SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Trui's kussen![]()
Yogolove's uiltjes![]()
Claudia_x goed verstopte uiltjes![]()
Spuuglokje's prachtige kussen![]()
en Dottey's uilenmuts![]()
Hook on!
Oh geen probleem! Ik was gewoon benieuwd of ik op de goede weg zatquote:Op maandag 17 december 2012 18:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Space, sorry ik kan je niet echt helpen. ik heb de sjaal afgegeven dus kan hem niet nameten....in totaal was ie 27cm breed....weet niet of je daar iets aan hebt.
euh dit is een "komt uit mijn brein"patroonquote:Op maandag 17 december 2012 18:13 schreef dapmar het volgende:
[..]
Is dit nou moeilijk voor een beginner?is het een NL patroon of engels?
Ik vind dit nog leuker dan de 'originele'!quote:Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef Dottey het volgende:
Als je hem op hebt gaan de "veertje" uit elkaar staan.. grappig ^^.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet de beste foto's ivm gebrek aan daglicht..
ik moet hem nog even afmaken en dan op een model floppen ^^.quote:Op maandag 17 december 2012 22:33 schreef MizzEnroe het volgende:
Leuk die mutsen! Vooral die met de veren.Ik zou die best in actie willen zien.
Ik heb daar niets van nagebouwd eigenlijk.. Ik begon met tas makenquote:Op maandag 17 december 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dit nog leuker dan de 'originele'!
ik ben benieuwd naar het eind resultaat.quote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef Lijnloos het volgende:
Leuke mutsen!
En wauw Trui, je kussen is echt enorm!
Ik ben vanavond maar es aan de slag gegaan met de traktaties voor volgende week...
2 kleine uiltjes bijna af (nog effe vleugels maken van vilt, maar daarvoor eerst meer kleurtjes vilt halen) en 1 "grote" voor de juffen... (totaal moeten het ongeveer 8 kleine en 5 grote worden voor het kdv).
[ afbeelding ]
Nee, ze doen er plastic canvas in, op, iets.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:47 schreef Dottey het volgende:
m een bestaande bus heen gehaakt ?! ik heb het patroon niet gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |