Hing-Tjo-Sek is geomotioneerd.quote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef Sophie94 het volgende:
Terechte klacht. Zowel mannen als vrouwen met tattoos_!
Ik zet er toch gelijk een stempel van tuig bij. Generaliserend maar begrijp mij goed. Het siert niemand..
Zie hoe vrolijk hij is. Omdat hij tattoo heeft.quote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
Gewoon een klein opvallend kruisje is toch nooit naar?
[ afbeelding ]
Model voor producten die tattoos maskeren.quote:Op maandag 17 december 2012 13:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben niet zo van de tattoos maar die 'skeleton guy' is wel mooi. Hij is helemaal dicht getattooeerd als een skelet. Je kan zo niet op kantoor zitten maar inmiddels is ie model.
Deze man weetquote:Op maandag 17 december 2012 10:25 schreef sinepedraap het volgende:
Aarsgeweien
Mooie subtiele tattoo's
Jouw mening, maar een tattoo koppelen aan tuig is wel heel kortzichtig.quote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef Sophie94 het volgende:
Terechte klacht. Zowel mannen als vrouwen met tattoos_!
Ik zet er toch gelijk een stempel van tuig bij. Generaliserend maar begrijp mij goed. Het siert niemand..
Het heeft wel iets moois hoor dat zeker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:51 schreef Hexagon het volgende:
Het kan heel mooi zijn maar dan moet het wel met zorg gezet zijn.
Die tribals en reetgeweien zijn tamelijk fout
Maar dit bijvoorbeeld is wel prachtig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom ga je ook niet met familie-etentjes met een trouwjurk wegquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het heeft wel iets moois hoor dat zeker.
Maar na een tijdje ook nog? Ook leuk met familie-etentjesZo'n arm onder een witte trouwjurk of zo ziet er al helemaal niet uit.
Het waren twee verschillende situatiesquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef malzahar het volgende:
[..]
Daarom ga je ook niet met familie-etentjes met een trouwjurk weg
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar na een tijdje ook nog? Ook leuk met familie-etentjesZo'n arm onder een witte trouwjurk of zo ziet er al helemaal niet uit.
Vind dat best mooiquote:
Mehquote:
Ik denk niet dat die ouders veel anders zijn. En dan nog eens dat soort vaak soort zoekt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vooroordelenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die ouders veel anders zijn. En dan nog eens dat soort vaak soort zoekt.
Jij denkt dat de appel nooit ver van de boom valt? Ook niet in zo iets specifieks als lichamelijke versieringen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die ouders veel anders zijn. En dan nog eens dat soort vaak soort zoekt.
En zijn vriendin/vrouw ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooroordelen
Mijn broer zit van top tot teen onder maar verder niemand van ons gezin.
Is compleet vrij van tattoos en is leraresquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |