quote:
Beetje lachen met het verdriet van anderen! Zou me niets verbazen als jij straks een tienermoeder bent met een Jan-Freek die denkt dat hij prominent is, maar geen baan kan landen en een vader die verkeerd belegd heeft zodat ze bankrupt gaan. En dan sta jij daar bij de voedselbank, om een pakket af te halen.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 18:19 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Beetje lachen met het verdriet van anderen! Zou me niets verbazen als jij straks een tienermoeder bent met een Jan-Freek die denkt dat hij prominent is, maar geen baan kan landen en een vader die verkeerd belegd heeft zodat ze bankrupt gaan. En dan sta jij daar bij de voedselbank, om een pakket af te halen.
Moet jij zeggen met je graftyfeshoofd in US.quote:Op maandag 17 december 2012 16:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Niks voor jou rospetals ??? Je hebt wel een snollenkop dus zou goed kunnen.
Nouhouquote:Op maandag 17 december 2012 18:23 schreef Compliment het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je graftyfeshoofd in US.![]()
Dat is niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 18:30 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoe kan je nou weer verliefd worden op een hoertje
Zitten toch een paar lekkere wijven bij. Kan het me wel voorstellen dat het gebeurd.quote:Op maandag 17 december 2012 18:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat lukt alleen zij die het meest kansarm zijn in de liefde
quote:Op maandag 17 december 2012 18:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zitten toch een paar lekkere wijven bij. Kan het me wel voorstellen dat het gebeurd.
Ja.quote:Op maandag 17 december 2012 18:47 schreef RozeRat het volgende:
Mary Jane is toch slang voor wiet? (in de VS dan)
ssssspreek jij ook ssslang?quote:Op maandag 17 december 2012 18:47 schreef RozeRat het volgende:
Mary Jane is toch slang voor wiet? (in de VS dan)
quote:Op maandag 17 december 2012 18:23 schreef Compliment het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je graftyfeshoofd in US.![]()
Niet spotten met white knights.quote:
Tijd voor een nieuwe slet.quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef Akantha het volgende:
Ze kwam online, en ging direct in een groeps-chat zonder mij!
Ik help hem daar wel bijquote:Op maandag 17 december 2012 21:52 schreef Geelman het volgende:
Akantha, het wordt tijd om eens flink de beest uit te hangen en echte vrouwen te ontmoeten. Dit is gerommel in de marge.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |