Ah, nee joh. Trek het me niet echt aan verder, weet hoe ze het bedoeldequote:Op maandag 17 december 2012 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, wat?? Volgens mij moet je dat niet zo opnemen.. Jij bent in geen velden of wegen " dik " te noemen.. Door niemand niet.
yes, das is lunchen met thee.quote:Op maandag 17 december 2012 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Verleden tijd van het werkwoord lunchten?
Aw! Nou als je het je niet aantrekt mag hetquote:Op maandag 17 december 2012 16:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, nee joh. Trek het me niet echt aan verder, weet hoe ze het bedoeldeMaar vond het zo grappig. Ze kwam niet uit haar woorden en vond haar eigen woordkeuze duidelijk ongelukkig
![]()
En ze hebben ookquote:Op maandag 17 december 2012 17:09 schreef sigme het volgende:
Voor de chocoladeliefhebsters:
Alde heeft doosjes mini-Rittertjes momenteel
[ afbeelding ]
4 blokjes per mini.
Neuh. Ze mag 100 kilo afvallen, de andere ook. Hollandsch welvaren, noemde hij ze.quote:
Die wil ik ookquote:Op maandag 17 december 2012 17:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb de cursus creatief onder spelfouten uit lullen gevolgd...
quote:Op maandag 17 december 2012 17:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Neuh. Ze mag 100 kilo afvallen, de andere ook. Hollandsch welvaren, noemde hij ze.
Ze zijn niet echt te dik maar wel wat fors, en omdat we ze over een half jaar willen laten dekken is het beter als ze wat magerder zijn. Zie de posts van cocotrimonium.
Ja, maar dan vind ik die van de Aldi veel lekkerder.quote:Op maandag 17 december 2012 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Vind Ritter ook niet zo spannendbehálve die met nootjes en rozijnen, die combinatie vind ik goddelijk
Oh, als ze die variant ook bij de Aldi hebben vind ik die vast ook wel lekker. Het is maar goed dat ik nooit meer chocolade eetquote:Op maandag 17 december 2012 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar dan vind ik die van de Aldi veel lekkerder.
Volgens mij zou je niet om moeten vallen op zo'n dag als je bij thuiskomst gewoon eet. Je lichaam hoort gewoon te functioneren als het een paar uur niet gevoerd wordt. Energie hoeft niet direct uit eten te komen als je 10.000 kcals op je buik/benen/billen hebt opgeslagen, zeg maar.quote:Op maandag 17 december 2012 18:33 schreef Chicolate het volgende:
maar je wil niet omvallen tijdens de dag.
Mo geeft zelf aan rond 10 uur om te vallen. Ik val nooit om op werkdagen, ondanks dat ik dan eigenlijk gewoon níet eet. Laat ontbijt (of ook niet), lunch is snel een boterham of twix naar binnen proppen en tegen de tijd dat ik thuis ben heb ik al geen honger meerquote:Op maandag 17 december 2012 19:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij zou je niet om moeten vallen op zo'n dag als je bij thuiskomst gewoon eet. Je lichaam hoort gewoon te functioneren als het een paar uur niet gevoerd wordt. Energie hoeft niet direct uit eten te komen als je 10.000 kcals op je buik/benen/billen hebt opgeslagen, zeg maar.
Die paar keer dat ik vroeg werk eet ik ook pas na 4 uur werken (zonder ontbijt). Deels gewenning dat ik 's ochtends nooit vroeg ontbijt, anderzijds een relatief lage carb-intake waardoor ik volgens mij relatief weinig pieken en dalen in bloedsuiker heb.
Nootjes
Denk dat 'gans' niet in de Van Dale is opgenomenquote:Op maandag 17 december 2012 19:35 schreef V1z0R het volgende:
Dus gans = kats?
Is gans trouwens niet gewoon Nederlands?
quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Denk dat 'gans' niet in de Van Dale is opgenomen
quote:2gans (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
heel: de ganse dag; van ganser harte in volle oprechtheid
Barbabobquote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Prob. smakken of smerig eten?
Zag laatst een aso die zomaar aan het ademen was! En er waren nog kinderen bij ook!quote:Op maandag 17 december 2012 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Getver, etende mensen. Het moet niet gekker worden!
In het huis naast me eet er ook iemand. En benedenquote:Op maandag 17 december 2012 19:48 schreef Probability het volgende:
Gadverdamme er eet iemand naast mij in m'n huis echt zo smerig. Oprotten.
Oeh.. jij verleider! Vertelquote:Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef V1z0R het volgende:
Nu vind ik ademen niet helemaal zo erg, maar iedereen weet dat het maar 1 stap verwijderd is van hijgen...
Tsk. De smeerlap!quote:Op maandag 17 december 2012 19:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zag laatst een aso die zomaar aan het ademen was! En er waren nog kinderen bij ook!
Nou, je hebt ademen en je hebt hijgen, en hijgen is in een bepaald opzicht maar 1 stap verwijderd van ademen.quote:
Combi! En ellebogen op tafel en praten met de mond volquote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Prob. smakken of smerig eten?
Die gaan zitten fluiten bij "last christmas"quote:Op maandag 17 december 2012 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is vooral problematisch bij beschuit.
Mag je geen beschuit eten met je ellebogen op tafel? Zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 17 december 2012 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is vooral problematisch bij beschuit.
Hij kan nu een slotje om kabels van PC's hangen?quote:Op maandag 17 december 2012 20:17 schreef An24 het volgende:
Mag ik even trots doen?
Ik ben trots op Freudmans....die heeft vandaag zijn examen gehaald in IT security
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat mag!quote:Op maandag 17 december 2012 20:17 schreef An24 het volgende:
Mag ik even trots doen?
Ik ben trots op Freudmans....die heeft vandaag zijn examen gehaald in IT security
quote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij kan nu een slotje om kabels van PC's hangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets meer dan dat: http://en.wikipedia.org/wiki/CISSP![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 20:17 schreef An24 het volgende:
Mag ik even trots doen?
hihi ik laat hem meelezenquote:Op maandag 17 december 2012 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Firewall en antivirus installeren
Van harte!
quote:Op maandag 17 december 2012 20:17 schreef An24 het volgende:
Mag ik even trots doen?
Fixedquote:Op maandag 17 december 2012 20:38 schreef loveli het volgende:
Feli An! Je mag je jurkje aantrekkenFreud mag je jurkje uittrekken
Dat ene wat je laatst ook bij mij had gegetenquote:
Dat of die?quote:Op maandag 17 december 2012 21:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat ene wat je laatst ook bij mij had gegeten
Oh crap vergeten! Zal later wel online komen denk ikquote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef the85mc het volgende:
Ik zit nu dat rauwer te kijken.. Dat wijf euh die mevrouw is echt gestoord..
Ze lijkt ook echt 0 plezier in dr leven te hebben..
Is een kok! Uit Israel. Heeft kookboeken geschreven en doet stukjes voor the Guardian en heeft eethuusjes in Londen!quote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef loveli het volgende:
Ook Ottolenghi is een volslagen onbekende van me.
/n00b
Heb het ook gezien, gemengde gevoelens..quote:Op maandag 17 december 2012 23:43 schreef the85mc het volgende:
Is toch wel genuanceerder dan ik dacht. Al wordt dat jongetje nog wel gemanipuleerd en ook thuisonderwijs![]()
Zelfs hun hond eet bessen
Edit: het eind is minder genuanceerd. Gewoon oogkleppen op en doorgaan. Op het eind is ie 15 en nog steeds een opgevoerde dwerg. Ik zelf was op mn 16e wel uitgegroeid dus waarschijnlijk zal ie wel klein blijven..
Dat vond ik vooral in het begin, je zag ook een andere kant van het gezin. En het is ergens raar dat de maatschappij bepaalt wat jij moet eten. Zover gaat het niet uiteindelijk. Maar als die moeder zo overtuigd was van het gezonde dan snap ik die weigering/ontrekking aan het ziekenhuis niet..quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Heb het ook gezien, gemengde gevoelens..
Ben het niet met de moeder eens, maar ik ben het met zoveel moeders niet eens.. en wie ben ik nou helemaal dan? Dat idee..
Al die kids die volgepropt worden met cola en chips en macdonnaldscrap hoor je niemand over, is dat minder erg?
I doubt it.
Dat thuishouden van school is dan weer een ander ding.. maar dat er op scholen veel crap wordt gegeten/gedronken is absoluut waar en daar stoor ik me ook enorm aan.
Ik heb nog eens een hele boze mail gestuurd niet zolang geleden omdat ze tijdens de gymles een energiedrankje gingen testen... daar ben ik nog boos over.
Daarin ben ik gekleurd... na mijn ervaringen met "de medische wereld" en hun tegenstrijdige wijsheden snap ik dat juist heel goed.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat vond ik vooral in het begin, je zag ook een andere kant van het gezin. En het is ergens raar dat de maatschappij bepaalt wat jij moet eten. Zover gaat het niet uiteindelijk. Maar als die moeder zo overtuigd was van het gezonde dan snap ik die weigering/ontrekking aan het ziekenhuis niet..
Ik zeg niet dat medici het altijd goed hebben, maar wat zij doen is kop in het zand steken. Dat is nog onverstandiger. Dan weet je helemaal niet hoe het ervoor staat..quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Daarin ben ik gekleurd... na mijn ervaringen met "de medische wereld" en hun tegenstrijdige wijsheden snap ik dat juist heel goed.
Is dat wel genoeg voor hardlooptraining erbij Q? Ruim genomen kom ik niet boven de 1300...quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:48 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen!
Planning:
O: griekse yoghurt met een beetje honing
T: 2 mandarijnen
L: broccolisoep, bruin brood met iets
T: appel, sinaasappel
D: aardappelomelet
S: hardlooptraining
ik heb al brood gegeten, en yoghurt met muesli. Verder zit ik al op kantoor, want moet over 10 minuten lesgeven. Het zal zo wel afzakken...quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:02 schreef V1z0R het volgende:
Is dat wel genoeg voor hardlooptraining erbij Q? Ruim genomen kom ik niet boven de 1300...
Als je bij 1300-1400 afvalt en je met hardlopen een 400 verbrand kun je dus gerust 1800 doen.
Op die manier heb je ook meer ruimte om voldoende eiwitten naar binnen te werken.
Beetje misselijk Jagar? Neem iets vettigs, vet neutraliseert het enzym dat de misselijkheid veroorzaakt.
Op een gegeven moment wordt bijhouden best een uitdaging, zo op de tastquote:Op maandag 17 december 2012 18:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er zo bijzonder is aan Ritter choco. Vind er niet veel aan.
En Coco. Ik denk dat ze wel erger gewend zijn
. Bij alle gyn-afspraken zorg ik dat alles pico bello is, just to be sure
.
Ik kom hiermee zo snel geteld al op 1650 kcal uit, (omelet is met 2 eieren, 2 kleine aardappelen, spinazie en erwten, ik neem denk ik 2 of 3 boterhammen bij de soep, met philadelphia, en de yoghurt was minstens 350 gram). Kom ook op 70 gram eiwit zo. Lijkt me wel ok, toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is dat wel genoeg voor hardlooptraining erbij Q? Ruim genomen kom ik niet boven de 1300...
Als je bij 1300-1400 afvalt en je met hardlopen een 400 verbrand kun je dus gerust 1800 doen.
Op die manier heb je ook meer ruimte om voldoende eiwitten naar binnen te werken.
Beetje misselijk Jagar? Neem iets vettigs, vet neutraliseert het enzym dat de misselijkheid veroorzaakt.
Hoe is de voortgang? Je krijgt vaak de opmerking dat het te weinig is. Is dat je standaardpatroon of zijn het alleen de nette lijstjes die je post en hoeveel gewicht ben je kwijt over hoeveel tijd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik kom hiermee zo snel geteld al op 1650 kcal uit, (omelet is met 2 eieren, 2 kleine aardappelen, spinazie en erwten, ik neem denk ik 2 of 3 boterhammen bij de soep, met philadelphia, en de yoghurt was minstens 350 gram). Kom ook op 70 gram eiwit zo. Lijkt me wel ok, toch?
Lijstje van gisteren:quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe is de voortgang? Je krijgt vaak de opmerking dat het te weinig is. Is dat je standaardpatroon of zijn het alleen de nette lijstjes die je post en hoeveel gewicht ben je kwijt over hoeveel tijd?
Bedanktquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef loveli het volgende:
Met het artikel van sigme over het opnemen van kcals nog in het achterhoofd, die <1 kg/maand is gewoon netjes. Als je laatste 2 lijstjes de norm zijn (ik skip lijstjes de laatste tijd meestal bij het lezen), dan krijg je alles wel binnen wat je nodig hebt op een leuke manier. Een langzaam dalende lijn is een mooie.
Ah, ik ging uit van 1 bth en wat minder gevulde omelet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik kom hiermee zo snel geteld al op 1650 kcal uit, (omelet is met 2 eieren, 2 kleine aardappelen, spinazie en erwten, ik neem denk ik 2 of 3 boterhammen bij de soep, met philadelphia, en de yoghurt was minstens 350 gram). Kom ook op 70 gram eiwit zo. Lijkt me wel ok, toch?
Ben je er uit gereorganiseerd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:03 schreef Ewelina het volgende:
Goedemorgen
Wachten op een telefoontje van het UWV
Fijn dat je er positief over kunt denken, maar het blijft natuurlijk vervelendquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:30 schreef Ewelina het volgende:
On the bright side: tijd zat voor mijn studie. Ik ren nog steeds van hot naar her, aan bezigheden geen gebrek
Pff wat een zooitje dan inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:36 schreef Ewelina het volgende:
Ik kan legio voordelen bedenken, nummer 1 is dat ik niet in de zoveelste bezuinigingsronde hoef mee te doen waarbij ze proberen om het werk van 15 man door 10 te laten doenIk heb eigenlijk vooral geen ZIN om me er druk over te maken.
Nog niets echt op het oog, wel aan het solliciteren. Voor de rest druk met studie.
GeeBee-smiley!quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
An! Nog van harte met FreudHurrah! Goed van hem
Heb je het jurkje al uit laten trekken?
Die bewaar ik nog ff voor kerstquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
An! Nog van harte met FreudHurrah! Goed van hem
Heb je het jurkje al uit laten trekken?
Neen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:21 schreef loveli het volgende:
Rustig hier, iedereen een boom aan het versieren?
Die staat al!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:21 schreef loveli het volgende:
Is dat niet met die handenlebberaar?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is dat niet met die handenlebberaar?
Die / dat hebben we (gelukkig) niet op het werkquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is dat niet met die handenlebberaar?
Ik heb als een idioot het huis aantoonbaar staan maken voor bepaald bezoek.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:21 schreef loveli het volgende:
Wanneer gebeurt dat ongeveer? Dan weet ik dat er hoop is!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb als een idioot het huis aantoonbaar staan maken voor bepaald bezoek.
Nee, niet waar overigens. vroegah zou dat wel het geval zijn geweest, maar tegenwoordig ben ik Volwassen en houd ik het huis bij)
Leuk, wat voor spelletje?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:20 schreef Quinazoline het volgende:
Ben aan het thuiswerken vandaag, dus ik heb net even een dansje gedaan voor mijn Kinect.
Heb Dance Central 2 van een vriendin geleend, speel normaal altijd Just Dance 3 of Your Shape. Ik blijf het erg leuk vinden om te doen, en hij is echt beter dan een Wii vind ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leuk, wat voor spelletje?Ik heb alleen een Wiiiiiiiii.
Je vergeet de ragoutbakjes.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:10 schreef V1z0R het volgende:
Buit:
Fles rode wijn
Fles witte wijn
Half liter olijfolie
Pak fusilli
Pot tomaten/basilicum pastasaus
Kerststol
Pak servetjes
Wokpan
Smakelijk!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:10 schreef V1z0R het volgende:
Buit:
Fles rode wijn
Fles witte wijn
Half liter olijfolie
Pak fusilli
Kerststol
Pak servetjes
Wokpan
Geen ragoutbakjesquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen ragoutbakjes
Wel vergeten de chocolaatjes en het stuk Parmezaanse kaas
Proost!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:22 schreef V1z0R het volgende:
Ach, die chocolaatjes gaan toch naar mam...
We trekken die rode dan maar eens even open! [ afbeelding ]
Nee, ik was de koe in het gif aan het zetten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:21 schreef loveli het volgende:
Sexvakantie? Tsk... Ze zal iig mooi zijn met de kerst.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik was de koe in het gif aan het zetten.
En vanavond nog een bezoekje gebracht aan de boerderij van herkomst van betreffende koe. Vermoedelijk mag ze daar komende lente een paar weekjes logeren [ afbeelding ].
Nou praat je wel heul plat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Sexvakantie? Tsk... Ze zal iig mooi zijn met de kerst.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)koffiezetter-242120/
Da's toch alleen een melkschuimer?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Of zoiets. En dan fatsoenlijke koffie, geen paddenkoffie.
Zowel melkschuimdingen als espressodingen gaan best stuk en dan zit je met zo'n ding dat 1 van z'n 2 functies nog uitstekend vervult.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's toch alleen een melkschuimer?
Wil gewoon een apparaat die cappuccino kan maken en die niet duurder dan 150 euro is en twee tegelijk kunnen doen.
Lekker uitslapen morgen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Kijk wel verder ..
Eerst maar eens slapen .
Gaat het weer tink?
Jij bent echt zo'n lieverd.. tutquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:10 schreef V1z0R het volgende:
Buit:
Fles rode wijn
Fles witte wijn
Half liter olijfolie
Pak fusilli
Kerststol
Pak servetjes
Wokpan
Instapmodel espresso apparaat met stoompijpje, bv van krups, is wel te doen voor die prijs denk ik? Of kijk op marktplaats, wij hebben een francis francis voor 100 euro.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's toch alleen een melkschuimer?
Wil gewoon een apparaat die cappuccino kan maken en die niet duurder dan 150 euro is en twee tegelijk kunnen doen.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:16 schreef Quinazoline het volgende:
Zei ik dat ik prima alleen thuis kon zijn?
aantoonbaar of toonbaar?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb als een idioot het huis aantoonbaar staan maken voor bepaald bezoek.
Nee, niet waar overigens. vroegah zou dat wel het geval zijn geweest, maar tegenwoordig ben ik Volwassen en houd ik het huis bij)
Loveli dm'de me daar al overquote:
quote:
Oh had je zo'n oude gevaarlijke? Heb gelezen dat onze gemeente al die "open" dingen aan het vervangen is. Hopelijk nemen ze niets meequote:Op woensdag 19 december 2012 09:05 schreef Nallie het volgende:
Hai![]()
Ik krijg vandaag een nieuwe CV ketel en iemand is nu in mn huis bezig terwijl ik er niet ben en daar hou ik niet van
Ja die gast dus... ik ben wel in de buurt en vertrouw hem verder wel (hij heeft ook installatie bij een vriendinnetje gedaan) maar toch, controlfreak enzoquote:Op woensdag 19 december 2012 09:20 schreef _aurum_ het volgende:
Kan ik me voorstellen. Wie is er nu bij je thuis dan?
Ik gooi er een lijstje in:
O: smoothie
T: rijstwafels met rosbief
L: salade met garnalen, geroosterde paprika, rode ui en dressing. Nog wat rijstewafels
T: rijstwafels met amandelpasta en een manderijntje
D: stoofschotel met bier en gekookte aardappels
T: 1/2 blikje tonijn en olijfolie
oh en mijn haakspullen zijn binnen. Ik heb een wanstaltige glitter haaknaald () En nu wil ik niet werken maar haken
![]()
Die mutsen zaten direct onder de bankquote:Op woensdag 19 december 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Je hebt de balkontijgers nog om je dingen te bewaken
Moest je dr weer knijpen Henkquote:Op woensdag 19 december 2012 08:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En ze kan heel lief huilen!
Ja of je vult de wokpan met wokolie, boemboe, rijstwijn, zeewier enzo, bij het thema passendquote:Op woensdag 19 december 2012 08:44 schreef V1z0R het volgende:
Geen spoilers doen Maria! Ook zaterdag niet![]()
[..]ik denk niet dat het de bedoeling is dat je de pasta in de wokpan klaarmaakt. Alleen kun je van een wokpan makkelijker een kerstpakket maken dan een kookpan gok ik.
Altijd even testen of de reflexen het goed doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Moest je dr weer knijpen Henk.
Daar kom ik nooitquote:
Jazeker. Ligt meestal in de buurt van de conimexmeuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit
Maar serieus, zeewier kun je gewoon in de supermarkt kopen?![]()
Hmmm, voedingswaardes zijn ook best (heel erg) interessant! Wat kan ik ermee maken naast sushi?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jazeker. Ligt meestal in de buurt van de conimexmeuk.
Oh ik denk wel na wat ik eetquote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef V1z0R het volgende:
waarom zou lijstjes maken het trainen verslechteren? Voeding goed plannen zorgt juist dat het beter gaat.
Of de hele sportwereld zit op het verkeerde spoor...
Tochop naar de 300+
[..]
Hmmm, voedingswaardes zijn ook best (heel erg) interessant! Wat kan ik ermee maken naast sushi?
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:03 schreef loveli het volgende:
Plan: komende maand zoveel mogelijk suikers skippen en vooral veggies/vis eten. Kijken of ik daarvan opknap.
Prop er wat in dan!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:12 schreef Nallie het volgende:
Ik heb serieus al de hele dag honger, maar echt knor in mn maag-honger... zal gister wel te weinig gegeten hebben dan!
Heeft de mister hier geen last vanquote:Op woensdag 19 december 2012 16:40 schreef V1z0R het volgende:
Visfrietis alleen zo jammer dat je na zo'n beetje 3/4 bakje er helemaal flauw van bent
Das niet zo mooi. Niet zo fijn richting jou of andersom?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:39 schreef the85mc het volgende:
Mooi jagar!
Hier een meh dagje: vannacht pas om 4 uur in slaap gevallen.. Beetje stressig de laatste tijd. Niet zo'n fijn gesprek met begeleider gehad.
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:34 schreef MarMar het volgende:
Lief is bijna de hele kerstvakantie vrijen hij heeft een beter contract gekregen op weg naar een contract voor onbepaalde tijd over een paar maanden.
Oh, het gaat me niet om die kosten. Het gaat erom dat we dus 60 gbp VOOR NIETS uit hebben gegeven.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:37 schreef V1z0R het volgende:
vind 350gbp best normaal voor zo'n huis eigenlijk Mo...
Hele situatie is kut, maar die kosten zijn een goede investering!
Volgens mij ben je hier ook wel een 500 kwijt voor zo'n oud huis.
Dat was ik niet hoor. Heb geen bouwkundig rapport hoeven inleveren voor ons (oude) huisje.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:37 schreef V1z0R het volgende:
vind 350gbp best normaal voor zo'n huis eigenlijk Mo...
Hele situatie is kut, maar die kosten zijn een goede investering!
Volgens mij ben je hier ook wel een 500 kwijt voor zo'n oud huis.
Vind het wel netjes van de verstrekker eigenlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was ik niet hoor. Heb geen bouwkundig rapport hoeven inleveren voor ons (oude) huisje.
We hebben wel een goed voornemen voor ons huis en de hypotheek: we gaan 'm in de komende 5 jaar aflossen.
Wat vind je precies netjes? Inkomenstechnisch zijn er geen problemen hoor, ook contracttechnisch. Het gaat ze om de leeftijd van het huis om te zien of het ook wel echt waard is wat we er voor betalen. En dat is allemaal prima, we hadden met álle liefde vorige maand al dat rapport opnieuw laten maken. VORIGE MAAND, precies een maand geledenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:42 schreef V1z0R het volgende:
Ja, die 60gbp is kut
[..]
Vind het wel netjes van de verstrekker eigenlijk.
En is misschien ook afhankelijk van hoe de situatie is? Neem aan dat Mr.Mo ook nog geen vaste aanstelling heeft.
Het is compleet ander werk, mentaal een stuk lichter en ook niet dat eindeloze gezeik tussen collega's en leidinggevenden wat bij het vorige werk toch wel op alle afdelingen aan de hand is.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:37 schreef sigme het volgende:
[..]Da's netjes van de werkgever van je liefste! Toch leuk dat die ellende met z'n vorige werk niet een periode van nog meer ellende inluidde. Vind hij dit werk nu leuk / leuker / minder leuk dan het vorige? Het is wel echt heel wat anders immers.
Netjes omdat het niet alleen hun beschermt maar ook jullie.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat vind je precies netjes? Inkomenstechnisch zijn er geen problemen hoor, ook contracttechnisch. Het gaat ze om de leeftijd van het huis om te zien of het ook wel echt waard is wat we er voor betalen. En dat is allemaal prima, we hadden met álle liefde vorige maand al dat rapport opnieuw laten maken. VORIGE MAAND, precies een maand geleden
[/boos]
Ik ga maar een blokje chocolade nemen
De surveyor is nu ook gewoon al 'voor ons' bezig geweest, omdat hij het in onze naam heeft uitgevoerd/op onze naam heeft gezet. Mocht het dan niet kloppen dat is dat alsnog zijn probleem, niet het onze omdat we 'zomaar het rapport van de vorige eigenaar' hebben overgenomen; juist omdat het op onze naam staat nu gaf de surveyor al aan dat het nog steeds geldt en dat hij er voor instaat dat het nu ook nog geldt. Dat hadden we afgesproken/waren we met bank en surveyor overeengekomen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Netjes omdat het niet alleen hun beschermt maar ook jullie.
Als dat rapport in opdracht is gemaakt van de verkoper is de betrouwbaarheid toch enigszins in het geding, in opdracht van jullie is het voor beiden een zekerheid.
Oke, zonde van het overschrijven van het eerste en dom dat het jullie niet gewoon is verteld.
Feli, tof voor jequote:Op woensdag 19 december 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
ik moet m'n goede nieuws even delen hoor, en niemand neemt de telefoon op:
Ik heb vandaag een Revise en resubmit binnen gekregen voor een artikel dat ik naar een van de beste tijdschriften in m'n veld heb opgestuurd. Moet nog veel aan gebeuren, maar dit is al een hele stap!
Verder kwam ik net thuis, en lag er een brief dat ik bijna 6000 euro aan beurs heb gekregen voor veldwerk in de DRC. Dus over niet al te lange tijd (lees, binnen 2 jaar), gaat dat ook gebeuren.
Morgen nog 4 uur lesgeven, maar de kerstvakantie is nu al goed begonnen!![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk met je frustratie hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat vind je precies netjes? Inkomenstechnisch zijn er geen problemen hoor, ook contracttechnisch. Het gaat ze om de leeftijd van het huis om te zien of het ook wel echt waard is wat we er voor betalen. En dat is allemaal prima, we hadden met álle liefde vorige maand al dat rapport opnieuw laten maken. VORIGE MAAND, precies een maand geleden
[/boos]
Ik ga maar een blokje chocolade nemen
Als het helemaal zo in elkaar steekt lijkt het mij vreemd dat een partij die hiermee financieel niets mee opschiet extra kosten maakt zonder dat hun garantie gevaar loopt.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De surveyor is nu ook gewoon al 'voor ons' bezig geweest, omdat hij het in onze naam heeft uitgevoerd/op onze naam heeft gezet. Mocht het dan niet kloppen dat is dat alsnog zijn probleem, niet het onze omdat we 'zomaar het rapport van de vorige eigenaar' hebben overgenomen; juist omdat het op onze naam staat nu gaf de surveyor al aan dat het nog steeds geldt en dat hij er voor instaat dat het nu ook nog geldt. Dat hadden we afgesproken/waren we met bank en surveyor overeengekomen.
Cardio heb ik er geen voordeel van, bij KT daarentegenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk met je frustratie hoor. Ik vind het altijd geweldig goed hardlopen, zulke zaken om je lekker over op te winden en waar je toch niks aan kan doen.
I know, beter ben ik zeker, maar zat de hele dag vol met afsprakenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef Perruche het volgende:
Weinig, an! Ben je weer helemaal beter?
Aardig wat 500 gram kwark als toetje.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:07 schreef Mufasa208 het volgende:
Hoi!
Na een poos meelurken heb ik besloten ook maar eens mee te doen. Ik ben een kleine opdonder van 1.74, zo rond de 86KG momenteel. Heb al een poosje niet meer gesport, maar sinds gister weer begonnen, hou ervan om lekker aan ijzer te leuren. Doel is om weer in oude shape terug te komen.
Het lijstje voor vandaag:
• O 120g havermout, 15g cacao, 50g blauwe bessen en water
• T 200g kip, zelfgemaakte advocadosausje
• L 250g magere rundergehakt, 200g groente
• D 100g basmatirijst met rundvleesstew
• T koek
• T Worst
• T 500g magere kwark
Morgen weer sporten.
Herkenbaar. Bij mijn 'schoonoma' worden er altijd hapjes gegeten. Van die prefab mini hartige taartjes en saucijzenbroodjes enzo. En daar krijg ik me toch een buik vanquote:Op woensdag 19 december 2012 23:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ik vind dat sowieso een moeilijke taart om te maken, net als Sachertorte. Als ze te droog zijn dan zijn ze niet lekker![]()
Mijn pa wil trouwens naar de Makro gaan omdat ze daar van die lekkere diepvriestaarten hebben![]()
Ik maak lekker zoete dingen uit Lalaland en die zijn allemaal voor mij
Vind kersen alleen lekker, gewoon zo, als kersen.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:12 schreef An24 het volgende:
Wat Mo zegt. Kruimels op mijn taart![]()
Warme kersen met vanilleijs vind ik dan wel weer lekker
Volgende keer iets minder lang de oven in denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ik vind dat sowieso een moeilijke taart om te maken, net als Sachertorte. Als ze te droog zijn dan zijn ze niet lekker![]()
Ik zag in de makro folder ook leuke uitsteekvormpjes! 18 stuks voor 8 euro ofzo. Heel kerstig.quote:Mijn pa wil trouwens naar de Makro gaan omdat ze daar van die lekkere diepvriestaarten hebben![]()
Beter!!quote:Ik maak lekker zoete dingen uit Lalaland en die zijn allemaal voor mij
Moet je eens tijdens de kerstweken bij de Marks & Spencer gaan werken/kijken... álles voorgemaakt, en iedereen koopt ervan. Veelquote:Op woensdag 19 december 2012 23:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Bij mijn 'schoonoma' worden er altijd hapjes gegeten. Van die prefab mini gartige taartjes en sauzijzenbroodjes enzo. En daar krijg ik me toch een buik vandussss neem ik voor mezelf maar wat spelt pitabrood en salade mee
ach het is tweeledig. Pa houdt van carbsquote:Op woensdag 19 december 2012 23:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Bij mijn 'schoonoma' worden er altijd hapjes gegeten. Van die prefab mini hartige taartjes en saucijzenbroodjes enzo. En daar krijg ik me toch een buik vandussss neem ik voor mezelf maar wat spelt pitabrood en salade mee
En rijst met kip en groenten!quote:Op woensdag 19 december 2012 23:13 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Aardig wat 500 gram kwark als toetje.
Ik geloof je gelijk. Mjah, op zich mag iedereen er wat mij betreft van snoepen, voorheen deed ik ook eens per jaar mee. Maar met die knik in mijn darm krijg ik dat gewoon niet meer verwerkt. Wil natuurlijk niet ontploffenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moet je eens tijdens de kerstweken bij de Marks & Spencer gaan werken/kijken... álles voorgemaakt, en iedereen koopt ervan. Veel![]()
Oh, en het is ook nog 's megaduur
Zo voor het slapen wat eiwitten voor herstel.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:13 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Aardig wat 500 gram kwark als toetje.
Vind het wel cutequote:Op woensdag 19 december 2012 23:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ach het is tweeledig. Pa houdt van carbs
En iedere keer dat ik gebak maak kan het een aanslag zijn. Vroeger liet hij mijn lief eerst proeven en daarna nam hij pas ( dit klinkt erger dan het is, mijn pa is tof)
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En rijst met kip en groenten!![]()
Nu hopen dat het 4x per week wordt.
Nou ja, ik vind het zelf wel makkelijk altijd om dingen die echt te 'ranzig prefab' zijn gewoon te weigeren. Heb sowieso nooit zoveel moeite met de kerstdagen of welke feestdag dan ook, eigenlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 23:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk. Mjah, op zich mag iedereen er wat mij betreft van snoepen, voorheen deed ik ook eens per jaar mee. Maar met die knik in mijn darm krijg ik dat gewoon niet meer verwerkt. Wil natuurlijk niet ontploffen
Hoevaak eet je broccoli? En vis?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:07 schreef Mufasa208 het volgende:
Hoi!
Na een poos meelurken heb ik besloten ook maar eens mee te doen. Ik ben een kleine opdonder van 1.74, zo rond de 86KG momenteel. Heb al een poosje niet meer gesport, maar sinds gister weer begonnen, hou ervan om lekker aan ijzer te leuren. Doel is om weer in oude shape terug te komen.
Het lijstje voor vandaag:
• O 120g havermout, 15g cacao, 50g blauwe bessen en water
• T 200g kip, zelfgemaakte advocadosausje
• L 250g magere rundergehakt, 200g groente
• D 100g basmatirijst met rundvleesstew
• T koek
• T Worst
• T 500g magere kwark
Morgen weer sporten.
Broccoli is alleen lekker vers... vis is lekker voor na het trainen met 120g rijst.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Hoevaak eet je broccoli? En vis?
Ik ook!quote:Op woensdag 19 december 2012 23:25 schreef _aurum_ het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar je kerststol. Hoop dat het lekker wordt
Das vierkant met lijst eromheen toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Niks zo irritant als schilderijtje maken en dat het dan niet wordt zoals in je hoofdMorgen frisse blik, zien wat er te redden valt
Long live the king!quote:Op donderdag 20 december 2012 00:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mufasa, hihihihihiii </hyena mode>
Welkom!
Dezequote:Op donderdag 20 december 2012 09:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb zo ongelooflijk geen zin om wat nuttigs te doen vandaag. Nog een paar dagen en dan 'vakantie' (moet alsnog mn scriptie afmaken) en het is koud op kantoor en heb vooral zin om spelletjes te spelen
.
Jagar
ik denk dat zelfs de vogels dit laten liggenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dit geeft hoop voor de zak amaranth die ik heb liggen.
De quinoa appelcake is ook al gedegradeerd tot vogelvoer overigens.
Ander vraagje: ik heb een recept waar white bread flour in staat. Kan ik dan gewoon bloem gebruiken?
Nope. Wonder boven wonder blijf ik op dat gebied normaal. Geen vreemde cravings. Kan soms wel ineens zin in iets hebben en dan wil ik het eigenlijk ook wel METEEN. Laatst met kibbeling. Ik moest gewoon kibbelingquote:Op donderdag 20 december 2012 10:33 schreef loveli het volgende:
XM, heb jij al rare nieuwe eetgewoontes ontwikkeld? Aardbeien met piccalilly ofzo.
K! Dan ga ik nu Danish Pastry Dough maken.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat zelfs de vogels dit laten liggen
[..]
Lolquote:Op donderdag 20 december 2012 09:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Deze
http://www.dosbox.com/
in combinatie met
http://www.dosgamesarchive.com/download/the-lion-king/
Gedeelde smartquote:
Ksst, hup, ga es aan t werk! Dat is ook een van de redenen dat ik niet thuis werk. Effectiviteit thuis is veel lager..quote:Op donderdag 20 december 2012 11:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gedeelde smart. Ik heb de hele ochtend naar flitsers gekeken ipv te werken. Doh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |