As always.. Bazenbeesten!!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Haha Mika delft het onderspit weer zie ik![]()
Be prepared, vrijdag ligt hij weer non stop bij je op schoot!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Haha Mika delft het onderspit weer zie ik![]()
Die is ook lieeeefquote:
Die trilogy zelfs bij de MediaMarkt op? Hier in R'dam hadden ze laatst een pallet vol staan!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:07 schreef koei het volgende:
pfffff, succesvol dagje kerstshoppen maar niet heus
Nergens meer zwarte smokingstrikjes te koop. De Dark Knight trilogie is opeens overal uitverkocht, het back-up kado blijkt 100 euro te zijn ipv de verwachte 40 euro en gaat dus ook niet door, en de muntgeld automaat bij de bank was ook nog eens kapot waardoor ik dus de hele middag met mn zware spaarpot heb mogen sjouwen.
En nou moet ik nog een nieuw kado gaan bedenken ook!
Ja, bij de MediaMarkt hier in Zoetermeer ook. Maar die zijn nu dus blijkbaar allemaal op. Heb het nagevraagd. En bij de FRS ook en voorlopig ook niet te bestellenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Die trilogy zelfs bij de MediaMarkt op? Hier in R'dam hadden ze laatst een pallet vol staan!!!
Bol.com?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, bij de MediaMarkt hier in Zoetermeer ook. Maar die zijn nu dus blijkbaar allemaal op. Heb het nagevraagd. En bij de FRS ook en voorlopig ook niet te bestellenVrijdag misschien nog maar even in Den Haag kijken...
alleen 2e hands, dan moet je maar hopen dat diegene daar het op tijd op de bus doet voor kerst ..quote:Op woensdag 19 december 2012 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Bol.com?
http://www.bol.com/nl/p/the-dark-knight-trilogy/1002004013110580/
idd, daar heb ik ook al gekeken. Alleen FRS heeft het bestelbaar staan voor 5-10 werkdagen, maar aangezien de man in de winkel me vertelde dat het voorlopig niet bestelbaar is vertrouw ik daar niet op (plus dat het sowieso te laat is). En tweedehands voor een kado vind ik ook een beetje stom eigenlijk. Dat zou ik enkel doen als ik zeker weet dat het in gloednieuwe staat is, en dat weet je niet bij koop op afstand, dan moet je er maar vanuit gaan dat wat de verkoper zegt klopt.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alleen 2e hands, dan moet je maar hopen dat diegene daar het op tijd op de bus doet voor kerst ..
Alien Quadrology op Bluray!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:43 schreef koei het volgende:
[..]
idd, daar heb ik ook al gekeken. Alleen FRS heeft het bestelbaar staan voor 5-10 werkdagen, maar aangezien de man in de winkel me vertelde dat het voorlopig niet bestelbaar is vertrouw ik daar niet op (plus dat het sowieso te laat is). En tweedehands voor een kado vind ik ook een beetje stom eigenlijk. Dat zou ik enkel doen als ik zeker weet dat het in gloednieuwe staat is, en dat weet je niet bij koop op afstand, dan moet je er maar vanuit gaan dat wat de verkoper zegt klopt.
Iets anders dus maar bedenken...
Die knights lukken me nooit, de rest gaat wel alleen die knights krijg ik zelden dood.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wissel je wel vaak genoeg van wapen? Altijd een plasma en een kogelwapen bij je? Eerste voor de shields, de tweede voor de headshots?
Halo 4 nog niet gespeeld, dus geen idee waar je het over hebt en LA LA LA VINGERS IN DE OREN IK WIL HET NIET HOREN LA LA LAquote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die knights lukken me nooit, de rest gaat wel alleen die knights krijg ik zelden dood.
KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC ON XBOXquote:Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Halo 4 nog niet gespeeld, dus geen idee waar je het over hebt en LA LA LA VINGERS IN DE OREN IK WIL HET NIET HOREN LA LA LA
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC ON XBOX
Dat bedoel ik!
Ik zei niets over Knights in Halo 4 .. wat ook stom zou zijn want het is halo hahaha niets aan de hand.
Helpt het??
Beste game ooit!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]yep, ik zit nu weer aan KOTOR te denken
Wat een spel was dat hee!
Over 2 maanden cry je een river over die WiiUquote:
Welnee joh, heb k over mijn Wii ook niet gedaan!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Over 2 maanden cry je een river over die WiiU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |