PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Trezeguet - Henry en Camoranesi linkenquote:Op maandag 17 december 2012 17:00 schreef laucas het volgende:
Ben ook al een tijdje aan het puzzelen aan een classic team, maar veel verder dan dit kom ik niet
[ afbeelding ]
Henry past ook nergens tussen, tenzij een zooi Fransozen...
quote:
Totti is bijna de helft,op een spitspositiequote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ronaldinho speelt iig wel lekker met 58 pace.
Sinds wanneer is CAM een spitspositie.quote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Totti is bijna de helft,op een spitspositie
Dus?quote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Totti is bijna de helft,op een spitspositie
De gemiddelde CB is 2x zo snelquote:
Zolang je sprintduels vermijdt en niet met Y naar hem passt is het goedquote:Op maandag 17 december 2012 17:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De gemiddelde CB is 2x zo snel
Was bij Laucas,maar bij Rijst CAM danquote:Op maandag 17 december 2012 17:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sinds wanneer is CAM een spitspositie.
buggedybugbug tijd weer. En dan stuur je een speler naar de tradepile terwijl je 40 plekken al bezet zijn en dan ben je hem ineens kwijtquote:Op maandag 17 december 2012 17:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
Sinds wanneer heeft de verkooplijst 80 plaatsen?
ah nice. Doei IF Falcaoquote:Op maandag 17 december 2012 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
buggedybugbug tijd weer. En dan stuur je een speler naar de tradepile terwijl je 40 plekken al bezet zijn en dan ben je hem ineens kwijt![]()
Serieus ?quote:
OOOOOH OOOOOH OOOOOHquote:Op maandag 17 december 2012 17:22 schreef laucas het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/30501
lol wat een timingquote:
Zelfde formatie zelfsquote:Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Velazquez in een packIk dacht even Kanu in hetzelfde pack te hebben omdat ik een 71 rated Braziliaanse CB zag.
[ afbeelding ]
[..]
lol wat een timing
Dan heb ik een mooi filmpje voor jullie.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Velazquez in een packIk dacht even Kanu in hetzelfde pack te hebben omdat ik een 71 rated Braziliaanse CB zag.
[ afbeelding ]
[..]
lol wat een timing
Marchetti / Sirigu > Buffonquote:Op maandag 17 december 2012 17:39 schreef Rijst het volgende:
Denk dat ik even door ga sparen voor Chielini of Buffon
quote:
Ik heb mn geschiedenis uitgezet.quote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef BDIL het volgende:
Hoe schakel je aanbevolen video's uit Youtube ?
Irritant is dat hè..ik kon het ook niet vinden. Heb maar een andere tab gebookmarkedquote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef BDIL het volgende:
Hoe schakel je aanbevolen video's uit Youtube ?
Buffon is echt mega kut dit jaar. Kan Marchetti niet?quote:
Jep, net als Cech / Hart / Reina, ik moet ooit Neuer en Casillas uitproberenquote:
Dat was een comment op Marchettiquote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Buffon is echt mega kut dit jaar. Kan Marchetti niet?
Oh, over Buffon kan je er vast ook genoeg vinden. Ik heb de IF van Marchetti en die vind ik erg goed en zijn NIF kom ik vaak tegen en doet het in die wedstrijden ook prima..ook veel goeds over gehoord. Voor die coins is het de gok wel waard tov Buffon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |