Dan doe je er volgende keer toch weer eendje?quote:Op maandag 17 december 2012 11:19 schreef Maharbal het volgende:
LaPo
[..]
Deze keer bij hoge uitzondering geen fiscaal arrest van mij.
Godverdommequote:Op maandag 17 december 2012 11:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan doe je er volgende keer toch weer eendje?
Volledig met je eends.quote:Op maandag 17 december 2012 11:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan doe je er volgende keer toch weer eendje?
En die andere twee derde komt uit een ei.quote:Op maandag 17 december 2012 11:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb begrepen dat eend derde van de mensen die hier posten het wel grappig vinden.
Begint een beetje een gebed zonder eend te worden.quote:Op maandag 17 december 2012 11:23 schreef eriksd het volgende:
Eendsgezindheid in de woordgrappen hier zeg.
Eendendertig punten van de vijftig ja?quote:Op maandag 17 december 2012 11:23 schreef Ties02 het volgende:
Zo net deel b van bedrijfseco erop zitten
Moest 31/50 punten halen voor een voldoendehopen dat ik genoeg bij elkaar heb gesprokkeld
B (aan de RuG) was iets beter te doen dan A, meestal.quote:Op maandag 17 december 2012 11:23 schreef Ties02 het volgende:
Zo net deel b van bedrijfseco erop zitten
Moest 31/50 punten halen voor een voldoendehopen dat ik genoeg bij elkaar heb gesprokkeld
Dat klopt, maar toch had ik A beter kunnen maken met mijn M&O in het hoofd, had daar dus maar 24 puntjesquote:Op maandag 17 december 2012 11:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
B (aan de RuG) was iets beter te doen dan A, meestal.
Hoezo? We lopen niet in zeven sloten tegelijk hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 11:25 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor een eendgrap in de 'voordat je reageert'
Luister naar deze verstandige jongen.quote:Op maandag 17 december 2012 11:25 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor een eendgrap in de 'voordat je reageert'
Ik geef toe; de duck mag wel een beetje van de ketel. Sorry.quote:Op maandag 17 december 2012 11:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Luister naar deze verstandige jongen.
Wat is de deal nou met jou. Waarom ben je niet een van les bleus?quote:Op maandag 17 december 2012 11:45 schreef Maharbal het volgende:
Erik, moeten we Actaeon voorzien van een eendgerelateerde note?
Of misschien 'formerly known as the artist called H-D'
Ik was de volgorde even vergeten en had geen zin om te Googlen. Overigens vind ik het eerste toch pakkender, lijkt een beetje op 'fakked up'.quote:Op maandag 17 december 2012 11:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is de deal nou met jou. Waarom ben je niet een van les bleus?
Of misschien 'formerly known as the artist called H-D'
Maar goed dat Prince jouw volgorde niet aanhield, FKATACP is een stuk minder pakkend dan TAFKAP.
Creatief lezen +1quote:Op maandag 17 december 2012 11:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik was de volgorde even vergeten en had geen zin om te Googlen. Overigens vind ik het eerste toch pakkender, lijkt een beetje op 'fakked up'.
...quote:O, en omdat ik niet voor Frankrijk ben.
Ik vind het fijn om 's nachts wakker te zijn. Avondmensquote:Op maandag 17 december 2012 11:51 schreef eriksd het volgende:
Tchock, waarom post jij altijd 's nachts eigenlijk?
Dat heb ik ook wel een beetje. Alleen werkt het niet als je wekker elke dag rond 08:00 gaatquote:Op maandag 17 december 2012 11:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om 's nachts wakker te zijn. AvondmensMede daardoor een ritme opgebouwd waardoor ik erg slecht slaap voor drieën.
Als ik om 9 uur op de UvA moet zijn ben ik ook echt een wrak. Half zeven wekker, strompel een half uur duizelig en misselijk door het huis om vervolgens halverwege de treinrit pas genoeg op te knappen om te ontbijtenquote:Op maandag 17 december 2012 11:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een beetje. Alleen werkt het niet als je wekker elke dag rond 08:00 gaat
Nee, vind het wel leukquote:Op maandag 17 december 2012 11:56 schreef eriksd het volgende:
Heb je toevallig ook een schijthekel aan Michael Buble?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, vind het wel leukHeel goed. Ik voorzie een glorieuze toekomst voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Hahaquote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heel goed. Ik voorzie een glorieuze toekomst voor je.
We kregen hier vroeger een Breitling bij een tienjarig dienstverband. Helaas is dat afgeschaft.quote:Op maandag 17 december 2012 12:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahaAlleen nog een mooie Breitling ofzo er bij...
Wat had je nou om bij onze mini-meet? Die vond ik heel erg mooi. Ook gewoon redelijk klein en subtiel, niet zo'n halve kilo glanzend edelstaal wat ik heel erg lelijk vindquote:Op maandag 17 december 2012 12:03 schreef eriksd het volgende:
Ik ga ook een horloge inruilen + wat bijbetalen voor een nieuwe Breitling als raghorloge. Om nou elke dag met een Zenith of Rolex of Breitling Navitimer rond te sjouwen.
Dat was een Breitling Navitimer. De Heritage in dit geval omdat die net een slagje groter is (43 mm).quote:Op maandag 17 december 2012 12:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat had je nou om bij onze mini-meet? Die vond ik heel erg mooi. Ook gewoon redelijk klein en subtiel, niet zo'n halve kilo glanzend edelstaal wat ik heel erg lelijk vind
Die is tof.quote:Op maandag 17 december 2012 12:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was een Breitling Navitimer. De Heritage in dit geval omdat die net een slagje groter is (43 mm).
Tja.. ik weet nooit bij welk orgaan je bij het bestuursrecht nou in beroep kan gaan. Dan krijg je zo'n vraag over dat de aanvraag van een kapvergunning is afgewezen en waar dan in beroep gegaan moet worden.quote:Op maandag 17 december 2012 12:18 schreef Argelos het volgende:
Mede-eerstejaars in Groningen vertrouwen in ARW? Ik ben er op dit moment zo positief over dat ik een beetje achterdochtig word of ik niks moeilijks over het hoofd zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |