SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Hier weer verder.
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik hoop dat Saints Row 3 in de aanbieding komt
Anyway, de sale begint a.s. donderdag of maandag dus?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Als je nog Metro 2033, company of Heroes, darksiders of red faction zoekt dan hoor ik het wel, die heb ik nog wel.quote:Op maandag 17 december 2012 19:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Yep. Lees er hier en daar wel eens wat over, maar nooit ingedoken
Heb nog wel een paar games op mijn wensenlijstje, en mijzelf op max 50 euro begrensd. Ben benieuwd...
V.![]()
Awesome, mooie dataquote:Op maandag 17 december 2012 21:53 schreef Eenskijken het volgende:
donderdag. dat is zeker
van 20 dec tot 4 jan
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
eigenlijk wel handig om vantevoren een budget vast te stellen ja. denk dat ik dat ook maar ga doen.There are only 151 Pokémon.![]()
100 euro ligt hier al een tijdje klaarquote:Op maandag 17 december 2012 22:17 schreef Eenskijken het volgende:
eigenlijk wel handig om vantevoren een budget vast te stellen ja. denk dat ik dat ook maar ga doen.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik heb gewoon een boodschappenlijstje samengesteld met de games die ik ga kopen mits ze voldoende afgeprijsd zijn (lees > -75%). o.a. Rayman, CK2 dlc, X-Com, Civ 5 + addons en wat indiespul.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Rayman heb ik in de SS gekocht, sindsdien niet meer in de aanbieding gezien en ook een heerlijk spel, geen moment spijt van gehad.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
hoezo niet, ze maken zelfs reclame voor zon sitequote:Op maandag 17 december 2012 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is zo te zien 1 van de tientallen cd key verkoop sites
kijk voor meer info bij het forum van tweakers, zoek naar een topic genaamd legale cdkeys (ofzo)
fok heeft het niet zo op cdkey verkoop![]()
![]()
volgens mij vinden ze het nog steeds een illegaal handeltjequote:Op maandag 17 december 2012 23:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo niet, ze maken zelfs reclame voor zon site
al weet ik het niet 100% zeker meer
onze buren doen er iig niet al te moeilijk over..![]()
Hmm, alsof dat zin heeft. De laatste sale dacht ik dat ik niet zou kopen... (mijn budget was 0). Bleek toch anders uit te vallen!quote:Op maandag 17 december 2012 22:17 schreef Eenskijken het volgende:
eigenlijk wel handig om vantevoren een budget vast te stellen ja. denk dat ik dat ook maar ga doen.![]()
Sommige keysites zijn ook illegale handeltjes, waar keys gekocht met gestolen creditcards terecht komen (een developer had ooit bepaalde keys geblacklist en die kwamen dan oa bij g2play terecht, wil niet meteen zeggen dat ze bewust illegale keys zoeken maar wel dat ze vreemde toeleverkanelen hebben)quote:Op dinsdag 18 december 2012 02:05 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij vinden ze het nog steeds een illegaal handeltje
onze buren doen er iig niet al te moeilijk over..Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Bij Reddit vinden ze het ook geen illegale handel, alleen het lijkt zo omdat ze zo vaak overal CD-KEY roepen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 02:05 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij vinden ze het nog steeds een illegaal handeltje
onze buren doen er iig niet al te moeilijk over..![]()
en daarom hebben ze bij tweakers een hele tabel van shops die (naar aanleiding van ervaringen) een betrouwbaarheidsscore krijgen...quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sommige keysites zijn ook illegale handeltjes, waar keys gekocht met gestolen creditcards terecht komen (een developer had ooit bepaalde keys geblacklist en die kwamen dan oa bij g2play terecht, wil niet meteen zeggen dat ze bewust illegale keys zoeken maar wel dat ze vreemde toeleverkanelen hebben)
Zo was g2play slecht in het nieuws, maar dat is volgens mij maar een tijdelijk probleem geweest
[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 18-12-2012 11:51:07 ]![]()
tja, reddit is fok niet hequote:Op dinsdag 18 december 2012 08:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bij Reddit vinden ze het ook geen illegale handel, alleen het lijkt zo omdat ze zo vaak overal CD-KEY roepen.![]()
![]()
Ik hoop dat Farcry 3, Dishonered en The Walking Dead in de sale komen.
Dat zijn echt de games die ik nog wil hebben.![]()
![]()
The Walking Dead zal vast voorbijkomen, die zat ook al in de summersale. Far Cry misschien -25%?.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Dat zijn echt de games die ik nog wil hebben.
Ik hoop zelf op een -50% voor Football Manager 13.Get it and Bet it![]()
nee, daar ga ik nu aan beginnenquote:en dan maar eens half-life 1 kopen
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
HL1 nooit gespeeld?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, daar ga ik nu aan beginnenen dan maar eens half-life 1 kopen
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad![]()
Ik hoop op RPG Makerquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Dat zijn echt de games die ik nog wil hebben.voor de rest hoef ik niks
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Maar is toch zonder Xen?quote:Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad![]()
Pak ook gelijk Blue Shift en Opposing Force mee, weet niet of die nog te koop zijn, maar als ze er wel zijn is het aan te raden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, maar wil ik wel gaan doenVrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
ik hoop gewoon dat mijn wishlist weer wat kleiner kan worden in steamquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik hoop op RPG Makervoor de rest hoef ik niks
ik heb niet direct een budget ingesteld, maar let wel op bij de prijs per spel..![]()
Ik heb maar 1 item in m'n wishlist nu... En ik denk niet dat ik die ga kopen deze sale, tenzij hij op een 75% discount zit. En dat is Hitman: Absolution.
Maar goed, de vorige sale heb ik welgeteld 1 item gekocht die in m'n wishlist stond en een stuk of 10 die daar niet in stonden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:47 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Pak ook gelijk Blue Shift en Opposing Force mee, weet niet of die nog te koop zijn, maar als ze er wel zijn is het aan te raden.ik wacht op de steam sale en dan pik ik ze lekker mee
mijn wishlist heeft steevast bij de grote sales rond de 20 itemsquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Ik heb maar 1 item in m'n wishlist nu... En ik denk niet dat ik die ga kopen deze sale, tenzij hij op een 75% discount zit. En dat is Hitman: Absolution.
Maar goed, de vorige sale heb ik welgeteld 1 item gekocht die in m'n wishlist stond en een stuk of 10 die daar niet in stonden
dat krimpt soms naar een item of 15, maar bij de volgende sale issie weer aangevuld tot een stuk of 20 (nu 22 erin)![]()
Dishonored is nu 25 euro op GMG. Denk niet dat je die veel goedkoper gaat zien (tenzij je zin hebt om continue een russische VPN op te starten).quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Dat zijn echt de games die ik nog wil hebben.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
met of zonder kortingscoupon (er was er pas 1 voor 35% korting ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:00 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dishonored is nu 25 euro op GMG. Denk niet dat je die veel goedkoper gaat zien (tenzij je zin hebt om continue een russische VPN op te starten).![]()
Ligt er natuurlijk net aan hoe je wishlist gebruikt, ik dump alle games die ook maar iets interresant zijn erin dus mijn wishlist is vrij groot. (35-40 games ofzo) (die ik toch niet ga (uit)spelen) al had ik hem recentelijk uitgedund.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Zonder couponquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
met of zonder kortingscoupon (er was er pas 1 voor 35% korting ofzoSteam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
episode 2 is echt fantastisch. Die muziek alleen al.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, daar ga ik nu aan beginnenen dan maar eens half-life 1 kopen
Ik krijg bijna zin in onze dystopische toekomst
Me too! Merk dat ik het te weinig speel om het de volledige prijs waard te vinden, maar geniet er wel altijd van als ik het speel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:32 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik hoop zelf op een -50% voor Football Manager 13.![]()
Ik heb mijn Wishlist op max 10 spellen bedacht, dan moet ik keuzes maken enzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:06 schreef BurnaBoy het volgende:
Ligt er natuurlijk net aan hoe je wishlist gebruikt, ik dump alle games die ook maar iets interresant zijn erin dus mijn wishlist is vrij groot. (35-40 games ofzo) (die ik toch niet ga (uit)spelen) al had ik hem recentelijk uitgedund.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
http://www.amazon.com/dp/B007VFHIHAquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Maar goed, de vorige sale heb ik welgeteld 1 item gekocht die in m'n wishlist stond en een stuk of 10 die daar niet in stonden![]()
Wat een verschil!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/dp/B007VFHIHA
Maar is die in Steam redeemable? En zou hij op Steam zelf niet stiekem nog goedkoper worden in de Christmas sale?![]()
Staat op de websitequote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een verschil!
Maar is die in Steam redeemable? En zou hij op Steam zelf niet stiekem nog goedkoper worden in de Christmas sale?Steam DRM, denk niet dat hij met xmas sales goedkoper wordt. Lijkt mij niet althans.
![]()
En dollars, dat scheelt ook weer dik!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een verschil!
Maar is die in Steam redeemable? En zou hij op Steam zelf niet stiekem nog goedkoper worden in de Christmas sale?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, net iets boven de 15 euro, dat is geen slechte koop denk ik zomaar, ondanks dat het best wat kritiek heeft gekregen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En dollars, dat scheelt ook weer dik!![]()
http://www.amazon.com/gp/(...)2&pf_rd_i=1000716161![]()
maar ik heb ze beide al los
-edit- ik zie dat het origin activated is, opzich best oke, maar ik heb het 2de deel dus al op origin, om nou 11 euro uit tegeven om alleen deel 1 ook in origin te hebben gaat wel wat ver t.b.h.
[ Bericht 14% gewijzigd door mschol op 18-12-2012 17:53:10 ]![]()
Ik heb het meeste al maar dit is ook een koopje hoor:
http://www.amazon.com/2K-(...)/ref=pd_sim_sbs_vg_2![]()
Die Duke Nukem was me toch een gedrocht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb het meeste al maar dit is ook een koopje hoor:
http://www.amazon.com/2K-(...)/ref=pd_sim_sbs_vg_2Heb hem voor 95 cent gekocht en nog vond ik het zonde van mijn geld.
![]()
15 euro... to buy or not to buy..............quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/dp/B007VFHIHA<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Toch maar gekocht, er is 16 euro van mijn CC afgeschreven.. een mooie prijs als je het mij vraagt!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
15 euro... to buy or not to buy..............
Je had wel een Amerikaans adres nodig trouwens, maar die kun je via google gemakkelijk faken.
En hij werkt op Steam.
Ivm de prijs op Steam scheelt het 66% en ik verwacht zelf dat de game in de x-mas sale op stean naar 50% gaat.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
De game wordt echt afgebrand
Dat heb ik met Hotline Miami... krijg al epilepsie en misselijkheid van het menu...quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die Duke Nukem was me toch een gedrocht.Heb hem voor 95 cent gekocht en nog vond ik het zonde van mijn geld.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Verbal het volgende:
Iemand al enige info over The War Z?
V.![]()
"Oh my God, that must be the most hideous piece of texture I have ever seen"
Ja, maar voor DayZ heb ik Arma II compleet nodig...quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:54 schreef JimmyJames het volgende:
Ja het is een schaamteloze kopie van Day-Z.
Ik heb The War Z 2 dagen gespeeld met een guest passquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar voor DayZ heb ik Arma II compleet nodig...
V.
Conclusie? Geen leuk spel. Degene met wapens en kogels knalt de rest kapot.![]()
Ik heb hem toen gedownload en vond het zonde van mijn ruimtequote:Op dinsdag 18 december 2012 18:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die Duke Nukem was me toch een gedrocht.Heb hem voor 95 cent gekocht en nog vond ik het zonde van mijn geld.
![]()
![]()
Ik heb nog een Shipito adres, dus zet ik hem daar wel op als 2e adres.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:12 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Toch maar gekocht, er is 16 euro van mijn CC afgeschreven.. een mooie prijs als je het mij vraagt!
Je had wel een Amerikaans adres nodig trouwens, maar die kun je via google gemakkelijk faken.
En hij werkt op Steam.
Ivm de prijs op Steam scheelt het 66% en ik verwacht zelf dat de game in de x-mas sale op stean naar 50% gaat.![]()
Nou... ik ga maar een mix maken van games die ik nu kan spelen, en games die ik op mijn geüpgradete pc zal gaan spelen, áls ik ooit van die kloterige hernia af kom
Lekker hoorquote:
Hij schoot zelfs naar de 14.6, hij staat er inmiddels op, maar ik kijk eerst nog even darts op. Hij is iig in the pocket![]()
![]()
Ik heb het hele spel nog nooit gespeeldquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
schaam je dat je zo laat bent dude![]()
![]()
De maker van War Z, is ook de maker van Big Rigs: Over the Road Racing, ook wel bekend als het slechtste spel dat ooit verkocht werd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Verbal het volgende:
Iemand al enige info over The War Z?
V.![]()
Hmmmm...quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb het hele spel nog nooit gespeeld
Ah, XMS, zie ik nu... Toen ik dat nog had, had ik in diverse multiplayer games pings van 6quote:
Medegamers vroegen meer dan eens of ik in de server woonde...
XMS (www.xms.nl) is mijn eigen site, ik heb Ziggo als provider. Ze hebben diverse keren geprobeerd mijn domein te kopen maar ze boden te weinigquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ah, XMS, zie ik nu... Toen ik dat nog had, had ik in diverse multiplayer games pings van 6
V.![]()
![]()
Wow, een mod die zijn noobschap adverteert. Dapper.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is dat echt nodig, elke post met V. afsluiten? Ik vind het nogal storend.
ik weet dat het automatisch gebeurd, maar het ziet er vrij amaturistisch uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wow, een mod die zijn noobschap adverteert. Dapper.
V.![]()
![]()
duke nukem was een prima shooter, je moet alleen niet de gameplay van 2012 verwachten..quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
men wilde min of meer een remake... en daar hebben ze aardig hun best opgedaan
zowel origineel als deze gespeeld en vind ze bar weinig van elkaar schelen.. genoeg fun mee gehad..![]()
Zet die link naar 'dat' topic in je signature, Verbal. Het bespaart je wat moeite.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Hoeveel boden ze?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
XMS (www.xms.nl) is mijn eigen site, ik heb Ziggo als provider. Ze hebben diverse keren geprobeerd mijn domein te kopen maar ze boden te weinig![]()
![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet dat het automatisch gebeurd, maar het ziet er vrij amaturistisch uit
Goed plan!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:39 schreef The_Substitute het volgende:
Zet die link naar 'dat' topic in je signature, Verbal. Het bespaart je wat moeite.
nooit geweten dat het zo'n goed spel was johquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
schaam je dat je zo laat bent dudeergens eind dit jaar begonnen, maar damn
wow ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is dat echt nodig, elke post met V. afsluiten? Ik vind het nogal storend.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
omdat het imho niet thuishoort in een forum, een ondertekening van het bericht..quote:
en ALS je het dan toch doet moet je eigenlijk ook een aanhef schrijven..
maar beide komen erg onnozel over: Een forum is altijd nog een heel informele vorm van communicatie en daar behoren imho geen ondertekeningen en aanheffen bij.
maarja, mening enzo![]()
![]()
Magoed, weer terug naar games. Omdat ik door mijn rug niet achter mijn desktop kan, lig ik hoofdzakelijk op mijn rug met een laptop op mijn pens. Niet de ideale houding om te gamen. Dus overweeg ik, mede door Steam Big Picture, om een gamepadje aan te schaffen. Kan ik iig nog even een paar platformers afwerken (Ninja, bijvoorbeeld).
Iemand ervaringen met een fatsoenlijke pad? Is het echt zo verdomd hinderlijk dat X-box-controllerknoppen niet rebindable zijn? Was niet van plan om zo'n ding te gebruiken voor games die geschikt zijn voor een gamepad.
1000 euro, later 5000 (na véél moeite).quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:39 schreef The_Substitute het volgende:
Zet die link naar 'dat' topic in je signature, Verbal. Het bespaart je wat moeite.![]()
![]()
Officiële 360 controller for Windows, werkt super en bij veel games zit alles perfect voorgeprogrammeerd.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef Verbal het volgende:
Deze toch? http://www.dixons.nl/game(...)0%2Faccessoires.html
V.
Een van de weinige goede dingen aan het Games for Windows-project, eindelijk een beetje een standaard qua controllers voor de PC!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Vergeet niet een receiver erbij te kopen, anders herkent je pc de controller niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Deze:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)pc/1004004011473109/
Duur maar wel heel goed.
Ik speel al mijn games met de 360 controller. Muis en toetsenbord vind ik echt gaar gamen, en met een controller krijg je toch een beetje de console gemak.![]()
Die receiver zit daar al bij als het goed is.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
persoonlijk vind ik het verkrampt vast moeten houden van een controller echt gaar gamenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Vergeet niet een receiver erbij te kopen, anders herkent je pc de controller niet.
Ik speel al mijn games met de 360 controller. Muis en toetsenbord vind ik echt gaar gamen, en met een controller krijg je toch een beetje de console gemak.
heb hier ook een wii en PS2 staan en zelfs een controller voor de PC, maar er gaat imho echt niks boven een toetsenbord (en muis)![]()
Stronghold was altijd wel leuk, maar ik vind de 7 (of 14) voor 1 2 3 te duur :p die shit is like, oud
Verlanglijstje voor xmas sales: skyrim en xcom DLCs voor weinig
Dum de dum![]()
Opletten met die "leuke" logitech controllers, sommigen hebben geen analoge triggers waardoor je, als je bv een racespel wil spelen, alleen maar vol gas kan gaan. Of in sommige shooters kan je ook je trigger half ingedrukt houden om niet te locken op een vijand maar wel te kunnen aimen, dat kan dan ook niet meer.
Dat, en de stickjes zijn minder fijn, hebben imo een grotere deadzone en dat is
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Met een play n charge kit kan je ook gewoon spelen, maar zul je zelf de juiste driver moeten selecteren in de lijst van 360 accessoires. Werkt hier primaquote:Op woensdag 19 december 2012 00:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Vergeet niet een receiver erbij te kopen, anders herkent je pc de controller niet.
Ik speel al mijn games met de 360 controller. Muis en toetsenbord vind ik echt gaar gamen, en met een controller krijg je toch een beetje de console gemak.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Heb je alsnog een receiver nodig hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 09:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Met een play n charge kit kan je ook gewoon spelen, maar zul je zelf de juiste driver moeten selecteren in de lijst van 360 accessoires. Werkt hier prima![]()
![]()
Nope, zonder receiver kan ik ondet Win8 gamen met mijn controllerquote:Op woensdag 19 december 2012 09:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Heb je alsnog een receiver nodig hoorRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Windows 7 niet. Althans: niet op een legale manierMaar zo'n receiver kost in China geen reet, dus die ligt hier al een paar jaar
![]()
![]()
Ik had dat met FIFA 13 op de PC. Mooi zon XBOX-controller aansluiten..doet ut niet... speciale receiver besteld die eerst nog zoek was met de post () en vervolgens installeren deed dat kreng het nog niet. Gaf een conflict in het apparaatbeheer, verwijderd en handmatig toegevoegd... toen deed alles het
![]()
![]()
Nooit doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:33 schreef lipjes het volgende:
Denk koop "The War Z".
Maar als ik de review zo zie gaat t em niet worden![]()
Wordt sowieso niet draadloos, dus dat probleem heb ik nietquote:Op woensdag 19 december 2012 00:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat spel kopen ?
Miss voor 2 euro, maar 15 is t em niet waard![]()
Dit jaar de games die ik vorige kerst gekocht heb misschien een uurtje gespeeld
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik heb ook drie games gekocht. Voor 1,75¤ kon ik het niet laten liggen. Bovendien schijnt het bonus-spel La Mulana verre van slecht te zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://groupees.com/bagb
Zitten erg leuke games tussen. Ik zelf heb er 5 gekochtPlease Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar het is echt zoquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:49 schreef Supertolll het volgende:
[..]
De maker van War Z, is ook de maker van Big Rigs: Over the Road Racing, ook wel bekend als het slechtste spel dat ooit verkocht werd.![]()
![]()
Over War Z gesproken: http://uk.pc.gamespy.com/pc/the-war-z/1226980p1.html
De ontwikkelaar lijkt niet helemaal zuiver op de graat
http://steamcommunity.com(...)/828925216556714932/
Deze post zeg al genoeg over wat voor dickholes ze bij de developer van The War Z zijn![]()
Tja...Het is niet free2play maar er zijn wel microtransacties..En dat voor een survival(!) gamequote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef lipjes het volgende:
WarZ introduceert microtransacties om sneller te respawnenLekker survivallen als je alles kan kopen
![]()
![]()
WarZ
Het wordt eens tijd dat er een spel komt met een lagere metascore dan Big Rigs.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:43 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar het is echt zo
http://www.metacritic.com/game/pc/the-war-z, die userscore![]()
![]()
![]()
Hoe kan ik zo'n bundle nou uitspelen met nog maar 2 dagen?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:16 schreef Morthill het volgende:
End of the World sale
http://www.gog.com/
mmm - deus ex, alle thiefs...tis dat ik ze allemaal al heb'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
zo jammer dat er in elk pak er 1 of 2 spellen zitten die ik zou willen hebben, maar dan krijg je dus maar 50% korting, wat ik eigenlijk te weinig vindquote:Op woensdag 19 december 2012 16:16 schreef Morthill het volgende:
End of the World sale
http://www.gog.com/![]()
Niet in het TellTale-packquote:Op woensdag 19 december 2012 16:29 schreef mschol het volgende:
[..]
zo jammer dat er in elk pak er 1 of 2 spellen zitten die ik zou willen hebben, maar dan krijg je dus maar 50% korting, wat ik eigenlijk te weinig vind
Witcher2 wil ik eigenlijk nog wel eens aanschaffen... leuke prijs... benieuwd of die nog goedkoper wordt komende salequote:Op woensdag 19 december 2012 16:16 schreef Morthill het volgende:
End of the World sale
http://www.gog.com/![]()
Denk niet dat die meer dan 75% korting gaat.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Witcher2 wil ik eigenlijk nog wel eens aanschaffen... leuke prijs... benieuwd of die nog goedkoper wordt komende sale<@Richardfun> top Morthill ^O^
Dat zal ongetwijfeld...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef JimmyJames het volgende:
Hopelijk worden ze van steam geflikkerd.
quote:Respawnen in The War Z? Betalen of vier uur wachten
De respawn-tijd van een character in The War Z is verlengd van een uur naar vier uur. Spelers die direct verder willen met hun personage, moeten 50 gold coins betalen (omgerekend zo'n dertig cent).
Nou is het niet zo dat je meteen moet stoppen met spelen als je doodgaat, omdat je vijf characters kunt aanmaken in The War Z. Dus ga je dood, dan kun je verder met een ander personage. Een beginnende speler kan binnen een half uur zomaar dood zijn. Zolang je maar een uur hoeft te wachten tot je eerste personage weer leeft, kun je lekker eindeloos door blijven spelen. Maar als je vier uur moet wachten, dan kan het toch zijn dat je op een gegeven moment met vijf dode personages zit en nog anderhalf uur moet wachten tot je verder mag spelen.
Of je koopt dus gold coins om direct te respawnen en die zijn alleen te koop zijn in pakketten van zo'n vier euro. En vergeet niet dat je ook al vijftien euro hebt betaald om de game überhaupt te kunnen spelen.
Het Steam-forum is overspoelt met reacties van boze spelers. Valve's Al Farnsworth reageert met: "Wij nemen deze klachten zeer serieus en onderzoeken de situatie".
Eerder vandaag verontschuldigde The War Z-ontwikkelaar Hammerpoint zich al voor misleidende informatie op de productpagina van The War Z op Steam. We zijn benieuwd wat we morgen voor nieuws kunnen verwachten.![]()
5 euro 60, waar hebben we het nu over joh? Topgame, doen! Je moet je schamen dat je hem niet al eerder hebt gekocht!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Witcher2 wil ik eigenlijk nog wel eens aanschaffen... leuke prijs... benieuwd of die nog goedkoper wordt komende saleOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ik heb W1 nog niet uitgespeeldquote:Op woensdag 19 december 2012 17:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
5 euro 60, waar hebben we het nu over joh? Topgame, doen! Je moet je schamen dat je hem niet al eerder hebt gekocht!<@Richardfun> top Morthill ^O^
Nouja die vind ik dan ook niet zo heel leuk, geef het zelf ook altijd vrij snel op bij die, maar W2 is wel erg leuk!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Daswaarquote:Op woensdag 19 december 2012 17:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
5 euro 60, waar hebben we het nu over joh? Topgame, doen! Je moet je schamen dat je hem niet al eerder hebt gekocht!![]()
Is geen steamdownload daar of wel? Zie het althans niet zo of download je daar rechtstreeks van de site? Nog niet eerder iets via GOG gekocht![]()
Witcher 2 komt zonder Steam key, maar ook zonder enige andere DRM. (GOG is hele dikke vriendjes met CD Project Red)quote:Op woensdag 19 december 2012 18:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daswaar![]()
Is geen steamdownload daar of wel? Zie het althans niet zo of download je daar rechtstreeks van de site? Nog niet eerder iets via GOG gekochtOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Even iets anders Steam (lees: Valve)-gerelateerds... iemand de trailer van Pacific Rim al gezien?
GLaDOS zit daarin
lol, war z is van steam gepulledVoor het eerst dat ik dat meemaak.
gog.com aanbiedingen zijn wel .. erg retro :/ beetje jammer, had graag wat modernere games gezien. De meeste zooi kan ik ook zo wel ergens vinden (het meeste zelfs op hardcopy op zolder)Dum de dum![]()
V.quote:"From time to time a mistake can be made and one was made by prematurely issuing a copy of War Z for sale via Steam. We apologize for this and have temporary removed the sale offering of the title until we have time to work with the developer and have confidence in a new build. Those who purchased the game and wish to continue playing it via Steam may do so. Those who purchased the title via Steam and are unhappy with what they received may seek a refund by creating a ticket at our support site here."Ja inderdaad, V. ja.![]()
Goede supportquote:<@Richardfun> top Morthill ^O^
Gog staat voor good old gamesquote:Op woensdag 19 december 2012 19:48 schreef Fe2O3 het volgende:
lol, war z is van steam gepulledVoor het eerst dat ik dat meemaak.
gog.com aanbiedingen zijn wel .. erg retro :/ beetje jammer, had graag wat modernere games gezien. De meeste zooi kan ik ook zo wel ergens vinden (het meeste zelfs op hardcopy op zolder)Hun hele ding is oude games speelbaar maken op moderne systemen en dan verkopen. Witcher 2 staat daar alleen op omdat gog.com van die ontwikkelaar is.
Anyways, morgen begint de winter saleKan maar weinig bedenken wat ik nog wil kopen, misschien een skyrim of xcom als ze belachelijk afgeprijst worden, maar ik denk het haast niet. Ben ook wel benieuwd wat voor een actie ze bedenken, flash sales zijn wel weer leuk geweest nu.
![]()
Heb van de week ook m'n eerste GOG-aankoop gedaan. Mijn originele Fahrenheit-dvd installeerde niet meer. Scheen nogal een algemeen probleem te zijn. Allerlei 'oplossingen' geprobeerd, nieuwe .exe-files gedownload, ISO-imagefiles gemaakt en gemount, Fahrenheit.msi-file ge-edit met Orca...hielp allemaal niet.
Op GOG: 3 euro, gekocht, gedownload, geinstalleerd, gespeeld.
Nogal een uitkomst. Ga ik maar 's wat vaker doen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Same here, al die games werken gewoon onder W7 en zelfs W8. Voor retro ben je bji GOG aan het goede adresquote:Op woensdag 19 december 2012 20:19 schreef The_Substitute het volgende:
Heb van de week ook m'n eerste GOG-aankoop gedaan. Mijn originele Fahrenheit-dvd installeerde niet meer. Scheen nogal een algemeen probleem te zijn. Allerlei 'oplossingen' geprobeerd, nieuwe .exe-files gedownload, ISO-imagefiles gemaakt en gemount, Fahrenheit.msi-file ge-edit met Orca...hielp allemaal niet.
Op GOG: 3 euro, gekocht, gedownload, geinstalleerd, gespeeld.
Nogal een uitkomst. Ga ik maar 's wat vaker doen.
Mja, maar dan vind ik 2 a 3 euro nog teveel voor games die ik dan voor een 2e of sommige 3e / 4e keer koop
<- gierig
Dum de dum![]()
Ik sla hem over.quote:Humble Indie Bundle 7 has arrived and is guaranteed to keep you entertained all winter long!
Pay what you want for The Binding of Isaac (and its DLC, Wrath of the Lamb!), Closure, Shank 2, Snapshot, and the documentary feature film Indie Game: The Movie! If you choose to pay more than the average, you’ll also get Legend of Grimrock and Dungeon Defenders (with a ton of DLC)! This bundle also comes with many fantastic soundtracks in lossless (FLAC) and MP3!![]()
Ik ken maar 1 iemand met Steam en die heb ik de hele bundel cadeau gedaan voor sinterklaasquote:Op woensdag 19 december 2012 20:37 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb de THQ Bundle nog niet eens geinstalleerd.
Iemand btw nog een Saints row the 3rd key ?![]()
![]()
Hrm heb dun def incl. alle DLC al ... maar tis wel tempting voor trading ... lastig lastigDum de dum![]()
Er zitten weer ziek goeie games bij Humble Bundle
https://www.humblebundle.com
De bundles van Humble Bundle zijn echt de besten![]()
![]()
Ik vind dat er geen één tof spel bij zit deze keerquote:Op woensdag 19 december 2012 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De bundles van Humble Bundle zijn echt de besten![]()
![]()
kom nog steeds niet in steam
Juiste accountname gebruiken helpt ook wel![]()
Maar nog iemand hier intresse in een SR3 key?
[ Bericht 24% gewijzigd door lipjes op 19-12-2012 21:28:01 ]![]()
als je er vanaf wil..quote:Op woensdag 19 december 2012 21:20 schreef lipjes het volgende:
kom nog steeds niet in steam
Juiste accountname gebruiken helpt ook wel![]()
Maar nog iemand hier intresse in een SR3 key?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Heb em toch al.quote:
Als je er nog iets voor wilt geven is het aan jou, maar ik heb er toch niks aan
Laat maar weten of ik hem moet DM-en of niet![]()
![]()
Laat maar eigenlijk. Ik heb nu al tijd tekort. Denk dat je iemand anders er meer plezier mee doet.
Heb nog far cry 3-hitman en dishonored op stapel liggen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Haha is goed, ja als ik iemand er een plezier mee kan doenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Laat maar eigenlijk. Ik heb nu al tijd tekort. Denk dat je iemand anders er meer plezier mee doet.
Heb nog far cry 3-hitman en dishonored op stapel liggen.
Far cry 3 moet ik ook nog uitspelen![]()
![]()
Op het eerste oog is het niet veel soeps, nee.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat er geen één tof spel bij zit deze keerPlease Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik wil welquote:Op woensdag 19 december 2012 21:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Haha is goed, ja als ik iemand er een plezier mee kan doen
Far cry 3 moet ik ook nog uitspelen
DM?![]()
Snapshot en Shank 2 zijn echt toffe gamesquote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Op het eerste oog is het niet veel soeps, nee.![]()
![]()
Snapshot is ook het spel dat me het meeste aanspreekt in deze bundle. Wat betreft Shank 2 heb ik het eerste deel nog niet eens geïnstalleerd. De indie movie lijkt me nogal een pretentieuze film en bovendien is het ook niet de eerste keer dat ze deze proberen te slijten.. Enfin ik denk dat ik toch wel een paar $ kan vrijmaken.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Legends of Grimrock lijkt me echt geen hoer aan.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De bundles van Humble Bundle zijn echt de besten<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ben benieuwd of er nog interessante games komen voor mij. Bij de summer sale vrijwel alles kunnen halen wat ik wilde.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!![]()
Dat is juist echt geweldigquote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Legends of Grimrock lijkt me echt geen hoer aan.![]()
![]()
Die movie is eigenlijk best goed. Het is juist niet pretentieus, want je ziet precies hoe belachelijk sommige van die developers zijn (zoals die van Fez). Ik zou hem zeker kijken want het is best een goede docu.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:49 schreef JimmyJames het volgende:
Snapshot is ook het spel dat me het meeste aanspreekt in deze bundle. Wat betreft Shank 2 heb ik het eerste deel nog niet eens geïnstalleerd. De indie movie lijkt me nogal een pretentieuze film en bovendien is het ook niet de eerste keer dat ze deze proberen te slijten.. Enfin ik denk dat ik toch wel een paar $ kan vrijmaken.
Een 7.9 op IMDB is ook niet zomaar iets.
Indie Game: The Movie (2012) - IMDb![]()
Een Wolvenstein 3D RPG, nee thanksquote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is juist echt geweldig<@Richardfun> top Morthill ^O^
De bundle is in de pocket dus ik zal hem een keer kijken.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die movie is eigenlijk best goed. Het is juist niet pretentieus, want je ziet precies hoe belachelijk sommige van die developers zijn (zoals die van Fez). Ik zou hem zeker kijken want het is best een goede docu.
Een 7.9 op IMDB is ook niet zomaar iets.
Indie Game: The Movie (2012) - IMDbPlease Move The Deer Crossing Sign![]()
Wat?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een Wolvenstein 3D RPG, nee thanks![]()
![]()
Zo ziet het eruit qua perspectief. Dat trekt me gewoon niet. Vraag me niet waarom niet, misschien omdat ik er claustrofobisch van word.quote:<@Richardfun> top Morthill ^O^
Het is een dungeon crawler, dat is heel wat andersquote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zo ziet het eruit qua perspectief. Dat trekt me gewoon niet. Vraag me niet waarom niet, misschien omdat ik er claustrofobisch van word.![]()
![]()
I know, en ik heb niks tegen het genre, maar het perspectief van de game staat me gewoon enorm tegen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is een dungeon crawler, dat is heel wat anders<@Richardfun> top Morthill ^O^
Naja dat is jammer want verder is het wel een hele goede gamequote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
I know, en ik heb niks tegen het genre, maar het perspectief van de game staat me gewoon enorm tegen.![]()
![]()
HB7 aangeschaft
dit keer niet zozeer om de games (of ik had ze al of ze lijken mij (of ik vind ze) niet tof), maar meer voor het initiatief..![]()
Tof! Hierdoor heb ik hem gekochtquote:Op woensdag 19 december 2012 22:06 schreef JimmyJames het volgende:
Aparte keys![]()
![]()
Ze hebben geluisterd naar de community![]()
De helft van de games heb ik al, maar doordat het aparte keys zijn, kan ik de andere helft aan m'n broertje geven
Doe eens niet.![]()
Mij ook niet mang, geen vehaal of andere npc's zoals lands of lorequote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Legends of Grimrock lijkt me echt geen hoer aan.![]()
Crap, dit gaat weer duur worden!quote:Op donderdag 20 december 2012 08:59 schreef MineraalWater het volgende:
Winter Sale Countdown!
http://www.webcountdown.de/?a=CS5fRYn&k=KcaY![]()
![]()
was al een paar weken (maand zelfs?) bekend dat het de 20ste zou zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 09:13 schreef Frutsel het volgende:
Dat is nog eerder dan verwacht? Ik zag 27e en 24e al voorbij komen maar 20e?
There are only 151 Pokémon.![]()
Vanavond massaal teleurstelling als het toch later is
Ja wat is de bron precies, vind het heel vroegquote:Op donderdag 20 december 2012 10:26 schreef Morthill het volgende:
Vanavond massaal teleurstelling als het toch later isAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
http://news.softpedia.com(...)mber-20-316147.shtmlquote:The 2012 edition of the Steam Winter Sale starts tomorrow, December 20, and will end on January 4, 2013, according to a statement from Fishlabs Entertainment, the developer of Galaxy on Fire 2 Full HD.![]()
Een developer had iets teveel gespoilert ja
mgoed, ik hoop op de skyrim en xcom DLCs voor weinig, verder misschien the witcher 2 ... maar eik is er niet veel wat ik echt wil hebben. Als het maar goedkoop is ^^Dum de dum![]()
the witcher 2 was pas voor 7,50 op steam, nu voor $7,49 op gog.com
ik denk persoonlijk dat hij niet nu nog goedkoper wordt![]()
Kom maar op met die sale!
En het is helemaal niet heel vroeg, ook niet ivm voorgaande jaren.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
2 mogelijkheden:quote:Op donderdag 20 december 2012 12:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Kom maar op met die sale!
En het is helemaal niet heel vroeg, ook niet ivm voorgaande jaren.
1) het begint standaard rond de 20ste
2) Het begint standaard op de maandag na het 3de weekend van december
vorig jaar begon het op de 19de
jaar daarvoor begon het op de 20ste
beide dagen waren de maandag na het 3de weekend..
ik ga dus nog steeds van de 24ste uit![]()
![]()
Nee, ik heb nog geen geld.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Ik snap nu waarom ze La Mulana een hard metroidvania noemen. Je moet zowaar eerst de handleiding lezen om het spel enigszins door te krijgen.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik zet m'n geld op vanavond
hmm.. ik heb de originele alice eens geinstalleerd die ik heb liggen.. (mede om te bepalen of ik de geremasterde versie wil hebben)
installeert dat ding in het nederlands.. (geen idee of engels op de disk staat)
(dat vind ik nog het vervelendst, HD scherm resoluties enzo worden ook niet ondersteudn)![]()
De 24e is kerstavond, dan missen ze het hele punt van 'verkopen voor kerst cadeau's ' tochquote:Op donderdag 20 december 2012 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
1) het begint standaard rond de 20ste
2) Het begint standaard op de maandag na het 3de weekend van december
vorig jaar begon het op de 19de
jaar daarvoor begon het op de 20ste
beide dagen waren de maandag na het 3de weekend..
ik ga dus nog steeds van de 24ste uit
Dum de dum![]()
Tsja, Nederlandse Windows is ook zoiets. Hier alles Engelstalig als het even kanquote:Op donderdag 20 december 2012 12:46 schreef mschol het volgende:
hmm.. ik heb de originele alice eens geinstalleerd die ik heb liggen.. (mede om te bepalen of ik de geremasterde versie wil hebben)
installeert dat ding in het nederlands.. (geen idee of engels op de disk staat)
(dat vind ik nog het vervelendst, HD scherm resoluties enzo worden ook niet ondersteudn)![]()
![]()
ik heb ook engelstalige windows, ik wil ook alles engels..quote:Op donderdag 20 december 2012 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tsja, Nederlandse Windows is ook zoiets. Hier alles Engelstalig als het even kan
maar mijn game kan ik niet zomaar in engels krijgen kennelijk (al wat gerotzooid met de bestanden)![]()
niet perse toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:03 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
De 24e is kerstavond, dan missen ze het hele punt van 'verkopen voor kerst cadeau's ' toch
ik ben niet anders gewend dat men kado's uitdeelt op eerste kerstdag
maar hij gaat gegarandeerd inderdaad vanavond beginnen, omdat de eerste sales er alweer op staan![]()
Ja wel, want een kerstsale beginnen op kerstavond mist zijn hele doel, mensen willen een week of wat ervoor toch al inkopen gaan doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
niet perse toch?
ik ben niet anders gewend dat men kado's uitdeelt op eerste kerstdag
maar hij gaat gegarandeerd inderdaad vanavond beginnen, omdat de eerste sales er alweer op staan<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
ik noem 3 dagen niet bepaald ver van te voren...quote:Op donderdag 20 december 2012 13:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja wel, want een kerstsale beginnen op kerstavond mist zijn hele doel, mensen willen een week of wat ervoor toch al inkopen gaan doen.
dan zouden ze de hele sale een week eerder moeten plannen![]()
5 dagen voor eerste kerstdag is het toch? Sowieso is 5 dagen stuk beter dan 1 dag van te voren beginnen.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik noem 3 dagen niet bepaald ver van te voren...
dan zouden ze de hele sale een week eerder moeten plannen<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
je moet er rekening meehouden dat het voor ons weliswaar kerst avond is, maar dat het voor de amerikanen het begin van de dag is... (of halverwege, geen idee precies)quote:Op donderdag 20 december 2012 13:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
5 dagen voor eerste kerstdag is het toch? Sowieso is 5 dagen stuk beter dan 1 dag van te voren beginnen.
en amerikanen zijn qua tijd volgens mij leidend..zie:quote:Op donderdag 20 december 2012 13:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Wil niet negatief zijn ofzo, maar zie het vanavond niet gebeuren hoor
http://store.steampowered.com/app/205070/![]()
Maar bij de Amerikanen is de 24e ook kerstavond (alleen is het bij ons op dat moment dus al later)quote:Op donderdag 20 december 2012 13:41 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet er rekening meehouden dat het voor ons weliswaar kerst avond is, maar dat het voor de amerikanen het begin van de dag is... (of halverwege, geen idee precies)
en amerikanen zijn qua tijd volgens mij leidend..
[..]
zie:
http://store.steampowered.com/app/205070/![]()
ik zie nog steeds niet dat dat een probleem is, het betreft digitale games met een levertijd van <1 minuut, zij hebben dan dus ruim de tijd om in te slaanquote:Op donderdag 20 december 2012 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar bij de Amerikanen is de 24e ook kerstavond (alleen is het bij ons op dat moment dus al later)![]()
Er is toch voldoende aanwijzing om van de 20e uit te gaan, omdat die herfstsaledatum ook gewoon klopte.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie nog steeds niet dat dat een probleem is, het betreft digitale games met een levertijd van <1 minuut, zij hebben dan dus ruim de tijd om in te slaan
Ik zou zelf vanaf vrijdag het meest logische vinden en dan 2 weken, t/m de 4e. Maarja, wat is logisch.![]()
Fallout 3 GOTY voor 2,5¤
http://www.gamersgate.com(...)-of-the-year-edition
Ik heb hem nog nooit lager gezien dan 5¤. Straks even kopen ondanks het feit dat ik hem al heb uitgespeeld op de xbox
BIT.TRIP VOID kopen
SPECIALE PROMOTIE! Aanbod eindigt 4 januari <------------------
Das 2wknDum de dum![]()
zou bizar zijn als hij minder dan $7,50 wordtquote:Op donderdag 20 december 2012 11:42 schreef mschol het volgende:
the witcher 2 was pas voor 7,50 op steam, nu voor $7,49 op gog.com
ik denk persoonlijk dat hij niet nu nog goedkoper wordt<@Richardfun> top Morthill ^O^
Natuurlijk start die sale vanavond, laat de rest maar lullen
DAMN! 2,50 maarquote:Op donderdag 20 december 2012 13:59 schreef JimmyJames het volgende:
Fallout 3 GOTY voor 2,5¤
Ik heb hem nog nooit lager gezien dan 5¤. Straks even kopen ondanks het feit dat ik hem al heb uitgespeeld op de xbox![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik nietquote:
Financieel gezien zou ik deze hele sale moeten overslaan, maar dat kan ik echt niet.
Chocoladetaartjes.
Ik heb de gewone editie al op pc, maar voor 2,5 neem ik de GOTY nog wel denk ikquote:Op donderdag 20 december 2012 13:59 schreef JimmyJames het volgende:
Fallout 3 GOTY voor 2,5¤
Ik heb hem nog nooit lager gezien dan 5¤. Straks even kopen ondanks het feit dat ik hem al heb uitgespeeld op de xbox
2,50 .... straks eerst ff kijken of ik die niet al met een eerdere sale heb gekochtvolgens mij heb ik al es zo'n fallout goty bundle gekocht op steam met NV en F3
Dum de dum![]()
ik herken het probleem.. en ik heb ook nog een creditcardquote:Op donderdag 20 december 2012 14:14 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Heb ik niet
Financieel gezien zou ik deze hele sale moeten overslaan, maar dat kan ik echt niet.
ik zit erg te twijfelen over de AMR op amazon, mede omdat dan de originele alice ook komt en die opgepoetst is![]()
Ahum... na gisteren al een beetje meewarig verwezen te zijn naar Intertoys of Bart Smit door lui van Scheer & Foppen en De Harense Smid, kwam ik vandaag bij Dixons uit. Keurige 360-controller... zegt die verkoper dat die absoluuuuuuut niet compatible is met pc
Doorgelopen naar Intertoys, waar ze alleen draadloos hadden - wat ik niet wil-, zei die jongen dat je dan echt een X-Box-controller for Windows moet hebben.
Hellup
Waarom bestel je hem niet gewoon online?
Deze moet je hebben: http://www.bol.com/nl/p/m(...)60/1004004010595047/Please Move The Deer Crossing Sign![]()
F1 Race Stars voor 2 euroquote:Op donderdag 20 december 2012 14:47 schreef Vault-Boy het volgende:
Mocht de sale vandaag beginnen. Wat hopen en denken jullie dat er vandaag in de sale komt?![]()
Sonic collectie voor een paar euro
Maar ik zet in op sale van 21-12 t/m 04-01![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:59 schreef JimmyJames het volgende:
Fallout 3 GOTY voor 2,5¤
Ik heb hem nog nooit lager gezien dan 5¤. Straks even kopen ondanks het feit dat ik hem al heb uitgespeeld op de xbox![]()
.
E2,50 voor zo'n spel![]()
![]()
Daar is íe een euro duurderquote:Op donderdag 20 december 2012 16:22 schreef JimmyJames het volgende:
Waarom bestel je hem niet gewoon online?
Deze moet je hebben: http://www.bol.com/nl/p/m(...)60/1004004010595047/![]()
Magoed, volgens mij had ik deze gewoon in mijn handen, een uurtje geleden...
Dat is een fijne deal. Jammer dat ik alles al heb.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:59 schreef JimmyJames het volgende:
Fallout 3 GOTY voor 2,5¤
![]()
bol.com heeft vast nog wel ergens een verloren gratis verzending of x% kortingsbonquote:Op donderdag 20 december 2012 16:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daar is íe een euro duurder![]()
V.![]()
![]()
Je kan de officiële Xbox controller gewoon op de pc gebruiken, voor de wireless heb je nog een reciever nodigquote:Op donderdag 20 december 2012 16:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daar is íe een euro duurder![]()
V.![]()
De VIPs krijgen early accessquote:Op donderdag 20 december 2012 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het 5 voor 7... (op het moment van jouw post...)
![]()
Vanavond of morgen, ik vind beide primaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
F1 Race Stars voor 2 euro![]()
Sonic collectie voor een paar euro
Maar ik zet in op sale van 21-12 t/m 04-01maandag zou tegenvallen maar dat zou me echt heel erg verbazen.
Ik hoop op Anno en de uitbreiding.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De VIPs krijgen early accessmedewerkers valve dus?
![]()
![]()
Waarom twijfelen mensen ineens? HET IS VANDAAG MENSEN! 100% anders zal ik nooit meer op FOK komen. Geloof mij nou maar.There are only 151 Pokémon.![]()
Even quoten voor het nageslacht voor het geval dat.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom twijfelen mensen ineens? HET IS VANDAAG MENSEN! 100% anders zal ik nooit meer op FOK komen. Geloof mij nou maar.![]()
ga maar gauw weg danquote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom twijfelen mensen ineens? HET IS VANDAAG MENSEN! 100% anders zal ik nooit meer op FOK komen. Geloof mij nou maar.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom twijfelen mensen ineens? HET IS VANDAAG MENSEN! 100% anders zal ik nooit meer op FOK komen. Geloof mij nou maar.Aangezien het nooit van tevoren bekend word gemaakt, en al helemaal niet een maand van tevoren, wil ik wel weten waar jij je zekerheid vandaan haalt.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
was al een paar weken (maand zelfs?) bekend dat het de 20ste zou zijn![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht voor het geval dat.![]()
Moet je wel dat bericht van Eenskijken erbij gooien, anders quote je slechte dingen voor het nageslacht.quote:![]()
![]()
Huh dat had ik gedaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:45 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Moet je wel dat bericht van Eenskijken erbij gooien, anders quote je slechte dingen voor het nageslacht.Zie nu ineens dat die dat ene bericht niet heb meegenomen.
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
Het was een soort retweet van mijn post, althans, zo zag ik het.![]()
![]()
Aangezien nu zeker is dat de sale tot en met 4 Jan is begint ie vanavond of morgen, duh
Dat is om quote in quote in quote te voorkomen, gebeurt automatischquote:Op donderdag 20 december 2012 17:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Huh dat had ik gedaan.Zie nu ineens dat die dat ene bericht niet heb meegenomen.
![]()
![]()
Ah okquote:Op donderdag 20 december 2012 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is om quote in quote in quote te voorkomen, gebeurt automatisch![]()
![]()
![]()
Wat vrieskist zegt, maar ik snapte je bedoeling natuurlijk wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Huh dat had ik gedaan.Zie nu ineens dat die dat ene bericht niet heb meegenomen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik hoop ineens dat die sale niet vanavond is
Sowieso komt m'n stufi morgen pas![]()
![]()
![]()
Prima. Dus de officiële X-Box-controller, waar niet expliciet op staat dat hij ook voor pc te gebruiken is? Die? Met een draadjequote:Op donderdag 20 december 2012 17:31 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Je kan de officiële Xbox controller gewoon op de pc gebruiken, voor de wireless heb je nog een reciever nodig
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Prima. Dus de officiële X-Box-controller, waar niet expliciet op staat dat hij ook voor pc te gebruiken is? Die? Met een draadje
V.![]()
Ik zou een 10ntje meer uitgeven en voor wireless gaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef Verbal het volgende:
rima. Dus de officiële X-Box-controller, waar niet expliciet op staat dat hij ook voor pc te gebruiken is? Die? Met een dra
Vrijheid blijheid enzo
En met controllers merk je dat toch niet zo
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Haha ik ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:36 schreef Darkestrah het volgende:
Salaris en zorgtoeslag gehad vandaag. Ik ben er klaar voor.
Dat zet ik lekker apart voor deze sale![]()
![]()
![]()
![]()
niet zo aardigquote:Op donderdag 20 december 2012 17:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik hoop ineens dat die sale niet vanavond is
Sowieso komt m'n stufi morgen pas![]()
There are only 151 Pokémon.![]()
15 minutes before the world ends?!<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik heb mn broekje alvast uit gedaan..<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Goh... wat is Steam traag. Is er iets aan de hand?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.![]()
Merk ik niks vanquote:Op donderdag 20 december 2012 19:10 schreef beelz het volgende:
Goh... wat is Steam traag. Is er iets aan de hand?
Misschien dat ik Intrusion 2 nog koop. Ziet er wel lollig uit![]()
![]()
Ja dat is minderquote:
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.![]()
Die badges?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:16 schreef pagadder het volgende:
[..]
Jawel hoor. Kijk maar eens bij je profiel.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Dat zijn badgets en geen achievements. Vorig jaar waren er achievements om vouchers te winnen voor gratis gamesquote:Op donderdag 20 december 2012 19:16 schreef pagadder het volgende:
[..]
Jawel hoor. Kijk maar eens bij je profiel.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.![]()
Vorig jaar: http://steamtreasurehunt.wikia.com/wiki/The_Great_Gift_Pile![]()
![]()
![]()
Er was wel wat gedonder met uitgevers ontstaan, geloof ik? Wellicht dat ze er daarom dit jaar van hebben afgezien
Ik vind het vandaag ook drie keer niks eigenlijk qua aanbiedingen
Zijn idd ook maar weinig uitgever packs..quote:Op donderdag 20 december 2012 19:20 schreef JimmyJames het volgende:
Vorig jaar: http://steamtreasurehunt.wikia.com/wiki/The_Great_Gift_Pile![]()
![]()
![]()
Er was wel wat gedonder met uitgever ontstaan, geloof ik? Wellicht dat ze er daarom dit jaar van hebben afgezienThis message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.![]()
Ik doelde op de gratis games die je via de achievements kon krijgen. Dat was allemaal niet heel soepel verlopen, meen ik me te herinneren?Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Zover ik weet ging dat prima?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef JimmyJames het volgende:
Ik doelde op de gratis games die je via de achievements kon krijgen. Dat was allemaal niet heel soepel verlopen, meen ik me te herinneren?This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.![]()
Helemaal niks
Heerlijknadeel als je alle toffe game al hebt
Ik kan er ook niks over vinden. Ik heb het me kennelijk ingebeeldquote:
Hotline Miami komt nog wel keer langs en Towns hoop ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef Leonos het volgende:
Bagger dus. Lekker tot januari zeiken op alle aanbiedingen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |