Wat een lelijke neus zeg. Lijkt wel een Turkquote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ze heeft wel een lekkere leuke poes
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2012 17:12 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Wat een lelijke neus zeg. Lijkt wel een Turk
Oohohhhhhquote:Op maandag 17 december 2012 16:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou dankjewel en nee, niks voor mij.
Voor kledingstukken ik hou van haar...quote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Al een paar private shows gehad dan of blijf je tippen voor kledingstukken?
Maar waarom dan?quote:Op maandag 17 december 2012 17:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Voor kledingstukken ik hou van haar...
Je kan met haar lachen, ze ziet goed uit en is erg tof op de cam. Ze is gewoon een vrijgeestige dame zonder gene ze is gewoon tof..quote:
gwn priveshow mattiequote:Op maandag 17 december 2012 17:39 schreef Akantha het volgende:
[..]
Je kan met haar lachen, ze ziet goed uit en is erg tof op de cam. Ze is gewoon een vrijgeestige dame zonder gene ze is gewoon tof..
Maar ze moet juist zorgen dat iedereen haar tof vindt, anders verdient ze geen geld...quote:Op maandag 17 december 2012 17:39 schreef Akantha het volgende:
[..]
Je kan met haar lachen, ze ziet goed uit en is erg tof op de cam. Ze is gewoon een vrijgeestige dame zonder gene ze is gewoon tof..
Maar ik hoop toch nog een kans te hebben of te maken. Die droom heb ik gewoon... Alleen weet ik dat ze out of my league is ver out of my league, helaas.quote:Op maandag 17 december 2012 17:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar ze moet juist zorgen dat iedereen haar tof vindt, anders verdient ze geen geld...
HET IS HAAR WERKquote:Op maandag 17 december 2012 17:42 schreef Akantha het volgende:
[..]
Maar ik hoop toch nog een kans te hebben of te maken. Die droom heb ik gewoon... Alleen weet ik dat ze out of my league is ver out of my league, helaas.
De grootste tipper van het jaar mag met haar een keer op een date. Je moet er snel bij zijn want het jaar is bijna om en er is een oldtimer die al 40.000 tokens heeft getipt.quote:Op maandag 17 december 2012 17:42 schreef Akantha het volgende:
[..]
Maar ik hoop toch nog een kans te hebben of te maken. Die droom heb ik gewoon... Alleen weet ik dat ze out of my league is ver out of my league, helaas.
Maar ze wilt toch ook ooit een betrouwbare vriend en samenwonen?quote:
Dat kom ik financieel nooit te boven...quote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
De grootste tipper van het jaar mag met haar een keer op een date. Je moet er snel bij zijn want het jaar is bijna om en er is een oldtimer die al 40.000 tokens heeft getipt.
Ja, maar die ontmoet ze echt niet op die camsitequote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef Akantha het volgende:
[..]
Maar ze wilt toch ook ooit een betrouwbare vriend en samenwonen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |