SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Tinychat pic of the day
Headbanging Rock
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Waarvan jij er 1 bent.quote:Op maandag 17 december 2012 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
dit forum is echt slecht met verlepte mensen
Neequote:Op maandag 17 december 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je de stress een beetje handelen?
sure vanavond op TCquote:Op maandag 17 december 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je de stress een beetje handelen?
Ahwquote:Op maandag 17 december 2012 18:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee
Maar straks eerst lekker dansen
Dankje!quote:Op maandag 17 december 2012 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw. Sterkte
En veel plezier bij dansen
ik vind het best hoorquote:Op maandag 17 december 2012 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Top! Ik móet alleen Dexter kijken. Maar dat doe ik direct na het downloaden
Als het nu dichtbij was, dan wel. Maar dat is het nietquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het nu dichtbij was, dan wel. Maar dat is het niet. Zeg het de volgende keer nog een keer, vanaf januari heb ik geen verplichtingen
Baasquote:Op maandag 17 december 2012 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Haha klevers en dan sloom gaan rijden
Je ouders zouden maar beide werkeloos zijnquote:Op maandag 17 december 2012 18:31 schreef supersof het volgende:
yaaay mn vader heeft zn tweede kerstpakket binnen. een koffer vol met etenheerlijk de kerstdagen
aah sorry, het klinkt nu heel lullig : (quote:Op maandag 17 december 2012 18:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je ouders zouden maar beide werkeloos zijn
Is niet bij mij hoor, alleen mijn moederquote:Op maandag 17 december 2012 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]
aah sorry, het klinkt nu heel lullig : (
Ow, shit man ik zie hetquote:Op maandag 17 december 2012 17:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee check mijn laatste topic maar verliefd op mary xxx jane.
oh haha ja. mijn vader krijgt er drie omdat hij projecten doet bij andere organisaties enzo.quote:Op maandag 17 december 2012 18:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is niet bij mij hoor, alleen mijn moeder
Bedankt brada, je hulp is altijd gewenst.quote:Op maandag 17 december 2012 18:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ow, shit man ik zie het
Ik wist niet dat het zo gevoelig lag, maar jeweet broeders zijn er om
peace out.quote:Op maandag 17 december 2012 18:38 schreef Akantha het volgende:
[..]
Bedankt brada, je hulp is altijd gewenst.
Het is zwaar, zonder dames...quote:
Okquote:Op maandag 17 december 2012 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
oh haha ja. mijn vader krijgt er drie omdat hij projecten doet bij andere organisaties enzo.
?quote:Op maandag 17 december 2012 18:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dames doen meer kwaad dan goed uiteindelijk.
het is maar hoe ver je bereid bent om te gaanquote:
Emoquote:Op maandag 17 december 2012 18:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je mist gewoon een gevoel of gezelschap, dames doen meer kwaad dan goed uiteindelijk.
DAt klopt ook bedankt voor je steun broeder.quote:Op maandag 17 december 2012 18:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je mist gewoon een gevoel of gezelschap, dames doen meer kwaad dan goed uiteindelijk.
wat voor film zal ik kijkenquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 18:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
het is maar hoe ver je bereid bent om te gaan
gewoon nergens om geven eigenlijk, iets waar je niet om geeft mis je ook niet
Nee hij heeft een punt, want zoals mij verliefd worden op een camhoer, iedereen die ik het vertel vind het raar en walgt van mij dat ik verliefd raak op een meid die zich uitkleed voor geld.quote:
Ik zoek een mooie filosofisch getinte. Heb je tips?quote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat voor film zal ik kijken
een romantische koreaanse () comedy, psychologische thriller of zo'n filosofisch getinte film?
waking lifequote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee hij heeft een punt, want zoals mij verliefd worden op een camhoer, iedereen die ik het vertel vind het raar en walgt van mij dat ik verliefd raak op een meid die zich uitkleed voor geld.
[..]
Ik zoek een mooie filosofisch getinte. Heb je tips?
Jij bent een puber die van een wandelende tak nog geil raakt. Dat is normaalquote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee hij heeft een punt, want zoals mij verliefd worden op een camhoer, iedereen die ik het vertel vind het raar en walgt van mij dat ik verliefd raak op een meid die zich uitkleed voor geld.
[..]
Ik zoek een mooie filosofisch getinte. Heb je tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |