SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In haar bed, natuurlijk.quote:Ja, een half jaar of nog langerquote:Op maandag 17 december 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaaaaaa
Hoe lang moeten we nu wachten op het nieuwe seizoen![]()
![]()
ook jahquote:Op maandag 17 december 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar een monitor?
is gewoon te weinig dat me boeit op tvSame shit, different day
SC hopper present![]()
Mwoah er zijn wel toffe series, die download ik dan want reclames zijn kots irritantquote:Op maandag 17 december 2012 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook jah
is gewoon te weinig dat me boeit op tv.
![]()
Er is darten op nuquote:Op maandag 17 december 2012 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook jah
is gewoon te weinig dat me boeit op tv![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In haar bed, natuurlijk.
[..]
Ja, een half jaar of nog langer
Noessssss!
Nu even TBBT kijken
En dan ben ik weer bij!![]()
Is er al een nieuwe aflevering?quote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Noessssss!
Nu even TBBT kijken
Have funquote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Noessssss!
Nu even TBBT kijken
![]()
Daar begin ik mee zodra het seizoen is afgelopen, alles in 1 ruk kijkenquote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Noessssss!
Nu even TBBT kijken
En dan ben ik weer bij!.
![]()
Truste luitjes!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
is ook wel leuker om er een aantal achter elkaar te kijkenquote:Op maandag 17 december 2012 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar begin ik mee zodra het seizoen is afgelopen, alles in 1 ruk kijken.
![]()
![]()
Ik heb geen geduld om elke week de nieuwe aflevering te moeten downloadenquote:Op maandag 17 december 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is ook wel leuker om er een aantal achter elkaar te kijken.
![]()
Schoolwerk.quote:Op maandag 17 december 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor de dames want die zijn afwezig.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
owww dacht ff dat je een webcam geinstalleerd had in d'r slaapkamerquote:Op maandag 17 december 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch, hé. "Goh, waar zal ik eens gaan slapen? Hmm... op de vloer?"
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Winds of Winter moet uitkomen.quote:
Neequote:Op maandag 17 december 2012 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owww dacht ff dat je een webcam geinstalleerd had in d'r slaapkamer![]()
. Waarom zou ik?
![]()
Scheikunde uitleggen aan onwetenden.
lekker, maar in de winter ben ik niet echt een ijs-eterquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is een moeilijke opgavequote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Scheikunde uitleggen aan onwetenden..
Ik wel. Voor ijs kun je me wakker makenquote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker, maar in de winter ben ik niet echt een ijs-eter![]()
![]()
ik doe vaan geneens een pogingquote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Computergerelateerd spul uitleggen aan onwetenden.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
in een restaurant prefereer ik na het eten ook meestal een koffie ipv ijsquote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel. Voor ijs kun je me wakker maken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik lust geen koffie. Daarnaast kun je ook koffie na het ijs nemenquote:Op maandag 17 december 2012 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in een restaurant prefereer ik na het eten ook meestal een koffie ipv ijs![]()
![]()
dan neem ik er nog eenquote:Op maandag 17 december 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie. Daarnaast kun je ook koffie na het ijs nemen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb een computerprobleem.quote:
1 van m'n computers start gewoon op en laadt gewoon windows (ik hoor het jingletje) maar het ding geeft ineens geen beeld meer.
Al geprobeerd op een andere plug van de vga kaart maar dat mocht niet baten. Het lijkt wel alsof de monitorkabel er niet in zit, maar hij zit er gewoon in -_-![]()
Toch nog een keer proberen .... aan de kabel prusten bedoel ikquote:Op maandag 17 december 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een computerprobleem.
1 van m'n computers start gewoon op en laadt gewoon windows (ik hoor het jingletje) maar het ding geeft ineens geen beeld meer.
Al geprobeerd op een andere plug van de vga kaart maar dat mocht niet baten. Het lijkt wel alsof de monitorkabel er niet in zit, maar hij zit er gewoon in -_-![]()
![]()
Denk er om!quote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Scheikunde uitleggen aan onwetenden.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
In safemode opstarten, kijken of ie wat doet.quote:Op maandag 17 december 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een computerprobleem.
Ik probeer wel even een andere monitorquote:Op maandag 17 december 2012 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toch nog een keer proberen .... aan de kabel prusten bedoel ik![]()
![]()
ik zie in de R&P SC eigenlijk nog maar zelden posts van mensen die ook niet hier posten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hij geeft helemaal geen beeld meer, ook niet tijdens de POST.quote:Op maandag 17 december 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In safemode opstarten, kijken of ie wat doet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: