SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien komt het doordat ik newbish ben, maar je friendslist ingame, als ik wil zien wie er online is moet ik eerst create a game doen.quote:
je kan toch ook rechtsonder friendlist klikken en dan kijken wie er online is?quote:Op maandag 17 december 2012 00:19 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik newbish ben, maar je friendslist ingame, als ik wil zien wie er online is moet ik eerst create a game doen.
www.google.nlquote:Op maandag 17 december 2012 00:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is er eigenlijk een tooltje om je hidden ELO betrouwbaar te meten?
noob dat is 100 elo minder dan mij.quote:
hehe np.quote:Op maandag 17 december 2012 01:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Herinner mij ineens dat het morgen maandag is en ik dus moet werken, gaat hem een andere keer worden.
53 killsquote:Op maandag 17 december 2012 03:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk die lange potjes.
een van de ziekste ults ooit een paar dagen terug toen black cleavers nog stackten.quote:Op maandag 17 december 2012 11:59 schreef Jajong het volgende:
Wukong. Word door zo'n beetje alles gecountered en win nooit een lane hard, op zn best een beetje of equal, en dan in teamfights assrape je iedereen nP.
Mwah, als hij top niet won deed zijn ult amper damage en was er dus weinig verschil met zeg een Amumu of Zyra ult. Die knockup is namelijk maar eenmalig. Nu met die nieuwe items met veel armor pen en de nerf op armor komt zijn ult over het algemeen gewoon veel harder aan, dus ook als je neit top onwijs hard je lane won.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]Tip van het huis van een nieuwkomer op het forum: Master Yi AP mid is OP in Ranked Soloqueue
Yi is echt weer helemaal terug!quote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]Tip van het huis van een nieuwkomer op het forum: Master Yi AP mid is OP in Ranked Soloqueue
quote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Deze mannen weten waar ze over praten.quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef TheBlumkinGrumpkin het volgende:
[..]
[..]
Yi is echt weer helemaal terug!
Je verdient het gewoon niet.quote:
EpicKnife heeft immer gelijk.quote:Op maandag 17 december 2012 13:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nu zit ik wel er in dubio, EpicKnife verloor een poos geleden en gaf toen stellig aan dat Yi underpowered is. Wat is het nou?
Mjah. en dat Jezus dus helemaal niet maar 1x leefdequote:Op maandag 17 december 2012 14:30 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
De keerzijde van de munt is als je een slechte game hebt en je 12-jarige lane enemy comments als "U TAKE YOLO A BIT 2 SRS xDxdXDxD" in de all-chat gooit wanneer je weer eens doodgaat.
Waarbij vooral de xD-smiley het bloed onder mijn nagels vandaan kan halen.
Daar is echt niks mis mee hoor, als je ze kan raken tenminstequote:Op maandag 17 december 2012 14:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
![]()
![]()
Top rated Cho guide op Mobafire maxed zijn Rupture eerst
Niet mee eens, ik speel veel Wukong en win bij zeker meer dan 50% van de toplanes tegen andere melee bruisers best hard de lane.quote:Op maandag 17 december 2012 11:59 schreef Jajong het volgende:
Wukong. Word door zo'n beetje alles gecountered en win nooit een lane hard, op zn best een beetje of equal, en dan in teamfights assrape je iedereen nP.
Als je met een character maar goed genoeg bent win je gewoon puur op basis van je skills met dat character terwijl normaal gesproken dat een counter voor je is. Zo won ik vroegah met Nasus ook nog best vaak mn lane terwijl zo'n beetje iedereen Nasus countert.quote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef kensei het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik speel veel Wukong en win bij zeker meer dan 50% van de toplanes tegen andere melee bruisers best hard de lane.
Ik ga altijd E > Q > W omdat die "melee" damage van vorpal spikes altijd heerlijk onderschat wordt en je geen cs meer kunt missen ermeequote:Op maandag 17 december 2012 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar je raakt ze niet zo snel. Ik gebruik die Rupture early game puur voor de CC, de damage komt wel van de Feral Scream, Vorpal Spikes, Ignite en een Feast. Rupture onder mijzelf tiefen tijdens het vechten, gg np i will carry u
Ik zou de Rupture niet als main poke gebruiken, de kans dat je raakt is groot maar er is nooit een garantie. Met een silence is een lange cone wel.
Ik ga altijd W -> E -> Q omdat de scream een prima harass is en je er prima mee kunt farmen. Daarna de spikes omdat ze zoals je zegt erg sterk zijn. Rupture voor de CC, late game pas voor de massive, massive damage.quote:Op maandag 17 december 2012 14:55 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ga altijd E > Q > W omdat die "melee" damage van vorpal spikes altijd heerlijk onderschat wordt en je geen cs meer kunt missen ermee
Het ging mij meer om de opmerking dat je met Wu nooit de lane hard kan winnen, wat dus wel kanquote:Op maandag 17 december 2012 14:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als je met een character maar goed genoeg bent win je gewoon puur op basis van je skills met dat character terwijl normaal gesproken dat een counter voor je is. Zo won ik vroegah met Nasus ook nog best vaak mn lane terwijl zo'n beetje iedereen Nasus countert.
Schreeuwen is overratedquote:Op maandag 17 december 2012 14:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik ga altijd W -> E -> Q omdat de scream een prima harass is en je er prima mee kunt farmen. Daarna de spikes omdat ze zoals je zegt erg sterk zijn. Rupture voor de CC, late game pas voor de massive, massive damage.
Die Rupture scaled wel beter dan de Scream maar is early game imho minder handig.
Och, vinnik wel meevallen. Heb liever meteen de schade en silence tijdens het vechten dan de rupture zevenmiljard jaar nadat het gevecht al is afgelopen.quote:
Die AOE is ook wel wat klein, mag wel formaatje GP ult wordenquote:Op maandag 17 december 2012 15:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al mogen ze de Rupture wel global maken
P'sies ja!quote:Op maandag 17 december 2012 15:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Die AOE is ook wel wat klein, mag wel formaatje GP ult worden
Ja klopt, maar ik vond het wel grappig hoe ik 53 kills had.quote:Op maandag 17 december 2012 07:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sterke.builds allemaal. Iets zegt mij dat dit pre-30 is.
quote:
Tuurlijk, maar uitgaande van gelijke skill met het character waar je mee speelt verliest Wukong de meeste matchups. Dat is eigenlijk wat hij bedoelde.quote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de opmerking dat je met Wu nooit de lane hard kan winnen, wat dus wel kan
'jajong' dient dat doel.quote:Op maandag 17 december 2012 14:13 schreef Jajong het volgende:
Ja dat bedoel ik. Reginald heeft ook om die reden die naam genomen, en een hele bedenkde pokerspeler noemde zichzelf durrrrrr om dezelfde reden. Ik ga er ook 1 bedenken nP
yoinked.quote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef twi het volgende:
Gewoon Jajong is toch al genoeg om te ragen?
Neuhj, discussie is al vaker gevoerd. Zoals elke discussie in dit topic.quote:Op maandag 17 december 2012 16:19 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Volgens mij heb ik iets teweeggebracht.
Report.quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jongens wat vinden jullie er van om na een game "easy" te zeggen?
Ik zeg altijd 'suck my doggy dick'.quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
not hard is garpiger.quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat is het enige waar ik af en toe nog chat voor gebruik. Als mensen boos gaan reageren (omdat een bepaalde champ fotm is oid) na een loss is er niets lekkerders dan 'easy' zeggen. Niet omdat het easy was, maar omdat vooral jonkies totaal niet tegen dat woord kunnen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen die tegen Yi lanen worden regelmatig ook helemaal gek. NOOB YI CHAMPION ONLY Q AND W NO SKILL REQUIRED NOOB AND THIS DUMB BOT LANE FEED KILLS NOW BLAME ME GG.quote:Op maandag 17 december 2012 17:29 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ben nu AP yi aant spelen, bijna elke midlaner waar ik tegen speel wordt geshutdowned door die zieke burst van je Q
Net al 3x gehadquote:Op maandag 17 december 2012 17:45 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Mensen die tegen Yi lanen worden regelmatig ook helemaal gek. NOOB YI CHAMPION ONLY Q AND W NO SKILL REQUIRED NOOB AND THIS DUMB BOT LANE FEED KILLS NOW BLAME ME GG.
Zie pagina 2 van dit topicquote:Op maandag 17 december 2012 18:01 schreef Zeroku het volgende:
Had iemand dat gezien van SK Telecom? Ze hadden IEM Cologne gewonnen, willen ze Superman nadoen, doen ze dit. In Duitsland.
geen idee die heb ik niet in fl.quote:Op maandag 17 december 2012 19:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Op hoeveel staat ForellenLord nu eigenlijk?
Bad assquote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Doosopwielen het volgende:
Net een nieuwe acc gemaakt is lvl 5 als ik in game ga altijd noobs man 2-15 nautilus : STOP FEEDING noobs heb nu 9 potjes gespeeld 8 gewonne 1 verlore
quote:Op maandag 17 december 2012 22:40 schreef Jajong het volgende:
Okay ik ga in League nu door het leven als Anderson Silva.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anderson_Silva
Mijn absolute idool en geen idee hoe die naam nog vrij is.
Mid, jungler, top of carry.quote:Op dinsdag 18 december 2012 02:15 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
EVE MID OR AFK EVE MID OR AFK EVE MID OR AFK
Yoloswag4jesusquote:Op dinsdag 18 december 2012 02:16 schreef yamiown het volgende:
[..]
Mid, jungler, top of carry.
Geef ik niets om, als ik maar Eve ben.
Meestal ben ik mid of jungle.
League of Legends en MMA zijn nou niet bepaald werelden die dicht bij elkaar liggen...quote:Op maandag 17 december 2012 22:40 schreef Jajong het volgende:
Okay ik ga in League nu door het leven als Anderson Silva.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anderson_Silva
Mijn absolute idool en geen idee hoe die naam nog vrij is.
Omgekeerde wereldquote:Op maandag 17 december 2012 16:42 schreef ems. het volgende:
Daarom: Het grootste probleem van dit spel zijn niet de flamers. Het zijn de mensen die zich eraan storen.
Zolang ik 't zelf maar cool vind toch? :>quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
League of Legends en MMA zijn nou niet bepaald werelden die dicht bij elkaar liggen...
Jawel, maar was meer antwoord op je vraag waarom de nickname nog niet bezet was. Geen aanval op je naam verder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zolang ik 't zelf maar cool vind toch? :>
Nee gayboy. Ga is een coole naam bedenken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zolang ik 't zelf maar cool vind toch? :>
Het is wel schattig hoor die mancrush van jequote:Op dinsdag 18 december 2012 01:40 schreef Jajong het volgende:
Gelukkig is jouw mening net zo relevant als die van BG
Mang, BG heeft een nieuwe kloon aangemaakt!quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:28 schreef TheBlumkinGrumpkin het volgende:
Ik ben hier nieuw, maar waarom alle haat op BG?
Heb wel wat oude posts doorgelezen maar het botert niet helemaal tussen jullie?
BG heeft nogal een uitgesproken mening en is niet vies van wat arrogantie zo nu en dan. Daar kunnen sommige figuren niet zo goed tegen hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:28 schreef TheBlumkinGrumpkin het volgende:
Ik ben hier nieuw, maar waarom alle haat op BG?
Heb wel wat oude posts doorgelezen maar het botert niet helemaal tussen jullie?
Haha, nee joh ik wil met meer NL spelers spelen als ze interesse hadden. Ben die Duitsers en spanjaarden beetje beu aan het worden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Mang, BG heeft een nieuwe kloon aangemaakt!
Jammer joh
Ah op die manier, maar ik heb echt tientallen namen geprobeerd, en de meest obscure zijn bezet, andere boksers/kickboksers/MMAers etc. Dus vandaaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Jawel, maar was meer antwoord op je vraag waarom de nickname nog niet bezet was. Geen aanval op je naam verder.
Als je hierover gaat zeiken moet je geen ARAM spelen lijkt me. Daar zijn unbalanced teamcomps meer regel dan uitzondering.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef BaajGuardian het volgende:
ah het gaat weer over mij inclusief insinuaties, wel fijn.
maar goed mijn rapportage van de ochtend:
game 1: loss want enemy team had 3 adc. (en mijn team geen)
Dat magquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld. Overigens vind ik gg easy niet echt flamen, laat dat duidelijk zijn, maar de redenatie is gewoon krom.
Racisme is geen probleem, het zijn de mensen die er last van hebben die er een probleem van maken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat magIk vind het logica in zijn puurste vorm.
Appels en perenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Racisme is geen probleem, het zijn de mensen die er last van hebben die er een probleem van maken.
well that escalated quickly.quote:
Ik gooi niet graag met appels en peren, maar inderdaad, appels en peren. Het hele onlineklimaat, zeker in league of legends, wordt een stuk beter als mensen niet meer bij het minste of het geringste gaan klagen of met reports gaan dreigen of er in ieder geval niet wakker van liggen en het zo persoonlijk nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Racisme is geen probleem, het zijn de mensen die er last van hebben die er een probleem van maken.
Wat jij zegt is omdat het internet is dat iedereen zich niet meer aan fatsoensnormen hoeft te houden, wat natuurlijk onzin is. Ik maak me zelden echt druk om wat mensen zeggen, maar dat neemt niet weg dat ze normaal hebben te doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik gooi niet graag met appels en peren, maar inderdaad, appels en peren. Het hele onlineklimaat, zeker in league of legends, wordt een stuk beter als mensen niet meer bij het minste of het geringste gaan klagen of met reports gaan dreigen of er in ieder geval niet wakker van liggen en het zo persoonlijk nemen.
Wat maakt mij het nou uit wat een dude die:
- Waarschijnlijk 14 is.
- Ik niet ken en nooit zal kennen.
- Intellectueel ondergeschikt aan mij is
- Niet zoveel bitches regelt als ik
zegt in de chat van een internetgame?
Nu zeg ik niet dat het reportsysteem op de schop moet of dat constant geflame niet aangepakt moet worden. Alleen heb ik voor mezelf ontdekt dat het veel makkelijker is om gewoon de schouders op te halen als andere top weer denkt dat hij cpl pro is en dat hij zichzelf daaraan meent te moeten herinneren in de all chat.
2 vrienden van mij verliezen zich altijd helemaal als iemand (enigszins terechte) kritiek op ze heeft en dat niet aardig weet te onderbouwen. Ze gaan terugflamen, de flamer flamed ook weer terug, mensen zijn aan het typen in plaats van aan het spelen, mensen worden geïrriteerd en missen dingen op de minimap en ondertussen zijn de players die er helemaal niets mee te maken hebben de dupe van de internet-alpha-pubertjes.
Gewoon lekker negeren en achteraf een report sturen als het echt over de scheef gaat. Maar men moet zich realiseren dat het echt niet altijd de flamers zijn die het grootste probleem scheppen.
Nu zeg je iets anders dan wat je eerst zei. Nu zeg je dat de flamers alsnog moeten worden aangepakt / gereport, maar dat je er niet op moet reageren. Daar ben ik het op zich wel mee eens, want erop reageren helpt zeker niet. Dat neemt niet weg dat de initiele flamers wel degelijk het probleem zijn en moeten worden aangepakt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Het hele onlineklimaat, zeker in league of legends, wordt een stuk beter als mensen niet meer bij het minste of het geringste gaan klagen of met reports gaan dreigen of er in ieder geval niet wakker van liggen en het zo persoonlijk nemen.
Wat maakt mij het nou uit wat een dude die:
- Waarschijnlijk 14 is.
- Ik niet ken en nooit zal kennen.
- Intellectueel ondergeschikt aan mij is
- Niet zoveel bitches regelt als ik
zegt in de chat van een internetgame?
Nu zeg ik niet dat het reportsysteem op de schop moet of dat constant geflame niet aangepakt moet worden. Alleen heb ik voor mezelf ontdekt dat het veel makkelijker is om gewoon de schouders op te halen als andere top weer denkt dat hij cpl pro is en dat hij zichzelf daaraan meent te moeten herinneren in de all chat.
2 vrienden van mij verliezen zich altijd helemaal als iemand (enigszins terechte) kritiek op ze heeft en dat niet aardig weet te onderbouwen. Ze gaan terugflamen, de flamer flamed ook weer terug, mensen zijn aan het typen in plaats van aan het spelen, mensen worden geïrriteerd en missen dingen op de minimap en ondertussen zijn de players die er helemaal niets mee te maken hebben de dupe van de internet-alpha-pubertjes.
Gewoon lekker negeren en achteraf een report sturen als het echt over de scheef gaat. Maar men moet zich realiseren dat het echt niet altijd de flamers zijn die het grootste probleem scheppen.
Wat ben je toch een schattig jongetje hequote:Op dinsdag 18 december 2012 15:02 schreef Jajong het volgende:
Bedankt voor je inhoudelijk bijdrage, maar verdere illustratie van je achtergestelde intellect is niet nodig, dat is al een tijdje duidelijk.
Teemo is zo'n irritante champion, heel de tijd die splitpush en als je wilt traden kite hij je gewoon met zn w en die kut shroomsquote:Also; Captain Teemo on duty
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:29 schreef Lockie het volgende:
[..]
Teemo is zo'n irritante champion, heel de tijd die splitpush en als je wilt traden kite hij je gewoon met zn w en die kut shrooms
Gewoon beter worden. Ik was anderhalf maand geleden 650ELO ;Pquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
950 ELO, echt jonge mensen die ADC spelen terwijl ze erin zuigen. Maak jezelf van kant aub
Ja, maar speel nu veel top ad nid, en dat is toch betertjes denk ik, tenzij je echt expres een poke comp runt maarja in yoloqueue doet iedereen maar watquote:
Ach, ik doe toch alleen maar blind pick.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, maar speel nu veel top ad nid, en dat is toch betertjes denk ik, tenzij je echt expres een poke comp runt maarja in yoloqueue doet iedereen maar wat
Meh, weer een bruiser. Zit eigenlijk te wachten op de volgende adquote:
Is toch een zij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:24 schreef Xetran het volgende:
Gaaf die Vi, even mijn IP bewaren voor als hij uit komt.
net gewonnen met ap yi lolquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gewoon beter worden. Ik was anderhalf maand geleden 650ELO ;P
650 elo? Kan dat überhaupt wel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gewoon beter worden. Ik was anderhalf maand geleden 650ELO ;P
jajong welquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
650 elo? Kan dat überhaupt wel?
Dat is het mooie aan ap nidaleequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:40 schreef Skillstorm het volgende:
Zo, ik heb net weer AP nid gespeeld, we hebben een game geturned.
Het toffe was dat ze geen MR kochten. Dus elke keer als zo'n speer raakte (en deze game raakte echt bijna alles) poef, half health weg.
Ik weet het, een leona die stoer deed in chat had ik binnen 2 hits dood.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef Lockie het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan ap nidaleeals niemand MR koopt kun je echt iemand voor 50-60% chunken
26 Decemberquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Xetran het volgende:
tot hoelang is die summoner name sale? ik heb nogsteeds geen betere naam verzonnen
Aha, nu even wat zien te verzinnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:54 schreef kensei het volgende:
[..]
26 December
http://euw.leagueoflegend(...)-50-name-change-sale
Treurig, dan is je man crush doen nog beterquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
Aha, nu even wat zien te verzinnen.
mensen in mijn friendlist hebben al gerenamed naar bekende nederlandse ziektes
not badquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Treurig, dan is je man crush doen nog beter
Wat lol serieus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:47 schreef Snorrenbaard het volgende:
Net me namechanged in Skillstorm thx voor de suggestie.
Je moeder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
DUO QUEUE ELO GAIN TELT NIET HUEHUE
Echt mooie steal was datquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef Skillstorm het volgende:
Die baron steal die had ik had gedaan.
Nice, ik nu ~150 erbij ofzo sinds mn unban ::quote:
Is wel waarquote:
Toevallig dat ie stopt daarna... Werd je geaced?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef Skillstorm het volgende:
Die baron steal die had ik had gedaan.
Nee, of course niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Toevallig dat ie stopt daarna... Werd je geaced?
Ja, maar ze renden weg naar hun base en daar waren ze geaced, te lange video anders.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Jajong het volgende:
Dan moet je dat ook laten zien, dat maakt 't alleen maar beter!
600rpquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef Doosopwielen het volgende:
Hoeveel komst summoner name change? Morgene eindelijk unban
650RPquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef Doosopwielen het volgende:
Hoeveel komst summoner name change? Morgene eindelijk unban
Was je met je vader geweest?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zag vanavond Gragas ook bij The Hobbit.
Ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Was je met je vader geweest?
Ik heb ook nooit beweerd dat ze niet moeten worden aangepakt. Alleen de constante melodramatiek om 'slechte' summoners komt een beetje mijn neus uit. Mensen zitten ook hier hele boeken te schrijven over willekeurige randoms die een slecht humeur hadden toevallig in hun game. Wat maakt het nou echt uit?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nu zeg je iets anders dan wat je eerst zei. Nu zeg je dat de flamers alsnog moeten worden aangepakt / gereport, maar dat je er niet op moet reageren. Daar ben ik het op zich wel mee eens, want erop reageren helpt zeker niet. Dat neemt niet weg dat de initiele flamers wel degelijk het probleem zijn en moeten worden aangepakt.
AP nidalee is prima top en regelmatig (iig in soloqueue) te prefereren boven AD nidalee. AP nidalee heb ik ook tijden gespeeld in de hotshotnidaleeGG periode. Het was pas toen men ontdekte dat AD ook sterk was dat -iedereen- opeens omschakelde. Neemt niet weg dat AP nog keihard is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ach, ik doe toch alleen maar blind pick.
Had wel baron gestolen laatst met een nid speer.
Ja, laatst nog iemand: you are going AD right?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ze niet moeten worden aangepakt. Alleen de constante melodramatiek om 'slechte' summoners komt een beetje mijn neus uit. Mensen zitten ook hier hele boeken te schrijven over willekeurige randoms die een slecht humeur hadden toevallig in hun game. Wat maakt het nou echt uit?
Ik blijf erbij dat het grootste probleem ligt bij de mensen die er onnodig aanstoot aan nemen. Die verkloten in mijn ervaring een stuk meer games dan de flamer zelf. Laat zo'n kind lekker flamen, voelt hij zich ook lekker. Ik voel me er in ieder geval niet minder om.
[..]
AP nidalee is prima top en regelmatig (iig in soloqueue) te prefereren boven AD nidalee. AP nidalee heb ik ook tijden gespeeld in de hotshotnidaleeGG periode. Het was pas toen men ontdekte dat AD ook sterk was dat -iedereen- opeens omschakelde. Neemt niet weg dat AP nog keihard is.
Een beetje een vergeten top zeg maar. Er is niets veranderd/generfed maar spontaan speelde niemand haar meer zo. Dus nu kijken mensen vreemd op als je dat opeens wel doet.
Het grootste probleem blijft dat je haar top moet hebben en dat je daar doorgaans liever een tanky motherfucker neerzet.
Meteen Red Baron Corki en Safari Caitlyn gekocht, ben ik weer even zoet meequote:Op woensdag 19 december 2012 01:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Legacy skins in de store! Heb mooie kerstaankopen gedaan.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:24 schreef Lockie het volgende:
[..]
Meteen Red Baron Corki en Safari Caitlyn gekocht, ben ik weer even zoet mee
Weet niet, 25 euro? Ik speel dit spel al sinds de bèta, dus ik vind wel dat ze het dubbel en dwars verdienen. Ik heb hier spellen van 50-60 euro liggen die ik maar een paar uur heb gespeeld.quote:
25 euro? Dat valt mee, ik dacht meer iets van 50-60 euro ja,quote:Op woensdag 19 december 2012 01:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Weet niet, 25 euro? Ik speel dit spel al sinds de bèta, dus ik vind wel dat ze het dubbel en dwars verdienen. Ik heb hier spellen van 50-60 euro liggen die ik maar een paar uur heb gespeeld.
Heb voor 35 euro aan RP gekocht (6450 RP) en dit grapje heeft me in totaal 4715 RP gekost. Even omrekenen en ik krijg er ¤25,59 uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
25 euro? Dat valt mee, ik dacht meer iets van 50-60 euro ja,
Mijn speer toss skills ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Heb voor 35 euro aan RP gekocht (6450 RP) en dit grapje heeft me in totaal 4715 RP gekost. Even omrekenen en ik krijg er ¤25,59 uit.
Mijn schatskills zijn ongeëvenaard
Voor wat, een rode kogmaw ipv van grijs?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef dustbrain het volgende:
[..]
serieus? dan geef zelfs ik geld uit
Waarom niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Voor wat, een rode kogmaw ipv van grijs?
Ja, maar heb 'm wel gekochtquote:Op woensdag 19 december 2012 09:54 schreef TheBlumkinGrumpkin het volgende:
Is Shamrock Malphite de kutste skin ooit?
Je wint ook is een keer tegen bots. DAMN YOU GO GIRLquote:Op woensdag 19 december 2012 10:13 schreef Jajong het volgende:
En Legacy skins werken wel, eerste potje met Ginger Nidalee 7-0-6
glacial malphite.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, maar heb 'm wel gekocht. De rest van de Malphite skins zin ook bagger dus dan maar de goedkoopste
Die vind ik echt lelijk.quote:
Goeiequote:Op woensdag 19 december 2012 10:28 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je wint ook is een keer tegen bots. DAMN YOU GO GIRL
dafuq? Verreweg de coolste Malph skins en een van de coolste skins in de game sowiesoquote:
sowieso doen, 20 minuten hardcore farmen en dan gezichten van de ad en ap carry smeltenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:04 schreef Djurres het volgende:
Veigar schijnt ook super vet zijn om te spelen.. Misschien die maar is kopen zo |:)
Champs kopen voor RPquote:Op woensdag 19 december 2012 11:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die shopping sprees van jullieVan al die RP kan je 10 champs kopen ofzo.
Wtf.quote:
zovielquote:
kquote:
Waarom heb je 2 jungle items?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:18 schreef BaajGuardian het volgende:
ok dus ik moest top tegen nasus, wel makkelijk lane gewonnen, elke keer als hij kwam opdagen outdpsde ik hem hard en daarna minimaliseerde ik zn farm.
verder relatief veel kills en plays gemaakt op de map behalve in enimi base werd ik iets te overzealous en dacht fiddle ff te killen in een all out teamfight, maar hij had zowel hourglass als ik geen ignite meer en hij W spamde me dus kreeg em net niet dood terwijl het hele enemy team op me inmepte
iets later in de jungle corki gecatched, daarna kennen nog gecatched en toen konden we finishen.
jammer van die ene death maar goed.
trondle wons.
[ afbeelding ]
n.b. fiddle probeerde me wel perma te ganken maar ik deed dan gewoon W op de grond, ult op nasus, + hp pot, en ghostte weg
probeer eens fatsoenlijk te farmen als trundle top tegen een nasus. ik counter build.quote:
spirit of the ancient golem is een van mijn favorieten nieuwe items als jungler, tenacy en healthquote:Op woensdag 19 december 2012 13:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
probeer eens fatsoenlijk te farmen als trundle top tegen een nasus. ik counter build.
was trouwens tabi>wriggles>sunfire>bulwark>wateverdatblauwedingis>negatron.
door early game wriggles te nemen had ik de lifeleech armor en security vs fiddle ganks die ik nodig had tegen nasus.
dat blauwe ding kocht ik meer omdat ik een giants belt had bijgekocht maar warmogs te lang zou duren, maar ook omdat het wat hp regen erbij gaf.
ohja die tenacity was ook wel handig daar ik al tabi had indd. (enemy fiddle + kennen enzo)quote:Op woensdag 19 december 2012 15:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
spirit of the ancient golem is een van mijn favorieten nieuwe items als jungler, tenacy en health
Same, echt een awesome apparaatquote:Op woensdag 19 december 2012 15:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
spirit of the ancient golem is een van mijn favorieten nieuwe items als jungler, tenacy en health
Je doet me denken aan iemand die te beroerd is om zelf skins te kopen maar anderen erop afkraakt omdat je zelf allang bent verdronken in je eigen afgunst - op basis van je afgelopen paar posts hier in deze thread.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Fucking hell wat koop je lelijke skins
Dan denk je mooi verkeerd knul.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je doet me denken aan iemand die te beroerd is om zelf skins te kopen maar anderen erop afkraakt omdat je zelf allang bent verdronken in je eigen afgunst - op basis van je afgelopen paar posts hier in deze thread.
Ik heb skins.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Leg uit, hoe ben jij dan.
Waarom neem jij alles zo serieus.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Waarom kraak je iedereen dan af?
Waarom ontwijk jij mijn vraag?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waarom neem jij alles zo serieus.
Ik kraak misschien is 1 x iemand af. Niet zo serieus knul. Je bent net active in dit topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Waarom ontwijk jij mijn vraag?
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:28 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je wint ook is een keer tegen bots. DAMN YOU GO GIRL
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Voor wat, een rode kogmaw ipv van grijs?
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Fucking hell wat koop je lelijke skins
Ik zie het, maar 1x.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee gayboy. Ga is een coole naam bedenken.
Gr gr, jemoeder
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waarom neem jij alles zo serieus.
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zie het, maar 1x.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |