Ik wil wel Nederland is helemaal Oranje, gezongen door Dannyquote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef Evertjan het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/bepaal-openingsnummer-bij-vi
voor het goede doel mensen!
Geef me hoop Jomanda geef me hoopquote:Op donderdag 20 december 2012 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel Nederland is helemaal Oranje, gezongen door Danny
zat te denken aan Heppie Luis van H. Kraaij jrquote:Op donderdag 20 december 2012 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel Nederland is helemaal Oranje, gezongen door Danny
M'n zusje komt zoquote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geef me hoop Jomanda geef me hoop
Je zou het niet meer over m'n zus hebben. GODVERDOMME!quote:
Minachting van je publiek, meneer Beelen bepaald wel even wat goede muziek is weet je wel. Misselijkmakend.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb helemaal niets tegen Serious Request, maar je kan Bert van Oranje niet eens aanvragen
Heb je dat zelf ingescand? Grote klasse jongen!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
Interviewtje met Gijp. Niets mis mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar gaat mijn Tom Knipping niet direct overeind van staan maar als je toch bezig bent.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
Foto'tjes. Zal ik die van Britt Dekker ook doen?
Ok Sjeik, dankjequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Vanavond naar de bioscoop geweest. Lekker filmpje gepakt, de Hobbit.
Drie uur lang vechtende dwergen!
Vooral met 15 minuten aan reclame per uitzending.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:55 schreef Lunice het volgende:
Gijp snapt alleen niet dat anderhalf uur precies goed is en juist niet te lang.
Maak daar maar 20+ van met die kantineheld en al die gesponsorde kutitempjes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral met 15 minuten aan reclame per uitzending.
Hand in Hand kameraden.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef Evertjan het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/bepaal-openingsnummer-bij-vi
voor het goede doel mensen!
Formidabel!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
Interviewtje met Gijp. Niets mis mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij had ook al moeite met de uitspraak van San Jose Earthquakes. Hans heeft trouwens ook nog in Engeland gevoetbald, in Brighton, en heeft hier zelfs een trainersdiploma ontvangen (dit diploma is helaas niet geldig in Nederland). Het klopt dat hij in Canada heeft gespeeld, heb het gecheckt op wikipuhdia, Hans claimde zelf topscorer geweest te zijn daar. Dat kan best, maar dan waren de spitsen daar niet echt op schot, want Hans noteert 4 doelpunten in 30 wedstrijden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:05 schreef Pascalus het volgende:
Dit filmpje vind ik zeer rullevant:
Hansie lijkt moeite te hebben met Engels, maar hij heeft in Canada en Engeland gevoetbald... Toch?
Ik kan mij slechts beroepen op een paar youtube filmpjes aangezien ik René nooit in het echt heb zien voetballen maar die filmpjes doen mij geloven dat René zeker niet onaardig was als voetballer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 05:33 schreef Helpmefok het volgende:
Wil gijp horen over de Pellenka.
Toch een 10 keer grotere voetballer dan René ooit was. en dat in een half seizoen.
Van der Gijp had tig keer meer talent als Pellé, heeft er echter wel veel te weinig mee gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had ook al moeite met de uitspraak van San Jose Earthquakes. Hans heeft trouwens ook nog in Engeland gevoetbald, in Brighton, en heeft hier zelfs een trainersdiploma ontvangen (dit diploma is helaas niet geldig in Nederland). Het klopt dat hij in Canada heeft gespeeld, heb het gecheckt op wikipuhdia, Hans claimde zelf topscorer geweest te zijn daar. Dat kan best, maar dan waren de spitsen daar niet echt op schot, want Hans noteert 4 doelpunten in 30 wedstrijden.
[..]
Ik kan mij slechts beroepen op een paar youtube filmpjes aangezien ik René nooit in het echt heb zien voetballen maar die filmpjes doen mij geloven dat René zeker niet onaardig was als voetballer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |