Twee keer AWEI ESM800 of hoe die dingen ook heten, een horloge en een controller voor mijn PS3.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Beter.Maar nu de prangende vraag natuurlijk... wat zat erin?
Daar staat dat ie op de luchthaven is, niet wat het mogelijk inhoudt voor de levertijd.quote:
Tja, wij zijn ook geen waarzeggers.. niemand van ons kan in de toekomst kijken..quote:Op donderdag 20 december 2012 16:32 schreef Fendy het volgende:
[..]
Daar staat dat ie op de luchthaven is, niet wat het mogelijk inhoudt voor de levertijd.
Maar thanks!
Als vuistregel pak ik hier ongeveer 10 dagen, naar alleen de kerstman weet hoe lang dat echt duurtquote:Op donderdag 20 december 2012 15:51 schreef Fendy het volgende:
Hoi, weet iemand hier wat "departure from outward office of exchange" inhoudt voor levertijd met chinapost? Ergens begin december een bestelling gedaan bij DX, hopend dat ik het nog voor de kerst zou hebben...
ooit fashion codes gehad?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:11 schreef RobertNL het volgende:
En weer een paar codes van de vrienden van BIC:
7% Health & beuaty: FBGZVI
7% sport & outdoor goods: YGNRUZ
7% apple: ZNOAJO
8% audio & video: FAVCPF
8% tablets & ereaders: QKCBAN
[..]
nee nog nietquote:
+ verzending is +-24$ = 18,15 euroquote:Op donderdag 20 december 2012 17:52 schreef pecealo het volgende:
Voor deze 10 euro ga ik het proberen, een blazer/colbert uit china! xD
http://www.sammydress.com/product362205.html
[ afbeelding ]
Aha, Ik zat nog even verder te kijken, maar bedankt!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
+ verzending is +-24$ = 18,15 euro
Daarnaast denk ik dat dat violet achtige frutseltje niet weg te werken valtquote:Op donderdag 20 december 2012 17:59 schreef pecealo het volgende:
[..]
Aha, Ik zat nog even verder te kijken, maar bedankt!
Was het maar om te jennen. User is gewoon lui en dom!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je lijkt wel op 1 van mijn collega's man...
Altijd lastige en irritante vragen stellen die niet relevant zijn maar waarvan het antwoord nog niet bekend is. Gewoon om te jennen
Da's niet echt iets voor webshops, dat zijn dan eerder Intel-based tablets die je op www.aliexpress.com vind.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Gutz het volgende:
Zijn er eigenlijk al Windows 8 tablets uit China te verkrijgen?
One Button designquote:Op donderdag 20 december 2012 17:52 schreef pecealo het volgende:
Voor deze 10 euro ga ik het proberen, een blazer/colbert uit china! xD
http://www.sammydress.com/product362205.html
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Gutz het volgende:
Zijn er eigenlijk al Windows 8 tablets uit China te verkrijgen?
Mijn vraag was ook een beetje gericht aan de ervaringsdeskundigen zeg maar, dus dat iemand zegt "toen mijn pakketje die status kreeg duurde het nog xx dagen/weken/maanden voor ik hem had" en dat dan van een paar man, kan ik het uitmiddelen in mijn verwachtingspatroon. Zo ongeveerquote:Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
Tja, wij zijn ook geen waarzeggers.. niemand van ons kan in de toekomst kijken..
oftewel niemand kan je gericht aangeven hoelang (is een chinees trouwens!) het gaat duren voor dat jij je pakketje hebt..
Tip voor de volgende keer bestel je producten ruim een maand van te voren, wil je het voor een bepaalde datum hebben.. China shopping kan een week duren, maar het kan ook gerust een maand zijn.. zeker in de decembermaand waarin iedereen ook nog eens sint/kerstcadeaus haalt
volunerate of aliexpressquote:Op donderdag 20 december 2012 20:27 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik wil voor mijn bedrijf zaklampjes bestellen in grotere getallen, maar er moet ook wat op geprint worden.
Welke website was daar goed voor?
Ik weet nog dat we het probeerde voor de FOK!-LED-pig zaak. Maar ben de website kwijt.
Juist! Volumrate zocht ik! Thanksquote:
http://www.volumerate.com/quote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Juist! Volumrate zocht ik! Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |