SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Tinychat pic of the day
Headbanging Rock
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Waarvan jij er 1 bent.quote:Op maandag 17 december 2012 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
dit forum is echt slecht met verlepte mensen
Neequote:Op maandag 17 december 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je de stress een beetje handelen?
sure vanavond op TCquote:Op maandag 17 december 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je de stress een beetje handelen?
Ahwquote:Op maandag 17 december 2012 18:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee
Maar straks eerst lekker dansen
Dankje!quote:Op maandag 17 december 2012 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw. Sterkte
En veel plezier bij dansen
ik vind het best hoorquote:Op maandag 17 december 2012 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Top! Ik móet alleen Dexter kijken. Maar dat doe ik direct na het downloaden
Als het nu dichtbij was, dan wel. Maar dat is het nietquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het nu dichtbij was, dan wel. Maar dat is het niet. Zeg het de volgende keer nog een keer, vanaf januari heb ik geen verplichtingen
Baasquote:Op maandag 17 december 2012 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Haha klevers en dan sloom gaan rijden
Je ouders zouden maar beide werkeloos zijnquote:Op maandag 17 december 2012 18:31 schreef supersof het volgende:
yaaay mn vader heeft zn tweede kerstpakket binnen. een koffer vol met etenheerlijk de kerstdagen
aah sorry, het klinkt nu heel lullig : (quote:Op maandag 17 december 2012 18:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je ouders zouden maar beide werkeloos zijn
Is niet bij mij hoor, alleen mijn moederquote:Op maandag 17 december 2012 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]
aah sorry, het klinkt nu heel lullig : (
Ow, shit man ik zie hetquote:Op maandag 17 december 2012 17:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee check mijn laatste topic maar verliefd op mary xxx jane.
oh haha ja. mijn vader krijgt er drie omdat hij projecten doet bij andere organisaties enzo.quote:Op maandag 17 december 2012 18:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is niet bij mij hoor, alleen mijn moeder
Bedankt brada, je hulp is altijd gewenst.quote:Op maandag 17 december 2012 18:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ow, shit man ik zie het
Ik wist niet dat het zo gevoelig lag, maar jeweet broeders zijn er om
peace out.quote:Op maandag 17 december 2012 18:38 schreef Akantha het volgende:
[..]
Bedankt brada, je hulp is altijd gewenst.
Het is zwaar, zonder dames...quote:
Okquote:Op maandag 17 december 2012 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
oh haha ja. mijn vader krijgt er drie omdat hij projecten doet bij andere organisaties enzo.
?quote:Op maandag 17 december 2012 18:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dames doen meer kwaad dan goed uiteindelijk.
het is maar hoe ver je bereid bent om te gaanquote:
Emoquote:Op maandag 17 december 2012 18:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je mist gewoon een gevoel of gezelschap, dames doen meer kwaad dan goed uiteindelijk.
DAt klopt ook bedankt voor je steun broeder.quote:Op maandag 17 december 2012 18:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je mist gewoon een gevoel of gezelschap, dames doen meer kwaad dan goed uiteindelijk.
wat voor film zal ik kijkenquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 18:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
het is maar hoe ver je bereid bent om te gaan
gewoon nergens om geven eigenlijk, iets waar je niet om geeft mis je ook niet
Nee hij heeft een punt, want zoals mij verliefd worden op een camhoer, iedereen die ik het vertel vind het raar en walgt van mij dat ik verliefd raak op een meid die zich uitkleed voor geld.quote:
Ik zoek een mooie filosofisch getinte. Heb je tips?quote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat voor film zal ik kijken
een romantische koreaanse () comedy, psychologische thriller of zo'n filosofisch getinte film?
waking lifequote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee hij heeft een punt, want zoals mij verliefd worden op een camhoer, iedereen die ik het vertel vind het raar en walgt van mij dat ik verliefd raak op een meid die zich uitkleed voor geld.
[..]
Ik zoek een mooie filosofisch getinte. Heb je tips?
Jij bent een puber die van een wandelende tak nog geil raakt. Dat is normaalquote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee hij heeft een punt, want zoals mij verliefd worden op een camhoer, iedereen die ik het vertel vind het raar en walgt van mij dat ik verliefd raak op een meid die zich uitkleed voor geld.
[..]
Ik zoek een mooie filosofisch getinte. Heb je tips?
zoals je klasgenoot op sugababes?quote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Ik hou van dingen missen, want dan is het leuker om ze na het missen weer te zien
En nog een mooie over depressies, of liefdes die misgaat zoals bij mij? Of nog een mooie filosofische?quote:
20 en een half mie mayn.quote:Op maandag 17 december 2012 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent een puber die van een wandelende tak nog geil raakt. Dat is normaal
nee die zie ik zowat elke dag. - deze was trouwens op superdudesquote:Op maandag 17 december 2012 18:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zoals je klasgenoot op sugababes?
En een halfquote:Op maandag 17 december 2012 18:51 schreef Akantha het volgende:
[..]
En nog een mooie over depressies, of liefdes die misgaat zoals bij mij? Of nog een mooie filosofische?
[..]
20 en een half mie mayn.
Dat is betrekkelijk.quote:Op maandag 17 december 2012 18:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En een halfDat hoor je niet meer te zeggen na je achtste.
american beauty, requiem for a dream, breathless 2009, science of sleep ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 18:51 schreef Akantha het volgende:
[..]
En nog een mooie over depressies, of liefdes die misgaat zoals bij mij? Of nog een mooie filosofische?
[..]
20 en een half mie mayn.
superdudesquote:Op maandag 17 december 2012 18:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee die zie ik zowat elke dag. - deze was trouwens op superdudes
Bedankt brochacho je bent een goeie mattie.quote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
american beauty, requiem for a dream, breathless 2009, science of sleep ofzo
quote:
jwzquote:Op maandag 17 december 2012 18:56 schreef Akantha het volgende:
[..]
Bedankt brochacho je bent een goeie mattie.
R&Bquote:Op maandag 17 december 2012 19:07 schreef Rockiejj het volgende:
Wat ik nog het lekkerst vindt, is elektro house!
quote:Op maandag 17 december 2012 19:07 schreef Rockiejj het volgende:
Wat ik nog het lekkerst vindt, is elektro house!
fukyouquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 19:15 schreef Rockiejj het volgende:
God, ik krijg maar 1.5 ster voor mn dierentuin
DSquote:Op maandag 17 december 2012 19:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik speel nu spelletjes op mijn DS.
mijn pennetje is kwijt!quote:Op maandag 17 december 2012 19:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik speel nu spelletjes op mijn DS.
Ik speel er eigenlijk nooit meer op, ik heb hem dit weekend weer gevonden.quote:Op maandag 17 december 2012 19:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
DS
Heb r nog een liggen maar de iPad heeft mijn aandacht gewonnen.
Speel gewoon Mario Kart, Grand Prixquote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik speel er eigenlijk nooit meer op, ik heb hem dit weekend weer gevonden.
Alleen hij verbindt niet met wifi!
Pokémon!quote:Op maandag 17 december 2012 19:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik speelde vroeger altijd stiekem tot laat in de nacht om mijn pokemons level 100 te maken
Pokemonquote:Op maandag 17 december 2012 19:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Pokémon en alles speel ik nu.
Ik heb net Lugia gevangen!
Van waar naar waar ging de reis?quote:Op maandag 17 december 2012 19:22 schreef JRRY het volgende:
Ik heb vandaag zoiets leuks meegemaakt in de trein.
Mocht je van de juf wel weg dan?quote:Op maandag 17 december 2012 19:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik speelde soms op de wc(school, want geen zin in les)
Was de bassischool gewoon zeggen ik ga even naar de wc half uur spelen, waar was je? Ja poepen. Oow,.quote:
dronten lelystad, dagelijkse shit sinds vorige week. van school naar huis.quote:Op maandag 17 december 2012 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Van waar naar waar ging de reis?
Hoe wou die dan indruk makenquote:Op maandag 17 december 2012 19:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
dronten lelystad, dagelijkse shit sinds vorige week. van school naar huis.
er was een stoere boi die indruk wilde maken op mijn medereisgenoot en die jongen struikelde, ik moest lachen.
Poepen op schoolquote:Op maandag 17 december 2012 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Was de bassischool gewoon zeggen ik ga even naar de wc half uur spelen, waar was je? Ja poepen. Oow,.
Heb je het treinstelnummer genoteerd?quote:Op maandag 17 december 2012 19:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
dronten lelystad, dagelijkse shit sinds vorige week. van school naar huis.
er was een stoere boi die indruk wilde maken op mijn medereisgenoot en die jongen struikelde, ik moest lachen.
Mensen die het bewust achterlatenquote:Op maandag 17 december 2012 19:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Schaamhaar van iemand anders op de wc bril of op die plasstaandingen...![]()
Zijn die er echt?quote:Op maandag 17 december 2012 19:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mensen die het bewust achterlaten
Dat wil je niet wetenquote:
ja pasta is altijd wel goedquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 19:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten
''ik heb net een stukje haar op de bril gelegd, en iemand ging er gewoon op zitten!''
En me ds zoeken!
Andijvie stamppot met spicy chicken!quote:Op maandag 17 december 2012 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja pasta is altijd wel goedwat at jij dan?
Haha, kan je het niet hebben?quote:Op maandag 17 december 2012 19:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Met kutfoto's posten van je sc.
Schaamhaar niet bijhoudenquote:Op maandag 17 december 2012 19:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Schaamhaar van iemand anders op de wc bril of op die plasstaandingen...![]()
oeeh lekkerquote:Op maandag 17 december 2012 19:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Andijvie stamppot met spicy chicken!
mario bros is leukerquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 19:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik speel altijd Mario Party 4 nintendo gamecube op de Wii.
Nee, ik moet jou gewoon niet.quote:
Inddquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 19:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb hem, met een rolze pen
je hebt 5 tredens elke ker als je 1ste word ga je 1 trap omhoog, wie als 1st boven is wint een prijsquote:
ik heb hem al 2 keer uitgespeeldquote:Op maandag 17 december 2012 19:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog, maar kom niet verder dan wereld 8
ik kom niet verder bij 8-1 val steeds in de lavaquote:Op maandag 17 december 2012 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb hem al 2 keer uitgespeeld
wie zijn die koele hippies dan?quote:Op maandag 17 december 2012 19:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Rockiejj niemand moet jou, op je mede-hippies na.
Deze wil ik gewoon in mn ondertitel hebben!quote:Op maandag 17 december 2012 19:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Rockiejj niemand moet jou, op je mede-hippies na.
Ik kots niemand uit, kotst me teveel moeite.quote:Op maandag 17 december 2012 19:57 schreef Rockiejj het volgende:
Het is zo leuk, want AppelCake en OmgevallenFlat worden door iedereen uitgekotst, maar tzijn de twee met de grootste bek.
Ik heb geen grote bek.quote:Op maandag 17 december 2012 19:57 schreef Rockiejj het volgende:
Het is zo leuk, want AppelCake en OmgevallenFlat worden door iedereen uitgekotst, maar tzijn de twee met de grootste bek.
Mijn mond is nog geen 4cm dus wat praat jequote:Op maandag 17 december 2012 19:57 schreef Rockiejj het volgende:
Gelukkig is iedereen hier welkom, ook AC en OFquote:Op maandag 17 december 2012 19:57 schreef Rockiejj het volgende:
Nee, FOK! ligt aan je voeten.quote:Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb geen grote bek.
& ik word niet uitgekotst, lieg niet jij.
Ja hoor ik wil je mede-hippie wel zijnquote:
Gelukkig, je bent er net op tijd!quote:Op maandag 17 december 2012 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig is iedereen hier welkom, ook AC en OF
Dat zeg ik ook niet!quote:Op maandag 17 december 2012 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2012 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoor ik wil je mede-hippie wel zijn
Ik ben lief, alleen rockiejj is een hater.quote:Op maandag 17 december 2012 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zou maar uit de hand escalerenquote:Op maandag 17 december 2012 19:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gelukkig, je bent er net op tijd!
quote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben lief, alleen rockiejj is een hater.
quote:
Rockiejj vindt je stiekum wel leuker dan je misschien wel denkt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben lief, alleen rockiejj is een hater.
Maar gelukkig ben jij er op je witte paard om ze op hun fouten te wijzen!quote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet!
Ik vind het geen probleem dat ze hier zijn, alleen zijn ze wel altijd diegene die ruzie zoeken.
Ik zoek geen ruzie, alleen je foto's zijn irritant.quote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet!
Ik vind het geen probleem dat ze hier zijn, alleen zijn ze wel altijd diegene die ruzie zoeken.
Juist!quote:Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben jij er op je witte paard om ze op hun fouten te wijzen!
Hoezo dan?quote:Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zoek geen ruzie, alleen je foto's zijn irritant.
Jij hebt geen reden daarom.quote:
Hij pleziert zijn eigen kontje maar, ik heb mijn Miley opblaaspop.quote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Rockiejj vindt je stiekum wel leuker dan je misschien wel denkt.
Hij maakt steeds opmerkingen waar je echt van denkt:quote:Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben jij er op je witte paard om ze op hun fouten te wijzen!
Haha, er zijn mensen die dat kunnenquote:Op maandag 17 december 2012 20:02 schreef AppelCake het volgende:
Hij pleziert zijn eigen kontje maar, ik heb mijn Miley opblaaspop.![]()
![]()
![]()
Omdat je het steeds erger inwrijft dat we niet in die tc mogen, die anderen zeuren er niet over door.quote:
Nee jij brengt lekker veel kwaliteit!quote:Op maandag 17 december 2012 20:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij maakt steeds opmerkingen waar je echt van denkt:
Zoals jij!quote:Op maandag 17 december 2012 20:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, er zijn mensen die dat kunnen
Gewoon een vinger in je kont steken, ja toch?quote:Op maandag 17 december 2012 20:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, er zijn mensen die dat kunnen
Ga je haar eens wassen, of nog beter naar de kapper!quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee jij brengt lekker veel kwaliteit!
Want?quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat je het steeds erger inwrijft dat we niet in die tc mogen, die anderen zeuren er niet over door.
Die Mijlie van jou ook. Kom eens met echte artiesten zoals Beyoncéquote:Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zoek geen ruzie, alleen je foto's zijn irritant.
Nee, met hun lul!quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon een vinger in je kont steken, ja toch?
wiequote:Op maandag 17 december 2012 20:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, zit er een tussendoor te stoken hoor
Ik heb zoo tycoon zelf.quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Want?
Ik laat nu toch zien wat er gebeurt.
Als ik een foto plaats van mn zoo tycoon word je toch ook niet boos omdat je niet mee mag spelen?
Wees blij.
Succes!quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we het anders gewoon gezellig houden, dat niemand op elkaar gaat haten?
Onmogelijk.quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we het anders gewoon gezellig houden, dat niemand op elkaar gaat haten?
Hier, wat is dit nou voor kut opmerking manquote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga je haar eens wassen, of nog beter naar de kapper!
Vieze slet die.quote:Op maandag 17 december 2012 20:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die Mijlie van jou ook. Kom eens met echte artiesten zoals Beyoncé![]()
![]()
Watch the differencee
Omdat Zuid-Hollandquote:Op maandag 17 december 2012 20:04 schreef Taexon het volgende:
Laten we een discussie over waarom patat beter is dan friet voeren!
Friet.quote:Op maandag 17 december 2012 20:04 schreef Taexon het volgende:
Laten we een discussie over waarom patat beter is dan friet voeren!
Jij maakt altijd kut opmerkingen maar daar word niks aan gedaan omdat je een hippie bent, dan heb je een ziekte, en daar kun je niks aan doenquote:Op maandag 17 december 2012 20:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hier, wat is dit nou voor kut opmerking man
Ik zeg patat speciaal, maar wel friettent.quote:Op maandag 17 december 2012 20:05 schreef JRRY het volgende:
Ik zeg soms patat soms friet maar het boeit me ook niet.
Ik zeg friet speciaal (Ik zeg het eigenlijk nooit want uienquote:Op maandag 17 december 2012 20:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zeg patat speciaal, maar wel friettent.
uienquote:Op maandag 17 december 2012 20:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zeg friet speciaal (Ik zeg het eigenlijk nooit want uien) en frituur.
Ik moet ervan kotsen.quote:Op maandag 17 december 2012 20:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
uien
Groeit je haar sneller van!
Ja daarom.quote:Op maandag 17 december 2012 20:08 schreef supersof het volgende:
idc patat of friet.
uiteindelijk krijg je hetzelfde op je bord
JIj eet dus veel ui?quote:Op maandag 17 december 2012 20:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
uien
Groeit je haar sneller van!
als er maar mayo bij zit. dan is het goedquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
als er maar mayo bij zit. dan is het goed
mede hippiequote:
En kurry natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
als er maar mayo bij zit. dan is het goed
nee dat hoort bij een tostiquote:
Ik ook niet, ranzige bende.quote:Op maandag 17 december 2012 20:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik zeg nooit ketchup, want ik lust geen ketchup.
Ook geen tomaten trouwens.
PSPquote:Op maandag 17 december 2012 20:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga niet meer spelen op me DS, dat word verslavend
quote:Op maandag 17 december 2012 20:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga niet meer spelen op me DS, dat word verslavend
http://preppers.nl/forum/(...)t-grootste-forum-FOKquote:Op maandag 17 december 2012 20:18 schreef msacras het volgende:
www.preppers.nl
en dan forum bekijken, bijvoorbeeld het topic over voedselvoorraden
hahahahhahah
quote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://preppers.nl/forum/(...)t-grootste-forum-FOK
[..]
hahahahahaahaha omgquote:
Netjes!!quote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die heb ik al verstuurd gelukkig. En een uitnodiging voor een gesprek gekregen.
Eetsmakelijk!quote:
kutquote:Op maandag 17 december 2012 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahahaahaha omg
hoe was dansen?
Helden joh op dat forumquote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Oefenen, oefenen, oefenen!quote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef msacras het volgende:
[..]
kut
Was dus kijkles maar omdat ik 3 weken ziek was geweest had ik het 3 weken niet gedaan en had ik dus al die nieuwe combinaties en oefeningen nog nooit gedaan dus ik wist niks en dat kon iedereen zien en het faalde lol depressie.
ik oefen altijd en ben heel gedisciplineerd, maar in 2 minuten kan je niet een combinatie van 5 minuten leren die de rest van m'n groep al 4x heeft gedaanquote:
Klote voor jequote:Op maandag 17 december 2012 20:24 schreef msacras het volgende:
[..]
ik oefen altijd en ben heel gedisciplineerd, maar in 2 minuten kan je niet een combinatie van 5 minuten leren die de rest van m'n groep al 4x heeft gedaan
aaah achjoh, je hoeft het niet per se gelijk goed te doen. is ook helemaal niet gek dan dat je het niet weet!quote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef msacras het volgende:
[..]
kut
Was dus kijkles maar omdat ik 3 weken ziek was geweest had ik het 3 weken niet gedaan en had ik dus al die nieuwe combinaties en oefeningen nog nooit gedaan dus ik wist niks en dat kon iedereen zien en het faalde lol depressie.
jaquote:
sowieso al respect voor je dat je kan dansenquote:Op maandag 17 december 2012 20:24 schreef msacras het volgende:
[..]
ik oefen altijd en ben heel gedisciplineerd, maar in 2 minuten kan je niet een combinatie van 5 minuten leren die de rest van m'n groep al 4x heeft gedaan
Hoe was het bij de de kapster.quote:Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso al respect voor je dat je kan dansen
maak daar maar anderhalf uur vanquote:Op maandag 17 december 2012 20:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd zo leuk, 30+ minuten lang jezelf in de spiegel zien
Ook leuk.quote:Op maandag 17 december 2012 20:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maak daar maar anderhalf uur van
zeg ik nou wat doms ofwat?quote:Op maandag 17 december 2012 20:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat is tenmet? echt nog nooit van gehoord
Woon je in Limburg ofzo?quote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg ik nou wat doms ofwat?
Daar bedoel ik bijna mee
quote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar bedoel ik bijna mee
Niets mis met Limburg.quote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Woon je in Limburg ofzo?Ik heb nog nooit van tenmet gehoord.
Je kwam bijna klaar van jezelf ziende in de spiegel. Ja, ik heb ook wel eens.quote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar bedoel ik bijna mee
ik woon in uithoornquote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Woon je in Limburg ofzo?Ik heb nog nooit van tenmet gehoord.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Rockiejj stop nou eens met haten!
nee ik ken het ook niet hoor hahaquote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar bedoel ik bijna mee
Inderdaad!quote:Op maandag 17 december 2012 20:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Limburg is extreem geweldig super fantastisch, vooral de mensen.
die zijn in Gelderland Veluwe beter.quote:Op maandag 17 december 2012 20:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Inderdaad!
& de bossen natuurlijk.
De heuvels hier zijn vermoeiend...quote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
die zijn in Gelderland Veluwe beter.
De heuvels zijn in Limburg wel vet. die heb ik hier in flevo niet.
oh haha hoor het meer mensen hier zeggen hoorquote:Op maandag 17 december 2012 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ken het ook niet hoor haha
De wind hier ook. Niet zeiken. Jullie hebben altijd alles eerder, sneeuw, zon, etc.quote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De heuvels hier zijn vermoeiend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |