Dit werd uitgesproken met een pruillipje.quote:Op maandag 17 december 2012 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was aardig aan het doortanken daarnet maar meestal blijft hij net verstaanbaar
suggestie: haal de tekst 'Opa:' weg en plaats de rest tussen aanhalingstekens.quote:
Dat denk ik ookquote:Op maandag 17 december 2012 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop denkt dat ook bij Eén Vandaag Samsom PvhJ wordt.
Als Pietje dat zou willen doen graagquote:Op maandag 17 december 2012 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
suggestie: haal de tekst 'Opa:' weg en plaats de rest tussen aanhalingstekens.
Geert en Fleur zijn zijn favorieten.quote:Op maandag 17 december 2012 19:09 schreef Gert het volgende:
Wie zou er volgens opa politicus van het jaar moeten worden?
Of moeten ze sowieso op Geert na allemaal de tyfu krijgen?![]()
Rechts zijn de gewone mensen, volgens hem.quote:Op maandag 17 december 2012 19:10 schreef Gert het volgende:
Als opa de TROS al een rode omroep vindt, dan vraag ik me serieus af wat volgens hem dan rechts is. Dan zit je echt ver voorbij Hitler.
En de ziekenquote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rechts zijn de gewone mensen, volgens hem.
O ja, Fleur. Die was laatst in het hol van de leeuw, bij P&W of tewel Stalin&Mao.quote:Op maandag 17 december 2012 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geert en Fleur zijn zijn favorieten.
Net als in de tijd van die goeie oude vertrouwde NSB.quote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rechts zijn de gewone mensen, volgens hem.
Maar aangezien echte kunst middels particulier initiatief en sponsoring toch wel zijn weg naar de liefhebber vindt:quote:Op maandag 17 december 2012 18:52 schreef pullup het volgende:
Dit blijft er over als je opa laat korten op waar hij geen interesse in heeft
Ik denk niet dat het hem nog lukt z'n poot zover op te tillen, dan valt-ie achterover met z'n kop door het aquariumquote:Op maandag 17 december 2012 19:14 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]"
"Alles wat me niet bevalt schop ik d tyfus"
Het antwoord zit al in de vraag opgesloten.quote:Op maandag 17 december 2012 19:09 schreef Gert het volgende:
Wie zou er volgens opa politicus van het jaar moeten worden?
Of moeten ze sowieso op Geert na allemaal de tyfu krijgen?![]()
Is hij bevriend met Badr Hari?quote:Op maandag 17 december 2012 19:14 schreef tonja het volgende:
"Alles wat me niet bevalt schop ik d tyfus"
Geweldig!quote:Op maandag 17 december 2012 19:14 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]"
"Alles wat me niet bevalt schop ik de tyfus"
Er zijn ook goeie hoor. Zijn buurman is een Turk. Hij houdt rekening met hem tijdens het bbq-en.quote:
Inderdaad, behalve varkensvlees bakt hij ook kip en rundvlees.quote:Op maandag 17 december 2012 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn ook goeie hoor. Zijn buurman is een Turk. Hij houdt rekening met hem tijdens het bbq-en.
Dat de rook de andere richting uitgaat als hij zijn speklappen laat knetteren?quote:Op maandag 17 december 2012 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn ook goeie hoor. Zijn buurman is een Turk. Hij houdt rekening met hem tijdens het bbq-en.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Inderdaad, behalve varkensvlees bakt hij ook kip en rundvlees.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
Dat de rook de andere richting uitgaat als hij zijn speklappen laat knetteren?
Stoken zeg daar dat het schandalig is, maar ja misschien hebben jullie andere smaak, zou zomaar kunnenquote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat wel knap hoor, tegelijkertijd die ouwe zitten opstoken en dan ook nog hier posten.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:25 schreef Poezewoes het volgende:
Nee : poort van Auschwitz
Das pas klasse!
Die zit ook in voorarrest. Bijna hetzelfde toch?quote:
"Don't mention the war. I mentioned it once but I think I got away with it"quote:
Priceless.quote:Op maandag 17 december 2012 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
"Don't mention the war. I mentioned it once but I think I got away with it"
Birds of a feather flock together.quote:Op maandag 17 december 2012 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Don't mention the war. I mentioned it once but I think I got away with it"
Oké. We zullen kortere zinnen schrijven. Dan kan hij het ook begrijpen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop volgt met argusogen de ontwikkelingen in zijn topic
[ afbeelding ]
Het enorm grievende, diep kwetsende plaatje is verwijderd hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop volgt met argusogen de ontwikkelingen in zijn topic
[ afbeelding ]
Die rooien jatten volgens opa juist alles van de gewone man. Dat kan het niet zijnquote:Op maandag 17 december 2012 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het enorm grievende, diep kwetsende plaatje is verwijderd hoor.![]()
En voor de rest: mag ik het misschien bijzonder vinden dat hij de TROS een rooie omroep vindt? Of komt dat misschien door Radar? Dat-ie denkt: die komen op voor de gewone man dus dat moet wel links zijn dan.
Waarom mis ik nou altijd de helft?quote:Op maandag 17 december 2012 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het enorm grievende, diep kwetsende plaatje is verwijderd hoor.![]()
Laat hem dan volgende keren de andere helft weghalen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat Gert iedere keer de helft weghaalt?
Misschien dan omdat Wim Bosboom jarenlang anchorman bij de TROS was? Die is weliswaar later rabiaat rechts geworden maar kwam oorspronkelijk bij de VARA vandaan.quote:Op maandag 17 december 2012 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die rooien jatten volgens opa juist alles van de gewone man. Dat kan het niet zijn
Een beetje zoals zijn voetballogica dus.quote:Op maandag 17 december 2012 19:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dan omdat Wim Bosboom jarenlang anchorman bij de TROS was? Die is weliswaar later rabiaat rechts geworden maar kwam oorspronkelijk bij de VARA vandaan.
Hmm... dat klinkt eigenlijk al te ingewikkeld. Zo denkt opa niet. Misschien wilde hij dan gewoon al vast een excuus hebben voor als Geert het niet zouden worden?
quote:In de jaren zeventig was Den Haag Vandaag een zelfstandig programma onder redactie van Henk van Hoorn, Ton Planken en Fred Verbakel. In 1980 trad een nieuwe redactie aan met Han Mulder, Koos Postema en Kees Sorgdrager, die hoogtijdagen beleefde bij grote zaken als de parlementaire enquête naar de RSV-werf in 1983-84. In 1986 brak een conflict uit, toen Ton Elias, Cees Gravendaal en Kees Sorgdrager het vertrouwen opzegden in Ferry Mingelen, wiens bijdragen volgens hen te oppervlakkig waren. Elias verliet het programma, later gevolgd door de beide anderen. Den Haag Vandaag, gepresenteerd door Mingelen, werd in 1992 onderdeel van NOVA. Dat werd in september 2010 opgevolgd door Nieuwsuur, waarin ook het politieke nieuws is opgenomen. De programmatitel Den Haag Vandaag wordt sindsdien niet meer gebruikt.
Oop bedoelt Eén Vandaag.quote:Op maandag 17 december 2012 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa ontkent dat hij gezegd heeft dat de TROS een rode omroep is. Helaas voor hem hebben we het hem echt horen zeggen. Hij beweert dat hij gezegd heeft dat Den Haag Vandaag een rood programma is.
Maar (wederom) helaas voor opa:
[..]
Gevolgd door 700 euro eigen risico de man. Ik zou toch mijn zorgverzekering nog maar eens checken, ouwe.quote:Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Awweploskdorstjevrooklamelaastje, volgens opa.
Er komt `dorst` in voor dus het zal wel kloppen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Awweploskdorstjevrooklamelaastje, volgens opa.
Het was een klaagzang over iemand die altijd met de snacks rondging als hij net pijltjes stond te gooien. Als hij dan eindelijk z'n drie pijltjes gegooid had was de schaal al weer leegquote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Er komt `dorst` in voor dus het zal wel kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |