Hing-Tjo-Sek is geomotioneerd.quote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef Sophie94 het volgende:
Terechte klacht. Zowel mannen als vrouwen met tattoos_!
Ik zet er toch gelijk een stempel van tuig bij. Generaliserend maar begrijp mij goed. Het siert niemand..
Zie hoe vrolijk hij is. Omdat hij tattoo heeft.quote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
Gewoon een klein opvallend kruisje is toch nooit naar?
[ afbeelding ]
Model voor producten die tattoos maskeren.quote:Op maandag 17 december 2012 13:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben niet zo van de tattoos maar die 'skeleton guy' is wel mooi. Hij is helemaal dicht getattooeerd als een skelet. Je kan zo niet op kantoor zitten maar inmiddels is ie model.
Deze man weetquote:Op maandag 17 december 2012 10:25 schreef sinepedraap het volgende:
Aarsgeweien
Mooie subtiele tattoo's
Jouw mening, maar een tattoo koppelen aan tuig is wel heel kortzichtig.quote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef Sophie94 het volgende:
Ik zet er toch gelijk een stempel van tuig bij. Generaliserend maar begrijp mij goed. Het siert niemand..
Het heeft wel iets moois hoor dat zeker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:51 schreef Hexagon het volgende:
Het kan heel mooi zijn maar dan moet het wel met zorg gezet zijn.
Die tribals en reetgeweien zijn tamelijk fout
Maar dit bijvoorbeeld is wel prachtig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom ga je ook niet met familie-etentjes met een trouwjurk wegquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het heeft wel iets moois hoor dat zeker.
Maar na een tijdje ook nog? Ook leuk met familie-etentjesZo'n arm onder een witte trouwjurk of zo ziet er al helemaal niet uit.
Het waren twee verschillende situatiesquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef malzahar het volgende:
[..]
Daarom ga je ook niet met familie-etentjes met een trouwjurk weg
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar na een tijdje ook nog? Ook leuk met familie-etentjesZo'n arm onder een witte trouwjurk of zo ziet er al helemaal niet uit.
Vind dat best mooiquote:
Mehquote:
Ik denk niet dat die ouders veel anders zijn. En dan nog eens dat soort vaak soort zoekt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vooroordelenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die ouders veel anders zijn. En dan nog eens dat soort vaak soort zoekt.
Jij denkt dat de appel nooit ver van de boom valt? Ook niet in zo iets specifieks als lichamelijke versieringen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die ouders veel anders zijn. En dan nog eens dat soort vaak soort zoekt.
En zijn vriendin/vrouw ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooroordelen
Mijn broer zit van top tot teen onder maar verder niemand van ons gezin.
Is compleet vrij van tattoos en is leraresquote:
En opa en oma? verre kennissen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is compleet vrij van tattoos en is lerares
Ja dat denk ik. Omdat het vaak met je achtergrond te maken heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij denkt dat de appel nooit ver van de boom valt? Ook niet in zo iets specifieks als lichamelijke versieringen?
Niemand in haar familie, ja een paar neven dacht ik. Haar zusje ook niet, haar ouders niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
En opa en oma? verre kennissen?Mijn vooroordelen wat is deze.
Achtergrond? Kan je dat specificeren?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:20 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ja dat denk ik. Omdat het vaak met je achtergrond te maken heeft.
Waarschijnlijk niet, omdat ze denk ik wil zeggen dat mensen met tattoo's tokkies zijn of ouders/familie hebben die op de sociaal lagere ladder staanquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Achtergrond? Kan je dat specificeren?
Hoe je ouders zijn en je omgeving.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Achtergrond? Kan je dat specificeren?
En dat klopt vaak ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, omdat ze denk ik wil zeggen dat mensen met tattoo's tokkies zijn of ouders/familie hebben die op de sociaal lagere ladder staan
Bron? En dan over tattoos?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:29 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hoe je ouders zijn en je omgeving.
Niet meer. Vroeger waren tattoos voornamelijk voor zeelieden, ruwe figuren.quote:
quote:
Dat jij iets ziet wat jij vooroordeel bevestigd, maakt het nog niet een feit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bron? En dan over tattoos?
[..]
Niet meer. Vroeger waren tattoos voornamelijk voor zeelieden, ruwe figuren.
Tegenwoordig is dat al lang niet meer zo, maar dat stigma blijft er toch op zitten.
Daar hoef je geen bron voor te hebben dat zie je nog steeds tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bron? En dan over tattoos?
[..]
Niet meer. Vroeger waren tattoos voornamelijk voor zeelieden, ruwe figuren.
Tegenwoordig is dat al lang niet meer zo, maar dat stigma blijft er toch op zitten.
Tuig wil ik niet zeggen, maar wel simpel.quote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef Sophie94 het volgende:
Bron ? Of is dat net zo'n vooroordeel waar je mij van beschuldigd en het geen feit maaktquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Dat jij iets ziet wat jij vooroordeel bevestigd, maakt het nog niet een feit.
Ik heb zelf geen tattoo's, maar weet wel dat mensen met vooroordelen vaak laag opgeleid zijn. Deze mensen zeggen vaak dingen die ze niet kunnen onderbouwen met bewijzen.
Goede onderbouwing.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:40 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Daar hoef je geen bron voor te hebben dat zie je nog steeds tegenwoordig.
Ik wil je laten zien dat die manier van argumenteren niet echt een meerwaarde isquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:41 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Bron ? Of is dat net zo'n vooroordeel waar je mij van beschuldigd en het geen feit maakt
Wel als het gaat om lelijk kliederwerkquote:
Ik presenteer het ook niet als feit, enkel dat het kenmerkend en typerend is voor dat soort mensen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik wil je laten zien dat die manier van argumenteren niet echt een meerwaarde is
Beetje zelfde als die paar marokkanen die het voor de rest verstierenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik presenteer het ook niet als feit, enkel dat het kenmerkend en typerend is voor dat soort mensen.
Ja, dat is wat ik zei ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik presenteer het ook niet als feit, enkel dat het kenmerkend en typerend is voor dat soort mensen.
Vervelend dat geen van de meningen officieel onderbouwd kan worden he?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:17 schreef HiddenResponse het volgende:
Leuk dat jullie dat vinden, maar er komt alleen maar ontkenningsgedrag zonder enige bronvermelding die wel andersom gevraagd wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |