abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120515710
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat een coupon voor een 'cellphone' inderdaad niet werkt op een laserpen. Begrijp er niks van.
De audio/video coupon werkte niet voor HDMI, vond ik wel raar ;).
Gelukkig zijn er nog referrals.
pi_120517793
Neteller :') :')

Wil je storten, klik je op iDeal, opent hij dat in een popup die standaard wordt geblokkeerd door Firefox, staat de storting op "pending" en kan je er niks meer mee :')
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_120520066
D:! zullen mijn kerstgeschenken het halen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2012 19:50:53 ]
pi_120520594
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:47 schreef RetRy32 het volgende:
D:! zullen mijn kerstgeschenken het halen?
[ afbeelding ]
DHL? :P
pi_120520644
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:56 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

DHL? :P
Dealextreme O+
HK Post.
Dit komt voor 12 euro _O-

Jaja.. met Adidas logo (later gezien in een review :X).

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2012 20:02:04 ]
pi_120520840
Dude...
quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten. }:|
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120520876
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:00 schreef shiznuts het volgende:
Dude...

[..]

Oh.. Ik plak wel de neppe foto.

-
Awesome, kost veel meer in Nederland!:

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2012 20:09:22 ]
  woensdag 19 december 2012 @ 21:31:10 #83
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_120526263
Iemand al eens zoiets tegen gekomen??

http://www.ebay.com/itm/R(...)&hash=item415cb03046

Heb iig een AUX plugin nodig op een gewonen auto radio die het eigenlijk niet kan :P
( standaard radio werkt met stuurbediending en display )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_120531171
Zie dat ik morgen een pakje mag ontvangen van PostNL. Helaas gewoon werken evenals mijn vriendin, eerstvolgende mogelijkheid is dan pas zaterdag.

Zal moeten tekenen voor het pakketje. Werkt het om een briefje op te hangen met de tekst dat buren ook mogen tekenen? Iemand dat weleens gedaan?
  woensdag 19 december 2012 @ 22:53:22 #85
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_120531489
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:47 schreef Skiet het volgende:
Zie dat ik morgen een pakje mag ontvangen van PostNL. Helaas gewoon werken evenals mijn vriendin, eerstvolgende mogelijkheid is dan pas zaterdag.

Zal moeten tekenen voor het pakketje. Werkt het om een briefje op te hangen met de tekst dat buren ook mogen tekenen? Iemand dat weleens gedaan?
De brutale TNT aap vraagt mij regelmatig of ik een pakje aan de buren wil geven en vraagt vervolgens om een handtekening :P Moet je eigenlijk niet doen, straks is er iets mis met de inhoud en ben jij de boef. Door de brievenbus proppen en de postbezorger tekenen is ook weleens gedaan :D

Dat briefje kun je gewoon proberen, zal wel goed gaan :Y
pi_120531836
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De brutale TNT aap vraagt mij regelmatig of ik een pakje aan de buren wil geven en vraagt vervolgens om een handtekening :P Moet je eigenlijk niet doen, straks is er iets mis met de inhoud en ben jij de boef. Door de brievenbus proppen en de postbezorger tekenen is ook weleens gedaan :D

Ok. Ga het gewoon proberen.

Ben wel benieuwd, heb van dezelfde webshop nog twee andere dingen besteld welke niet met tracking zijn. Een pakketje is iets van een dag eerder besteld en andere is 2 dagen later besteld.

Dus wordt het 1 pakketje, 2 of 3. Altijd leuk dit.
  woensdag 19 december 2012 @ 23:20:21 #87
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120533158
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik moet die van mij ook nog vragen of hij die pakketjes even op een ''plek'' wil dumpen, dat ophalen wordt op een gegeven moment wel vervelend :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120533534
Als de postbodes maar genoeg bij je aan de deur moet zijn worden ze wel creatief. Ze vinden wel een plekje voor de spullen als daarvoor de ruimte is.

Als je dan wel thuis bent krijg je als reactie: WEER een pakje uit china............
Benefit of digital: it works or it doesn't
  woensdag 19 december 2012 @ 23:42:43 #89
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120534725
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:25 schreef BizzyBlook het volgende:
Als de postbodes maar genoeg bij je aan de deur moet zijn worden ze wel creatief. Ze vinden wel een plekje voor de spullen als daarvoor de ruimte is.

Als je dan wel thuis bent krijg je als reactie: WEER een pakje uit china............
Die van mij is daarvoor veel te braaf :') De vorige was er na een week of 2 al achter.
Hij komt hier toch minimaal 2 maal per week (gemiddeld).
pi_120534882
quote:

Ik was een week van huis, hij had het notificatiebriefje al geschreven toen 'ie vanochtend aanbelde (bij thuiskomst lagen er vier op me te wachten), deed ik open 'ah, hij is er toch weer! :P '.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120538908
Uiteindelijk Zarmark gecontacteerd op Skype en via hun besteld, hopen dat het goed gaat, wel spannend de eerste keer via een Chinese webshop (nouja, Taobao agent) :D

Zal wel weken/maand gaan duren voordat het arriveert, maar goed :')

Vraag me wel 1 ding sterk af; hoe verdient Zarmark hun geld?
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_120543747
quote:

Die van mij gaat ze lekker op een droge plek onder afdak in mijn hof leggen _O- .
Altijd positief je postbode wat kennen !
En als ik thuis ben, belt hij aan en zei hij overlaatst; je raadt het nooit, ik heb wat pakjes voor u _O-
  donderdag 20 december 2012 @ 12:11:14 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120546741
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:39 schreef Thas het volgende:
Uiteindelijk Zarmark gecontacteerd op Skype en via hun besteld, hopen dat het goed gaat, wel spannend de eerste keer via een Chinese webshop (nouja, Taobao agent) :D

Zal wel weken/maand gaan duren voordat het arriveert, maar goed :')

Vraag me wel 1 ding sterk af; hoe verdient Zarmark hun geld?
wisselkoers (was op de oude site +- 1% verschil met mistertao) , provisie (8%?) en wellicht nog een beetje op de verzendkosten.
pi_120547064
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:56 schreef pazara het volgende:

[..]

waarom werken deze codes niet voor een laser pen?
Je lijkt wel op 1 van mijn collega's man...

Altijd lastige en irritante vragen stellen die niet relevant zijn maar waarvan het antwoord nog niet bekend is. Gewoon om te jennen :r
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_120547071
PostNL pakket is afgeleverd. Briefje op de deur heeft dus goed gewerkt en buurman/vrouw heeft ook getekend voor het pakketje. Heel relaxed. Scheelt weer een rit naar het postkantoor.
pi_120552351
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:22 schreef Skiet het volgende:
PostNL pakket is afgeleverd. Briefje op de deur heeft dus goed gewerkt en buurman/vrouw heeft ook getekend voor het pakketje. Heel relaxed. Scheelt weer een rit naar het postkantoor.
Beter. :) Maar nu de prangende vraag natuurlijk... wat zat erin? :P
pi_120552578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Beter. :) Maar nu de prangende vraag natuurlijk... wat zat erin? :P
Zeker Tenga Egg _O-

@edit; zie new arrivals van banggood _O- _O-
pi_120554483
Hoi, weet iemand hier wat "departure from outward office of exchange" inhoudt voor levertijd met chinapost? Ergens begin december een bestelling gedaan bij DX, hopend dat ik het nog voor de kerst zou hebben...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_120554585
quote:
2s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:51 schreef Fendy het volgende:
Hoi, weet iemand hier wat "departure from outward office of exchange" inhoudt voor levertijd met chinapost? Ergens begin december een bestelling gedaan bij DX, hopend dat ik het nog voor de kerst zou hebben...
Lees de OP eens?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120554591
quote:
2s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:51 schreef Fendy het volgende:
bekijk de OP eens ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')