PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Trezeguet - Henry en Camoranesi linkenquote:Op maandag 17 december 2012 17:00 schreef laucas het volgende:
Ben ook al een tijdje aan het puzzelen aan een classic team, maar veel verder dan dit kom ik niet
[ afbeelding ]
Henry past ook nergens tussen, tenzij een zooi Fransozen...
quote:
Totti is bijna de helft,op een spitspositiequote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ronaldinho speelt iig wel lekker met 58 pace.
Sinds wanneer is CAM een spitspositie.quote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Totti is bijna de helft,op een spitspositie
Dus?quote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Totti is bijna de helft,op een spitspositie
De gemiddelde CB is 2x zo snelquote:
Zolang je sprintduels vermijdt en niet met Y naar hem passt is het goedquote:Op maandag 17 december 2012 17:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De gemiddelde CB is 2x zo snel
Was bij Laucas,maar bij Rijst CAM danquote:Op maandag 17 december 2012 17:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sinds wanneer is CAM een spitspositie.
buggedybugbug tijd weer. En dan stuur je een speler naar de tradepile terwijl je 40 plekken al bezet zijn en dan ben je hem ineens kwijtquote:Op maandag 17 december 2012 17:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
Sinds wanneer heeft de verkooplijst 80 plaatsen?
ah nice. Doei IF Falcaoquote:Op maandag 17 december 2012 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
buggedybugbug tijd weer. En dan stuur je een speler naar de tradepile terwijl je 40 plekken al bezet zijn en dan ben je hem ineens kwijt![]()
Serieus ?quote:
OOOOOH OOOOOH OOOOOHquote:Op maandag 17 december 2012 17:22 schreef laucas het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/30501
lol wat een timingquote:
Zelfde formatie zelfsquote:Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Velazquez in een packIk dacht even Kanu in hetzelfde pack te hebben omdat ik een 71 rated Braziliaanse CB zag.
[ afbeelding ]
[..]
lol wat een timing
Dan heb ik een mooi filmpje voor jullie.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Velazquez in een packIk dacht even Kanu in hetzelfde pack te hebben omdat ik een 71 rated Braziliaanse CB zag.
[ afbeelding ]
[..]
lol wat een timing
Marchetti / Sirigu > Buffonquote:Op maandag 17 december 2012 17:39 schreef Rijst het volgende:
Denk dat ik even door ga sparen voor Chielini of Buffon
quote:
Ik heb mn geschiedenis uitgezet.quote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef BDIL het volgende:
Hoe schakel je aanbevolen video's uit Youtube ?
Irritant is dat hè..ik kon het ook niet vinden. Heb maar een andere tab gebookmarkedquote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef BDIL het volgende:
Hoe schakel je aanbevolen video's uit Youtube ?
Buffon is echt mega kut dit jaar. Kan Marchetti niet?quote:
Jep, net als Cech / Hart / Reina, ik moet ooit Neuer en Casillas uitproberenquote:
Dat was een comment op Marchettiquote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Buffon is echt mega kut dit jaar. Kan Marchetti niet?
Oh, over Buffon kan je er vast ook genoeg vinden. Ik heb de IF van Marchetti en die vind ik erg goed en zijn NIF kom ik vaak tegen en doet het in die wedstrijden ook prima..ook veel goeds over gehoord. Voor die coins is het de gok wel waard tov Buffon.quote:
Ik vond Hart wel goedquote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jep, net als Cech / Hart / Reina, ik moet ooit Neuer en Casillas uitproberen
Ah oke thnx dan vertrouw ik jullie welquote:Op maandag 17 december 2012 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, over Buffon kan je er vast ook genoeg vinden. Ik heb de IF van Marchetti en die vind ik erg goed en zijn NIF kom ik vaak tegen en doet het in die wedstrijden ook prima..ook veel goeds over gehoord. Voor die coins is het de gok wel waard tov Buffon.
Hart is een beest.quote:Op maandag 17 december 2012 17:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vond Hart wel goed![]()
Neuer ook erg goed![]()
Buffon minder.
In mijn team in aanbouw Marchetti of IF Marchetti proberen.
Behalve tegen mijquote:Op maandag 17 december 2012 17:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ah oke thnx dan vertrouw ik jullie wel
[..]
Hart is een beest.
Gaat goed met de Nederlanders daar.quote:Op maandag 17 december 2012 17:53 schreef Thorb het volgende:
Onzorgvuldig omspringen met blessure van Ibi
jup. In ieder geval fijner dan die tab met Alle activiteit..die slaat helemaal nergens meer op nuquote:Op maandag 17 december 2012 17:57 schreef poker4lifee het volgende:
Deze toch Tim?
http://www.youtube.com/feed/subscriptions/u ?
386 abonnementen beheren
klopt ja, vind het ook kut dat je niet ver naar onder kan en dus echt bij moet blijven want anders weet je niet wat je gemist hebt.quote:Op maandag 17 december 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup. In ieder geval fijner dan die tab met Alle activiteit..die slaat helemaal nergens meer op nu
Wat is nu het grote verschil ?quote:Op maandag 17 december 2012 16:25 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Maar [/b]het grote verschil[b] is dat GS dat grond gewoon vroeger heeft gekocht en nu gewoon voor de marktwaarde weer verkoopt is gewoon buisniss.
Nice! Mijn middenveld is exact hetzelfde, en mijn verdediging lijkt ook op die van hem.quote:
Zie hier één van de voortekenen dat de wereld echt zal vergaan.quote:Op maandag 17 december 2012 18:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb al 2x de computer opnieuw opgestart en 6x gerefreshed, maar volgens mij is er serieus niets gepost het afgelopen half uur.
f5quote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie dit ook in de webapp?
quote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze gast nog iets opleveren?
Kut competitie, discard value.quote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb al ververst maar heeft geen nutquote:
Haha,wtf, briljantquote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie?quote:Op maandag 17 december 2012 18:58 schreef Rijst het volgende:
Nog ff een dagje doorhandelen
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dacht al, gaat weer vermakelijk wordenquote:
Stond bij suggestions, maar kans lijkt me erg klein eigenlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 19:20 schreef Maver24 het volgende:
Hoorde ik nou dat de kans is dat Chiellini IF gaat zijn ?
Hoe veel heeft dat gekost? Wil eigenlijk ook wel keer silvers nog nooit gehad namelijk.quote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
In een keer de Silver toernooi gewonnen met dit teamWat een bazen
Elke wedstrijd met 5 goals verschil gewonnen en alles gaat heel lekker
Dit team is het best uitgebalanceerde team die ik heb gehad in UT
Wil er nog een team bij, hoeveel kost dit?quote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
In een keer de Silver toernooi gewonnen met dit teamWat een bazen
Elke wedstrijd met 5 goals verschil gewonnen en alles gaat heel lekker
Dit team is het best uitgebalanceerde team die ik heb gehad in UT
quote:Op maandag 17 december 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dacht al, gaat weer vermakelijk worden
Wel mooie pacequote:
Ik denk 50k max als je geluk hebt met de prijzenquote:Op maandag 17 december 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil er nog een team bij, hoeveel kost dit?
Misschien een futheadje voor me? Ken bijna niemandquote:Op maandag 17 december 2012 19:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk 50k max als je geluk hebt met de prijzenIk had Martinez ( CAM ) voor 2,5k terwijl elke boven de 10k ging
Daarom sprintenquote:Op maandag 17 december 2012 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers![]()
Geef mij maar gewoon Anthony
http://www.futhead.com/fifa/squads/2443800/quote:Op maandag 17 december 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien een futheadje voor me? Ken bijna niemand
Wel geniaal als dit helemaal uitgewerkt wordt met iedereenquote:
Thxxquote:Op maandag 17 december 2012 19:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/2443800/
Site.quote:Op maandag 17 december 2012 19:34 schreef TBakkert het volgende:
Zhano, gebruik je daar site voor of Photoshop?
futwiz?quote:
Wat een baas ben jij toch ook soms.quote:
Wat een vaderquote:Op maandag 17 december 2012 19:40 schreef Joodnl het volgende:
Toef alweer thuis???![]()
Dan kan je Vuurspuug-filmpje nog ff bekijken...
Ps. me plafond nog ff bekeken... Maar niets aan het handje hoor
welke wel?quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 19:43 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Kids waren niet thuis... hadden weekendje vrijaf![]()
![]()
Dus het feest ging los met de vuurspuug act!![]()
quote:
Doe mij een Tim Immers van Ajax in de spitsquote:Op maandag 17 december 2012 19:46 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwste aanwinst
quote:Op maandag 17 december 2012 19:46 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwste aanwinst
Ik ga stuk hierquote:Op maandag 17 december 2012 19:45 schreef Joodnl het volgende:
[..]![]()
Bedankt
![]()
Maar nadat ik het filmpje zelf een paar keer gekeken had...was ik niet meer zo zeker van me witte plafond![]()
quote:
quote:
Epic ditquote:Op maandag 17 december 2012 19:46 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwste aanwinst
2equote:Op maandag 17 december 2012 20:09 schreef n0ir het volgende:
In mijn team gaan deze twee voorhoedes het tegen elkaar opnemen.
Welke zouden jullie prefereren?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2012 20:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil een team met zlatan ibrahimovic gaan maken. Iemand suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Deze natuurlijkIk vind 352 niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
of met Hulk/Robbenquote:
alleen ibraquote:Op maandag 17 december 2012 20:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil een team met zlatan ibrahimovic gaan maken. Iemand suggesties?
Moet nog steeds denken aan dat juichende kereltje na een Robben in zijn packquote:
waarom zit ik al langer dan 1 minuut naar deze (sorry voor het komende taalgebruik) KANKERZOOI te kijken?quote:Op maandag 17 december 2012 20:16 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/elenifotinaki
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt een hoge tolerantie, bij mij sloegen de stoppen al door na 20 secondenquote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
waarom zit ik al langer dan 1 minuut naar deze (sorry voor het komende taalgebruik) KANKERZOOI te kijken?
Oke, ik moet vanaf hier stoppen met kijken.quote:En jij weet wie hun bent
Haha, dat is het vaste liedje dat we zingen als er iemand met Chili of Juve speelt met Arturo Vidalquote:
De Ceglie is echt fucking slecht, ik heb er 10 wedstrijden mee gespeeld maar elk velddoelpunt kwam van zijn kant, echt keer op keer staat hij verkeerd en laat zich zo makkelijk wegzetten.quote:
Ik kan Alba er neer zettenquote:Op maandag 17 december 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Ceglie is echt fucking slecht, ik heb er 10 wedstrijden mee gespeeld maar elk velddoelpunt kwam van zijn kant, echt keer op keer staat hij verkeerd en laat zich zo makkelijk wegzetten.
Pirloik maakte zonet echt een heerlijk doelpunt met hem, wat een geweldenaar
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/145592544
Dat zou ik dan doenquote:
Probeer het zo eerst even, haal hem er dan na een tijdje bij om te vergelijken welke ik het fijnst vindquote:Op maandag 17 december 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zou ik dan doendie lijkt mij veel beter.
Richards als CB is een meesterzetquote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
Ik heb dit team gemaakt omdat dat andere team dat ik met Costa had echt aids was. Dit team is![]()
[ afbeelding ]
Richards is zo ziek goed, hij loopt alles dicht
quote:
Die andere 2 BL cv's zijn wel goed trouwens.quote:Op maandag 17 december 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
IF Westerman is trouwens ook vies slecht, ik raad hem niemand aan. Boateng is heel erg veel beter.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef Rijst het volgende:
Neefje van VDMDaar kan Mathijs wat van leren
[ afbeelding ]
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 17-12-2012 om 20:00:49Bizar: Jong #PSV tegen #Twente gestaakt. Scheids krijgt zweepslag. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 17-12-2012 om 20:20:36Volgers in verwarring over Jong #PSV. Een zweepslag is een plotse spierblessure, er is niemand die de scheids met een zweep heeft geslagen. reageer retweet
quote:Op maandag 17 december 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 17-12-2012 om 20:00:49Bizar: Jong #PSV tegen #Twente gestaakt. Scheids krijgt zweepslag. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 17-12-2012 om 20:20:36Volgers in verwarring over Jong #PSV. Een zweepslag is een plotse spierblessure, er is niemand die de scheids met een zweep heeft geslagen. reageer retweet
![]()
!
quote:Op maandag 17 december 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
![]()
!
toen ik die eerste tweet las dacht ik serieus van wtf?quote:Op maandag 17 december 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
![]()
!
Krijgen we dat ook weer. Die man heeft toch wel bewezen niet te kunnen voetballen, bij PSV en Roda.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 17-12-2012 om 20:51:36Jagos #Vukovic zit morgen voor het eerst in 2 jaar (!) bij de #PSV-selectie voor duel met #Rijnsburgse Boys. reageer retweet
Vukovicquote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef StijnDa het volgende:
Krijgen we dat ook weer. Die man heeft toch wel bewezen niet te kunnen voetballen, bij PSV en Roda.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 17-12-2012 om 20:51:36Jagos #Vukovic zit morgen voor het eerst in 2 jaar (!) bij de #PSV-selectie voor duel met #Rijnsburgse Boys. reageer retweet
Gebruik 4231quote:Op maandag 17 december 2012 20:58 schreef DuTank het volgende:
Vraagje aan de pro's:
Ik geef graag steekpassen e.d. (misschien ook zelfs counteren), maar in mijn 3-5-2 teams vind ik dat ik niet genoeg diepgang heb. In die zin dat spelers niet echt diep gaan. Het enige wat vaak gebeurd is dat bijvoorbeeld de ene spits de bal heeft en dan gaat de andere spits diep. Maar de middenvelders komen er niet echt overheen...
Iemand tips? Andere formatie?
Wie andersquote:
Gouden FUT tip: Volg de tips van GJE niet op, en je wordt een geweldenaar.quote:Op maandag 17 december 2012 20:58 schreef DuTank het volgende:
Vraagje aan de pro's:
Ik geef graag steekpassen e.d. (misschien ook zelfs counteren), maar in mijn 3-5-2 teams vind ik dat ik niet genoeg diepgang heb. In die zin dat spelers niet echt diep gaan. Het enige wat vaak gebeurd is dat bijvoorbeeld de ene spits de bal heeft en dan gaat de andere spits diep. Maar de middenvelders komen er niet echt overheen...
Spelers met High/Low workrates op de flanken.quote:Op maandag 17 december 2012 20:58 schreef DuTank het volgende:
Vraagje aan de pro's:
Ik heb m'n tactiek gefinetuned. Heb lopen op riskant gezet, en vrije positiewisselingen. Vol op de aanval, en ik heb juist een beetje té veel diepgang.quote:Op maandag 17 december 2012 20:58 schreef DuTank het volgende:
Vraagje aan de pro's:
Lijkt mij een kwestie van work rates? Probeer eens CDM's te pakken met high/high (of 1 vd 2 met h/h) en op de flanken ook hetzelfde verhaaltje, bijvoorbeeld h/m zodat ze ook weer niet als vleugelverdediger gaan acteren.quote:Op maandag 17 december 2012 20:58 schreef DuTank het volgende:
Vraagje aan de pro's:
Valt mee in de praktijk hoor bij 352.quote:Op maandag 17 december 2012 21:09 schreef Tim86 het volgende:
high/low workrates voor je flankspelers is echt zelfmoord imo..
Tegenwoordig weten de meeste mensen wel hoe ze 352 moeten bestrijden en dat is over de flank. ALs je dan met h/l zit tegen een fatsoenlijke speler dan ben je gewoon de lul en kan hij dat blijven exploiten. Met pace kan je nog wel iets compenseren, maar het is niet ideaal.quote:Op maandag 17 december 2012 21:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Valt mee in de praktijk hoor bij 352.
Helpt ook inderdaad. Eventjes een balletje breed, in plaats van naar voren drukken en drukken.quote:Op maandag 17 december 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
Als je meer mensen voor de bal wil zou ik gewoon wat vaker een 1-2tje opzetten en vooral vaker die sprintknop loslaten en even stilstaan/inhouden.
http://www.futhead.com/fifa/squads/1391716/#squad-playerquote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegenwoordig weten de meeste mensen wel hoe ze 352 moeten bestrijden en dat is over de flank. ALs je dan met h/l zit tegen een fatsoenlijke speler dan ben je gewoon de lul en kan hij dat blijven exploiten. Met pace kan je nog wel iets compenseren, maar het is niet ideaal.
Poldi 111111111111
Nou dat is in ieder geval aanvallend genoeg..dan ligt het toch vooral aan je spel en niet aan het team. Kan goed zijn dat de formatie je dus gewoon niet ligt als je er normaal geen last van hebt. Of misschien 1 of 2 CDM's met meer loopvermogen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/1391716/#squad-player
Ik speel nu met dat team, wellicht wil ik overstappen op een BPL-team, maar ik heb echt geen zin om alles in de verkoop te gooien en weer te gaan shoppen
(en dan heb ik het nog niet gehad over uberhaupt een team samenstellen)
quote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/1391716/#squad-player
Ik speel nu met dat team, wellicht wil ik overstappen op een BPL-team, maar ik heb echt geen zin om alles in de verkoop te gooien en weer te gaan shoppen
(en dan heb ik het nog niet gehad over uberhaupt een team samenstellen)
hahahah ja ik ben ook niet heel goed neequote:
Ik zie wel wat het thema isquote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef OudeBok het volgende:
Dit is mijn 3-5-2, speelt heerlijk maar is nog niet af :
http://www.futhead.com/fifa/squads/2449944/#
Zat even omhoog qua verdedigers. Suggesties voor een andere pacey verdediger daar ? Konko is een van de weinige die pacewhores op de flank bijhoudt, en die heel veel voorzetten op die manier kan tegenhouden..quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie wel wat het thema is![]()
En Konko op 5 chem CB
En je enige linkspoot RCB
Klopt, had ik vorige week ookquote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf trouwens, was vanmiddag bij een vriend, we wouden even met z'n tweeën FUT spelen, maar dat heeft EA er dus uitgehaald las ik op internet. Weet iemand waarom?
Ogbonna - Diakite - Gamberiniquote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zat even omhoog qua verdedigers. Suggesties voor een andere pacey verdediger daar ? Konko is een van de weinige die pacewhores op de flank bijhoudt, en die heel veel voorzetten op die manier kan tegenhouden..
Omdat er een glitch was. Je kon met de 2e controller quitten zonder negatieve gevolgen. Bij achterstand kreeg je een herkansing en bij voorsprong dan had je gewonnen (DNF bleef hetzelfde). Werd gigantisch veel misbruik van gemaakt en mensen harkten dagelijks een paar ton binnen zo.quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf trouwens, was vanmiddag bij een vriend, we wouden even met z'n tweeën FUT spelen, maar dat heeft EA er dus uitgehaald las ik op internet. Weet iemand waarom?
quote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat er een glitch was. Je kon met de 2e controller quitten zonder negatieve gevolgen. Bij achterstand kreeg je een herkansing en bij voorsprong dan had je gewonnen (DNF bleef hetzelfde). Werd gigantisch veel misbruik van gemaakt en mensen harkten dagelijks een paar ton binnen zo.
Ik heb echt series gehad van 7,8 wedstrijden waarin er een quit was na iedere eerste goal.
Not sure, maar volgens mij is het op de PS3 ook weggehaald hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Gebeurde dat ook op de PS3? Typisch EA trouwens om het niet gewoon te fixen, maar gewoon meteen heel die functie eruit te halen.
Hij is 1,50quote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Haha Cazorla echt 10x vertellen dat het een met zijn hoofd was
0-2
Erg jammer, speelde weleens FUT met een maatjequote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Not sure, maar volgens mij is het op de PS3 ook weggehaald hoor.
Net zei je nog dat het op de PS3 niet was weggehaald? Maar die post heb je nu leeggemaakt zie ikquote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Erg jammer, speelde weleens FUT met een maatje
Het is Readingquote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef fetss het volgende:
Altijd als er een crisis dreigt, fixt Wenger die shit en wint hij gewoon! Wat een baas
Ja, 2 weken terug speelde ik er nog tegen. Zag via google een forumpost van 4 dagen geleden dat het op de PS3 nu ook weg is helaasquote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net zei je nog dat het op de PS3 niet was weggehaald? Maar die post heb je nu leeggemaakt zie ik
dat mag ook wel tegen Readingquote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef fetss het volgende:
Altijd als er een crisis dreigt, fixt Wenger die shit en wint hij gewoon! Wat een baas
quote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef fetss het volgende:
Geeft nooit veel geld uit en welk elk jaar CL!quote:Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/
Bradford.quote:Op maandag 17 december 2012 21:36 schreef fetss het volgende:
[..]
Vorige week was het brandley of hoe die club op mag heten
Jezus gast, hoe laag ligt de lat bij jouquote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef fetss het volgende:
[..]
Geeft nooit veel geld uit en welk elk jaar CL!
Dusquote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef fetss het volgende:
[..]
Geeft nooit veel geld uit en welk elk jaar CL!
Fucking strakke broekjesquote:
Fixedquote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bradford.
En omdat ze 1x verliezen van een stel bronzes + een paar silvers is het nu ineens knap dat ze van het Willem II van Engeland winnen?
Net alsof je een buitenlander bent die een zin in de vertaalmachine heeft gegooidquote:Op maandag 17 december 2012 21:41 schreef jepperdeprep het volgende:
Wie wil er spelen een potje clubs?
beter fixen ze die shit en doen ze het er terug erin, want vond het juist heel tof om met m'n broertje te spelenquote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Not sure, maar volgens mij is het op de PS3 ook weggehaald hoor.
Toen die glitch er was stond die 10k cup er..dan kon je gewoon 10k+ match earnings pakken in een kwartiertje ofzo als je 4x vrij snel de eerste goal maakte
he dat is niet lief man hij doet ook gewoon zijn bestquote:Op maandag 17 december 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net alsof je een buitenlander bent die een zin in de vertaalmachine heeft gegooid
Ik het niet snapt waar jij over het hebtquote:Op maandag 17 december 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net alsof je een buitenlander bent die een zin in de vertaalmachine heeft gegooid
Ik ben juist Arsenal fan en daarom kan ik er geen vrede mee hebben dat er al 7 jaar niets is gewonnen en niemand er bij de club een fuck om lijkt te geven.quote:
7 jaar geen prijs is gewoon niet goed al was het voordat Wenger kwam ook niet zo goed. Mensen vergeten wel eens dat hij ook de standaard heeft neergelegd. Dat een club als spurs minder wint maakt minder uit omdat ze altijd al minder winnen.quote:
Mensen die Tim hetenquote:Op maandag 17 december 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
euh?quote:
Oh, nou dan is het hilarisch.quote:Op maandag 17 december 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
smookz=jepperdeprep=tim snappie
naamgenootjuh alluz
alle timmen zijn skkltjes bedoelt ie
quote:Op maandag 17 december 2012 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn nu weinig deals te vinden op de 59e minuut, de deals die ik had vond ik alleen omdat ik net naar een bepaalde speler zocht en die speler stond er al 5-10 minuten op. #SMLENO
7.2k, not bad aangezien dat mijn 3e (en laatste) silver pack wasquote:Op maandag 17 december 2012 21:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van jou ook weg voor 7k toevallig?
fapfapquote:
ahahah wereldbeker verliezen van coororthintas ahahaquote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chelsea had gewoon de CL gewonnen
No way dat dit per ongeluk is..quote:Op maandag 17 december 2012 22:00 schreef Maver24 het volgende:
Die ibra die gaat even op iemand zn hoofd staan gister tegen Lyon, wat een blaaskaak zeg, die moeten ze echt flink gaan schorsen, goeie voetballer maar dit of het nou expres is of niet maakt me ff niet uit
7 duels net als Fellaini schorsen dan leren ze het welquote:
Invite mequote:
Fellaini is er maar 3 geschorstquote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
7 duels net als Fellaini schorsen dan leren ze het wel
Ooh las iets over 7 wedstrijden, dat horen ook 7 te zijnquote:Op maandag 17 december 2012 22:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Fellaini is er maar 3 geschorst
Voor zijn kopstoot ja, nu die slaande beweging nogquote:Op maandag 17 december 2012 22:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Fellaini is er maar 3 geschorst
quote:
Dit hoort gewoon bij het weekend..altijd met die maandagwedstrijden.quote:Op maandag 17 december 2012 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Geldt dit niet als midweekse wedstrijd dan?
dit is geen midweekse wedstrijd. Arsenal had nog niet gespeeldquote:Op maandag 17 december 2012 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Geldt dit niet als midweekse wedstrijd dan?
Jaquote:
Peluso op LB werkt prima in mijn 4231. Vond ceglie ook maar nietsquote:Op maandag 17 december 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Ceglie is echt fucking slecht, ik heb er 10 wedstrijden mee gespeeld maar elk velddoelpunt kwam van zijn kant, echt keer op keer staat hij verkeerd en laat zich zo makkelijk wegzetten.
Pirloik maakte zonet echt een heerlijk doelpunt met hem, wat een geweldenaar
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/145592544
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |