jijquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
Owja. Date wilde nog geen vakantie met mij boeken voor deze zomer maar een last minute nemen. Wie heeft er nu bindingsangst?!
jij en hij heeft je door.quote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
Owja. Date wilde nog geen vakantie met mij boeken voor deze zomer maar een last minute nemen. Wie heeft er nu bindingsangst?!
aparte twist, maar ik zeg geen neequote:
jij wilde mee shoppen, Rhu wil op vakantiequote:
zolang jij hem date noemt jijquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
shoppen op vakantie?quote:Op maandag 17 december 2012 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij wilde mee shoppen, Rhu wil op vakantie
ik dacht dat jij niet zo actief wilde.quote:
als ik 30 miljoen win kan ik altijd, op carnaval naquote:
hoeft ook niet actief, je moet alleen zo'n winkelmeisje voor je karretje spannenquote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat jij niet zo actief wilde.
met de huidige huizenprijzen kun je villawijk kopenquote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Tegan het volgende:
Ik koop liever een grote villa als ik 30 miljoen win.
nou oke, dat zou ik ook wel aan nemen jaquote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Tegan het volgende:
oja die ellendequote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik 30 miljoen win kan ik altijd, op carnaval na
Flinke villa wel, ik zou een huisje van 300K wel genoeg vinden.quote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Tegan het volgende:
500k ofzo. De rest gewoon in de komende 50 jaar opmakenquote:Op maandag 17 december 2012 17:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Flinke villa wel, ik zou een huisje van 300K wel genoeg vinden.
Een voor mij, een voor datequote:Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met de huidige huizenprijzen kun je villawijk kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |