Inderdaad, het komt ten goede aan PSVquote:Op donderdag 20 december 2012 19:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks aan te doen, Tiny heeft fantastisch gehandeld en het valt niet zo erg op. Tenminste, heb er geen last van.
neuh, want meer geld is gewoon nodig. We hebben niet zo'n luxe contract als Ajaxquote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar dat het zover heeft moeten komen is al schrikbarend.
Mocht het straks financieel weer beter gaan gaat dan uiteindelijk die 2e shirtsponsor ook weg?
Opzich heb je niet eens meer geld nodig, gewoon minder domme onkosten.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh, want meer geld is gewoon nodig. We hebben niet zo'n luxe contract als Ajax
Als het zo simpel was, dan was dat al gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Opzich heb je niet eens meer geld nodig, gewoon minder domme onkosten.
er is al flink gesnedenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Opzich heb je niet eens meer geld nodig, gewoon minder domme onkosten.
sponsorcontract is twee jaar geleden volgens mij verhoogd en verlengd en ze hebben vorig jaar toegestaan dat er een nieuwe sponsor bijkwam. En ze hebben een achtergestelde lening verstrektquote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Philips heeft trouwens toch niet meer geld gegeven, toch alleen de toekomstige vergoedingen al uitbetaald?
Plus verhoogde sponsorgelden. Maar dat komt nog steeds niet in de buurt van wat Ajax van Aegon krijgt. Adidas vs Nike idem overigens. Dat heeft die Fontein mooi voor elkaar gekregen daar.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, Philips heeft PSV een lening van 20 miljoen verstrekt.
23.30 op SBS en EL.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat is bekerloting en komt het ergens op?
tja eerst nog een belspelletje tussendoorquote:
Waarom zou je Feyenoord uberhaupt onderschatten? Spelen zeer behoorlijk, staan terecht in de top 5 op slechts 3 punten achter PSV en in het kalenderjaar 2012 is Feyenoord op Ajax na de best presterende ploeg met 73 punten.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord thuis dus. Leuke loting, al moeten we ze niet onderschatten. Twee of drie jaar geleden gingen we verrassend ten onder in eigen huis...
Tuurlijk moet je Feyenoord nooit onderschatten. Maar het is voor PSV een wereld van verschil, Feyenoord uit of thuis. Daarom zal PSV ook de favoriet zijn, vandaar dat ik waarschuw voor onderschatting.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zou je Feyenoord uberhaupt onderschatten? Spelen zeer behoorlijk, staan terecht in de top 5 op slechts 3 punten achter PSV en in het kalenderjaar 2012 is Feyenoord op Ajax na de best presterende ploeg met 73 punten.
Dat is waar. Uit of thuis is in dit geval inderdaad een wereld van verschil. Ik denk ook dat PSV favoriet is, al verwacht ik wel dat Feyenoord beter voor de dag zal komen dan eerder dit seizoen in Eindhoven.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je Feyenoord nooit onderschatten. Maar het is voor PSV een wereld van verschil, Feyenoord uit of thuis. Daarom zal PSV ook de favoriet zijn, vandaar dat ik waarschuw voor onderschatting.
PSV heeft Feyenoord al afgetroefd, dat zegt niksquote:Op donderdag 20 december 2012 23:54 schreef StijnDa het volgende:
Dat is ten minste een wedstrijdWeet je meteen waar je staat.
Feyenoord maakt jullie helemaal kapot. 0-3. Zelfde als 2010.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV heeft Feyenoord al afgetroefd, dat zegt niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |