Ja, leuk. Allemaal even lachen mensen wat het begint een beetje zielig te worden!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oh ja? Oh. Misschien hebben ze op de redactie van VI een poster van die spoorbrug hangen waar ze iedere keer voor staan te ouwehoeren.
Veerboot bescheiden als altijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:59 schreef Veerboot het volgende:
Hallo, stelletje opgevoerde paardenvijgen!
Plofkop!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:59 schreef Veerboot het volgende:
Mafkees! Dorpsidioot!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:59 schreef Veerboot het volgende:
As je nou niet oprot!?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:59 schreef Veerboot het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Veerboot bescheiden als altijd.
Ho, Ho! Beetje minder a.u.b.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:59 schreef Veerboot het volgende:
Ben je op de brommer gekomen?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:49 schreef Veerboot het volgende:
Ik zal moeten blijven posten om dit topic nog enig niveau te geven.
Ik kijk er altijd na. Ondanks het niveau is het veel beter dan Studio Voetbal.quote:
Gelhoofd!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dit topic trekt ook allerlei beesten aan.
Als voetbal cabaret wordt haak ik afquote:
een latexmodel is niet gelijk aan cabaret.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Als voetbal cabaret wordt haak ik af
Raadsel: Wat doet Jan Boskamp in de kerstvakantie?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:56 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Er komt zeker voor jullie iets groots aan
Eerst Kerstdag, komt allemaal goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |