SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Vinger in je bek.
Ra, ra, ra!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op maandag 17 december 2012 00:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
rockiejjs kunnen er niet mee omgaan
YES!quote:Op maandag 17 december 2012 00:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Sms al die namen en vergeet niet die ene dame
Jaa ik ga zo ook een broodje maken!quote:Op maandag 17 december 2012 00:53 schreef Taexon het volgende:
me maag krijgt gelijk en ik ga eten zoeken
jammer weer ditquote:Op maandag 17 december 2012 00:53 schreef Taexon het volgende:
me maag krijgt gelijk en ik ga eten zoeken
zaterdaggggggggggggggggggggggquote:
nee niet zaterdag dan heb ik een lange dagquote:Op maandag 17 december 2012 00:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
zaterdagggggggggggggggggggggg
c-c-c-c-c-c-c-combobreaker!
haha ja doe ik ookquote:
Daarom ook heel veel g's.quote:Op maandag 17 december 2012 01:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee niet zaterdag dan heb ik een lange dag
Rijstevlaai denk ik dan.quote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Taexon het volgende:
Wat is deze... ik denk lekkere taart neem ik een hap is het een vlaai met rijst ofzo
lekker!!!!quote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Taexon het volgende:
Wat is deze... ik denk lekkere taart neem ik een hap is het een vlaai met rijst ofzo
dat is je strafquote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Taexon het volgende:
quote:
dus ik krijg straf door karloquote:Op maandag 17 december 2012 01:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat ik niet meer op tc mag van karlo
jij was de eerste contactpersoon van karloquote:Op maandag 17 december 2012 01:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
dus ik krijg straf door karlokut karlo!
-niemand- is degene die met dat spel kwamquote:Op maandag 17 december 2012 01:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij was de eerste contactpersoon van karlo
toch begon jij met karloquote:Op maandag 17 december 2012 01:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
-niemand- is degene die met dat spel kwam
dankje prom, jij ookquote:Op maandag 17 december 2012 01:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toch begon jij met karlo
Trusten sof![]()
trustequote:Op maandag 17 december 2012 01:10 schreef supersof het volgende:
toch maar eens proberen te slapen. trusten
quote:Op maandag 17 december 2012 01:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toch begon jij met karlo
Trusten sof![]()
jij mag ook niet meer van karloquote:Op maandag 17 december 2012 01:30 schreef Taexon het volgende:
Me laptop sloeg vast vandaar dat ik van tc ben
Karlo moet een ban krijgen... kut karloquote:Op maandag 17 december 2012 01:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij mag ook niet meer van karlo
karlo heeft wel een ontzettende grote impact op ons levenquote:Op maandag 17 december 2012 01:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Karlo moet een ban krijgen... kut karlo
quote:Op maandag 17 december 2012 01:54 schreef Taexon het volgende:
Weltrusten
Ik ga ook lekker slapen doeii
Slaap lekker poppetjesquote:
Moggequote:Op maandag 17 december 2012 09:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Goedemorgen op deze mooie maandagmorgen
Ik wilde vanavond net gaan kijken of ik weer met de motor kon gaan, die laat ik dan ook maar staanquote:Op maandag 17 december 2012 09:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Donderdag schijnt het te gaan sneeuwen
gewoon gaan, het gaat niet sneeuwenquote:Op maandag 17 december 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond net gaan kijken of ik weer met de motor kon gaan, die laat ik dan ook maar staan
20mmquote:Op maandag 17 december 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond net gaan kijken of ik weer met de motor kon gaan, die laat ik dan ook maar staan
Geen zin om zoveel moeite te doen om 2 dagen te kunnen rijdenquote:Op maandag 17 december 2012 09:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon gaan, het gaat niet sneeuwen
quote:
Wat moet jij in JNG?quote:Op maandag 17 december 2012 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaan we sleetje rijden bij de brandweer ?
Het was rustig in SEXquote:
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 17 december 2012 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was rustig in SEX
Ik voelde me alleen
sorryik ga al
Hier geeft ie nog droog weer door voor donderdagquote:Op maandag 17 december 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen zin om zoveel moeite te doen om 2 dagen te kunnen rijden
[..]
Oja, fuckquote:Op maandag 17 december 2012 09:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hier geeft ie nog droog weer door voor donderdagheb ook geen zin om vast te zitten in Leiden
anders moet ik mn vader bellen maar dat doe ik liever nietquote:Op maandag 17 december 2012 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, fuck. Gezellig met de trein, dat wordt wat
Ik zie wel hoe ik thuis komquote:Op maandag 17 december 2012 09:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
anders moet ik mn vader bellen maar dat doe ik liever niet
Goedemorgenquote:
Jawelquote:Op maandag 17 december 2012 09:52 schreef supersof het volgende:
Lekker geslapen allemaal?
Ik werd wakker met Jan Smit - Vrienden voor het leven
Ja hoorquote:
Is moeilijk te zien, zal zo eens kijkenquote:Op maandag 17 december 2012 09:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoor
wat zit er in je kerstpakket
jaa heerlijkquote:Op maandag 17 december 2012 09:52 schreef supersof het volgende:
Lekker geslapen allemaal?
Ik werd wakker met Jan Smit - Vrienden voor het leven
Haha ja hoor, alleen altijd jammer van dat foute uur op Q, maarja, soms is het wel grappigquote:Op maandag 17 december 2012 09:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa heerlijk![]()
Hahaha wel lekker geslapen?
haha en het is nog maandagmorgen ookquote:Op maandag 17 december 2012 09:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha ja hoor, alleen altijd jammer van dat foute uur op Q, maarja, soms is het wel grappig
hahaa ja idd, maar heb toch een leuke dag, dus is niet zo ergquote:Op maandag 17 december 2012 09:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha en het is nog maandagmorgen ook
deze maandag valt opzich wel mee ja alleen ik vind het nu al lang durenquote:Op maandag 17 december 2012 09:58 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaa ja idd, maar heb toch een leuke dag, dus is niet zo erg
tijd gaat snel als je het leuk hebtquote:Op maandag 17 december 2012 09:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deze maandag valt opzich wel mee ja alleen ik vind het nu al lang duren
truequote:Op maandag 17 december 2012 09:59 schreef supersof het volgende:
[..]
tijd gaat snel als je het leuk hebt
Oh dat is mooiquote:Op maandag 17 december 2012 10:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
truegelukkig heb ik stage vandaag
Ja konijntjes, cavia's en hamstersquote:Op maandag 17 december 2012 10:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is mooiin dierenwinkel toch? Dat is echt lief met die konijntjes enzo, of hebben jullie die niet?
aaawh lieeefquote:Op maandag 17 december 2012 10:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja konijntjes, cavia's en hamsters
oh best wel leuk tochquote:Op maandag 17 december 2012 10:07 schreef Vinniiee het volgende:
Mokken, oldtimer drop, nescafe iets, windlicht. De rest kan ik niet zien.
van dat hardlopen?quote:Op maandag 17 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme veel spierpijn in mijn bovenbenen, damn
Have funquote:Op maandag 17 december 2012 10:15 schreef supersof het volgende:
Nou mensen, ik moet mijn bus halen!
Veel plezier vandaag en tot vanavond ofzo!![]()
Ga ik doen. In het nieuwe jaar samen met m'n neef trainenquote:Op maandag 17 december 2012 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh, goed opbouwen dan maar
aawh wat leukquote:Op maandag 17 december 2012 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga ik doen. In het nieuwe jaar samen met m'n neef trainen
ja weet ik veel en ik ben een vrouw dus ik mag dat best schattig vindenquote:Op maandag 17 december 2012 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er nou schattig aan dat 2 mannen samen gaan sporten? Dat klinkt echt gay.
Ik vind van nietquote:Op maandag 17 december 2012 10:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja weet ik veel en ik ben een vrouw dus ik mag dat best schattig vinden
Ga je nu mijn po-hi checkenquote:Op maandag 17 december 2012 10:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn stagebegeleider zit op paiq
Hihaho.quote:Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik keek bij actieve topics en zag dat je daar gereageerd had
Dat weet ik.quote:Op maandag 17 december 2012 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
best wel japaiq schijnt wel te werken overigens
heb er trouwens een gewone postzegel op gedaan en doe hem straks op de bus dus dan weet je dat je hem kunt verwachtenquote:
sowieso zie ik mijn stagebegeleider echt 20 gesprekken hebben met vrouwen die willen afspreken enzo dus zal wel werken jaquote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Taexon het volgende:
Mogge vin en pxe
Me zus zit ook op paiq, die is er ook wel tevreden over
Oh is goed hoorquote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb er trouwens een gewone postzegel op gedaan en doe hem straks op de bus dus dan weet je dat je hem kunt verwachten
Ik ook. Ik word hier alleen even vriendelijk uitgelachen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Taexon het volgende:
Mogge vin en pxe
Mijn zus zit ook op paiq, die is er ook wel tevreden over
yayquote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh is goed hoor. De mijne heb ik gisteren in de bus gedaan, dus dat zal wel even snel zijn
.
Oké. Verkeerd geïnterpreteerd dan.quote:Op maandag 17 december 2012 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik lach je niet uit, vind het juist goed dat je initiatief toont
ja dat gaat niet als ik de hele dag weg ben en mn ma is thuisquote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik de post hier meestal onderschep
nah ik bracht het ook niet zo subtiel, sorryquote:Op maandag 17 december 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oké. Verkeerd geïnterpreteerd dan.
Dankquote:Op maandag 17 december 2012 11:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nah ik bracht het ook niet zo subtiel, sorry
Yupppquote:Op maandag 17 december 2012 11:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Bahhh lange maandag duurt lang
ik ben anderhalf uur wakker maar het voelt als 5 uur ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 11:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupppnog geen uur wakker maar het duurt nu al lang
Hey LB
En lange dinsdag duurt langquote:Op maandag 17 december 2012 11:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Bahhh lange maandag duurt lang
lange zaterdag duurt langquote:Op maandag 17 december 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En lange dinsdag duurt lang
En lange woensdag duurt lang
En korte donderdag duurt kort
En lange vrijdag duurt lang
In de weekenden is dat niet ergquote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lange zaterdag duurt lang
Lange zondag duurt lang
wel als je moet werkenquote:
Kies je zelf voorquote:Op maandag 17 december 2012 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel als je moet werkeneerst 5 dagen school/stage en dan nog 2 dagen werken, ik ben te goed voor deze wereld
Geef een deel van je goedheid aan mijn collega. De deur staat nu al voor de zoveelste keer open, en het komt er koud inquote:Op maandag 17 december 2012 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat weet ik daarom zeg ik dat ik te goed ben voor deze wereld
hij heet vast karloquote:Op maandag 17 december 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef een deel van je goedheid aan mijn collega. De deur staat nu al voor de zoveelste keer open, en het komt er koud in
wordt er nooit wat tegen die gast gezegd als ie de deur tig keer open laat staan? Of trekt ie zich daar niks van aan?quote:
Ik zeg het elke keerquote:Op maandag 17 december 2012 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wordt er nooit wat tegen die gast gezegd als ie de deur tig keer open laat staan? Of trekt ie zich daar niks van aan?
pff wat een asoquote:Op maandag 17 december 2012 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg het elke keer. En elke keer als ik de deur zelf dicht moet doen, moet ik 2x3m lopen, dus elke keer gooi ik die deur iets harder dicht
Hahaquote:Op maandag 17 december 2012 11:41 schreef Rockiejj het volgende:
Haha ik moet een beoordelingslijst invullen over mensen uit mn klas
Echt grappig om mensen gewoon zo af te mogen kraken!
En toen was het niet anoniemquote:Op maandag 17 december 2012 11:41 schreef Rockiejj het volgende:
Haha ik moet een beoordelingslijst invullen over mensen uit mn klas
Echt grappig om mensen gewoon zo af te mogen kraken!
Nee is het ook niet!quote:
Soberso een beetje lafjes, zeg het dan gewoon in hun gezicht, zijn ook alle misverstanden de wereld uitquote:
Ah nice, dan is het natuurlijk eenvoudig beoordelenquote:Op maandag 17 december 2012 11:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee is het ook niet!
Gaat over hoe je meedoet in de klas enzo.
Maar daar ben ik heel eerlijk in, ik moet 2 studenten doen waarvan 1 altijd alles netjes op tijd af heeft en goed voorbereid in de lessen komt, en 1 die komt soms, en als hij komt heeft ie wel een smoes dat hij niets heeft gemaakt
True thatquote:Op maandag 17 december 2012 11:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soberso een beetje lafjes, zeg het dan gewoon in hun gezicht, zijn ook alle misverstanden de wereld uit
[..]
Ah nice, dan is het natuurlijk eenvoudig beoordelen
quote:Op maandag 17 december 2012 11:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je 12 punten op een schaal van 1 tot 5.quote:Op maandag 17 december 2012 11:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soberso een beetje lafjes, zeg het dan gewoon in hun gezicht, zijn ook alle misverstanden de wereld uit
[..]
Droog hierquote:
Snooze!quote:Op maandag 17 december 2012 11:56 schreef Rockiejj het volgende:
Moet over een uur in de bus zitten
Heb geen zin..
Om half 3 in slaap gevallen en dan om 7 uur opstaan en door de stromende regen naar school fietsen en dan half te laat komen en tot 16.10 les.quote:
hou op man, ben net begonnenquote:Op maandag 17 december 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
Snelle ochtend gaat snel, bijna lunch!
Meh, dat zuigt wel hard jaquote:Op maandag 17 december 2012 12:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Om half 3 in slaap gevallen en dan om 7 uur opstaan en door de stromende regen naar school fietsen en dan half te laat komen en tot 16.10 les.
Mijn leven
Ik nietquote:Op maandag 17 december 2012 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hou op man, ben net begonnen
lunchquote:Op maandag 17 december 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat zuigt wel hard ja. Ik zal je geestelijk bij staan
[..]
Ik niet
9?! Dafuqquote:Op maandag 17 december 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog 20 minuutjesEven 9 bammetjes naar binnen werken
.
Ja, ik heb er net al 1 op, omdat ik honger hadquote:Op maandag 17 december 2012 12:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
9?! Dafuq
Heb nu cappuchino
je eet 10 broodjes op een dag?quote:Op maandag 17 december 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik heb er net al 1 op, omdat ik honger had.
Vorige week 6, maar ik had telkens nog honger. Dus maar een paar meer meegenomenquote:Op maandag 17 december 2012 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je eet 10 broodjes op een dag?
pff de teringquote:Op maandag 17 december 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorige week 6, maar ik had telkens nog honger. Dus maar een paar meer meegenomen.
ja dan kan ik het begrijpenquote:Op maandag 17 december 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? Deze jongen moet nog 13kg aankomen
Longen enzoquote:
Cappuchinoquote:Op maandag 17 december 2012 12:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
9?! Dafuq
Heb nu cappuchino
Boringquote:
Ik moet eigenlijk ook veel melk gaan drinken. Door die combinatie kwam ik een poos terug 6kg aan in 3 weken of zoquote:Op maandag 17 december 2012 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dan kan ik het begrijpenat ook veel brood en toen kwam ik 14 kilo aan
God, ik kan je er alles over vertellen.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 17 december 2012 12:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
God, ik kan je er alles over vertellen.
Denk alleen dat de stof bij mij iets dieper gaat.
ik kwam inderdaad ook zoveel aan door melk te drinken en brood te etenquote:Op maandag 17 december 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boring
[..]
Ik moet eigenlijk ook veel melk gaan drinken. Door die combinatie kwam ik een poos terug 6kg aan in 3 weken of zo
Opleiding tot fysiotherapeut, ik moet alles over de longen weten.quote:
Klopt. Maar melk is zo lastig meenemenquote:Op maandag 17 december 2012 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kwam inderdaad ook zoveel aan door melk te drinken en brood te eten
Er zit toch karton omheen? Het is niet zo dat je schaaltjes van je handen moet maken hoorquote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Maar melk is zo lastig meenemen
Ah ja. Dit is maar HAVO stofquote:Op maandag 17 december 2012 12:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Opleiding tot fysiotherapeut, ik moet alles over de longen weten.
Ja, oke. Nu zou het kunnen, want OV. Maar op de motor neem ik liever geen pak melk meequote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er zit toch karton omheen? Het is niet zo dat je schaaltjes van je handen moet maken hoor
Rugtas geen optie?quote:Op maandag 17 december 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, oke. Nu zou het kunnen, want OV. Maar op de motor neem ik liever geen pak melk mee.
een pak is heus wel mee te nemenquote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Maar melk is zo lastig meenemen
Jaa daaromquote:Op maandag 17 december 2012 12:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah ja. Dit is maar HAVO stof
Jawel, maar toch. Weet niet, geen fijn gevoelquote:Op maandag 17 december 2012 12:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rugtas geen optie?en anders gewoon zijtassen nemen (hoewel dat er op jouw motor misschien wat vreemd uit ziet
)
Johquote:Op maandag 17 december 2012 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een pak is heus wel mee te nemen
anders in een flesje gietenquote:Op maandag 17 december 2012 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar toch. Weet niet, geen fijn gevoel.
[..]
Joh
Ik neem wel gewoon een pak melk meequote:Op maandag 17 december 2012 12:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
anders in een flesje gieten
zuipuuuhquote:Op maandag 17 december 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik neem wel gewoon een pak melk mee.
niet eerlijkquote:Op maandag 17 december 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen ik zoveel melk dronk, dronk ik 2L melk op een dag.
Dat zal vast niet alleen aan de melk hebben gelegen.quote:Op maandag 17 december 2012 12:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet eerlijkik dronk elke dag 1 glas en kwam zoveel aan
nee ook veel broodquote:Op maandag 17 december 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal vast niet alleen aan de melk hebben gelegen.
Ligt er aan of je de frikadellen die er in drijven mee telt.quote:Op maandag 17 december 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal vast niet alleen aan de melk hebben gelegen.
Afvallen als je niks doet, hoe kan datquote:Op maandag 17 december 2012 12:30 schreef Taexon het volgende:
Ik moet gewoon weer meer gaan trainen en niet lui doen want anders begin ik weer af te vallenis alles voor niks geweest
Blijf het vreemd vindenquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 12:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan of je de frikadellen die er in drijven mee telt.
wie stopt er nou frikadellen in melkquote:Op maandag 17 december 2012 12:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan of je de frikadellen die er in drijven mee telt.
quote:Op maandag 17 december 2012 12:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie stopt er nou frikadellen in melk
mwa elke dag 4-6 sneetjes brood enzo, nu zit ik al vol na 1 sneequote:Op maandag 17 december 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afvallen als je niks doet, hoe kan dat?
[..]
Blijf het vreemd vinden.
tofquote:Op maandag 17 december 2012 12:33 schreef Rockiejj het volgende:
Deze feedback:
Probeer je elke keer goed voor te bereiden! Ik denk dat er dan veel meer in de OWG zit voor je, omdat je dan echt goed mee kan doen. Voor de rest ben je hartstikke slim en fijn om mee te werken in de owg.
Spieren die afbrekenquote:Op maandag 17 december 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afvallen als je niks doet, hoe kan dat?
Top!quote:Op maandag 17 december 2012 12:33 schreef Rockiejj het volgende:
Deze feedback:
Probeer je elke keer goed voor te bereiden! Ik denk dat er dan veel meer in de OWG zit voor je, omdat je dan echt goed mee kan doen. Voor de rest ben je hartstikke slim en fijn om mee te werken in de owg.
Wutquote:Op maandag 17 december 2012 12:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa elke dag 4-6 sneetjes brood enzo, nu zit ik al vol na 1 snee
Mjaquote:Op maandag 17 december 2012 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wel beter aangezien ik nog 14 kilo kwijt moet
Ik zou het met alle liefde ontvangenquote:Op maandag 17 december 2012 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als het kon mocht jij het hebben
niceequote:Op maandag 17 december 2012 12:50 schreef Taexon het volgende:
Zo kamer eens helemaal schoonmaken, rattenhok schoonmaken en dan naar uitzendbureau even contract ondertekenen!
Goedzo!quote:Op maandag 17 december 2012 12:50 schreef Taexon het volgende:
Zo kamer eens helemaal schoonmaken, rattenhok schoonmaken en dan naar uitzendbureau even contract ondertekenen!
Succesquote:Op maandag 17 december 2012 12:50 schreef Taexon het volgende:
Eens.quote:
quote:
Ja maar dat moet ik echt elke week doen als ik vrij ben want een week op je kamer leven word die niet bepaald schoon doorquote:Op maandag 17 december 2012 13:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hehe leukhad je laatst niet ook al opgeruimd enzo?
True thatquote:Op maandag 17 december 2012 13:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar dat moet ik echt elke week doen als ik vrij ben want een week op je kamer leven word die niet bepaald schoon door
viespeukenquote:Op maandag 17 december 2012 13:30 schreef Taexon het volgende:
En vooral als je op een zaterdag avond bier gaat drinken en chips eten met een vriend gaat het hard
Dat valt normaal gesproken echt wel meequote:
Wutquote:Op maandag 17 december 2012 13:35 schreef Taexon het volgende:
Wow ga na als die 3KM correctie er niet af ging had ik een boete van 112 euro
ik dacht dat je 4 km correctie kreeg, tenminste dat zegt mn vadet altijdquote:Op maandag 17 december 2012 13:35 schreef Taexon het volgende:
Wow ga na als die 3KM correctie er niet af ging had ik een boete van 112 euro
Nope je krijgt 3quote:Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat je 4 km correctie kreeg, tenminste dat zegt mn vadet altijd
dat was in februari ook al zo, weg 78 euroquote:Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef Taexon het volgende:
http://www.infopolitie.nl(...)ingen-per-01-01-2012
Administratie kosten is nu 7 euro trouwens
quote:De snelheidsapparatuur van de politie is zo ingesteld dat er geflitst wordt bij snelheden die 7 km of meer boven de maximaal toegestane snelheid ligggen (8 km of meer bij toegestane snelheden van 100 km/uur of meer). Op de gemeten snelheid wordt standaard een correctie toegepast. Bij een gemeten snelheid van minder dan 100 km/uur bedraagt de correctie standaard 3 kilometer; bij een snelheid van meer dan 100 km/uur is de correctie 3% van de gemeten snelheid. Op de beschikking die het CJIB verstuurt staat zowel de gemeten als de gecorrigeerde snelheid vermeld.
Dankzij Karlo heb ik die boetequote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat was in februari ook al zo, weg 78 euro
Karlo moet echt doodquote:Op maandag 17 december 2012 13:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Dankzij Karlo heb ik die boete
even ter informatie voor de lurkers: karlo is geen user, ik herhaal karlo is geen user.quote:Op maandag 17 december 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen ban krijgt, als men denkt dat Karlo een user is
Karloquote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
even ter informatie voor de lurkers: karlo is geen user, ik herhaal karlo is geen user.
Einde mededeling
Kijk eens hoe lang hij al afwezig isquote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godverdommeik bedoel die Karlo niet, ik wi geen ban
Jaquote:Op maandag 17 december 2012 13:45 schreef badschaap het volgende:
En heb je m al gebeat die karlo, taexon?
ik ken die Karlo ook niet, pfeww geredquote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk eens hoe lang hij al afwezig is.
Scheelt weerquote:Op maandag 17 december 2012 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ken die Karlo ook niet, pfeww gered
nee dat bedoel je niet..quote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godverdommeik bedoel die Karlo niet, ik wi geen ban
Inderdaad, dat werkt nietquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
nee dat bedoel je niet..geloof je t zelf?
ik zeg zoveel wat ik niet zo bedoelquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
nee dat bedoel je niet..geloof je t zelf?
Oh, ik vind de tijd nog best rap gaanquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Het is ook echt pas 10 voor 2, de tering he
moet nog 100 minutenquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Nadenken voordat je wat postquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zeg zoveel wat ik niet zo bedoel
Slome dag gaat sloomquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
het kan mij niet snel genoeg gaan nuquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik vind de tijd nog best rap gaan
Heb je een puntquote:Op maandag 17 december 2012 13:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het kan mij niet snel genoeg gaan nu
Welke staat?quote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan niet nadenken in deze staat volgens mijn moeder
Dus al die keren.. Loog je?quote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zeg zoveel wat ik niet zo bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |