Das toch die mini coffeeshop genaamd de hut?quote:
En gezellig dat het was!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Disana het volgende:
Wat een ongekende drukte vannacht. Zo'n kerstgedachte doet wonderen.
Hahaha ja, ik zag het. Maar ach, het is een begin. Er willen er zelfs al twee met elkaar gaan drinken.quote:
kan wel!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Das toch die mini coffeeshop genaamd de hut?
Bek houden of kom mee zuipen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik zag het. Maar ach, het is een begin. Er willen er zelfs al twee met elkaar gaan drinken.
Dat durf ik met jou niet hoor, dan zie ik om elke straathoek een allochtoon met een mes tussen zijn tandenquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bek houden of kom mee zuipen.
Dat is in het Haagse dan ook de realiteit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat durf ik met jou niet hoor, dan zie ik om elke straathoek een allochtoon met een mes tussen zijn tanden
Ja ga er even serieus op inquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is in het Haagse dan ook de realiteit.
Nga whut?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:20 schreef sp3c het volgende:
ik ben dan de allochtoon he en als ik dames vanachter ga lopen prikken dan is het niet met een mes
haha!
Allochtonen van achter prikken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:20 schreef sp3c het volgende:
ik ben dan de allochtoon he en als ik dames vanachter ga lopen prikken dan is het niet met een mes
haha!
Ja eh das jouw mattie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |