quote:Op woensdag 19 december 2012 20:33 schreef badboynova het volgende:
tijd om te game HALO op easy here i come.
Nepquote:
KLOJO IK ZAG HET NET DUS IK WOU HET SNEL GAAN WEGHALENquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
KLOJO IK ZAG HET NET DUS IK WOU HET SNEL GAAN WEGHALEN
quote:
gecondoleerdquote:Op woensdag 19 december 2012 20:33 schreef badboynova het volgende:
tijd om te game HALO here i come.
Abandon ship, vrouwen en kinderen eerstquote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Wessiej het volgende:
omg ik ga hier binnenkort ook zuur doen, zin in.
Oh, binnenkort hier met knopjes spelenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Wessiej het volgende:
omg ik ga hier binnenkort ook zuur doen, zin in.
over de datum zuur?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Wessiej het volgende:
omg ik ga hier binnenkort ook zuur nog zuurder doen, zin in.
quote:
Ik heb hier ook nog een tas vol liggen maar Roy wilde m niet op komen halenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar met alle meuk invoeren in de KPVDit weekend de laatste dingetjes (drie dozen vol games
).
Wanneer gaat ie los?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar met alle meuk invoeren in de KPVDit weekend de laatste dingetjes (drie dozen vol games
).
het zag er mooi uit, maar echt niet meer dan een demo. Je kon niet eens Link zelf laten bewegen. Sta je daar met dat prototype ding naar een veredelde 3DS wallpaper te kijkenquote:Op donderdag 20 december 2012 13:03 schreef DJ_ het volgende:
heb het al vaker gezegt, maar pls make this game![]()
de realistische stijl is toch het gaafst, zoals in TP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |