SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In haar bed, natuurlijk.quote:Ja, een half jaar of nog langerquote:Op maandag 17 december 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaaaaaa
Hoe lang moeten we nu wachten op het nieuwe seizoen![]()
![]()
ook jahquote:Op maandag 17 december 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar een monitor?
is gewoon te weinig dat me boeit op tvSame shit, different day
SC hopper present![]()
Mwoah er zijn wel toffe series, die download ik dan want reclames zijn kots irritantquote:Op maandag 17 december 2012 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook jah
is gewoon te weinig dat me boeit op tv.
![]()
Er is darten op nuquote:Op maandag 17 december 2012 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook jah
is gewoon te weinig dat me boeit op tv![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In haar bed, natuurlijk.
[..]
Ja, een half jaar of nog langer
Noessssss!
Nu even TBBT kijken
En dan ben ik weer bij!![]()
Is er al een nieuwe aflevering?quote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Noessssss!
Nu even TBBT kijken
Have funquote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Noessssss!
Nu even TBBT kijken
![]()
Daar begin ik mee zodra het seizoen is afgelopen, alles in 1 ruk kijkenquote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Noessssss!
Nu even TBBT kijken
En dan ben ik weer bij!.
![]()
Truste luitjes!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
is ook wel leuker om er een aantal achter elkaar te kijkenquote:Op maandag 17 december 2012 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar begin ik mee zodra het seizoen is afgelopen, alles in 1 ruk kijken.
![]()
![]()
Ik heb geen geduld om elke week de nieuwe aflevering te moeten downloadenquote:Op maandag 17 december 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is ook wel leuker om er een aantal achter elkaar te kijken.
![]()
Schoolwerk.quote:Op maandag 17 december 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor de dames want die zijn afwezig.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
owww dacht ff dat je een webcam geinstalleerd had in d'r slaapkamerquote:Op maandag 17 december 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch, hé. "Goh, waar zal ik eens gaan slapen? Hmm... op de vloer?"
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Winds of Winter moet uitkomen.quote:
Neequote:Op maandag 17 december 2012 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owww dacht ff dat je een webcam geinstalleerd had in d'r slaapkamer![]()
. Waarom zou ik?
![]()
Scheikunde uitleggen aan onwetenden.
lekker, maar in de winter ben ik niet echt een ijs-eterquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is een moeilijke opgavequote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Scheikunde uitleggen aan onwetenden..
Ik wel. Voor ijs kun je me wakker makenquote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker, maar in de winter ben ik niet echt een ijs-eter![]()
![]()
ik doe vaan geneens een pogingquote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Computergerelateerd spul uitleggen aan onwetenden.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
in een restaurant prefereer ik na het eten ook meestal een koffie ipv ijsquote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel. Voor ijs kun je me wakker maken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik lust geen koffie. Daarnaast kun je ook koffie na het ijs nemenquote:Op maandag 17 december 2012 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in een restaurant prefereer ik na het eten ook meestal een koffie ipv ijs![]()
![]()
dan neem ik er nog eenquote:Op maandag 17 december 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie. Daarnaast kun je ook koffie na het ijs nemen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb een computerprobleem.quote:
1 van m'n computers start gewoon op en laadt gewoon windows (ik hoor het jingletje) maar het ding geeft ineens geen beeld meer.
Al geprobeerd op een andere plug van de vga kaart maar dat mocht niet baten. Het lijkt wel alsof de monitorkabel er niet in zit, maar hij zit er gewoon in -_-![]()
Toch nog een keer proberen .... aan de kabel prusten bedoel ikquote:Op maandag 17 december 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een computerprobleem.
1 van m'n computers start gewoon op en laadt gewoon windows (ik hoor het jingletje) maar het ding geeft ineens geen beeld meer.
Al geprobeerd op een andere plug van de vga kaart maar dat mocht niet baten. Het lijkt wel alsof de monitorkabel er niet in zit, maar hij zit er gewoon in -_-![]()
![]()
Denk er om!quote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Scheikunde uitleggen aan onwetenden.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
In safemode opstarten, kijken of ie wat doet.quote:Op maandag 17 december 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een computerprobleem.
Ik probeer wel even een andere monitorquote:Op maandag 17 december 2012 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toch nog een keer proberen .... aan de kabel prusten bedoel ik![]()
![]()
ik zie in de R&P SC eigenlijk nog maar zelden posts van mensen die ook niet hier posten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hij geeft helemaal geen beeld meer, ook niet tijdens de POST.quote:Op maandag 17 december 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In safemode opstarten, kijken of ie wat doet.![]()
Bij mij werkt dat ...quote:Op maandag 17 december 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik probeer wel even een andere monitor![]()
![]()
Ow, helemaal niet meer? Kaart eruit halen, beetje poetsen en er weer in drukken?quote:Op maandag 17 december 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij geeft helemaal geen beeld meer, ook niet tijdens de POST.![]()
Mensen die niet in R&P komenquote:Op maandag 17 december 2012 22:43 schreef Koen66 het volgende:
ik zie in de R&P SC eigenlijk nog maar zelden posts van mensen die ook niet hier posten![]()
![]()
monitor uit? powerkabel er niet in?quote:Op maandag 17 december 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij geeft helemaal geen beeld meer, ook niet tijdens de POST.Same shit, different day
SC hopper present![]()
heb je wel het aanlampje?quote:Op maandag 17 december 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij geeft helemaal geen beeld meer, ook niet tijdens de POST.![]()
blablabla.....quote:Op maandag 17 december 2012 22:43 schreef Koen66 het volgende:
ik zie in de R&P SC eigenlijk nog maar zelden posts van mensen die ook niet hier posten![]()
Monitor-led blijft oranje, alsof de computer helemaal niet opstart, maar dat doet de computer dus wel. Gaar...quote:Op maandag 17 december 2012 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
monitor uit? powerkabel er niet in?![]()
ik drink eigenlijk alleen thee als ik niet lekker ben, met rumquote:Op maandag 17 december 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon om vragen, meestal hebben ze het wel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kaart eruit halen, poetsen en erin drukken danquote:Op maandag 17 december 2012 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Monitor-led blijft oranje, alsof de computer helemaal niet opstart, maar dat doet de computer dus wel. Gaar....
![]()
Ja dat had ik ook.... stekkers iets harder aandrukkenquote:Op maandag 17 december 2012 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Monitor-led blijft oranje, alsof de computer helemaal niet opstart, maar dat doet de computer dus wel. Gaar...![]()
Het aan-lampje? Bedoel je op de pc kast? Ja, dat werkt gewoon. Ook start windows gewoon op. Hij geeft alleen geen beeld meerquote:-_-
![]()
ik post overal op fok. Ik heb geen vaste SC meerquote:Op maandag 17 december 2012 22:43 schreef Koen66 het volgende:
![]()
ik heb nu honing rumquote:Op maandag 17 december 2012 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik drink eigenlijk alleen thee als ik niet lekker ben, met rum![]()
![]()
Ik ga eerst een andere monitor proberen, dan ga ik dit doen:quote:Op maandag 17 december 2012 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook.... stekkers iets harder aandrukkenThanksquote:Op maandag 17 december 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaart eruit halen, poetsen en erin drukken dan.
![]()
![]()
ik post her in der in een stuk of 6,7 SC'squote:Op maandag 17 december 2012 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik post overal op fok. Ik heb geen vaste SC meer
hangt van drukte/gezelliheid af waar dat isSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nee lampje van de monitor.....quote:Op maandag 17 december 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het aan-lampje? Bedoel je op de pc kast? Ja, dat werkt gewoon. Ook start windows gewoon op. Hij geeft alleen geen beeld meer-_-
als dat werkt en die van de pc.... dan moet ie het toch normaal gesproken doen..... of heeft het BOEM gezegd?
![]()
![]()
ja dat is ook mijn planquote:Op maandag 17 december 2012 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik post her in der in een stuk of 6,7 SC's
hangt van drukte/gezelliheid af waar dat is![]()
![]()
Lampje van de monitor blijft oranje, alsof ie helemaal niet aangesloten is. Daarom ga ik eerst maar effe een andere monitor proberen (nadat ik klaar ben met etenquote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee lampje van de monitor.....als dat werkt en die van de pc.... dan moet ie het toch normaal gesproken doen..... of heeft het BOEM gezegd?
)
![]()
Ik wacht op het moment dat ik kan zeggen I told you soquote:Op maandag 17 december 2012 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lampje van de monitor blijft oranje, alsof ie helemaal niet aangesloten is. Daarom ga ik eerst maar effe een andere monitor proberen (nadat ik klaar ben met eten)
![]()
Maar ik ben geen infer dus wat muhahaha zegt, zal vast beter werken
Eet smakelijk![]()
![]()
jazeker welquote:
En je weet best welke
En straks SR natuurlijk weer
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2012 22:51:56 ]![]()
Ik heb geen idee...quote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jazeker wel
En je weet best welke![]()
Ja, dank!quote:Op maandag 17 december 2012 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat ik kan zeggen I told you so![]()
Maar ik ben geen infer dus wat muhahaha zegt, zal vast beter werken
Eet smakelijk![]()
![]()
Pssst morgen is Cryothic jarig. Het zou tof zijn als jullie hem ff gaan spammen ofzoHij gaat morgen weer aan het werk dus hij zal vast wel weer hier posten
![]()
![]()
Is goed, als ik kan FOK!kenquote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
Pssst morgen is Cryothic jarig. Het zou tof zijn als jullie hem ff gaan spammen ofzoHij gaat morgen weer aan het werk dus hij zal vast wel weer hier posten
.
![]()
Mijn kerstpakket:
- 2 mokken met een hartje/ster erop
- 3 kaarsen
- Koffie/thee thermoskan
- Latte Macchiato
- Chocolademelk
- Oldtimer drop
- Chocolade
Dat verpakt in een design prullenmand. En nog een windlicht.![]()
Komt goedquote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Yep!quote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu wel!
En Koen weet het ook![]()
![]()
Wow de tering... Dat is veel.quote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nu zo'n beetje 4000kcal op, en dat is nog niet genoeg![]()
Ik ben morgen grootste deel van de dag niet thuis, maar misschien kan ik morgen ochtend wat doen?quote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Nog wat lekkers gebakken![]()
![]()
Slaap lekkerquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Dmen/pmenquote:Op maandag 17 december 2012 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben morgen grootste deel van de dag niet thuis, maar misschien kan ik morgen ochtend wat doen?![]()
![]()
Ok, kijk ze!quote:Op maandag 17 december 2012 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nog even Homeland kijken en dan kom ik nog even terug denk ik![]()
Ik kan toch nooit slapen![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan toch nooit slapen
Kiekse
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik NCISquote:Op maandag 17 december 2012 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan toch nooit slapen. Series
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
9 boterhammen, broodje van Subway, bord macaroni, banaan, mandarijn, chips, ijs.quote:
Chocolademelk, thee, cupasoup tomaat, chocolademelk, sinas![]()
Dat is ook het planquote:Op maandag 17 december 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vaag man, je zou echt moddervet moeten worden.
.
![]()
Awesomequote:Op maandag 17 december 2012 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja cookiemonster
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben morgen tot 4 uur thuis, komt goedquote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Woa man..... en bijna alles is slechtquote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
9 boterhammen, broodje van Subway, bord macaroni, banaan, mandarijn, chips, ijs.
Chocolademelk, thee, cupasoup tomaat, chocolademelk, sinas![]()
![]()
Wat boeit het of het gezond is of niet? Ik kom niet aanquote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Woa man..... en bijna alles is slecht![]()
![]()
Dan boeit het nog wel of het gezond is natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat boeit het of het gezond is of niet? Ik kom niet aan![]()
Mij niet, als ik maar aan kom.quote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan boeit het nog wel of het gezond is natuurlijk![]()
Heb je al geprobeerd de samenstelling aan te passen?quote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wat boeit het of het gezond is of niet? Ik kom niet aan
Meer eiwitten, meer in lijn met de koolhydraten en minder vet... dat laatste heb je niet zoveel nodig![]()
![]()
Destijds 2L melk per dag gedronken (tussen 8.30 en 17.00) voor 3 weken. I.c.m. van 6 naar 8 boterhammen kwam ik 6kg aan in 3 weken. Maar zoveel melk is ook niet gezond.quote:Op maandag 17 december 2012 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd de samenstelling aan te passen?
Meer eiwitten, meer in lijn met de koolhydraten en minder vet... dat laatste heb je niet zoveel nodigNope.quote:![]()
Waar en waarom wil je aankomen? Zoals je nu eet neemt alleen het vet percentage toe, buik, benen en gezicht komen als eerste aan... Is dat wel het doel?![]()
Nee... je moet echt de verhouding eiwit omhoog gooien.... met melk krijg je een hoop andere zut mee....quote:Op maandag 17 december 2012 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
Destijds 2L melk per dag gedronken (tussen 8.30 en 17.00) voor 3 weken. I.c.m. van 6 naar 8 boterhammen kwam ik 6kg aan in 3 weken. Maar zoveel melk is ook niet gezond.Lijkt me wel handigquote:Nope.Die hebben vaak best goede adviezen
![]()
![]()
Vinnie is een mager rietjequote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
Waar en waarom wil je aankomen? Zoals je nu eet neemt alleen het vet percentage toe, buik, benen en gezicht komen als eerste aan... Is dat wel het doel?
Ik wil overal aankomen, omdat ik mezelf te licht vind. In principe weeg ik nét genoeg (volgens BMI), maar ik vind het te weinig. Ik ben 1,82m en weeg maar 63kg.quote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
Waar en waarom wil je aankomen? Zoals je nu eet neemt alleen het vet percentage toe, buik, benen en gezicht komen als eerste aan... Is dat wel het doel?![]()
wil je 10 kilo van mij?quote:Op maandag 17 december 2012 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil overal aankomen, omdat ik mezelf te licht vind. In principe weeg ik nét genoeg (volgens BMI), maar ik vind het te weinig. Ik ben 1,82m en weeg maar 63kg.![]()
Van mij mag ie ook 5kg hebbenquote:.
Ja, dat idee had ik al gekregenquote:.
Jij kan niet sporten toch?quote:Op maandag 17 december 2012 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil overal aankomen, omdat ik mezelf te licht vind. In principe weeg ik nét genoeg (volgens BMI), maar ik vind het te weinig. Ik ben 1,82m en weeg maar 63kg.![]()
Dan moet ik maar eens kijken waar veel eiwit in zit, en dan geen ei, want dat lust ik nietquote:Op maandag 17 december 2012 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... je moet echt de verhouding eiwit omhoog gooien.... met melk krijg je een hoop andere zut mee....
[..]
Lijkt me wel handigDie hebben vaak best goede adviezen
.
Gaarne.quote:![]()
Niet echt, maar ik wil wel weer langzamerhand beginnen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik al gekregen.
[..]
Jij kan niet sporten toch?![]()
Vis en kip oaquote:Op maandag 17 december 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
Dan moet ik maar eens kijken waar veel eiwit in zit, en dan geen ei, want dat lust ik niet.
.
![]()
Dat is wel klote, van fitnessen en goed eten zou je aan moeten komen mbt spieren.quote:Op maandag 17 december 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik wil wel weer langzamerhand beginnen.![]()
Ik wil een kilo of 5 tot 10 vet kwijt en dat vervangen door hetzelfde gewicht in spieren.
Hmmquote:Op maandag 17 december 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
Dan moet ik maar eens kijken waar veel eiwit in zit, en dan geen ei, want dat lust ik niet.
![]()
Visquote:. Kip is wel lekker
.
Kloptquote:Op maandag 17 december 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel klote, van fitnessen en goed eten zou je aan moeten komen mbt spieren.. Ga ik per januari weer doen, al een paar maanden niet gedaan. En dat ga ik samen met m'n neef doen, dan heb ik een stok achter de deur.
![]()
Ik weet eigenlijk niet of ik meer dan 5 kilo vet heb om kwijt te raken, maar toch wil ik dat. En dan minstens hetzelfde aan spieren terug
.
Goed eten ook, niet alleen maar bewegenquote:Op maandag 17 december 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
Klopt. Ga ik per januari weer doen, al een paar maanden niet gedaan. En dat ga ik samen met m'n neef doen, dan heb ik een stok achter de deur.
. Je spieren hebben na een workout eiwitten nodig
. Lus je helemaal geen vis?
![]()
I knowquote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed eten ook, niet alleen maar bewegen. Je spieren hebben na een workout eiwitten nodig
. Lus je helemaal geen vis?
. Nee, helemaal geen vis
.
![]()
Niet erg alleen het beperkt het welquote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know. Nee, helemaal geen vis
.
.
![]()
Vis is lekker. Snel weer eens eentje bakken
.
Ja, dat weet ikquote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet erg alleen het beperkt het wel.
.
Volgens zo'n site was mijn vetpercentage 12%, best laag geloof ik.
![]()
Kip bevat ook andere zaken ... en daar kan je dus ook niet te veel van nemenquote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lastig, ja. En vis lust ik ook niet. Maar kip kan wel
![]()
Neem de helft van mij, zijn we allebei op peil.quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
![]()
Dat zou ik niet weten. Ik kan wel wat vetjes kwijtrakenquote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
.
Ben ik al mee bezig overigens alleen dan op een rustige manier.
Geld ook voor visquote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kip bevat ook andere zaken ... en daar kan je dus ook niet te veel van nemen.
![]()
Dat maakt het ook zo lastigquote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kip bevat ook andere zaken ... en daar kan je dus ook niet te veel van nemen.
Genoeg mensen die wel wat willen geven. Als dat kon, had ik nu dik overgewichtquote:Op maandag 17 december 2012 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Neem de helft van mij, zijn we allebei op peil.![]()
![]()
Geldtquote:Op maandag 17 december 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Ik kan wel wat vetjes kwijtraken.
Ben ik al mee bezig overigens alleen dan op een rustige manier.
[..]
Geld ook voor vis.
HOI[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zekerquote:. Ging goed bij de fysio, de knie gaat vooruit. Bye bye platte schoenen, helleeeeeuuuuww high heels
.
Over een tijdje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja helaas wel... maar in sommige vis zit dan nog wel iets van omega muk... en dat mogen de meeste ook wel iets meer hebbenquote:![]()
![]()
Hoiquote:Mooi zoquote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Ging goed bij de fysio, de knie gaat vooruit. Bye bye platte schoenen, helleeeeeuuuuww high heels
.
Over een tijdje.
. Nog wel even rustig aan doen, heur
.
![]()
Doe je rustig aan?quote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Ging goed bij de fysio, de knie gaat vooruit. Bye bye platte schoenen, helleeeeeuuuuww high heels
.
Over een tijdje.
Ik heb het geheugen en de vga kaart eruit en erin gedaan, nu heb ik weer beeld!![]()
Thanks Engel en Muhahaha![]()
![]()
Dat was MIJN idee prutser!quote:Op maandag 17 december 2012 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb het geheugen en de vga kaart eruit en erin gedaan, nu heb ik weer beeld!![]()
Thanks Engel en Muhahaha![]()
![]()
![]()
Uiteraard. Met de kerst doe ik wel hakken aanquote:Op maandag 17 december 2012 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Mooi zo. Nog wel even rustig aan doen, heur
.
. Verder nog niet tot het nieuwe jaar.
Hebben jullie al plannen met oud en nieuw?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geld = betaalmiddel enzoquote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je uitleg geven want ik ben al vaker op zo een fout verbeterd.
Geldt gebruik je voor het werkwoord Gelden.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Eerst feestje bij mijn beste vriend, daarna 90's nowquote:Op maandag 17 december 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Met de kerst doe ik wel hakken aan. Verder nog niet tot het nieuwe jaar.
Hebben jullie al plannen met oud en nieuw?
Jaquote:. Al heb ik een tijdje terug al hakken aan gehad
.
Want 'ik geld/geld jij?' kan niet?quote:Op maandag 17 december 2012 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geld = betaalmiddel enzo
Geldt gebruik je voor het werkwoord Gelden.
Nicequote:Op maandag 17 december 2012 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerst feestje bij mijn beste vriend, daarna 90's now.
Klopt, maar zij heeft wel meegedachtquote:
Was een goed idee van jou Muhahaha, nu ben ik tenminste m'n savegames van Simcity niet kwijt!![]()
![]()
Foei.quote:Op maandag 17 december 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Al heb ik een tijdje terug al hakken aan gehad
.
Goedzoquote:Op maandag 17 december 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Met de kerst doe ik wel hakken aan. Verder nog niet tot het nieuwe jaar.
Hebben jullie al plannen met oud en nieuw?. En als het niet goed wil, merk je dat vanzelf
.
Nope, waarschijnlijk saai bij m'n ouders![]()
![]()
Lesformulier invullen en dan houd ik ermee op.
Hm dat lijkt me niet correct, zeker omdat andere woorden ook op dt kunnen eindigenquote:Op maandag 17 december 2012 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geld = betaalmiddel enzo
Geldt gebruik je voor het werkwoord Gelden..
![]()
Niet zoals hij het gebruikte..quote:Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want 'ik geld/geld jij?' kan niet?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zie het als het werkwoord 'worden'.quote:Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat lijkt me niet correct, zeker omdat andere woorden ook op dt kunnen eindigen.
![]()
Eerste kerstdag ws bij m'n ouders, Oud en Nieuw bij Lotusss en ER..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Daar ga ik ook de mist in hoorquote:Op maandag 17 december 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie het als het werkwoord 'worden'.. Hm, die schoolbankjes lagen heerlijk
.
![]()
Dat blijkt jaquote:Op maandag 17 december 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar ga ik ook de mist in hoor. Hm, die schoolbankjes lagen heerlijk
.
![]()
![]()
Dat is het belangrijkstequote:Op maandag 17 december 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ach, er zit al verbetering in.
.
![]()
True, maar geld is niet enkel een woord om een betaalmiddel aan te duiden. En dat is het in Muhahaha's geval ook niet. Je had beter stam+t kunnen uitleggen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zoals hij het gebruikte..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Er is een reden dat ik geen leraar ben gewordenquote:Op maandag 17 december 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
True, maar geld is niet enkel een woord om een betaalmiddel aan te duiden. En dat is het in Muhahaha's geval ook niet. Je had beter stam+t kunnen uitleggen.![]()
Ik kan absoluut niet uitleggen
Ik weet ook nog niet precies wat ik ga doen...quote:Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedzo. En als het niet goed wil, merk je dat vanzelf
.
Nope, waarschijnlijk saai bij m'n ouders“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zie stam+t langskomen, ik ehm, zeg al niks meerquote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik geen leraar ben geworden![]()
Ik kan absoluut niet uitleggen.
![]()
Jij bent meer van het laten zien.quote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik geen leraar ben geworden![]()
Ik kan absoluut niet uitleggen![]()
Ik ook niet, ik hoop dat er nog een feestje komt of zo. Ik heb geen zin om thuis te zitten, en dan om 12 uur doof te worden van m'n zusquote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet precies wat ik ga doen...
Met kerst heb ik trouwens ook nog geen idee. Jij al wel?![]()
Ja, deels. Kerstavond gewoon thuis, oma komt bij ons eten en we gaan cadeau's uitpakken. Eerste kerstdag naar de familie en 's middags komt een ander deel van de familie bij ons. Tweede kerstdag nog geen plannenquote:Op maandag 17 december 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik hoop dat er nog een feestje komt of zo. Ik heb geen zin om thuis te zitten, en dan om 12 uur doof te worden van m'n zus
Met kerst heb ik trouwens ook nog geen idee. Jij al wel?. Ik heb nog geen uitsluitsel van m'n vriend, dus het kan twee kanten op.
Ah oke, gezelligquote:Op maandag 17 december 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, deels. Kerstavond gewoon thuis, oma komt bij ons eten en we gaan cadeau's uitpakken. Eerste kerstdag naar de familie en 's middags komt een ander deel van de familie bij ons. Tweede kerstdag nog geen plannen. Ik heb nog geen uitsluitsel van m'n vriend, dus het kan twee kanten op.
.
Hmm, nu je het zegt. Oma zal wel komen gourmetten een van de 2 kerstdagen.
![]()
Ja, kerst bij ons is altijd fantastisch burgerlijk. Maar zo leukquote:Op maandag 17 december 2012 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, gezellig.
Hmm, nu je het zegt. Oma zal wel komen gourmetten een van de 2 kerstdagen.
.
Kerstavond gourmetten en bier zoep'n met de vrienden, daarna naar concertje, daarna naar karaoke, 1e kerstdag met mijn familie, 2e met zijn familie. Hoera.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hehe, ik heb er niet zoveel mee, eigenlijk. Al vind ik het naar mate ik vaker die lampjes buiten zie, en de kerstboom binnen bij mensen zie staan, toch wel leukquote:Op maandag 17 december 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kerst bij ons is altijd fantastisch burgerlijk. Maar zo leuk.
.
![]()
Hebben jullie ook zo'n wit kaarsentrappetje in de vensterbank staan?quote:Op maandag 17 december 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kerst bij ons is altijd fantastisch burgerlijk. Maar zo leuk.
![]()
Nope.quote:Op maandag 17 december 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n wit kaarsentrappetje in de vensterbank staan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind het heel erg leukquote:Op maandag 17 december 2012 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ik heb er niet zoveel mee, eigenlijk. Al vind ik het naar mate ik vaker die lampjes buiten zie, en de kerstboom binnen bij mensen zie staan, toch wel leuk.
.
Dat was idd Muhahaha zijn ideequote:Op maandag 17 december 2012 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Thanks Engel en Muhahaha
Gelukkig werkt het weer.... en het zou slecht zijn als ik als A.A. een beter antwoord weet dan de pc-man hiero![]()
![]()
Hmm, ik ga mijn kussens knuffelen, morgen weer heerlijk boodschappen doen en naar ´t ziekenhuis o.a.
Alweer?quote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga mijn kussens knuffelen, morgen weer heerlijk boodschappen doen en naar ´t ziekenhuis o.a.![]()
![]()
Mjup, medicijnen sloegen niet lekker aan, dosis verviervoudigdquote:Morgen weer controle of het al beter is..
Jezus, verviervoudigenquote:Op maandag 17 december 2012 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjup, medicijnen sloegen niet lekker aan, dosis verviervoudigdMorgen weer controle of het al beter is..
Succes.
![]()
Ik weet niet of dat wel zo "quote:Op maandag 17 december 2012 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van een halve pil naar 2 pillen per dag" is
![]()
![]()
Mwah, 1 in de ochtend bij het ontbijt, 1 bij het avondeten.. Ik zit er ws toch m'n hele leven aan vast..quote:Op maandag 17 december 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo "" is
Meh, dat is wel balenquote:Op maandag 17 december 2012 23:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, 1 in de ochtend bij het ontbijt, 1 bij het avondeten.. Ik zit er ws toch m'n hele leven aan vast..![]()
![]()
Maar goed, slapen, dat gaat gelukkig wel stukken beter door die pillen.. Ik word niet meer om de 2 uur wakker van de dorst en om te pissen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Welterustenquote:Op maandag 17 december 2012 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, slapen, dat gaat gelukkig wel stukken beter door die pillen.. Ik word niet meer om de 2 uur wakker van de dorst en om te pissen..Ik duik er zo ook maar eens in.
![]()
Snake 2 op je nokia 3100?quote:Op maandag 17 december 2012 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoor. FF spelletje op m'n telefoon doen
.
Rustig aan.![]()
Terug van schaatsen, langs de mac geweest om de verloren calorien dubbel terug te eten...
Conditie nog steeds van een.... Carnivoor.Rustig aan.![]()
Doe mij eens Mc bezorgen :pquote:Op maandag 17 december 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
Terug van schaatsen, langs de mac geweest om de verloren calorien dubbel terug te eten...
Conditie nog steeds van een.... Carnivoor.![]()
Nee... ga slapen ... vortquote:Op maandag 17 december 2012 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik ga de starwars marathon nog afmaken eerst![]()
![]()
Hmm oke laat maarquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bezorgkosten 10 eu per uur + kilometervergoeding + kosten van je maaltijd.![]()
![]()
Gaat iedereen opeens weg?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee, man ....quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je er niet bij bent![]()
Ben nog bezig met schoolwerk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij komt je massages maar niet halen, dus ja
ik kijk echt teveel seriesquote:leukquote:Op maandag 17 december 2012 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja cookiemonster
[ afbeelding ]mooi gelukt ook
en 5 kg van mij mag hij ook hebbenquote:![]()
![]()
Daar zijn dit toch geen tijden voorquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben nog bezig met schoolwerk.![]()
![]()
van mij wel zo'n 15-20 kiloquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en 5 kg van mij mag hij ook hebben
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoe klinkt zo een kut dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal kut muziek achter elkaar langs mijn oren van winamp.![]()
![]()
Ik werk 's nachts beter dan overdagquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zijn dit toch geen tijden voor
Zijn we weer kilo's aan het uitdelen? Van mij mag je ook wel 15 hebben.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik kijk er 7 momenteel, al valt er een af en komen er wrs 2 bijquote:.
Oh, in dat geval, succes nog evenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik werk 's nachts beter dan overdag
Zijn we weer kilo's aan het uitdelen? Van mij mag je ook wel 15 hebben..
Ja, blijkbaar. 15kg zou precies genoeg zijn![]()
![]()
ik kijk eigenlijk maar 1 seriequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kijk er 7 momenteel, al valt er een af en komen er wrs 2 bij.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, in dat geval, succes nog even.
Ja, blijkbaar. 15kg zou precies genoeg zijn
ik bood eerder 15 kilo aan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Moet wel lukken, hoewel dit een rotopdracht is, die we pas leren in de volgende periode.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, in dat geval, succes nog even.
Ja, blijkbaar. 15kg zou precies genoeg zijn[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ik ben nu wel tevreden en nog steeds op gewicht. Maar nog 5 kilo eraf is zo leukquote:
15-20 kilo is makkelijk te doen![]()
![]()
ja, als je er moeite voor wil doen is dat makkelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nu wel tevreden en nog steeds op gewicht. Maar nog 5 kilo eraf is zo leuk
15-20 kilo is makkelijk te doen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kan me altijd een beetje slecht voorstellen hoe mensen zichzelf echt dik laten worden dat sporten moeilijk wordt.Rustig aan.![]()
Oh ja, vertel eens?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nu wel tevreden en nog steeds op gewicht. Maar nog 5 kilo eraf is zo leuk
15-20 kilo is makkelijk te doen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat gaat dan ook vaak onbewust en vrij geleidelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan me altijd een beetje slecht voorstellen hoe mensen zichzelf echt dik laten worden dat sporten moeilijk wordt.![]()
ik heb nu Pete Phillyquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal kut muziek achter elkaar langs mijn oren van winamp.![]()
![]()
Onbewust zal wel niet, spiegels heeft iedereen wel, en je conditie faalt ook enorm als je het zo ver laat komen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook vaak onbewust en vrij geleidelijk.Rustig aan.![]()
ik ging tellen en stopte maar bij 17 met tellen..., meer de 17 dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kijk er 7 momenteel, al valt er een af en komen er wrs 2 bij.
http://followmy.tv/u/Faithy/following![]()
Je ziet het pas echt als je 2 foto's naast elkaar legtquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onbewust zal wel niet, spiegels heeft iedereen wel, en je conditie faalt ook enorm als je het zo ver laat komen..
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
Oh winamp vindt me weer lief KNOCK KNOCK KNOCKING ON HEAVENS DOOOOORRRRRR![]()
![]()
cambridge dieet, 3 jaar geleden gedaan. 5 maanden lang en 24 kilo afgevallenquote:
Na 3 jaar nog steeds op gewicht![]()
![]()
Maar jij bent geen vrouwquote:Beetje krom danquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet wel lukken, hoewel dit een rotopdracht is, die we pas leren in de volgende periode.. Of is dit om te testen hoe "goed" je het al kan?
![]()
ik heb er niet veel moeite voor hoeven doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, als je er moeite voor wil doen is dat makkelijk![]()
![]()
ik haat sporten en hou van etenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb er niet veel moeite voor hoeven doen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je beviel van een baby?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb er niet veel moeite voor hoeven doen.![]()
![]()
Dat zijn er nogal watquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ging tellen en stopte maar bij 17 met tellen..., meer de 17 dus
http://followmy.tv/u/Faithy/following, maar een deel ervan is al afgelopen
. En de rest is net niet wat ik kijk
, dat had leuk geweest
.
Boh dit feestje zou ik wel willen bezoekenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb zin in een feestje
Oe wacht.... Ik heb altijd zin in een feestje.
![]()
Hang slingers opquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb zin in een feestje
Oe wacht.... Ik heb altijd zin in een feestje
Rustig aan.![]()
ja ik ben wel blij met deze serie stop evenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat, maar een deel ervan is al afgelopen
. En de rest is net niet wat ik kijk
, dat had leuk geweest
.
![]()
![]()
Hoe kan iemand leven van 800 kilocalorieen op een dag?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
cambridge dieet, 3 jaar geleden gedaan. 5 maanden lang en 24 kilo afgevallen
Na 3 jaar nog steeds op gewicht
Lijkt mij ook heel slecht...quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kan iemand leven van 800 kilocalorieen op een dag?![]()
Hoe moeten we nou weten hoe we een les moeten voorbereiden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar jij bent geen vrouw
[..]
Beetje krom dan. Of is dit om te testen hoe "goed" je het al kan?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik maak er zaterdag wel een feestje van, hups gaat mijn likeur 43 voeren
Rustig aan.![]()
Ik baal altijd van serie stopsquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ben wel blij met deze serie stop even, al ga ik dan opzoek naar nieuwe en kijk die van voor af aan
.
Volgens mij zijn mijn boterhammen nog meerquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kan iemand leven van 800 kilocalorieen op een dag?![]()
![]()
bizar he?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kan iemand leven van 800 kilocalorieen op een dag?
Maar het is me gelukt, en na 2 weken had ik zelfs energie genoeg om 4 keer in de week een uur te sporten![]()
![]()
Ik moet sowieso 1500 kcal per dag hebben. En dat is eigenlijk al te weinig.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wat voor sport?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bizar he?
Maar het is me gelukt, en na 2 weken had ik zelfs energie genoeg om 4 keer in de week een uur te sporten[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
2000 kcal toch en dan reken ik je sport niet eens mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet sowieso 1500 kcal per dag hebben. En dat is eigenlijk al te weinig.![]()
Vrij lastig ja, als dat nergens beschreven staatquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe moeten we nou weten hoe we een les moeten voorbereiden?![]()
![]()
Ik vreet maar wat.. Tzal allemaal wel
Sommige dagen eet ik 3x zoveel als gemiddelde dag.Rustig aan.![]()
Ik heb 1x getraind toen ik te weinig gegeten had en toen ben ik tegen de vlakte gegaan. Laten we dat maar niet nog een x doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2000 kcal toch en dan reken ik je sport niet eens mee.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee, dat is echt klotequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb 1x getraind toen ik te weinig gegeten had en toen ben ik tegen de vlakte gegaan. Laten we dat maar niet nog een x doen..
![]()
Ik snap echt niets van dat calorien gedoe. Ik eet wat ik eet en doe wat ik doe
. Of ik teveel of te weinig eet weet ik echt niet en of het de verkeerde zijn of niet ook niet (wrs dus)
.
Wel eens bodyattack geprobeerd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bodypump, bodycombat en bodystep
ik verveelde me van de week en heb Jersey Shore gedownloadquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik baal altijd van serie stops, al ga ik dan opzoek naar nieuwe en kijk die van voor af aan
.
Dat kijk ik nu
![]()
![]()
Als je overgewicht hebt eet je waarschijnlijk teveelquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:23 schreef DaMook het volgende:
. Of ik teveel of te weinig eet weet ik echt niet en of het de verkeerde zijn of niet ook niet (wrs dus)
.
. Als je op gewicht ziet niet druk maken.
![]()
Idd, ik eet wat ik lekker vindquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vreet maar wat.. Tzal allemaal wel
Sommige dagen eet ik 3x zoveel als gemiddelde dag.(ongezond dus meestal, maar dan weer, wat is ongezond
) .
Yup. Toen een banaantje gegeten en toen ging het wel weer.quote:Ik ook niet, maar ik ga ook geen moeite meer doen. Vorig jaar sportte ik 5x per week en at ik vrij gezond (voor zover dat kan als arme student zonder toko in de buurtquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:23 schreef DaMook het volgende:
.
) maar ik viel echt niet af.
1 keer bij training werd ik duizelig, toen een dextrootje naar binnen gemikt, hielp welquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Yup. Toen een banaantje gegeten en toen ging het wel weer..
![]()
Dat lijkt me echt niets.......... Ik vind ncis en hawaii five o echt top, daarnaast criminal minds en ook the big bang theory en two and a half men. Flashpoint is helaas gestopt, wil nu rookie blue en blue bloods gaan proberenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik verveelde me van de week en heb Jersey Shore gedownloadDat kijk ik nu
.
Ik bedoel muziekquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja goede vriend van me?
Het lelijke eendje, dat is disney toch?![]()
![]()
Waarom is Flashpoint gestopt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niets.......... Ik vind ncis en hawaii five o echt top, daarnaast criminal minds en ook the big bang theory en two and a half men. Flashpoint is helaas gestopt, wil nu rookie blue en blue bloods gaan proberen.
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: