Dat bedoel ikquote:Op maandag 17 december 2012 18:02 schreef Jian het volgende:
Nou begint die malloot over Herman Brood, nou moet ie uitkijken natuurlijk
Noem je die ouwe nou een kunstenaar?quote:Op maandag 17 december 2012 18:00 schreef Jian het volgende:
Nou, daar heeft ie wel een puntje natuurlijk, veel te veel gesubsidieerde, zelfbenoemde kunstenaars in Nederland
Nuance, dat woord kent hij niet.quote:Op maandag 17 december 2012 18:02 schreef Jian het volgende:
Sommige kunstenaars zouden wel een levend kunstwerk van 'm kunnen maken en 'm dan voor een paar ton verkopen aan de één of andere rijke arabier. ..... Huh, come to think of itquote:Op maandag 17 december 2012 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem je die ouwe nou een kunstenaar?
Zit je ons nu uit te lachen, heb je niet gehoord wat Gert gezegd heeft ...quote:Op maandag 17 december 2012 18:05 schreef Poezewoes het volgende:
Dat er mensen zijn die zich druk maken om uitspraken van Oop, is opzich al humor
Ik ben blij dat je ingrijptquote:Op maandag 17 december 2012 18:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je ons nu uit te lachen, heb je niet gehoord wat Gert gezegd heeft ...
Een anekdote.quote:Op maandag 17 december 2012 18:06 schreef Jian het volgende:
Herman hoefde echt niet gesubsidieerd te worden, die had echt talent
quote:Op maandag 17 december 2012 18:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je ons nu uit te lachen, heb je niet gehoord wat Gert gezegd heeft ...
Ligt eraan wat-ie zegt toch? Misschien wel dat opa's lijflied "Never Be Clever" is.quote:Op maandag 17 december 2012 18:02 schreef Jian het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2012 17:53 schreef pullup het volgende:
Opa klaagt nu dat zijn kleinkinderen op bezoek komen zelfs al is hij stomdronken.
LOL!quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 18:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een anekdote.
Ik heb hem ooit eens in zijn atelier boven Dante aan het werk gezien, aan een schilderij voor een vriend van me. Tyfusbende!
Maar binnen no time stond er een aardig werk op het doek. Op de vraag van mijn vriend wat er geregeld kon worden als zijn vriend het schilderij toch niet zo mooi vind antwoordde Brood: 'dan kom je gewoon terug en schilder ik er overheen'. Ik naïef: 'Maar Herman, druist dat dan niet in tegen je artistieke integriteit?' Brood zag water branden en wij zaten een half uurtje later met een vers Brood in de tram. Lijn 14.
Overigens heeft Herman net als alle andere muzikanten in Nederland, wel degelijk geprofiteerd van kunstsubsidies. Al die podia waar hij in het begin van zijn carrière het vak leerde waren tot over de oren gesubsidieerd.quote:Op maandag 17 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
[..]geweldig en zo herkenbaar, Herman was no nonsens, zowel over z'n muziek als over z'n kunst. "Niks verhevens, mensen vinden het leuk, dat is alles"
De mijne in 1960quote:Op maandag 17 december 2012 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
En willen jullie ophouden over opa? Mijn opa is overleden(in 1978)
Neuh. Hij heeft het opgegeven nadat zijn vrouw op weg naar hem in het ziekenhuis, bij een aanrijding om het leven gekomen is. Echte liefdequote:
Over never be clever gesproken, kent u deze versie van Nova Borgers, de dochter van Bertusquote:Op maandag 17 december 2012 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan wat-ie zegt toch? Misschien wel dat opa's lijflied "Never Be Clever" is.
Hij weet al wel dat Herman in de hemelen zijt?
Sorry hoor, wist niet dat je kwaad werd!quote:
Mooi op een treurige manier.quote:Op maandag 17 december 2012 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh. Hij heeft het opgegeven nadat zijn vrouw op weg naar hem in het ziekenhuis, bij een aanrijding om het leven gekomen is. Echte liefde
Dat is toch iets anders dan rechtstreeks subsidie krijgen. Overigens ben ik helemaal niet tegen subsidies om talent te stimuleren, integendeel. Ik ben tegen te veel en te makkelijk verstrekte subsidies.quote:Op maandag 17 december 2012 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Overigens heeft Herman net als alle andere muzikanten in Nederland, wel degelijk geprofiteerd van kunstsubsidies. Al die podia waar hij in het begin van zijn carrière het vak leerde waren tot over de oren gesubsidieerd.
Als je Zen bent word je niet nat. Toch?quote:Op maandag 17 december 2012 18:27 schreef Copycat het volgende:
Fuck. Trek net mijn yogakledij aan, hoor ik het buiten toch gieten. Maar een regencoating erover aan.
Want yoga moet, yoga is goed!
Bertus op een altsax? Hij wordt oud zeker.quote:Op maandag 17 december 2012 18:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Over never be clever gesproken, kent u deze versie van Nova Borgers, de dochter van Bertus
Scrut ook effe luisteren als je m niet kent !
Wederom sorry, ik hou direct op om over Opa te praten, ik wist niet dat jij ook een Opa had.quote:Op maandag 17 december 2012 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
En willen jullie ophouden over opa? Mijn opa is overleden(in 1978)
Jazeker! Het is je zeker ontgaan dat Opa een "installatie" is met uitsluitend subsidie van het UWV en oma. Over twee jaar bij boijmans.quote:Op maandag 17 december 2012 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem je die ouwe nou een kunstenaar?
Wie nietquote:Op maandag 17 december 2012 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bertus op een altsax? Hij wordt oud zeker.
Daar heb ik over anderhalf uur pas profijt van. Nu moet ik nog richting Zen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je Zen bent word je niet nat. Toch?
Zo makkelijk kreeg je geen WIK hoor. Juist dat werkte verlamming en lethargie in de hand. Maar ja, dat is een heel ander dik zussie.quote:Op maandag 17 december 2012 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is toch iets anders dan rechtstreeks subsidie krijgen. Overigens ben ik helemaal niet tegen subsidies om talent te stimuleren, integendeel. Ik ben tegen te veel en te makkelijk verstrekte subsidies.
Verradersquote:Op maandag 17 december 2012 18:32 schreef pullup het volgende:
Ook de ex- PVVers die voor de verkiezingen uit de partij stapten staan vanaf nu op de doodschoplijst van opa.
Ligt eraan waar!quote:Op maandag 17 december 2012 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je Zen bent word je niet nat. Toch?
Ja hè, opvallend, vind ik ookquote:Op maandag 17 december 2012 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn tweede stem is wel erg goed
Hij zit weer drop te eten ?quote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Wasszoniewasjebaldassje noeiejaargedladaghiust, zegt opa.
Hij was aardig aan het doortanken daarnet maar meestal blijft hij net verstaanbaarquote:Op maandag 17 december 2012 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een wijntje teveel en Samsom op tv.
Optie 1 lijkt mij het aantrekkelijkstquote:Op maandag 17 december 2012 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een wijntje teveel en Samsom op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |