Dit is gewoon klote...quote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, maar die ontmoet ze echt niet op die camsite
Ze woont in Columbia.quote:Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zou proberen haar "toevallig" tegen te komen in de supermarkt ofzo
Ik woon in Nederland. Je wilt zeggen dat het gedoemd was te mislukken van begin af aan? Ik weet niet meer wat ik moet.quote:
Nee, je kan toch wel een ticket betalen? En mocht Mary niet willen dan vind je daar vast wel een ander camhoertjequote:Op maandag 17 december 2012 17:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik woon in Nederland. Je wilt zeggen dat het gedoemd was te mislukken van begin af aan? Ik weet niet meer wat ik moet.
Alles voelt zo hopeloos op deze manier, heb jij dit al eens mee gemaakt?quote:Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee, je kan toch wel een ticket betalen? En mocht Mary niet willen dan vind je daar vast wel een ander camhoertje
Jaquote:Op maandag 17 december 2012 17:50 schreef Akantha het volgende:
[..]
Alles voelt zo hopeloos op deze manier, heb jij dit al eens mee gemaakt?
Ja, waarschijnlijk heeft half Columbia al op haar poes gereden.quote:Op maandag 17 december 2012 17:57 schreef Equites het volgende:
Totaal kansloos. Zon vieze hoer die haar slipje voor geld uit doet wil je toch niet man. Dat doet ze ook voor vieze dikke behaarde ouwe mannen he. Bah bah.
Russische chicksquote:Op maandag 17 december 2012 17:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben toen naar Rusland gegaan en heb een mooie bruid geïmporteerd![]()
Meet Baboeska:
[ afbeelding ]
Jij laat je uitwonen door corpsballen.quote:
Had ik maar z'n mooie lieve moeder!quote:Op maandag 17 december 2012 18:08 schreef koekii het volgende:
reef Akantha het volgende:
Ik mis haar.
We begrijpen het wel dat je je moeder mist
quote:Op maandag 17 december 2012 18:08 schreef Akantha het volgende:
[..]
Jij laat je uitwonen door corpsballen.
[..]
Had ik maar z'n mooie lieve moeder!
Waarom doe je zo lullig tegen TSquote:
Moeite niet waard om op te reagerenquote:Op maandag 17 december 2012 18:11 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom doe je zo lullig tegen TS![]()
Het is toch frustrerend als je verliefd bent op iemand die je nooit zal kunnen krijgen
Verwaande snol.quote:Op maandag 17 december 2012 18:14 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Moeite niet waard om op te reageren
quote:Op maandag 17 december 2012 18:14 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Moeite niet waard om op te reageren
Ditquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |