Dit is dus waarom jij mislukt bent als cabaretier, je bent gewoon niet grappig.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:48 schreef Equites het volgende:
[..]
Neem nog een lijn man. Dan begrijp ik het misschien ook.
Inderdaad, stop mij maar vol met pep en dexadrientjes, laat de coke maar even aan Kieft en Kraaij.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:48 schreef DrDentz het volgende:
Johannes is toch niet zo van de kinderdrugs?
O ik wist niet dat ik grappig probeerde te zijn man. Laat zitten joh.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is dus waarom jij mislukt bent als cabaretier, je bent gewoon niet grappig.
Zelfs je zus achter de piano kon er niet om lachen?
Ik zag toch achter je een meneer lachen. Bedankt trouwens hoor!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:49 schreef Equites het volgende:
[..]
O ik wist niet dat ik grappig probeerde te zijn man. Laat zitten joh.
Ah wat maakt het uit. Laat gaan joh.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:49 schreef Equites het volgende:
[..]
O ik wist niet dat ik grappig probeerde te zijn man. Laat zitten joh.
Er komt zeker voor jullie iets groots aanquote:Op woensdag 19 december 2012 01:09 schreef Grifte het volgende:
Die trailer van RTL 7 voor hoogtepuntjes show op oudejaarsavond is prima man, dat wordt genieten.
Gaat Oliviertje nog voor Kerstmannetje spelen hier met een compilatietje, of bewaard hij zijn presentjes voor de jongste VI hooligan?
Is toch veel leuker man. Wie leest er tegenwoordig nog in dat sprookjesboek?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger ging men dan naar de kerk, nu zetten we een VI compilatietje op.
Het kerstverhaal is voor mij Johan in de rol van Scrooge, en Hansie Hansie als het kindeke Jezus.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Is toch veel leuker man. Wie leest er tegenwoordig nog in dat sprookjesboek?
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom eens met voorbeelden Marco? Sef Vergoossen misschien? De campingvriend van Jan Reeker.
Mijn oma is zeer gelovig opgevoed, die vind jou nou niet leuk meer. Die doet de computer uit nu.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Is toch veel leuker man. Wie leest er tegenwoordig nog in dat sprookjesboek?
Jan van Halst zegt ook weer evenveel zinnigs als normaal.quote:
Ooooo ik kan nu al niet wachten!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:56 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Er komt zeker voor jullie iets groots aan
Eerst Kerstdag, komt allemaal goed
Opdoeken dat item, weg ermee.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:19 schreef Lunice het volgende:
[ afbeelding ]
Zij moet uit beeld blijven voor 1 of andere boerenlul uit de betuwe die één zinnetje mag zeggen.![]()
WE WANT JUPILER BACK
Doet hij het weer? Viel me ook al eens op dat Tom daar staat.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef NECfan het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Iwan van Duren en Tom Knipping steeds voor die Waalbrug doen bij items die niets met NEC te maken hebben? Of vinden ze dat gewoon een mooi decor (waar ik het overigens wel mee eens ben)?
Johan Derksen beaamt de breedgedragen Fok!-mening dat Tukkerland=Duitslandquote:Op woensdag 19 december 2012 20:13 schreef NECfan het volgende:
Zwolle is trouwens de voetbalhoofdstad van Overijssel, aldus Johan Derksen net in VI Vandaag
Vandaag was het geen Tom, maar Iwan die daar stond.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zou Tom Knipping onder die spoorbrug wonen? He? Anders zou ik niet weten wat hij daar steeds staat te doen. Jij? Zielig hoor voor het mannetje.
Oh ja? Oh. Misschien hebben ze op de redactie van VI een poster van die spoorbrug hangen waar ze iedere keer voor staan te ouwehoeren.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:37 schreef NECfan het volgende:
[..]
Vandaag was het geen Tom, maar Iwan die daar stond.
Het is trouwens geen spoorbrug hoor. Gewoon een brug voor autos en fietsers.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oh ja? Oh. Misschien hebben ze op de redactie van VI een poster van die spoorbrug hangen waar ze iedere keer voor staan te ouwehoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |