SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Vinger in je bek.
Ra, ra, ra!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op maandag 17 december 2012 00:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
rockiejjs kunnen er niet mee omgaan
YES!quote:Op maandag 17 december 2012 00:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Sms al die namen en vergeet niet die ene dame
Jaa ik ga zo ook een broodje maken!quote:Op maandag 17 december 2012 00:53 schreef Taexon het volgende:
me maag krijgt gelijk en ik ga eten zoeken
jammer weer ditquote:Op maandag 17 december 2012 00:53 schreef Taexon het volgende:
me maag krijgt gelijk en ik ga eten zoeken
zaterdaggggggggggggggggggggggquote:
nee niet zaterdag dan heb ik een lange dagquote:Op maandag 17 december 2012 00:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
zaterdagggggggggggggggggggggg
c-c-c-c-c-c-c-combobreaker!
haha ja doe ik ookquote:
Daarom ook heel veel g's.quote:Op maandag 17 december 2012 01:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee niet zaterdag dan heb ik een lange dag
Rijstevlaai denk ik dan.quote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Taexon het volgende:
Wat is deze... ik denk lekkere taart neem ik een hap is het een vlaai met rijst ofzo
lekker!!!!quote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Taexon het volgende:
Wat is deze... ik denk lekkere taart neem ik een hap is het een vlaai met rijst ofzo
dat is je strafquote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Taexon het volgende:
quote:
dus ik krijg straf door karloquote:Op maandag 17 december 2012 01:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat ik niet meer op tc mag van karlo
jij was de eerste contactpersoon van karloquote:Op maandag 17 december 2012 01:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
dus ik krijg straf door karlokut karlo!
-niemand- is degene die met dat spel kwamquote:Op maandag 17 december 2012 01:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij was de eerste contactpersoon van karlo
toch begon jij met karloquote:Op maandag 17 december 2012 01:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
-niemand- is degene die met dat spel kwam
dankje prom, jij ookquote:Op maandag 17 december 2012 01:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toch begon jij met karlo
Trusten sof![]()
trustequote:Op maandag 17 december 2012 01:10 schreef supersof het volgende:
toch maar eens proberen te slapen. trusten
quote:Op maandag 17 december 2012 01:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toch begon jij met karlo
Trusten sof![]()
jij mag ook niet meer van karloquote:Op maandag 17 december 2012 01:30 schreef Taexon het volgende:
Me laptop sloeg vast vandaar dat ik van tc ben
Karlo moet een ban krijgen... kut karloquote:Op maandag 17 december 2012 01:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij mag ook niet meer van karlo
karlo heeft wel een ontzettende grote impact op ons levenquote:Op maandag 17 december 2012 01:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Karlo moet een ban krijgen... kut karlo
quote:Op maandag 17 december 2012 01:54 schreef Taexon het volgende:
Weltrusten
Ik ga ook lekker slapen doeii
Slaap lekker poppetjesquote:
Moggequote:Op maandag 17 december 2012 09:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Goedemorgen op deze mooie maandagmorgen
Ik wilde vanavond net gaan kijken of ik weer met de motor kon gaan, die laat ik dan ook maar staanquote:Op maandag 17 december 2012 09:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Donderdag schijnt het te gaan sneeuwen
gewoon gaan, het gaat niet sneeuwenquote:Op maandag 17 december 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond net gaan kijken of ik weer met de motor kon gaan, die laat ik dan ook maar staan
20mmquote:Op maandag 17 december 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond net gaan kijken of ik weer met de motor kon gaan, die laat ik dan ook maar staan
Geen zin om zoveel moeite te doen om 2 dagen te kunnen rijdenquote:Op maandag 17 december 2012 09:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon gaan, het gaat niet sneeuwen
quote:
Wat moet jij in JNG?quote:Op maandag 17 december 2012 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaan we sleetje rijden bij de brandweer ?
Het was rustig in SEXquote:
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 17 december 2012 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was rustig in SEX
Ik voelde me alleen
sorryik ga al
Hier geeft ie nog droog weer door voor donderdagquote:Op maandag 17 december 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen zin om zoveel moeite te doen om 2 dagen te kunnen rijden
[..]
Oja, fuckquote:Op maandag 17 december 2012 09:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hier geeft ie nog droog weer door voor donderdagheb ook geen zin om vast te zitten in Leiden
anders moet ik mn vader bellen maar dat doe ik liever nietquote:Op maandag 17 december 2012 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, fuck. Gezellig met de trein, dat wordt wat
Ik zie wel hoe ik thuis komquote:Op maandag 17 december 2012 09:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
anders moet ik mn vader bellen maar dat doe ik liever niet
Goedemorgenquote:
Jawelquote:Op maandag 17 december 2012 09:52 schreef supersof het volgende:
Lekker geslapen allemaal?
Ik werd wakker met Jan Smit - Vrienden voor het leven
Ja hoorquote:
Is moeilijk te zien, zal zo eens kijkenquote:Op maandag 17 december 2012 09:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoor
wat zit er in je kerstpakket
jaa heerlijkquote:Op maandag 17 december 2012 09:52 schreef supersof het volgende:
Lekker geslapen allemaal?
Ik werd wakker met Jan Smit - Vrienden voor het leven
Haha ja hoor, alleen altijd jammer van dat foute uur op Q, maarja, soms is het wel grappigquote:Op maandag 17 december 2012 09:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa heerlijk![]()
Hahaha wel lekker geslapen?
haha en het is nog maandagmorgen ookquote:Op maandag 17 december 2012 09:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha ja hoor, alleen altijd jammer van dat foute uur op Q, maarja, soms is het wel grappig
hahaa ja idd, maar heb toch een leuke dag, dus is niet zo ergquote:Op maandag 17 december 2012 09:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha en het is nog maandagmorgen ook
deze maandag valt opzich wel mee ja alleen ik vind het nu al lang durenquote:Op maandag 17 december 2012 09:58 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaa ja idd, maar heb toch een leuke dag, dus is niet zo erg
tijd gaat snel als je het leuk hebtquote:Op maandag 17 december 2012 09:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deze maandag valt opzich wel mee ja alleen ik vind het nu al lang duren
truequote:Op maandag 17 december 2012 09:59 schreef supersof het volgende:
[..]
tijd gaat snel als je het leuk hebt
Oh dat is mooiquote:Op maandag 17 december 2012 10:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
truegelukkig heb ik stage vandaag
Ja konijntjes, cavia's en hamstersquote:Op maandag 17 december 2012 10:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is mooiin dierenwinkel toch? Dat is echt lief met die konijntjes enzo, of hebben jullie die niet?
aaawh lieeefquote:Op maandag 17 december 2012 10:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja konijntjes, cavia's en hamsters
oh best wel leuk tochquote:Op maandag 17 december 2012 10:07 schreef Vinniiee het volgende:
Mokken, oldtimer drop, nescafe iets, windlicht. De rest kan ik niet zien.
van dat hardlopen?quote:Op maandag 17 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme veel spierpijn in mijn bovenbenen, damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |