moet wel een flink gewicht kunnen dragen hequote:Op zondag 20 januari 2013 22:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
ik heb deze op de zaak.. ga vd week ff wat maken.
[ afbeelding ]
Bij het optillen lijkt hij aardig stabiel, maar wijkt/zwenkt toch af als je eenmaal gaat lopen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:25 schreef angel008 het volgende:
[..]
maar war gaat het nu mis ? blijft hij niet stabiel hangen ? het enige wat belangrijk is is het stabiel blijven hangen en de drop time tussen de 1,5 en 2 seconden
de rest is hoe je de glidecam vasthoud en operate...
kan je geen iphone filmpje maken wat er gebeurd als je je camera erop zet op de grond zet en omhoog tilt hoe hij dan blijft hangen ?
Ja vond ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:57 schreef shiznuts het volgende:
Not too shabby. Voor een handheld compact boven verwachting.
Wel een gare party zeg.Leek wel business convention-lui op een dansvloer.
- Ah, ok, dat was de insteek juist? Een 20-jaar-later-reünie.
Dit is totaal anders wat ik normaal doe. Wat lijkt me dit lastig.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
Welk kaartje is aan te raden voor de gopro black 3? zit op inet te zoeken, de ene zegt dat je de snelste mogelijk nodig heb (die zijn max 16 gb) en de andere zegt koop gewoon een 32 of 64, maar dan wel een zo snel mogelijke. Maar die zijn dus langzamer dan die van 16 gb.
Wat een keuzes weer
Het moet idd precies doen wat je ziet, sfeer weergeven en mensen laten zienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dit is totaal anders wat ik normaal doe. Wat lijkt me dit lastig.
Veel pratende mensen in beeld en mensen die denken dat jij een foto maakt en gaan dan half poseren.
Daardoor mis je de energie in je video. Natuurlijk niet jouw schuld. Tenzij natuurlijk de insteek was om een video te maken die de sfeer ook daadwerkelijk weergeeft zoals het was.
Einde is netjes getimed
Hoop binnenkort ook mijn eerste video te posten die ik met de Canon 650D gemaakt heb in de Matrixx. Helaas heeft de opdrachtgever mij nog geen muziek geleverd en kan ik nog niet veel doen.
En heb ergens werk staan dat we kunnen zien?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:32 schreef Alcatranz. het volgende:
Vrijdag ingeschreven als freelance cameraman & editor![]()
Sorry voor het hoge dagboek gedeelte. Maar ach, 1x mag het.
Nice! Video op de led bakquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Eindelijk alles spullen binnen! Ik kan eindelijk vol aan de slag!
[ afbeelding ]
Geniaal dat je Video op je leds hebt geschreven. Goede tip!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Eindelijk alles spullen binnen! Ik kan eindelijk vol aan de slag!
[ afbeelding ]
Gh2 en 3 is echt beest in videoquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Voor school wil ik ook weer kunnen filmen met mijn dslr. Nu kan de D700 dit helaas niet. Zijn er hier mensen die met de D800 filmen? Of met een GH2?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nice! Video op de led bak![]()
M'n 7d gaat deze week weg, inruilen voor 1d mark 3, beeste camera (), maar helaas kan ik dan wel niet meer filmen.
Ja als je een tijdje door de menigte loopt zonder glidecam of andere toebehoren, dan snappen de mensen niet dat je met zo'n lamp juist filmt, dus vandaarquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:11 schreef merino het volgende:
[..]
Geniaal dat je Video op je leds hebt geschreven. Goede tip!!
Zoom H1. Twijfelde of ik niet de Rode zou nemen. Maar deze heeft de beste audio kwaliteit.quote:Welke recorder gebruik je daar overigens? Zoek nog iets goeds en cheap wat wel phantoom voeding bied aan mijn mic.
quote:Daarnaast zit ik nog erg te twijfelen of ik ook voor Glidecam ga sparen of eerst een Slider koop. Beide brengt weer wat met zich mee voor ander soort klusjes.
Morgen ff checkenquote:Zelf inmiddels enkele feest filmpjes geschoten met GH2+Voigtlander combo. Nog veel ruimte voor verbetering en heb vooral kwa montage nog veel te leren dus wees lief met jullie commentaar;
(titles graphics zijn placeholders)
En over twee weken mag ik Jeff Mills gaan filmen
Beter dan een D800?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gh2 en 3 is echt beest in video
Die BMCC is nog niet goed genoeg qua workflow, ik denk dat de 2e generatie over een jaartje of anderhalf echt vele malen beter gaat zijn. Dan wacht ik liever daar op. Heb nu de GH2 en die is echt briljant. Vele malen beter dan de 550D die ik eerst had.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Beter dan een D800?
Eigenlijk zou ik wel een Blackmagic Cinema Camera willen, maar die is wat duur... Wel goedkoop voor wat je er allemaal voor krijgt hoor, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |