Schiet eens op dan julliequote:Op dinsdag 18 december 2012 15:37 schreef Re het volgende:
er is verdomd weinig verschil tussen het wel en niet getrouwd zijn eigenlijk... kinderen zijn er nog niet
Kun je überhaupt een niet-egoïstische reden voor wat dan ook bedenken? Altruïsme bestaat niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan gewoon geen enkele niet egoïstische reden voor het krijgen kinderen bedenken....
dan ben je dus verantwoordelijk voor het steeds dommer worden van de mensheidquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan gewoon geen enkele niet egoïstische reden voor het krijgen kinderen bedenken....
Er is geen garantie dat mijn kinderen hetzelfde opleidingsniveau behalen als ik. En ik wil mezelf ook niet persee 'slim' noemen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:16 schreef Re het volgende:
[..]
dan ben je dus verantwoordelijk voor het steeds dommer worden van de mensheid
ahhhh je kinderen vallen ten prooi aan het ceilingeffectquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er is geen garantie dat mijn kinderen hetzelfde opleidingsniveau behalen als ik. En ik wil mezelf ook niet persee 'slim' noemen.
Klopt, maar 'je krijgt er ook wat voor terug'. Dat is gewoon zo. Je kan nu wel stellen dat je kinderen ziet als vervelende blagen, maar als je er zelf een hebt is het anders en zal ook jij trots zijn dat Semmi op het potje heeft geplast. En dat is niet erg.quote:Op maandag 17 december 2012 21:49 schreef Oneironaut het volgende:
Trouwen/kinderen
• Minder vrijheid. Dit, het moge duidelijk zijn, is de belangrijkste reden om zowel af te zien van het huwelijk als wel van het krijgen van kinderen.
Dat heb je zelf in de hand.quote:• Seksleven gaat achteruit
Er zijn vrouwen met kinderen die zichzelf niet verslonsen. Toegegeven, ze zijn zeldzamer, maar het is aan jou om een vrouw te zoeken die actief is en waarschijnlijk niet zo'n huismoeke zal worden.quote:• Je vrouw gaat achteruit
Trouwen is inderdaad de grootste onzin.quote:• Je wilt geen getrouwde man zijn
Zie eerste punt.quote:• Ken je die collega met die kinderfoto's? En die trotse verhalen dat Semmi op het potje heeft geplast?
De (goede) opvoeding van jou kinderen heb je zelf in de hand.quote:• Dit is niet eens een wereld waar je kinderen in wilt op zien groeien. Het leeuwendeel van de Nederlandse kinderen is verwend, inspiratieloos en prikkelverslaafd. Good job, parents.
Zie hierboven. En zijn dat niet veelal die 'middelmatige mensen' waar je het niet over wil hebben?quote:• Ga eens op een random namiddag in een winkelcentrum lopen en let eens op die verwende kutblagen waar de ouders geen weerwoord tegen durven te geven. Good job again.
Heb je ook deels zelf in de hand. Open huwelijken zijn er ook.quote:• De definitie van vreemdgaan wordt strikter.
Daar ben je zelf bij.quote:• Getrouwde mensen worden snel saai, burgerlijk etc.
• Je dagelijkse leven wordt saaier met een exponentiële toename
Daarvoor zijn mijn afkomelingen niet afdoendequote:Op dinsdag 18 december 2012 18:07 schreef Tegan het volgende:
Nouja. Er is wel maatschappelijk belang bij dat er een nieuwe generatie komt. Puur egoistisch is het niet.
RIP aan de nabestaande.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:37 schreef Fogel het volgende:
@TT: ik met beide dingen al te laat![]()
En nu?
Ik rij mijn auto zo wel een fjord inquote:
Dierenbeulquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik rij mijn auto zo wel een fjord in
quote:
Natuurvernachelaarquote:
Ben jij zo'n verzuurde, in een vinexwijk wonende, getrouwde loonslaaf zoals de TS beschrijft ofzo?quote:
Ach nee, verre van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben jij zo'n verzuurde, in een vinexwijk wonende, getrouwde loonslaaf zoals de TS beschrijft ofzo?
Oh, als ik op de politie moet wachten heb ik ruim de tijdquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:50 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ach nee, verre van.Ik probeerde je alleen af te leiden totdat de politie ter plaatse is om je te redden, vandaar het paard!
Niet? Ik houd er juist van als iemand een sterke eigen wil heeft, is alleen maar leuker als hij of zij er achter komt dat ie toch niet gelijk heeftquote:
Mij gaat het vooral om de toon, niet over de inhoud.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee maar hoezo heb je medelijden met iemand die z'n leven anders wil invullen dan jouw ideaalbeeld?
DAT vind ik zielig ja. Leef en laten leven
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:43 schreef Anyanka het volgende:
Toch mooi dat de natuur het zo regelt dat mensen met inferieure genen minder behoefte hebben aan voortplanting.
Vreemd dan dat vooral schilderswijken van de kinderen barstenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:43 schreef Anyanka het volgende:
Toch mooi dat de natuur het zo regelt dat mensen met inferieure genen minder behoefte hebben aan voortplanting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |