SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Vinger in je bek.
Ra, ra, ra!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op maandag 17 december 2012 00:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
rockiejjs kunnen er niet mee omgaan
YES!quote:Op maandag 17 december 2012 00:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Sms al die namen en vergeet niet die ene dame
Jaa ik ga zo ook een broodje maken!quote:Op maandag 17 december 2012 00:53 schreef Taexon het volgende:
me maag krijgt gelijk en ik ga eten zoeken
jammer weer ditquote:Op maandag 17 december 2012 00:53 schreef Taexon het volgende:
me maag krijgt gelijk en ik ga eten zoeken
zaterdaggggggggggggggggggggggquote:
nee niet zaterdag dan heb ik een lange dagquote:Op maandag 17 december 2012 00:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
zaterdagggggggggggggggggggggg
c-c-c-c-c-c-c-combobreaker!
haha ja doe ik ookquote:
Daarom ook heel veel g's.quote:Op maandag 17 december 2012 01:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee niet zaterdag dan heb ik een lange dag
Rijstevlaai denk ik dan.quote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Taexon het volgende:
Wat is deze... ik denk lekkere taart neem ik een hap is het een vlaai met rijst ofzo
lekker!!!!quote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Taexon het volgende:
Wat is deze... ik denk lekkere taart neem ik een hap is het een vlaai met rijst ofzo
dat is je strafquote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Taexon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |