Gaat nog wel even duren, maar ik heb al wel wat geld om te investeren van het verkopen van mn lettertypequote:Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe staat het met die zeefdrukken?
Shizzle duurt te lang kun je niet geld ophalen via zo een crowdfunding iets.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren, maar ik heb al wel wat geld om te investeren van het verkopen van mn lettertype
COMPUTER SAYS NO!!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens ik zit met een probleem.
Vorige week die poll gehad over dvgf en goed ik zou niets meer posten. Maar nu heeft die een review gemaakt van de snes en nes home alone spellen. Met daarbij een geniaal stukje waarin hij home alone de film naspeelt dus met vallen in z'n huis om de 2 boeven tegen tehouden.
Dus ik wil eigenlijk voor 1 keer en bij hoge uitzondering (op deel 2 na dan want die komt ook nog) toch die vid hier plaatsen.
QFTquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens ik zit met een probleem.
Vorige week die poll gehad over dvgf en goed ik zou niets meer posten. Maar nu heeft die een review gemaakt van de snes en nes home alone spellen. Met daarbij een geniaal stukje waarin hij home alone de film naspeelt dus met vallen in z'n huis om de 2 boeven tegen tehouden.
Dus ik wil eigenlijk voor 1 keer en bij hoge uitzondering (op deel 2 na dan want die komt ook nog) toch die vid hier plaatsen.
Wat een enthousiasme! Zeker laatste dagje werken voor de kerst vandaag?quote:
Ik ben vrijquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:43 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme! Zeker laatste dagje werken voor de kerst vandaag?
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben vrijlig atm nog lekker in bed
![]()
Heb je die trilogy box nog kunnen vinden koei?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:49 schreef koei het volgende:
[..]
Neeook geen tijd meer voor gehad. Moest gisteren en vandaag opeens toch werken. Misschien zondag nog even kijken, maar de kans is groot dat ik dan ook moet werken... Drukke boel vanwege kerst en veel zieken
Hij is kapot?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn camera stopt steeds met filmen en geen idee wat er aan de hand is![]()
Ik heb t al gevonden op google, mijn SD kaart was kapot gegaan dus ik had een andere gepakt, maar hij stopt omdat mijn SD kaart niet snel genoeg is en het dus niet bij kan houdenquote:
Super Cute!quote:
Samenvatting van alles wat er aan de hand was:quote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/artikelen/feature/het-warz-schandaal/
Tof stukje over dat gedoe bij WarZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |