Nou, dan heb je je antwoord toch?quote:Op maandag 17 december 2012 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Die komt niet zonder Tamashii, en die vindt mij niet meer zo lief omdat ik haar meiske plaag.
Dat is toch niet zo moeilijk? Je hoeft maar te zeggen dat je aan Rokje's kont hebt gezeten, of kingtoppie te plagen en te wachten op de volgende ochtend.quote:
Ja godverdomme, wees eens niet zo'n wijsneus!quote:Op maandag 17 december 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dan heb je je antwoord toch?
Een leuk persoon die niet naast jullie wil slapen.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk? Je hoeft maar te zeggen dat je aan Rokje's kont hebt gezeten, of kingtoppie te plagen en te wachten op de volgende ochtend.
Ik mag niet eens mezelf zijn bij jou.quote:Op maandag 17 december 2012 23:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, wees eens niet zo'n wijsneus!
Pffff ... dat gebeurt praktisch op elke meetquote:Op maandag 17 december 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, was een andere BBQ meet. Er is wel geneukt.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Maar die was minder episch dan die waar Engel was. Daar was ik ook niet bij
Hij wil je nu al veranderenquote:Op maandag 17 december 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag niet eens mezelf zijn bij jou.
Uhu ik hoor het altijd achterafquote:Op maandag 17 december 2012 23:36 schreef -Engel- het volgende:
Pffff ... dat gebeurt praktisch op elke meet
Op de laatste meet bij mij volgens mij nietquote:Op maandag 17 december 2012 23:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]Yes idd
Beneden niet iig, ik heb niet geslapenquote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op de laatste meet bij mij volgens mij niet
Boven ook niet volgens mijquote:Op maandag 17 december 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beneden niet iig, ik heb niet geslapen.
Heb jij al eens geneukt op een meet?quote:Op maandag 17 december 2012 23:36 schreef -Engel- het volgende:
/fixedquote:Op maandag 17 december 2012 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ben jij wel eens geneukt op een meet?
Ff denken.... nee dat was idd braaf.quote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op de laatste meet bij mij volgens mij niet
Hier niet hoor, namen wil ikquote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ... wel ontzettend gezoend... maar dat is toch bekend
Ik dacht met 2 vrouwen boven te gaan liggen, en toen kwam Mono er bijquote:Op maandag 17 december 2012 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ff denken.... nee dat was idd braaf.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht met 2 vrouwen boven te gaan liggen, en toen kwam Mono er bij
Ja Wierden was de eerste ontmoeting ja..... Die WAS pas echt episch .... wat een gekkenhuis was dat...quote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef Myraela het volgende:
De wierden meet, mijn eerste ontmoeting met Engel.Tenminste, die ik me kan herinneren.
Hij stalkt me gewoonquote:Op maandag 17 december 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
.
Die kerel ruikt kansen van mijlenver.
Ja.... dat was ook een beetje jammer.... ik lag prima op mijn matje ... lekker veel ruimte enzo...quote:Op maandag 17 december 2012 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht met 2 vrouwen boven te gaan liggen, en toen kwam Mono er bij
Meets die niet in Leiden zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, meets waar ik niet ben geweest.
Die van Roy was tof hoorquote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meets die niet in Leiden zijn.
Ik had ook niet veel ruimtequote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... dat was ook een beetje jammer.... ik lag prima op mijn matje ... lekker veel ruimte enzo...
quote:Op maandag 17 december 2012 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toen ik een subtiel duwtje gaf beet ze me gewoon.
Die kreeg ik mee ja..... nog lang last van gehad?quote:Op maandag 17 december 2012 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toen ik een subtiel duwtje gaf beet ze me gewoon.
Nee dat nietquote:Op maandag 17 december 2012 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die kreeg ik mee ja..... nog lang last van gehad?
Beter iets dan niets toch? 4 meets afgeweest, niks gebeurdquote:Op maandag 17 december 2012 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan dus wel zeggen dat ik de aanraking van iemands mond gevoeld heb
quote:Op maandag 17 december 2012 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan dus wel zeggen dat ik de aanraking van iemands mond gevoeld heb
Dat is ook het hoogtepunt uit mijn fok meet loopbaan.quote:Op maandag 17 december 2012 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter iets dan niets toch? 4 meets afgeweest, niks gebeurd.
Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 17 december 2012 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jeetje.quote:Op maandag 17 december 2012 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is iig al meer dan ikquote:Op maandag 17 december 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook het hoogtepunt uit mijn fok meet loopbaan.
Hallo ik lijk wel 12....quote:
Jesus nog 11 te gaanquote:Op maandag 17 december 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
Bij mij was het ook pas na 15 meets ofzo raak hoor.
Van de hoeveel meets?quote:Op maandag 17 december 2012 23:51 schreef twi het volgende:
Slechts op twee meets waar ik ben geweest is geneukt, dat valt toch wel mee.
En alle 2 de keren was jij het?quote:Op maandag 17 december 2012 23:51 schreef twi het volgende:
Slechts op twee meets waar ik ben geweest is geneukt, dat valt toch wel mee.
Jaquote:Op maandag 17 december 2012 23:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus dat ik er gewoon niks van kan.
Tsja...quote:Op maandag 17 december 2012 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste keer Loka en Newb.
Tweede keer Mono en Merel.
But I'm feeling EVILquote:Op maandag 17 december 2012 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daag hem nou niet uit, die jongen staat al op springen.
Mono en Merel, dat is nieuws voor me.quote:Op maandag 17 december 2012 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste keer Loka en Newb.
Tweede keer Mono en Merel.
Trusten !!!quote:Op maandag 17 december 2012 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik weet wel waar ik in binnen kom wanneer ik alleen maar even welterusten wil zeggen.
Slaap lekker allemaal!
Jij en Myra?quote:Op maandag 17 december 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, de andere was wel redelijk vanzelfsprekend natuurlijk
En loka lijkt zo onschuldig hequote:Op maandag 17 december 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, de andere was wel redelijk vanzelfsprekend natuurlijk
quote:Op maandag 17 december 2012 23:57 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet toch wat om te voorkomen dat je wakker wordt gehouden door geluid van boven
Pppf zo snel gaat dat niet hoorquote:Op maandag 17 december 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, door dat je zei dat je evil bent ziet hij je nu voor zich in zo'n duivelspakje
Ik ben natuurlijk superhot in zo'n outfitje, maar zie zijn antwoord hierbovenquote:Op maandag 17 december 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, door dat je zei dat je evil bent ziet hij je nu voor zich in zo'n duivelspakje
Hij durft het gewoon niet toe te gevenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk superhot in zo'n outfitje, maar zie zijn antwoord hierboven
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij durft het gewoon niet toe te geven
Ja, onwijs stilletjes seks hebben terwijl ze gewoon in de tuin staan. Godverdomme zeg.quote:Op maandag 17 december 2012 23:57 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet toch wat om te voorkomen dat je wakker wordt gehouden door geluid van boven
lastigquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, onwijs stilletjes seks hebben terwijl ze gewoon in de tuin staan. Godverdomme zeg.
Nee maar ik ben nu even bezig. Hhhmmmmquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat je het niet eens even ingebeeld hebt nadat ik het gezegd heb?
Ik wil niet weten waarmeequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee maar ik ben nu even bezig. Hhhmmmm![]()
Strippend natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Engel in een duivelspakje ......
Ik zie haar toch. Meer is niet nodigquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij gaat staan strippen terwijl niemand je ziet?
Natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij gaat staan strippen terwijl niemand je ziet?
Datquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie haar toch. Meer is niet nodig.
Truequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah als ik me echt focus en ik vind het interessant dan lukt het wel.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Soort van album in mijn brein. Even bladeren
.
zoeksequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn nestje maar eens opzoeken.
trustenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn nestje maar eens opzoeken.
ik ken hetquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:30 schreef -Engel- het volgende:
Goed plan ja.....
Fok.... is slecht voor mijn slaaptijd
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
10 minuten wakker en nu al een gesprek over slikken en sperma in je gezicht gespoten krijgen.
Het moet niet gekker worden
Altijd gezellig de whatsappquote:
10 minuten wakker en nu al een gesprek over slikken en sperma in je gezicht gespoten krijgen.
Ik had expres geen namen genoemd he schatquote:
Super. Koekje erbij?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had expres geen namen genoemd he schat
En dat ze pijn in dr bips heeftquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan zegt C_A dat als ze niet meer reageert ze aan de beurt is
En nee, dit verzin ik echt niet!
ja weet je hoe hardquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat ze pijn in dr bips heeft
Je snapt dat ik nu heus niet denk aan harde stoeltjes bij de dokter he?quote:
Ik wel hoor C_A!! Je heb een lekker strak kontje dus die stoeltjes zijn al snel pijnelijk!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt dat ik nu heus niet denk aan harde stoeltjes bij de dokter he?
Slijmbalquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wel hoor C_A!! Je heb een lekker strak kontje dus die stoeltjes zijn al snel pijnelijk!
Gelukkig niks ernstigs!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een voetbalkont volgend een vriend... Weet nog steeds niet of dat positief of negatief is.
Yes geen keelontsteking
Wel beetje griep...
Dat is een dikke doch ferme kont.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een voetbalkont volgend een vriend... Weet nog steeds niet of dat positief of negatief is.
Het zal je maar gezegd wordenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is een dikke doch ferme kont.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zie je dat ik gelijk had!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig niks ernstigs!!
En griep gaat wel weg als je genoeg vitamientjes slikt, ook wel bekend als sperma
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie je dat ik gelijk had!
Maar niet te diep pijpen, anders gaat het keeltje bijn doen.
Ik heb vorige maand keelontsteking gehad.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:14 schreef Myraela het volgende:
Ik zou liever keelontsteking hebben. Van die lekkere sterke pijnstillers waarvan ik moet giechelen.En antibiotica kuurtje waardoor het toch zo over is.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niets mis met jouw kont.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand keelontsteking gehad.
Het rommelde wel een beetje in mijn keel zei hij, maar je mag niet 2 maanden achter elkaar een antibiotica kuurtje krijgenDus ik werd weggestuurd met paracetamol en neusspray
[..]
Is er nog meer stevig geworden door voetbal?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is wel iets steviger geworden door het voetballen
Maar dat is alleen maar goed
Je bent toch al klaar met wachten?quote:
Mijn bovenbenenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is er nog meer stevig geworden door voetbal?
[..]
Je bent toch al klaar met wachten?
Douchen jullie ook gezellig samenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn bovenbenen
Ja joh ik ben allang thuis
ben nu de vloer aan het dweilen
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Douchen jullie ook gezellig samen
Kan je mij niet mee nemen als je GBF ( Gay best friend? )quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je mij niet mee nemen als je GBF ( Gay best friend? )
Zij weten toch niet dat het niet waar is. Ik gedraag me wel zo en kom gezellig thee drinken in de kleedkamers en kom jullie assisteren met afdrogen en aankleden
Super gezelligquote:
Dat zou ik moeten testen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is wel iets steviger geworden door het voetballen
Maar dat is alleen maar goed
Eerst zien dan geloven!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zeker gezellig in de kleedkamer
Deze taak neem ik zaterdag op me, en zal verslag doen naar u via DM.quote:
Daarna zal ik het moeten controleren, en zullen we samen nog een keer terug moeten keren naar haar team om een vergelijkend warenonderzoek uit te voeren. Maar dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:28 schreef ook_gek het volgende:
Deze taak neem ik zaterdag op me, en zal verslag doen naar u via DM.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven!
[..]
Deze taak neem ik zaterdag op me, en zal verslag doen naar u via DM.
Hahahahaha stelletjequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarna zal ik het moeten controleren, en zullen we samen nog een keer terug moeten keren naar haar team om een vergelijkend warenonderzoek uit te voeren. Maar dat lijkt me logisch.
Eet een koe gras?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarna zal ik het moeten controleren, en zullen we samen nog een keer terug moeten keren naar haar team om een vergelijkend warenonderzoek uit te voeren. Maar dat lijkt me logisch.
Volgens mij wil je mij niet mee hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Wedden dat je zaterdag niet gaat
Jawel.... maar jij doet zo twijfelachtigquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij wil je mij niet mee hebben
Ja maar jij wilt niet kroegen tocht doenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel.... maar jij doet zo twijfelachtig
Ik ga gek doen.... en jij bent de juiste persoon om gek mee te doen
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar jij wilt niet kroegen tocht doen
Ja maar er moet toch gezopen worden? Bar dansen, shotjes weg tikken, kroegjes onveilig maken, nooit meer naar huis. Loesoe?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Ik neem alleen een fles sourz mee....
(sowieso heb ik niet zo heel veel geld om uit te gevenMoet ook nog eten en benzine betalen
)
ik kan wel merken dat jij er vorig jaar niet bij was. Toen was het echt gezelligquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar er moet toch gezopen worden? Bar dansen, shotjes weg tikken, kroegjes onveilig maken, nooit meer naar huis. Loesoe?
Het lijkt wel een tamme boel te gaan worden
Ja nee nu heb je me echt weten te overtuigenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan wel merken dat jij er vorig jaar niet bij was. Toen was het echt gezellig
Lekker met mijn hand in de kots van Heloef wrijven
Klinkt behoorlijk gezelligquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan wel merken dat jij er vorig jaar niet bij was. Toen was het echt gezellig
Lekker met mijn hand in de kots van Heloef wrijven
Die heb ik verdrongen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:51 schreef Myraela het volgende:
Ik weet de regen en de kou nog, zo geweldig was het niet.
Ja ik leunde op de tafel waar dus kots van Heloef op lagquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nee nu heb je me echt weten te overtuigen
Ik vond het heel gezellig vorig jaarquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:47 schreef Myraela het volgende:
En Watertornado die het zonde vond dat heloef zijn broodje kebab weg deed.
ja de kou en regen was vervelendquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:51 schreef Myraela het volgende:
Ik weet de regen en de kou nog, zo geweldig was het niet.
Omdat je toen nog niet tot de leuke mensen behoorde, denk ik.quote:
Gelukkig heb ik een warme zachte plek waar ik mijn handjes kan opwarmen, bedankt miranquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja de kou en regen was vervelend
Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je toen nog niet tot de leuke mensen behoorde, denk ik.
Was je er toen al ja?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook nietOf eigenlijk wel, maar ik durfde niet
Gequote omdat waarheid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:20 schreef Myraela het volgende:
Ik was en ben nog steeds één van de tofste mensen.
Where legends were bornquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je er toen al ja?
Ik weet wel dat je er vanaf januari was, bij Roy.
[..]
Gequote omdat waarheid.
ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie gaan er nu allemaal mee zaterdag?
Hey little girl, wanna go for a ride?quote:
Nog steeds niet, denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je toen nog niet tot de leuke mensen behoorde, denk ik.
waar naartoe?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie gaan er nu allemaal mee zaterdag?
Iedereen er in hangenquote:[b]Op dinsdag 18 december 2012 19:13 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
[..]
heyhey man die hoopt een kerstboom te zijn
Serious Request, Glazen huis, 3 fm, 3 dj's worden opgesloten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]
???
[..]
heyhey man die hoopt een kerstboom te zijn
Dat hou je nooit!!quote:
owww zitdatzooowquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serious Request, Glazen huis, 3 fm, 3 dj's worden opgesloten?
Wie mag er dan voor piek spelen?quote:
Wie het meeste schittert?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie mag er dan voor piek spelen?
Na de kerst tuig ik hem wel even afquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie mag er dan voor piek spelen?
mwoah sla er hooguit even op ondertussen dat ik je na het aftuigen naar het grote vuur breng...quote:
Kan ik in ieder geval zeggen dat ooit iemand mij in vuur en vlam wist te zettenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah sla er hooguit even op ondertussen dat ik je na het aftuigen naar het grote vuur breng...
o jee is het zo erg met je gesteld?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan ik in ieder geval zeggen dat ooit iemand mij in vuur en vlam wist te zetten
Nee hoorquote:
Dat heb ik ook zo nu en danquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee hoorAlleen laatste tijd echt bar weinig bezig met liefde/relaties. Even totaal geen interesse in
True, maar nu wil ik gewoon bier drinken, sporten, films kijken, slapen, werken. That will doquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo nu en danMaar dan slaat het je wel een keer in je gezicht
Mooi laat maar komenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo nu en danMaar dan slaat het je wel een keer in je gezicht
Beetje saai misschien na een tijdjequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, maar nu wil ik gewoon bier drinken, sporten, films kijken, slapen, werken. That will do
Hé jij daarquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah sla er hooguit even op ondertussen dat ik je na het aftuigen naar het grote vuur breng...
Ik wist helemaal niet dat jij aan zingen deed?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef -Engel- het volgende:
Hoi allemaal
Ik heb weer heerlijk gezongen
Zo af en toe.... ja....quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij aan zingen deed?
Of was je aan het douchen?
Wat zing je zoal dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo af en toe.... ja....
Onder de douche ook natuurlijk
O.a. the house of the rising sun, hit the road jack, think, bluesbrothersmuk, Evita, en vandaag wat kerstnummers ....quote:
Ooh wat leuk zeg! Vooral "think" moet leuk zijn om te doen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O.a. the house of the rising sun, hit the road jack, think, bluesbrothersmuk, Evita, en vandaag wat kerstnummers ....
Zeker.... al moet ik wel zeggen dat ik het niet acapela kan .... beetje muziek erbij vind ik wel fijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh wat leuk zeg! Vooral "think" moet leuk zijn om te doen!
Sowieso heb je dat bij de meeste instrumenten dat het anders erg kaal klinkt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zeker.... al moet ik wel zeggen dat ik het niet acapela kan .... beetje muziek erbij vind ik wel fijn
Dat inderdaad of je moet een compleet koor hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sowieso heb je dat bij de meeste instrumenten dat het anders erg kaal klinkt.
Geeft altijd zo'n lekkere boost in het laag hè.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik zing altijd dikke lul onder de douche.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik zing altijd dikke lul onder de douche.
Deze is wel favoriet: Wie zeurt krijgt geen beurt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geeft altijd zo'n lekkere boost in het laag hè.
Wat is jouw favoriete meezingnummer van hun?
Ik hoor geen klachtenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat moet fantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastisch klinken
Nee.... ik had het er over dat ik ook geen klachten krijgquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt me helemaal niet horen zingen.
Ow, bij deze dan. Ik moest mijn oorpluggen erin mikkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik had het er over dat ik ook geen klachten krijg
Mooiquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Ow, bij deze dan. Ik moest mijn oorpluggen erin mikken.
Nee. doe maar nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]!
Nu moet ik doortrapter worden.
Gebeurd nog wel regelmatigquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee. doe maar nietStraks ben ik weer helemaal van
huh ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Krijg ik weer dreig dm's binnen.
Jahaa!!quote:
Vanavond naar WotW! Morgen lekker vrij en kan dan dus hopelijk uitslapen.quote:
Geniet!quote:Op woensdag 19 december 2012 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanavond naar WotW! Morgen lekker vrij en kan dan dus hopelijk uitslapen.
Lekker genieten van de kou in Nederland!quote:Op woensdag 19 december 2012 08:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet!![]()
Nog 2 daagjes en ik heb vakantie![]()
Binnen zitten naast de open haardquote:Op woensdag 19 december 2012 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker genieten van de kou in Nederland!
Lol! Een vrouw naast me in de trein flipt omdat ze blijkbaar voor niets op pad is. Haar afspraak belt net af.
Het is een iets oudere vrouw en zit te vloeken als een ervaren dokwerker.
Goedemorgen wereld.
Ik vind haar eng!quote:Op woensdag 19 december 2012 08:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Binnen zitten naast de open haard![]()
Klinkt als een gezellig mens, doe haar de groetjes
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind haar eng!
Stapt ze nog bij dezelfde halte uit ook. :x
Kom ik op kantoor is de warme chocomelk opquote:
De deceptiequote:Op woensdag 19 december 2012 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom ik op kantoor is de warme chocomelk op
Gut gut gut wat een kut leven heb je tochquote:Op woensdag 19 december 2012 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom ik op kantoor is de warme chocomelk op
En ook al geen gesprek op de WA over sperma en seksquote:Op woensdag 19 december 2012 09:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gut gut gut wat een kut leven heb je toch
Mogguh schatje van me
Het is poeder nuquote:Op woensdag 19 december 2012 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook al geen gesprek op de WA over sperma en seks![]()
Doe je goedquote:
Ja iets met whatsappquote:
Daar heb ik al een paar uur niet naar gekeken om eerlijk te zijn. Ik zit hier mn best te doen om een contract te krijgen waarvan ik inmiddels niet eens meer zeker weet of dat wel de oplossing isquote:
heb je geen wiki?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat in hemelsnaam is een gewogen gemiddelde![]()
En waarom lette ik nooit op tijdens de economielessen
Ga niet bijdehand doen tegen mijquote:Op woensdag 19 december 2012 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
heb je geen wiki?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gewogen_gemiddelde
Waarom is dat geen oplossing dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik al een paar uur niet naar gekeken om eerlijk te zijn. Ik zit hier mn best te doen om een contract te krijgen waarvan ik inmiddels niet eens meer zeker weet of dat wel de oplossing is
Weet ik toch nietquote:Op woensdag 19 december 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom is dat geen oplossing dan?
PMquote:Op woensdag 19 december 2012 16:06 schreef ook_gek het volgende:
Jawel want je zegt zelf dat je niet denkt dat het de juiste oplossing is.
Ik snap je niet meer
Ja ik snap hem weer!quote:
Ik heb het al gedelegeerdquote:Op woensdag 19 december 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik snap hem weer!
Even informeren wat het beste is
ik help jequote:Op woensdag 19 december 2012 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga niet bijdehand doen tegen mij![]()
I know ik heb er gewoon ff zwaar de balen in en op jou kan ik dan wel bitchen tochquote:
ik onthou alles.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know ik heb er gewoon ff zwaar de balen in en op jou kan ik dan wel bitchen toch
Uhuh en dan volgt er een hele eisenlijst met hoe ik het goed kan maken en als puntje bij paaltje komt doen we daar niks mee.quote:
Kunnen ze dat niet beter door een professional laten doen?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt he, op dag 1 hier gezegd: ik heb GEEN verstand van de financiele administratie, ik heb dat nog nooit gedaan, ik heb er geen interesse voor en ik heb er geen feeling mee.
Aangenaam, ik ben Hups. In mijn eentje de gehele financiele administratie van dit bedrijf
Groot gelijk!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kunnen ze dat niet beter door een professional laten doen?
Hier gaat iets misquote:
wat is deze?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en dan volgt er een hele eisenlijst met hoe ik het goed kan maken en als puntje bij paaltje komt doen we daar niks mee.
Toch?
Oh?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
wat is deze?
als ik iets bedenk dan gebeurt dat ook
Zo te lezen gaat er geneukt worden!quote:
Vast nietquote:Op woensdag 19 december 2012 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat er geneukt worden!
mannen denken ook maar aan 1 ding hequote:Op woensdag 19 december 2012 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat er geneukt worden!
Nee hoor is morgen pasquote:
Jij niet wil je beweren?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
mannen denken ook maar aan 1 ding he
En dat vind ik boeiend omdat...?quote:
Geen ideequote:Op woensdag 19 december 2012 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat vind ik boeiend omdat...?
Succesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |