Dit werd uitgesproken met een pruillipje.quote:Op maandag 17 december 2012 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was aardig aan het doortanken daarnet maar meestal blijft hij net verstaanbaar
suggestie: haal de tekst 'Opa:' weg en plaats de rest tussen aanhalingstekens.quote:
Dat denk ik ookquote:Op maandag 17 december 2012 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop denkt dat ook bij Eén Vandaag Samsom PvhJ wordt.
Als Pietje dat zou willen doen graagquote:Op maandag 17 december 2012 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
suggestie: haal de tekst 'Opa:' weg en plaats de rest tussen aanhalingstekens.
Geert en Fleur zijn zijn favorieten.quote:Op maandag 17 december 2012 19:09 schreef Gert het volgende:
Wie zou er volgens opa politicus van het jaar moeten worden?
Of moeten ze sowieso op Geert na allemaal de tyfu krijgen?![]()
Rechts zijn de gewone mensen, volgens hem.quote:Op maandag 17 december 2012 19:10 schreef Gert het volgende:
Als opa de TROS al een rode omroep vindt, dan vraag ik me serieus af wat volgens hem dan rechts is. Dan zit je echt ver voorbij Hitler.
En de ziekenquote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rechts zijn de gewone mensen, volgens hem.
O ja, Fleur. Die was laatst in het hol van de leeuw, bij P&W of tewel Stalin&Mao.quote:Op maandag 17 december 2012 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geert en Fleur zijn zijn favorieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |