SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Geniet er van.quote:Op maandag 17 december 2012 13:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nouja, het zal wel
Ik ga wat eten (nee geen zaad)
![]()
Dat doen ze juist niet.
Mja, ik ben zelf ook niet echt geneigd te slikken wanneer de man zelf niet eens aan zijn eigen zaad wil, dat is voor mij toch een indicatie dat het wel heel ranzig moet zijn. Ik laat zelf ook niet iemand aan m'n kut likken wanneer de smaak mij niet bevalt
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij snapt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
Dat doen ze juist niet.
Mja, ik ben zelf ook niet echt geneigd te slikken wanneer de man zelf niet eens aan zijn eigen zaad wil, dat is voor mij toch een indicatie dat het wel heel ranzig moet zijn. Ik laat zelf ook niet iemand aan m'n kut likken wanneer de smaak mij niet bevalt
.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat zou ik dus gewoon ergens vervelend vinden denk ik, wil je een meisje verwennen wordt ze onzeker over de smaak van der kut... Werkt niet heel bevorderend voor de geiligheid denk ik zo.quote:Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
Dat doen ze juist niet.
.
Rustig aan.![]()
Jij vindt ook niks bevorderend voor jou he, terwijl je niet eens seks hebt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou ik dus gewoon ergens vervelend vinden denk ik, wil je een meisje verwennen wordt ze onzeker over de smaak van der kut... Werkt niet heel bevorderend voor de geiligheid denk ik zo.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ben niet onzeker over de smaak van m'n kut omdat ik weet hoe ik smaak. Je snapt niet helemaal wat ik wil zeggen, denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou ik dus gewoon ergens vervelend vinden denk ik, wil je een meisje verwennen wordt ze onzeker over de smaak van der kut... Werkt niet heel bevorderend voor de geiligheid denk ik zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij vindt ook niks bevorderend voor jou he, terwijl je niet eens seks hebt.![]()
![]()
Zou er een verband zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Jij vindt ook niks bevorderend voor jou he, terwijl je niet eens seks hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
[..]
Jij vindt ook niks bevorderend voor jou he, terwijl je niet eens seks hebt..
Oh ik kom op het goede moment binnenvallen?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
[..]
Jij vindt ook niks bevorderend voor jou he, terwijl je niet eens seks hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Dat ligt eraanquote:Op maandag 17 december 2012 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh ik kom op het goede moment binnenvallen?.
![]()
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij vindt ook niks bevorderend voor jou he, terwijl je niet eens seks hebt.Rustig aan.![]()
Het gaat weereens over seks. Dan kom ik altijd binnenvallenquote:
What you forget, you are gonna repeat.
Kloptquote:Op maandag 17 december 2012 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat weereens over seks. Dan kom ik altijd binnenvallen.
![]()
Ik eet ondertussen even mijn mandarijntjes en haal nog even wat water uit mijn oor
Ik heb net een broodje met vegetarische paté op.
daar heb je een neus voor?quote:Op maandag 17 december 2012 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat weereens over seks. Dan kom ik altijd binnenvallenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nee, kloptquote:Op maandag 17 december 2012 13:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het niet meer over seks
Wazdezequote:Op maandag 17 december 2012 13:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar het kwam er op neer dat mannen gewoon zeikers zijn![]()
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Omdat ze hun eigen zaad niet willen proeven maar ons wel 'dwingen' te slikken. Daar ging het om, toch?quote:Op maandag 17 december 2012 13:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar het kwam er op neer dat mannen gewoon zeikers zijnWhat you forget, you are gonna repeat.
Fera zei me echt 10 seconden geleden dat ik er niet onder valquote:
Ga rustig door, dus
Jij kunt echt niet lezenquote:Op maandag 17 december 2012 13:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij komt altijd netjes klaar op een lepel en voert jezelf?![]()
![]()
Noes, was het Bliksem?quote:Op maandag 17 december 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gitaartjon. Er was gisteren een inbreker op je laptop.
Nah, niet echt. Want niemand dwingt om te slikken. Meer dat het apart is dat mannen zichzelf niet willen proeven, of zo.quote:Op maandag 17 december 2012 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ze hun eigen zaad niet willen proeven maar ons wel 'dwingen' te slikken. Daar ging het om, toch?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ehh, nee.quote:Op maandag 17 december 2012 13:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij komt altijd netjes klaar op een lepel en voert jezelf?
quote:![]()
Ik kan prima lezen.
Wat heb ik gemist dan? Het ging toch over mannen die zeikerds zijn omdat ze zichzelf niet durven te proeven of wat?Rustig aan.![]()
Dus één keertje proeven staat gelijk aan jezelf steeds met een lepel sperma volstoppen?quote:Op maandag 17 december 2012 13:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik kan prima lezen.
Wat heb ik gemist dan? Het ging toch over mannen die zeikerds zijn omdat ze zichzelf niet durven te proeven of wat?![]()
![]()
Proeven is wat anders dan al je zaad opeten.quote:Op maandag 17 december 2012 13:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik kan prima lezen.
Wat heb ik gemist dan? Het ging toch over mannen die zeikerds zijn omdat ze zichzelf niet durven te proeven of wat?![]()
Nee, maar dat serieus nemen...quote:Op maandag 17 december 2012 13:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus één keertje proeven staat gelijk aan jezelf steeds met een lepel sperma volstoppen?
Rustig aan.![]()
Ah, zo.quote:Op maandag 17 december 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Want niemand dwingt om te slikken. Meer dat het apart is dat mannen zichzelf niet willen proeven, of zo.
Ja, snap ook niet wat het probleem is wat dat betreft, aangezien dames over het algemeen geen moeite hebben met eigen geil proeven. Terwijl het praktisch gezien hetzelfde is..
Ik heb hem leren schrijvenquote:Op maandag 17 december 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, er kwamen nog leesbare woorden op het scherm
Oehoeh, wanneer kan ik dan een liefdesbrief verwachten van 'm?quote:
Paste het niet allemaal op de lepelquote:Op maandag 17 december 2012 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dus, ik ga opruimen enzulks
Vrede uit![]()
![]()
Ik vind vocht van vrouwen anders lekkerder dan zaad van mannenquote:Op maandag 17 december 2012 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, zo.
Ja, snap ook niet wat het probleem is wat dat betreft, aangezien dames over het algemeen geen moeite hebben met eigen geil proeven. Terwijl het praktisch gezien hetzelfde is...
quote:Op maandag 17 december 2012 13:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Paste het niet allemaal op de lepel![]()
![]()
Het is eerder zo dat, ter controle van de hoeveelheid geloosd, de lepel niet onder de microscoop paste.quote:Op maandag 17 december 2012 13:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Paste het niet allemaal op de lepel![]()
WhatTheHeckRichardSpeck schreef het volgende:
Don't keep me for the fool....![]()
Ja, dat is waarquote:Op maandag 17 december 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind vocht van vrouwen anders lekkerder dan zaad van mannen.
Met een rietje erbij ?quote:Op maandag 17 december 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind vocht van vrouwen anders lekkerder dan zaad van mannen.
Volume meet je niet met een microscoopquote:Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef DhrIns het volgende:
[..]
Het is eerder zo dat, ter controle van de hoeveelheid geloosd, de lepel niet onder de microscoop paste.![]()
_!
![]()
Ik wilde gaan eten, maar toen zag ik de TT
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik zal het hem vragenquote:Op maandag 17 december 2012 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oehoeh, wanneer kan ik dan een liefdesbrief verwachten van 'm?Dussssssssquote:Op maandag 17 december 2012 13:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Paste het niet allemaal op de lepel
Ik heb nooit gezegd dat ik het opvang/opeet
Maar D zijn zaad vind je toch lekker?quote:Op maandag 17 december 2012 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wilde gaan eten, maar toen zag ik de TT
Jonge, jij HOUDT van (vogel)zaad ;iquote:Op maandag 17 december 2012 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wilde gaan eten, maar toen zag ik de TTBrutal. Fucking. Metal.![]()
Je luistert niet naar kingtoppie?quote:Op maandag 17 december 2012 13:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zal het hem vragen
[..]
Dussssssss
Ik heb nooit gezegd dat ik het opvang/opeet![]()
![]()
Heul nie.quote:Op maandag 17 december 2012 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar D zijn zaad vind je toch lekker?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
En ditquote:Op maandag 17 december 2012 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar D zijn zaad vind je toch lekker?
Oh, geen moeite mee hier hoor..quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef Perzephone het volgende:
Zolang er daarna maar gezoend gaat wordenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, dat doe je met een decibelmetert.quote:Op maandag 17 december 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volume meet je niet met een microscoop_!
![]()
Ehmmmmmmmm, laat me even denken.quote:Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je luistert niet naar kingtoppie?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nee.Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef DhrIns het volgende:
[..]
Nee, dat doe je met een decibelmetert.![]()
![]()
![]()
Slimquote:Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehmmmmmmmm, laat me even denken.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nee.![]()
![]()
Ik wil jouw geil wel proevenquote:
Dat wordt dan eerder cloacazuigen ;iquote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Whatever floats your boat ;iquote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wordt dan eerder cloacazuigen ;iBrutal. Fucking. Metal.![]()
Eerst je eigen zaad, dan mijn geilquote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil jouw geil wel proeven
Been there, done that.. nouja, eigen zaad dus..quote:Op maandag 17 december 2012 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerst je eigen zaad, dan mijn geilDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En..?quote:Op maandag 17 december 2012 13:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Been there, done that.. nouja, eigen zaad dus..
DhrIns, ziede toch jonguh !quote:
Dat van mijn ex smaakte niet verkeerdquote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind t knap als je t binnen kunt houden
Maar als ik al een jongen in mn mond laat klaarkomen, zorg ik ook dat er een flesje/glas water naast het bed staat, zodat ik direct na het doorslikken kan spoelen
Tgnd
Fototoestel
Vin
Samz, ja hoor, ben alweer up en running... Ik heb toch amper tijd om ziek te zijn. Cryothic was zaterdag aan de beurt. Maar die gaat morgen weer aan het werk.![]()
Nu alleen Sander nog dus?quote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
Tgnd
Fototoestel
Vin
Samz, ja hoor, ben alweer up en running... Ik heb toch amper tijd om ziek te zijn. Cryothic was zaterdag aan de beurt. Maar die gaat morgen weer aan het werk.What you forget, you are gonna repeat.
Nee die was vrijdag op zaterdagquote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu alleen Sander nog dus?
Maar die had er het minst last van
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2012 13:49:10 ]![]()
Dus als Cryo weer beter is, dan is het cirkeltje compleet?quote:Op maandag 17 december 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee die was vrijdag op zaterdag
Maar die had er het minst last van![]()
![]()
Ah, dus nu is iedereen geweest. Ook mooi om te weten dat je dat weer achter de rug hebt, niet waar?quote:Op maandag 17 december 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee die was vrijdag op zaterdag
Maar die had er het minst last vanWhat you forget, you are gonna repeat.
Correctquote:Op maandag 17 december 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als Cryo weer beter is, dan is het cirkeltje compleet?
Tgnd: ja. Gelukkig niet in de vakantie.![]()
Er zwemmen kleine Krea's in jouw vagina-shake?quote:Op maandag 17 december 2012 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Terwijl het praktisch gezien hetzelfde is...
![]()
Alle mannen zijn toch ff stiekem hun zaad aan het proeven.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
En, hoe smaakt het?quote:Op maandag 17 december 2012 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle mannen zijn toch ff stiekem hun zaad aan het proeven.What you forget, you are gonna repeat.
Naar uhhh... chocola. Ook es proeven?quote:
Dan maar niet.quote:Op maandag 17 december 2012 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerst je eigen zaad, dan mijn geil
Mjah, ik kan moeilijk geloven dat er een persoon is die het echt gruwlijk lekker vindt..quote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat van mijn ex smaakte niet verkeerd
Maar als ik al een jongen in mn mond laat klaarkomen, zorg ik ook dat er een flesje/glas water naast het bed staat, zodat ik direct na het doorslikken kan spoelen
T hoeft van mij dan ook niet perse, alleen als je het zelf graag wilt, ik vind het niet echt toegevoegde waarde hebben persoonlijk, noem mij maar raar..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ben ondertussen aan het werk, rijden en fokken doe ik toch liever niet tegelijk...quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Gelukkigquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 14:17 schreef Kreator het volgende:
Mijn zaad smaakt naar chips. Maar dan zonder het knapperige. Tenzij ik het uit mijn sok eet.
Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 14:17 schreef Kreator het volgende:
Mijn zaad smaakt naar chips. Maar dan zonder het knapperige. Tenzij ik het uit mijn sok eet.
Ga eens bezig met Je plan jij.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jaahaa, ben ik ondertussen ook wel mee bezug!quote:Op maandag 17 december 2012 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga eens bezig met Je plan jij.
Ja maar tussen half drie en drie gaat de tijd altijd langzaam.quote:Op maandag 17 december 2012 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmorgen vond ik de tijd wel rap gaan![]()
Bij mij vanaf 2 uur alquote:Op maandag 17 december 2012 14:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar tussen half drie en drie gaat de tijd altijd langzaam.![]()
![]()
Nee, ik bevind mij nu vlakbij Arnhemquote:Op maandag 17 december 2012 14:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vreemd, woon je in een andere tijdzone?![]()
![]()
Dan weet ik het ook nietquote:Op maandag 17 december 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik bevind mij nu vlakbij Arnhem![]()
![]()
Zoveel zou ik nietens halen als ik de hele familie en vriendenkring zou sturenquote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
pff staat daar zo'n mens meer dan 100 kerstkaarten te versturen. Wat kost dat wel niet
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat mens spoort nietquote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
pff staat daar zo'n mens meer dan 100 kerstkaarten te versturen. Wat kost dat wel niet![]()
![]()
Onnodig belachelijk maken van mensen dit. 'Dat mens' heeft gewoon een hoop sociale contactenquote:
Ze was zeker 75 jaarquote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onnodig belachelijk maken van mensen dit. 'Dat mens' heeft gewoon een hoop sociale contacten![]()
![]()
Niet zo serieus nemen, johquote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onnodig belachelijk maken van mensen dit. 'Dat mens' heeft gewoon een hoop sociale contacten![]()
![]()
Dan nog? Iemand doet niet zomaar zoveel kerstkaarten de deur uit. Vind het nogal jammer om daarom iemand belachelijk te gaan maken.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Doe ik verder ook niet.quote:
Dit getuigt alleen wel van het disrespect dat men steeds meer tegenover elkaar ontwikkelt. Erg jammer, als je het mij vraagt.What you forget, you are gonna repeat.
Alles met kerst is belachelijkquote:Op maandag 17 december 2012 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog? Iemand doet niet zomaar zoveel kerstkaarten de deur uit. Vind het nogal jammer om daarom iemand belachelijk te gaan maken.![]()
![]()
Dat mag jij vinden. Het 'is' niet zo. Jij vind dat zo.quote:Op maandag 17 december 2012 15:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alles met kerst is belachelijkWhat you forget, you are gonna repeat.
Mijn opa is bijna 80 en doet er jaarlijks bijna 70 kaarten uit, dus zo raar vind ik het helemaal niet. Oudere mensen zien de waarde van een kerstkaart nog wel in.quote:
Ik vind het wel mooi.
Wie zegt dat ik geen respect hebt voor (oudere) mensen?quote:Op maandag 17 december 2012 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe ik verder ook niet.
Dit getuigt alleen wel van het disrespect dat men steeds meer tegenover elkaar ontwikkelt. Erg jammer, als je het mij vraagt.![]()
Dat bedoel ik toch ook.quote:Op maandag 17 december 2012 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Het 'is' niet zo. Jij vind dat zo.![]()
Taalnazi
Jezus.. nouja, ik heb geen idee, maar ik verwacht dat de Duitse kant van de familie ook ontzettend veel kaarten verstuurdquote:Op maandag 17 december 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn opa is bijna 80 en doet er jaarlijks bijna 70 kaarten uit, dus zo raar vind ik het helemaal niet. Oudere mensen zien de waarde van een kerstkaart nog wel in.
Ik vind het wel mooi.
![]()
![]()
Dat is het verschil, denk ik. Die mensen hechten daar waarde aan, dat heb ik niet.quote:Op maandag 17 december 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn opa is bijna 80 en doet er jaarlijks bijna 70 kaarten uit, dus zo raar vind ik het helemaal niet. Oudere mensen zien de waarde van een kerstkaart nog wel in.
Ik vind het wel mooi.
![]()
Ik niet.quote:Op maandag 17 december 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen respect hebt voor (oudere) mensen?What you forget, you are gonna repeat.
Dus 'spoort dat mens' maar meteen niet?quote:Op maandag 17 december 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het verschil, denk ik. Die mensen hechten daar waarde aan, dat heb ik niet.
Dus als je daar waarde aan hecht, dan spoor je niet...?quote:Op maandag 17 december 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het verschil, denk ik. Die mensen hechten daar waarde aan, dat heb ik niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus 'spoort dat mens' maar meteen niet?Neen.quote:Op maandag 17 december 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus als je daar waarde aan hecht, dan spoor je niet...?![]()
Ik vond het apart dat iemand zoveel kaarten verstuurd en zei het in een opwelling.quote:
Excuses mevrouw![]()
![]()
Ach, ik heb een vrouw die me dwing het schoon te likken als ik er een puinhoop van heb gemaakt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
Nah, niet echt. Want niemand dwingt om te slikken. Meer dat het apart is dat mannen zichzelf niet willen proeven, of zo.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond het apart dat iemand zoveel kaarten verstuurd en zei het in een opwelling.
Excuses mevrouw.
Ik moet over een half uur naar de fysio en nu regent het.
Oei, dat is minder. Snel fietsen of de auto pakkenquote:Op maandag 17 december 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..].
![]()
![]()
Laten we dan die discussie over mannen die van jou moeten slikken voordat jij slikt met Kerst nog eens voeren. Dan krijg je je argument dat het belachelijk is direct terug.quote:
Naar de Action gaan. 10 kaarten in 1 pakketje voor 80 cent. Wil je dan 100 kaarten versturen ben je maar 8 euro kwijtquote:Op maandag 17 december 2012 15:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
Maar dan nog, 50+ euro aan kerstkaarten uitgeven. Dat gaat me echt te ver
En het zijn vaak nog leuke kaarten ook!What you forget, you are gonna repeat.
Niet weer hequote:Op maandag 17 december 2012 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we dan die discussie over mannen die van jou moeten slikken voordat jij slikt met Kerst nog eens voeren. Dan krijg je je argument dat het belachelijk is direct terug.![]()
![]()
je moet er ook nog n zegel op hequote:Op maandag 17 december 2012 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar de Action gaan. 10 kaarten in 1 pakketje voor 80 cent. Wil je dan 100 kaarten versturen ben je maar 8 euro kwijt
En het zijn vaak nog leuke kaarten ook!20 voor 8 euro
![]()
quote:
Postzegels mevrouw, postzegels.quote:Op maandag 17 december 2012 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar de Action gaan. 10 kaarten in 1 pakketje voor 80 cent. Wil je dan 100 kaarten versturen ben je maar 8 euro kwijt
En het zijn vaak nog leuke kaarten ook!![]()
![]()
Misschien is het over een half uur droogquote:Op maandag 17 december 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..].
.
![]()
Dan nog ben je geen 50+ kwijt aan 100 kaartenquote:Op maandag 17 december 2012 15:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Postzegels mevrouw, postzegels.
Zonder postzegel versturen, echte vrienden betalen de strafport wel.quote:Op maandag 17 december 2012 15:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
Postzegels mevrouw, postzegels.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Er stond nergens 'moeten'.quote:Op maandag 17 december 2012 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we dan die discussie over mannen die van jou moeten slikken voordat jij slikt met Kerst nog eens voeren. Dan krijg je je argument dat het belachelijk is direct terug.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Volgens mij heb je zelfs 20 kaarten in een pakje voor 80 centquote:Op maandag 17 december 2012 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En het zijn vaak nog leuke kaarten ook!.
![]()
Gun mij mijn eigen versie van de waarheid.quote:
45 euro+8= 53 dus welquote:Op maandag 17 december 2012 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog ben je geen 50+ kwijt aan 100 kaarten![]()
![]()
Veertig euro aan postzegels alleen al. Dan nog de kaarten + enveloppen. Kom je toch aardig in de buurt.quote:Op maandag 17 december 2012 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog ben je geen 50+ kwijt aan 100 kaarten![]()
![]()
ik kan niet rekenenquote:Op maandag 17 december 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
5x8 is bij mij 40, niet 45Dus net niet
![]()
![]()
![]()
Pauper.quote:Op maandag 17 december 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
't Scheelt 2 euro, dat noem ik toch wel aardig aan de prijs.
Alsof fokkers echte vrienden hebben.quote:Op maandag 17 december 2012 15:34 schreef AirwiN het volgende:
echte vrienden betalen de strafport wel.![]()
Uiteraard niet, dat wilde ik ze met die opmerking vooral nog even laten voelen in deze mooie tijd van het jaar.quote:
ik moet zeggen dat de 8 euro voor een velletje zegels mij ook verbaasdequote:Op maandag 17 december 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt 48 euro voor kerstkaarten over?voordeel is nog maar 10 cent, dus met 10 kaarten die ik verstuur niet de moeite waard bijna (aangezien bijplakken ook niet meer mag dacht ik)
![]()
Ik heb überhaupt geen geld voor kerstkaarten over. Onzinnig gedoe als je het mij vraagt.quote:Op maandag 17 december 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
Jij hebt 48 euro voor kerstkaarten over?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Trouwens. Sowieso. Kerstkaarten.. Ik krijg ze elk jaar van een groepje volhouders. Heb er nog nooit 1 verstuurd. Sterf.
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen geld voor kerstkaarten over. Onzinnig gedoe als je het mij vraagt.![]()
![]()
Gewoon normale zegels gebruiken dusquote:Op maandag 17 december 2012 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat de 8 euro voor een velletje zegels mij ook verbaasdevoordeel is nog maar 10 cent, dus met 10 kaarten die ik verstuur niet de moeite waard bijna (aangezien bijplakken ook niet meer mag dacht ik)
.
Waarom noem je mij dan pauper?quote:Op maandag 17 december 2012 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen geld voor kerstkaarten over. Onzinnig gedoe als je het mij vraagt.![]()
Jij vindt 2 euro 'aardig aan de prijs'. Ik niet, ik vind het geen geld. Al vind ik het geen geld, ik zou het nooit of te nimmer aan kerstkaarten besteden.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ja, grapje. Maar dan nog. Mijn ouders doen ook ik weet niet hoeveel kaarten de deur uit. Ik vind het niet zo gek in ieder geval. Ik hecht ook niet heel veel waarde eraan, maar dat is de jeugd van tegenwoordig. Die doet niet meer aan dat soort betaalde diensten
Omdat zonder dubbele i en e niet beschikbaar meer was, heuj!quote:Op maandag 17 december 2012 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan honderden redenen bedenken, maar om te beginnen: Je hebt je naam met iiee geschreven.Hoe is het?quote:![]()
![]()
Goed! met jou?quote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat zonder dubbele i en e niet beschikbaar meer was, heuj!
[..]
Hoe is het?![]()
Ook als ze gratis zijn verstuur ik geen kaartenquote:Op maandag 17 december 2012 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, grapje. Maar dan nog. Mijn ouders doen ook ik weet niet hoeveel kaarten de deur uit. Ik vind het niet zo gek in ieder geval. Ik hecht ook niet heel veel waarde eraan, maar dat is de jeugd van tegenwoordig. Die doet niet meer aan dat soort betaalde diensten![]()
Twee euro niet, jongenquote:Op maandag 17 december 2012 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij vindt 2 euro 'aardig aan de prijs'. Ik niet, ik vind het geen geld. Al vind ik het geen geld, ik zou het nooit of te nimmer aan kerstkaarten besteden.. Als je even gelezen had, dan scheelt 50 en 48 euro welgeteld 2 euro. Die 48 euro vind ik nog steeds aardig aan de prijs.
![]()
Je leert het wel..quote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind er eigenlijk niks aan, kerstkaarten..![]()
![]()
Ik zit midden in een verhuizing, dus dit huis waar ik nu zit is helemaal leeg op een tafeltje en wat stoelen en bedden naquote:![]()
![]()
![]()
Det Som En Gang Var
Hahaquote:Op maandag 17 december 2012 15:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit midden in een verhuizing, dus dit huis waar ik nu zit is helemaal leeg op een tafeltje en wat stoelen en bedden na. De rest staat inmiddels in het andere huis? Wanneer ga je over?
![]()
![]()
Donderdag!quote:Op maandag 17 december 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. De rest staat inmiddels in het andere huis? Wanneer ga je over?
![]()
Je doet een beetje raar.quote:Op maandag 17 december 2012 15:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen.
Je adviezen worden steeds beter. Zou je dan toch gelijk hebbenRustig aan.![]()
Hele verbouwing of zo? Of gewoon niet zoveel tijd gehad?quote:Op maandag 17 december 2012 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zijn we ook al maanden mee bezig geweest
Verhuis je naar een andere stad of alleen binnen de stad/dorp?![]()
![]()
ik doe ook niet aan kerstkaarten versturenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Joh.quote:
Ik verhuis een kwartier verderopquote:Op maandag 17 december 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele verbouwing of zo? Of gewoon niet zoveel tijd gehad?
Verhuis je naar een andere stad of alleen binnen de stad/dorp?woon nu in een appartement en ga nu naar een 2 onder 1 kap boerderijtje
. Groot stuk land
. Maar geen koeien, of varkens hoor.
![]()
Wel kippen?quote:Op maandag 17 december 2012 15:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik verhuis een kwartier verderopwoon nu in een appartement en ga nu naar een 2 onder 1 kap boerderijtje
. Groot stuk land
Rustig aan.![]()
beter boerderijen zijn mooi en vaak ook oudquote:Op maandag 17 december 2012 15:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik verhuis een kwartier verderopwoon nu in een appartement en ga nu naar een 2 onder 1 kap boerderijtje
. Groot stuk land
Det Som En Gang Var
Vast wel, met de juiste begeleiding.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Zou er dan toch nog hoop zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel, met de juiste begeleiding.![]()
![]()
Misschien, dat is iets voor later.quote:Mijn ouders kopen het over van mijn oma, dus het is nu +- 80 jaar in de familie. De buren zijn de oom van mijn vaderquote:Op maandag 17 december 2012 15:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
beter boerderijen zijn mooi en vaak ook oud![]()
![]()
Een klein sprankeltje.quote:
Oh, dat is wel lekkerquote:Op maandag 17 december 2012 15:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
. Groot stuk land
. Zal ook wel wennen zijn, zoveel ruimte ineens meer
.
![]()
aah okee dat is wel nicequote:Op maandag 17 december 2012 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Misschien, dat is iets voor later.
[..]
Mijn ouders kopen het over van mijn oma, dus het is nu +- 80 jaar in de familie. De buren zijn de oom van mijn vader
en dan schop je oma eruit?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Die zit nu in zo'n speciaal bejaardenflatje voor 50+ersquote:Op maandag 17 december 2012 16:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee dat is wel nice
en dan schop je oma eruit?![]()
![]()
GIERTJE!quote:Op maandag 17 december 2012 15:57 schreef Giertje het volgende:
ik doe ook niet aan kerstkaarten versturen
Gefeliciteerd!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
aah dat is wel zielig zeker als ze veel ruimte gewend isquote:Op maandag 17 december 2012 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die zit nu in zo'n speciaal bejaardenflatje voor 50+ersLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
dank jequote:
Det Som En Gang Var
Stel je voor, een 80 jarig vrouwtje dat telkens de tuin moet onderhouden, al last van haar rug heeft. Het schoonmaken werd haar teveel.. ze staat er ruim achterquote:Op maandag 17 december 2012 16:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah dat is wel zielig zeker als ze veel ruimte gewend is![]()
![]()
Zo is dat.quote:Op maandag 17 december 2012 16:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stel je voor, een 80 jarig vrouwtje dat telkens de tuin moet onderhouden, al last van haar rug heeft. Het schoonmaken werd haar teveel.. ze staat er ruim achterRustig aan.![]()
dan is het wel goed ja mijn oma heeft dat toen ook gedaan huis was veel te groot voor haar alleenquote:Op maandag 17 december 2012 16:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stel je voor, een 80 jarig vrouwtje dat telkens de tuin moet onderhouden, al last van haar rug heeft. Het schoonmaken werd haar teveel.. ze staat er ruim achter
maar het lijkt me wel moeilijk je bent zoveel ruimte enzo gewend en dat heb je dan ineens niet meerLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:
Det Som En Gang Var
Zo, ondernemingsplan toch voor 3/4e af nu![]()
Alleen nog het financiele plaatje, maar daar ga ik morgen wel naar kijken. Genoeg werk verricht voor vandaag
Nice, goed bezigquote:Op maandag 17 december 2012 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, ondernemingsplan toch voor 3/4e af nu![]()
Alleen nog het financiele plaatje, maar daar ga ik morgen wel naar kijken. Genoeg werk verricht voor vandaag!
![]()
Yeshquote:
Alleen het financiele plaatje wordt zo lastig omdat ik er in principe geen geld voor vraag, behalve dat ik zelf in dienst genomen wil worden, en ik er ook vrijwel geen geld voor uit hoef te geven
Hmm... wordt het dan juist makkelijker, of moeilijker?quote:Op maandag 17 december 2012 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh
Alleen het financiele plaatje wordt zo lastig omdat ik er in principe geen geld voor vraag, behalve dat ik zelf in dienst genomen wil worden, en ik er ook vrijwel geen geld voor uit hoef te geven![]()
![]()
Makkelijker qua berekeningen. Maar moeilijker qua invullen van het financiele plaatjequote:Op maandag 17 december 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm... wordt het dan juist makkelijker, of moeilijker?
Hmm, ik had het liever andersom gehad denk ikquote:Op maandag 17 december 2012 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Makkelijker qua berekeningen. Maar moeilijker qua invullen van het financiele plaatje. Succes met het uitvogelen
.
![]()
Ik ook, maar mijn dienst is nou eenmaal geen dienst waar je winst mee kan maken, of waar ik een 'eigen' iets mee kan beginnen. Het is meer een aanbod voor onderwijsinstellingen en de overheid, om in de toekomst minder burn-out gevallen te hebben. Dat is de winst. Geen geldelijke winst. Zegmaarquote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ik had het liever andersom gehad denk ik. Succes met het uitvogelen
.
Anyways, ik ga Dexter kijken als traktatie voor mijn goede werk van vandaag![]()
Wacht eventjes,quote:Op maandag 17 december 2012 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga Dexter kijken als traktatie voor mijn goede werk van vandaag![]()
Koppijn helemaal weg?Rustig aan.![]()
Ik snap het. Een winst voor de maatschappijquote:Op maandag 17 december 2012 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn dienst is nou eenmaal geen dienst waar je winst mee kan maken, of waar ik een 'eigen' iets mee kan beginnen. Het is meer een aanbod voor onderwijsinstellingen en de overheid, om in de toekomst minder burn-out gevallen te hebben. Dat is de winst. Geen geldelijke winst. Zegmaar.
Oja, vanavond even downloadenquote:Op maandag 17 december 2012 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
. Have fun!
![]()
![]()
Kontneukn.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik vind het prima dat ik onwetende ben zogezegd,quote:
Ik vind het strontvervelend als mensen er denigrerend over doen.Rustig aan.![]()
Zie mijn PI.quote:Op maandag 17 december 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat ik onwetende ben zogezegd,
Ik vind het strontvervelend als mensen er denigrerend over doen.![]()
Oh, oke.quote:Op maandag 17 december 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik praatte even over het algemeen.![]()
Hoi Aldoquote:Op maandag 17 december 2012 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kom weer een keer op FOK! en meteen een kutTT.
![]()
Ik ben vanochtend de hele tijd bezig geweest om een Indiaas nummer te regelen, maar het is eindelijk geluktquote:ben ik weer bereikbaar
Want met T-mobile kan ik hier niet roamen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hehe, wel zo verstandig jaquote:Op maandag 17 december 2012 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend de hele tijd bezig geweest om een Indiaas nummer te regelen, maar het is eindelijk geluktben ik weer bereikbaar
Want met T-mobile kan ik hier niet roamen
. Filmpje kan ik op mobiel niet zien
![]()
![]()
kuttmobilequote:Op maandag 17 december 2012 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, wel zo verstandig ja. Filmpje kan ik op mobiel niet zien
T-mobile, dat is een telecombedrijfquote:Maar die doet het niet in India, dus zit hier nu bij Vodafone
Nee, dat filmpjequote:Op maandag 17 december 2012 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
T-mobile, dat is een telecombedrijfMaar die doet het niet in India, dus zit hier nu bij Vodafone
![]()
![]()
Daar gaat zo iemand met ene tijger op de foto, maar als die tijger dan beweegt springt die vent van dat bankje en springt zo over een hek heenquote:
Hahaquote:Op maandag 17 december 2012 17:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar gaat zo iemand met ene tijger op de foto, maar als die tijger dan beweegt springt die vent van dat bankje en springt zo over een hek heen. Jij gaat dus ook met een tijger op de foto?
![]()
![]()
als dat kan wel jaquote:Op maandag 17 december 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Jij gaat dus ook met een tijger op de foto?
Focknig vet toch?
he bah, nu al een plakkerig stelquote:Op maandag 17 december 2012 17:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nog wel wat worden tussen ons
[..]
JaWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik zou gerust snowballen met jequote:Op maandag 17 december 2012 17:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nog wel wat worden tussen ons
[..]
Ja![]()
![]()
Gruwelijk fuckin' awesomequote:Op maandag 17 december 2012 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als dat kan wel jaFocknig vet toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
Een waarheid als een koe!quote:Op maandag 17 december 2012 17:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer, de eerste indruk is niet altijd de juiste!![]()
Hallo
Ik was in slaap gevallen![]()
![]()
Minder, niet weg, maar valt inmiddels wél te onderdrukken met diclofenac.quote:Op maandag 17 december 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wacht eventjes,
Koppijn helemaal weg?Holy fuck. Je móet het vanavond kijkenquote:Op maandag 17 december 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het. Een winst voor de maatschappij.
[..]
Oja, vanavond even downloaden. Have fun!
Hoiquote:Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een waarheid als een koe!![]()
Hallo
Ik was in slaap gevallen![]()
Lekker geslapen?![]()
![]()
Hoezo wat was de eerste indruk dan?quote:Op maandag 17 december 2012 17:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer, de eerste indruk is niet altijd de juiste!![]()
![]()
Dat je een rare belg bentquote:Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo wat was de eerste indruk dan?
Kutjongquote:Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo wat was de eerste indruk dan?![]()
Dat je een geil wipkonijn bentquote:Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo wat was de eerste indruk dan?![]()
![]()
Slapen op de bankquote:Op maandag 17 december 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, die bank lag dus een beetje -te- lekker![]()
![]()
![]()
Die indruk heb ik nu nogquote:Op maandag 17 december 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je een geil wipkonijn bent![]()
![]()
Niet perse... Die dieren worden doorgaans niet zo best behandeld, dus de vraag is of je daaraan mee wilt werken.quote:Op maandag 17 december 2012 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als dat kan wel jaFocknig vet toch?
quote:Op maandag 17 december 2012 17:02 schreef AldoTheApache het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_een_tijger.html
zo gaat het met mij volgende week ook gok ik
Det Som En Gang Var
Dit belooft watquote:Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Minder, niet weg, maar valt inmiddels wél te onderdrukken met diclofenac.
[..]
Holy fuck. Je móet het vanavond kijken!
![]()
Tss, blondjequote:Op maandag 17 december 2012 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat je een rare belg bent![]()
![]()
dat dus ik vind het zielig voor die tijgerquote:Op maandag 17 december 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet perse... Die dieren worden doorgaans niet zo best behandeld, dus de vraag is of je daaraan mee wilt werken.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Forum Opties Forumhop: Hop naar: