SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Geniet er van.quote:Op maandag 17 december 2012 13:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nouja, het zal wel
Ik ga wat eten (nee geen zaad)
![]()
Dat doen ze juist niet.
Mja, ik ben zelf ook niet echt geneigd te slikken wanneer de man zelf niet eens aan zijn eigen zaad wil, dat is voor mij toch een indicatie dat het wel heel ranzig moet zijn. Ik laat zelf ook niet iemand aan m'n kut likken wanneer de smaak mij niet bevalt
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij snapt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
Dat doen ze juist niet.
Mja, ik ben zelf ook niet echt geneigd te slikken wanneer de man zelf niet eens aan zijn eigen zaad wil, dat is voor mij toch een indicatie dat het wel heel ranzig moet zijn. Ik laat zelf ook niet iemand aan m'n kut likken wanneer de smaak mij niet bevalt
.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat zou ik dus gewoon ergens vervelend vinden denk ik, wil je een meisje verwennen wordt ze onzeker over de smaak van der kut... Werkt niet heel bevorderend voor de geiligheid denk ik zo.quote:Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
Dat doen ze juist niet.
.
Rustig aan.![]()
Jij vindt ook niks bevorderend voor jou he, terwijl je niet eens seks hebt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou ik dus gewoon ergens vervelend vinden denk ik, wil je een meisje verwennen wordt ze onzeker over de smaak van der kut... Werkt niet heel bevorderend voor de geiligheid denk ik zo.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ben niet onzeker over de smaak van m'n kut omdat ik weet hoe ik smaak. Je snapt niet helemaal wat ik wil zeggen, denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou ik dus gewoon ergens vervelend vinden denk ik, wil je een meisje verwennen wordt ze onzeker over de smaak van der kut... Werkt niet heel bevorderend voor de geiligheid denk ik zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij vindt ook niks bevorderend voor jou he, terwijl je niet eens seks hebt.![]()
![]()
Zou er een verband zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Jij vindt ook niks bevorderend voor jou he, terwijl je niet eens seks hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
[..]
Jij vindt ook niks bevorderend voor jou he, terwijl je niet eens seks hebt..
Oh ik kom op het goede moment binnenvallen?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
[..]
Jij vindt ook niks bevorderend voor jou he, terwijl je niet eens seks hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Dat ligt eraanquote:Op maandag 17 december 2012 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh ik kom op het goede moment binnenvallen?.
![]()
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij vindt ook niks bevorderend voor jou he, terwijl je niet eens seks hebt.Rustig aan.![]()
Het gaat weereens over seks. Dan kom ik altijd binnenvallenquote:
What you forget, you are gonna repeat.
Kloptquote:Op maandag 17 december 2012 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat weereens over seks. Dan kom ik altijd binnenvallen.
![]()
Ik eet ondertussen even mijn mandarijntjes en haal nog even wat water uit mijn oor
Ik heb net een broodje met vegetarische paté op.
daar heb je een neus voor?quote:Op maandag 17 december 2012 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat weereens over seks. Dan kom ik altijd binnenvallenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Nee, kloptquote:Op maandag 17 december 2012 13:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het niet meer over seks
Wazdezequote:Op maandag 17 december 2012 13:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar het kwam er op neer dat mannen gewoon zeikers zijn![]()
Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: