, even serieus, ik heb de OP gemaakt ja. Komend topic zal ik openen en dan de TT en OP in SR-stijl ombouwen.
Iedereen in dit topic is dat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En jij bent 1 van zijn onderdanen ?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen SR te zien op genoemde kanalen
Komt nog welquote:
Je post hier. Daarmee geef je automatisch toe. Er is slechts één remedie...quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je post hier. Daarmee geef je automatisch toe. Er is slechts één remedie...
Precies, de enige remedie!quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ga wel even stofzuigen en dweilen
Het is begonnen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
Jeetje wat een chaos hier in het topique
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:43 schreef minthy het volgende:
Op naar school.
Misschien tot ergens in de late avonden/diepe nachten en anders tot na SR (voor de mensen die SR niet volgen)![]()
Sterkte op schoolquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:43 schreef minthy het volgende:
Op naar school.
Misschien tot ergens in de late avonden/diepe nachten en anders tot na SR (voor de mensen die SR niet volgen)![]()
quote:
Nogal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, is dit ook al weer 10 jaar geleden. Zo guilty pleasure als het maar zijn kan.
Haha die heb ik gemist. Welke is dat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:58 schreef henkde_j het volgende:
De stem van Dommel die een reclame inspreekt
Iets van Palazzo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha die heb ik gemist. Welke is dat?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet altijd hieraan denken
ze was 11 daar
Zelfs al heb ik de lapo dan mag jij hem uiteraard kapen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hee Rolfjen, spam dit topic es vol, behalve de LaPo.
Nog even de keuken opruimen en dan help ik wel even meequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hee Rolfjen, spam dit topic es vol, behalve de LaPo.
Die andere 3 vergeten de komende weekquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey![]()
Ja ik dacht ik begin alvast
Alleen zit nu in 4 sc's, ik raak straks nog in de war
schrobbuhhhhhquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog even de keuken opruimen en dan help ik wel even mee
Die photoshop had ik toch al eens eerder gepost?quote:
Ja daaaaagquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die andere 3 vergeten de komende week. Dat ga ik iig wel proberen
.
Jij bent altijd gek.quote:
Ja maar hij blijft geniaalquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die photoshop had ik toch al eens eerder gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |