SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Tinychat pic of the day
Headbanging Rock
[ Bericht 7% gewijzigd door Rockiejj op 17-12-2012 17:06:36 ]Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Respectloze mongool dat je bentquote:Op maandag 17 december 2012 16:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jawel
Maar ik verwijder ze weer, want ik dacht dat het een twitter stunt was omdat veel tiener accounts het posten
Wat ben jij voor idiote teringmongool.quote:Op maandag 17 december 2012 16:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jawel
Maar ik verwijder ze weer, want ik dacht dat het een twitter stunt was omdat veel tiener accounts het posten
Er zijn tieneraccounts die echt dat soort vids maken voor de views en er stond nog bij: RT dusj.. en van RT worden hun beterquote:
Nee, die zijn er niet. En van RT word je niet beter.quote:Op maandag 17 december 2012 16:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er zijn tieneraccounts die echt dat soort vids maken voor de views en er stond nog bij: RT dusj.. en van RT worden hun beter
oh dan moet je nieuwe openen of niet xdquote:
Des te meer tweets van je worden geretweet des te hoger je in de lijst komtquote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog word je niet beter van RT's. Tevens: Twitter_! to the max.
Haha ja, jij had de laatste post, dus dan moet je een nieuw deel openen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dan moet je nieuwe openen of niet xd
Naja aan jou de eer
Yup je moet dan inderdaad op open nieuw deel klikkenquote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dan moet je nieuwe openen of niet xd
Naja aan jou de eer
Ja daarom heb ik ze ook verwijderdquote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsnog reageer dan niet op die video's voor het geval het wel echt is en al die bende.. klaar
Wat voor lijst?quote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Des te meer tweets van je worden geretweet des te hoger je in de lijst komt
Ja RT om respect te tonen, idioot.quote:Op maandag 17 december 2012 16:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er zijn tieneraccounts die echt dat soort vids maken voor de views en er stond nog bij: RT dusj.. en van RT worden hun beter
Goedzoquote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ze ook verwijderd
Dit.quote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja RT om respect te tonen, idioot.
nooo echt?quote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ze worden voer voor de roofvogels
Nee om er zelf beter van te worden.quote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja RT om respect te tonen, idioot.
Ik ga hier niet eens meer op reageren weetje.quote:Op maandag 17 december 2012 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee om er zelf beter van te worden.
Ze zetten ook plaatjes neer van mensen met kanker en mishandelde dieren en tweete dan echt: 1retweet is 1 klap! 500 retweets is dood!
ja als ze groot worden willen veel mensen ze al niet meer omdat ze een konijntje van jongs af aan willenquote:
Maar dan heeft het 500 retweets.quote:Op maandag 17 december 2012 16:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op reageren weetje.
Doe normaal.
1retweet is 1 klap! 500 retweets is dood!
Dat gaat over diegene die dat dier heeft mishandeld he imbesiel.
Niks.quote:Op maandag 17 december 2012 16:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar dan heeft het 500 retweets.
Wat nu?
En dan deze hoody dragen:quote:Op maandag 17 december 2012 16:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De Trending Topic lijst denk ik.
omg neee, dat is echt zielig : (quote:Op maandag 17 december 2012 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja als ze groot worden willen veel mensen ze al niet meer omdat ze een konijntje van jongs af aan willen
RCT2quote:Op maandag 17 december 2012 16:52 schreef Rockiejj het volgende:
In dubio, zoo tycoon 2 of rollercoaster tycoon 2?
Wat slecht dit zeg...quote:Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
de moeder is de juuste benaming
dus dan is alles automatisch de
nogal jaquote:Op maandag 17 december 2012 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
omg neee, dat is echt zielig : (
quote:Op maandag 17 december 2012 16:54 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Party Hard
quote:Op maandag 17 december 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
https://twitter.com/i/#!/(...)itter.com%2FeYDaBEVc
Wat is hier grappig aan?quote:Op maandag 17 december 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Waar is het grappige gedeelte?quote:Op maandag 17 december 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb liever zandlopersquote:Op maandag 17 december 2012 16:55 schreef Rockiejj het volgende:
Wie heeft er een aardappelfiguur?
[ afbeelding ]
Wat zielig.quote:Op maandag 17 december 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Dat is niet grappigquote:Op maandag 17 december 2012 16:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
kijk links naar het meisje
hoiquote:Op maandag 17 december 2012 16:55 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ginger.quote:Op maandag 17 december 2012 16:55 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is gewoon niet grappig man.quote:Op maandag 17 december 2012 16:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
kijk links naar het meisje
Ik zal jou eens van je huis, eten en drinken en je geld ontdoen. Kijken of je dan nog zo lacht.quote:Op maandag 17 december 2012 16:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig hoor.
Begin alsjeblieft met zn internet.quote:Op maandag 17 december 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal jou eens van je huis, eten en drinken en je geld ontdoen. Kijken of je dan nog zo lacht.
als een chinees zijn middelvinger opsteekt, zeker wel.quote:Op maandag 17 december 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal jou eens van je huis, eten en drinken en je geld ontdoen. Kijken of je dan nog zo lacht.
Goed planquote:Op maandag 17 december 2012 16:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Begin alsjeblieft met zn internet.
Ik langerquote:
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 17 december 2012 16:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als een chinees zijn middelvinger opsteekt, zeker wel.
quote:
hahaha sukk0lquote:Op maandag 17 december 2012 17:01 schreef Rockiejj het volgende:
Prullenbak geleegd, vergeten nieuwe vuilniszak mee naar boven te nemen
quote:Op maandag 17 december 2012 17:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wij luisteren dat hardop in de klas en het mag
Nu zijn jullie stoerquote:Op maandag 17 december 2012 17:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoe dom kan een hippie zijnquote:Op maandag 17 december 2012 17:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom wil je dat voor zijn huis doen?
[..]
hahaa nooouquote:
Ik hoop dat je begrijpt dat je een typo maakte.quote:Op maandag 17 december 2012 17:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoe dom kan een hippie zijn
[..]
wattesZ?quote:Op maandag 17 december 2012 17:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat je een typo maakte.
De leraar kan geen orde houden in een kutklas zoals jouwne?quote:Op maandag 17 december 2012 17:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
moooiquote:Op maandag 17 december 2012 17:03 schreef supersof het volgende:
hier mijn nieuwe jurkje, voor vinnnnn
[ afbeelding ]
alleen je ziet het niet goed dus hier van de webshop
http://www.bershka.com/we(...)2BBSK%2Bmet%2Bprints
Wauw.quote:Op maandag 17 december 2012 17:03 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er 2 en 1 kan het en 1 nietquote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
De leraar kan geen orde houden in een kutklas zoals jouwne?
Tof.quote:Op maandag 17 december 2012 17:03 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk jurkjequote:Op maandag 17 december 2012 17:03 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi rockquote:Op maandag 17 december 2012 17:05 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze hippie weet wel hoe hij moet headbangen
En je hebt er het perfecte haar voor.quote:Op maandag 17 december 2012 17:05 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 17 december 2012 17:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
En je hebt er het perfecte haar voor.
haha rockquote:Op maandag 17 december 2012 17:05 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Show m eens op TC.quote:Op maandag 17 december 2012 17:05 schreef supersof het volgende:
Haha, okee houden dus? ik weet het niet zeker. maar mn moeder zei ook ja, dus ik hou hem wel
Leukquote:Op maandag 17 december 2012 17:03 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op maandag 17 december 2012 17:05 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja?quote:Op maandag 17 december 2012 17:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Vandaag is een leraar, Meneer Buitkamp overleden aan een hartaanval, retweet uit respect!
dit bedoel ik
Nee, dat is juist respectvol, fucking mongool dat je bentquote:Op maandag 17 december 2012 17:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze hebben RT nodig en gebruiken daar doden voor.
Echt onrespectloos
Respect hebben terwijl je op Twitter zit, 50% van hen twittert elke dag dat soort verwensingen over hun leraar. Gebeurt het eindelijk, hebben ze ineens wel respect he?quote:Op maandag 17 december 2012 17:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Vandaag is een leraar, Meneer Buitkamp overleden aan een hartaanval, retweet uit respect!
dit bedoel ik
Nou.quote:Op maandag 17 december 2012 17:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
dit bedoel ik
Dit is dan ook weer waar.quote:Op maandag 17 december 2012 17:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Respect hebben terwijl je op Twitter zit, 50% van hen twittert elke dag dat soort verwensingen over hun leraar. Gebeurt het eindelijk, hebben ze ineens wel respect he?
Wij hebben echt een briljant kerstpakket binnen gekregen van m'n vaders werk. Ik zou daar bijna ook gaan werken alleen voor het kerstpakketquote:Op maandag 17 december 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck, dat kerstpakket is nog best onhandig en zwaar
dit.quote:Op maandag 17 december 2012 17:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Respect hebben terwijl je op Twitter zit, 50% van hen twittert elke dag dat soort verwensingen over hun leraar. Gebeurt het eindelijk, hebben ze ineens wel respect he?
Tell me morequote:Op maandag 17 december 2012 17:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Wij hebben echt een briljant kerstpakket binnen gekregen van m'n vaders werk. Ik zou daar bijna ook gaan werken alleen voor het kerstpakket
Vertel!quote:Op maandag 17 december 2012 17:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Wij hebben echt een briljant kerstpakket binnen gekregen van m'n vaders werk. Ik zou daar bijna ook gaan werken alleen voor het kerstpakket
Doe datquote:Op maandag 17 december 2012 17:13 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Er zit een papiertje bij met wat er in zit, ik maak wel pics
Hij maakt het er zelf naar.quote:Op maandag 17 december 2012 17:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet zo brutaal tegen hem, je weet dat ie daar gevoelig voor is.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet zo brutaal tegen hem, je weet dat ie daar gevoelig voor is.
Jaloezie omdat ik geniet van mijn leven.quote:Op maandag 17 december 2012 17:21 schreef supersof het volgende:
Laat OF gewoon. Hij heeft al eerder toegegeven dat hij het alleen maar doet voor de aandacht, dus jullie geven hem wat hij wilt!
ditquote:Op maandag 17 december 2012 17:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jaloezie omdat ik geniet van mijn leven.
Anders station Zwolle, is beter bereikbaar voor mij.quote:Op maandag 17 december 2012 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apeldoorn, 18:35 bushalte zichtweg.
Vinniee durf toch niks tegen iemand te doen, geloof mequote:Op maandag 17 december 2012 17:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Anders station Zwolle, is beter bereikbaar voor mij.
Je geniet nu nog, maar geniet je over 15-20 jaar nog?quote:Op maandag 17 december 2012 17:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jaloezie omdat ik geniet van mijn leven.
Nicequote:Op maandag 17 december 2012 17:22 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de foto's zijn wel op z'n kant maar jullie draaien je hoofd maar gewoon
Nee dan wil ik graag een huis hebben een vrouw kinderen en werkquote:Op maandag 17 december 2012 17:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je geniet nu nog, maar geniet je over 15-20 jaar nog?
laptop draaien kan ookquote:Op maandag 17 december 2012 17:22 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga niet naar Zwolle toequote:Op maandag 17 december 2012 17:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Anders station Zwolle, is beter bereikbaar voor mij.
Haha ik zat net al te kijken @ TC wat doet die met haar camquote:Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
laptop draaien kan ook
leuk pakket zeg nomnomnom
Kom danquote:Op maandag 17 december 2012 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vinniee durf toch niks tegen iemand te doen, geloof me
Goed pakket.quote:Op maandag 17 december 2012 17:22 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha jaa, ik las het eventjesquote:Op maandag 17 december 2012 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha ik zat net al te kijken @ TC wat doet die met haar cam
Ja tegen een 14 jarige durf je wel.quote:
Je bent zelf verantwoordelijk voor je daden, dus als je niet oplet is het je eigen schuldquote:Op maandag 17 december 2012 17:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja tegen een 14 jarige durf je wel.
Me dan zeker op een onverwacht moment slaan, en nog op het moment dat ik het minst weerbaar ben
Ja man zeker altijd mijn schuldquote:Op maandag 17 december 2012 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent zelf verantwoordelijk voor je daden, dus als je niet oplet is het je eigen schuld
Mensen die alleen maar over vechten kunnen pratenquote:Op maandag 17 december 2012 17:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja man zeker altijd mijn schuld
Mensen die op 1 onverwacht moment slaan zijn___________!
quote:Op maandag 17 december 2012 17:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Jullie maken mijn hoofd moe
Oh wauw.quote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef JRRY het volgende:
Het leven maakt mijn hoofd moe.
FOK! maakt juist minder moe.
niet als het altijd hetzelfde gezeur isquote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef JRRY het volgende:
ditquote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef JRRY het volgende:
Kijk eerst eens naar zijn gedrag.quote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Beetje raar bezig jij, ipv normaal te doen. Je was 18 ,niet? Of alleen als het je uitkomt?
Wat voor vidioes heb jij op jouw PC?quote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Shit, de vidioes die ik op mijn pc heb
20 is die zelfs.quote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Beetje raar bezig jij, ipv normaal te doen. Je was 18 ,niet? Of alleen als het je uitkomt?
Vidioes waar ik half aangeschoten om 7:29 op zaterdag voor de AH zat te klotenquote:Op maandag 17 december 2012 17:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat voor vidioes heb jij op jouw PC?
''Maar hij doet het ook, dan mag ik het ook doen/het is niet mijn schuld/hij begon''quote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar zijn gedrag.
Harde woorden, harde woorden.quote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
''Maar hij doet het ook, dan mag ik het ook doen/het is niet mijn schuld/hij begon''
Waarom kan je er niet boven staan?
1 'quote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vidioes waar ik half aangeschoten om 7:29 op zaterdag voor de AH zat te kloten
Kan ik wel, doe ik niet, want hij heeft toch niet het lef om te komen.quote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
''Maar hij doet het ook, dan mag ik het ook doen/het is niet mijn schuld/hij begon''
Waarom kan je er niet boven staan?
Ik heb het lefquote:Op maandag 17 december 2012 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik wel, doe ik niet, want hij heeft toch niet het lef om te komen.
Ik stook nooit iemand op, daar moet je gewoon boven staan.quote:
Ja, stuur, vind ik echt superleuk!quote:Op maandag 17 december 2012 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik wil ze best sturen want ik zit er niet in :p
ik zit alleen te filmen en onzin te lullen
Jawel, echt wel. Waarom niet, ik kijk als sinds mn 10e heel graag filmpjes van dronken kinderen, ging ik altijd youtube zoeken. Kon ik uren mee bezig zijn.quote:
Shit.quote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Shit, de vidioes die ik op mijn pc heb
Internet serieus nemenquote:Op maandag 17 december 2012 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik wel, doe ik niet, want hij heeft toch niet het lef om te komen.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel, echt wel. Waarom niet, ik kijk als sinds mn 10e heel graag filmpjes van dronken kinderen, ging ik altijd youtube zoeken. Kon ik uren mee bezig zijn.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik stook nooit iemand op, daar moet je gewoon boven staan.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Internet serieus nemen
Willen komen
Ingaan op een 14 jarige
Jij bent nu eigenlijk veel triester bezig.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Internet serieus nemen
Willen komen
Ingaan op een 14 jarige
Jij bent nu eigenlijk veel triester bezig.
Jij stook anders ook flink...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
ja goed idee, ga maar liggen dan ga ik wel op je staanquote:Op maandag 17 december 2012 17:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik stook nooit iemand op, daar moet je gewoon boven staan.
Ik hou wel van wat sm.quote:Op maandag 17 december 2012 17:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja goed idee, ga maar liggen dan ga ik wel op je staan
quote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Jij stook anders ook flink...Hee Akantha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Laat je hem dan aan ons zien?quote:Op maandag 17 december 2012 17:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow maar hij is aan de uploaden
ben je allochtoon?quote:Op maandag 17 december 2012 17:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow maar hij is aan de uploaden
dudequote:Op maandag 17 december 2012 17:41 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat sm.![]()
Meesteres van me...![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Jij stook anders ook flink...ik lach om je grapjes, grapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh... Valt wel mee toch?quote:
Hihihihi gekkiequote:
ik doe bblquote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
is dat echt zo'n moeilijke vraag dan? je deed toch iets van havo?
Hij was toch al geupload? Dit gaat nergens meer over.. Gaaguyim samen trapist drinken?quote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ga hem toch niet uploaden er worden verkeerde dingen in gezegd
Het staat op mijn pcquote:Op maandag 17 december 2012 17:45 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hij was toch al geupload? Dit gaat nergens meer over.. Gaaguyim samen trapist drinken?
Jammerquote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben zelf geboren in Finland en me ouders zijn ook beide Finsquote:Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
zozo
Maar welk land kom je / komen je ouders nou vandaan dan?
Dat doen we weer eens als mijn kop erna staat, nu zit ik te zwaar in de stroggle's verlieft op een cam model etc.quote:Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wnr geile sprookjesverhalen uitwisselen
Cool.quote:Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben zelf geboren in Finland en me ouders zijn ook beide Fins
die met een staaf van 20cm?quote:Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dat doen we weer eens als mijn kop erna staat, nu zit ik te zwaar in de stroggle's verlieft op een cam model etc.
nee apart figuurquote:Op maandag 17 december 2012 17:45 schreef Akantha het volgende:
[..]
Oh... Valt wel mee toch?
[..]
Hihihihi gekkie
Nee check mijn laatste topic maar verliefd op mary xxx jane.quote:
Oh ok sorry.quote:
Mooi land he, NL.quote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jep, en nu zit ik gewoon in Nederland
Dus?quote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar ik zeg toch alleen maar onzin
Zoals piemol?quote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
okquote:Op maandag 17 december 2012 17:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee check mijn laatste topic maar verliefd op mary xxx jane.
[..]
Oh ok sorry.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 17 december 2012 17:53 schreef JRRY het volgende:
Yes op Magister staat dat ik een 10 heb voor Engels repetitie.
Magisterquote:Op maandag 17 december 2012 17:53 schreef JRRY het volgende:
Yes op Magister staat dat ik een 10 heb voor Engels repetitie.
En wat eten we de garnalen van laatst vond ik vies.quote:
Ja ik ook.quote:Op maandag 17 december 2012 17:54 schreef Akantha het volgende:
[..]
En wat eten we de garnalen van laatst vond ik vies.
Stoer.quote:Op maandag 17 december 2012 17:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
''staat die fiets op slot anders ga ik hem klaren heb er nog 1 nodig''
Jaquote:Op maandag 17 december 2012 17:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
''staat die fiets op slot anders ga ik hem klaren heb er nog 1 nodig''
Nee dankje ik cancel onze date.quote:Op maandag 17 december 2012 17:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Zullen we het houden op boerenkool met worst?
?quote:Op maandag 17 december 2012 17:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je moeder.
Dat is dus de reden dat ik hem niet upload!
Rockkiej is jaloers op mij omdat ik het maak in me leven en plezier heb en hij een vieze hippie isquote:
Blijf hem vooral voeren met jullie allen ik probeer hem juist te negerenquote:
Je maakt nu op je 14e plezier. Op je 30e ben je een ongelukkige onverzorgde, laagopgeleide uitkeringstrekker.quote:Op maandag 17 december 2012 17:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Rockkiej is jaloers op mij omdat ik het maak in me leven en plezier heb en hij een vieze hippie is
Stop nu met op hem in te gaan mafkees...quote:Op maandag 17 december 2012 17:59 schreef JRRY het volgende:
Op maandag 17 december 2012 17:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Rockkiej is jaloers op mij omdat ik het maak in me leven en
Dan geniet ik nog.quote:Op maandag 17 december 2012 17:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je maakt nu op je 14e plezier. Op je 30e ben je een ongelukkige onverzorgde, laagopgeleide uitkeringstrekker.
Succesquote:Op maandag 17 december 2012 17:59 schreef Akantha het volgende:
[..]
Blijf hem vooral voeren met jullie allen ik probeer hem juist te negeren
Ja, Oke.quote:Op maandag 17 december 2012 17:59 schreef Akantha het volgende:
[..]
Stop nu met op hem in te gaan mafkees...
Jongen, bekkie over mn moeder.quote:Op maandag 17 december 2012 17:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je moeder.
Dat is dus de reden dat ik hem niet upload!
Als jij nu ook nog stopt met op hem in te gaan..quote:
Goed zo.quote:
Oh jij gaat er dus op in?quote:
Doei, veel plezier bij de kapper. Wel een mooi kapsel kiezen he.quote:Op maandag 17 december 2012 18:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga nu maar naar de kapper voor ik depressief word van jullie
Doei liefjes
Mensen die kapper zeggen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Doei, veel plezier bij de kapper. Wel een mooi kapsel kiezen he.![]()
Succes. Wel showen hequote:Op maandag 17 december 2012 18:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga nu maar naar de kapper voor ik depressief word van jullie
Doei liefjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |