Die mooie vergulde ajaxknuppel? Tuurlijk, die heb ik al besteld..quote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oma zei we moeten wel in het Zwart komen, lekker sjiek zo een mooie galajurk met hoge hakkenik kijk er al naar uit, koop jij dat gezamelijke kado nog PB
Wel nee joh, bij Oop is het supergezellie!!! Om elf uur gaan we meezingen met de tjoepjesquote:Op zondag 16 december 2012 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat ik alleen naar de afterparty bij Gert ga. Lijkt me toch ietsje ehmmm hoe zeg ik dat zonder Oop te kwetsen......losser?
quote:Op zondag 16 december 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel nee joh, bij Oop is het supergezellie!!! Om elf uur gaan we meezingen met de tjoepjes
Je hebt me overtuigd. Hoe zou ik rond van borst en mosselen kunnen missen?quote:Op zondag 16 december 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel nee joh, bij Oop is het supergezellie!!! Om elf uur gaan we meezingen met de tjoepjes
En het wordt juist een hele losse avond. Opa slaat er flink op losquote:Op zondag 16 december 2012 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd. Hoe zou ik rond van borst en mosselen kunnen missen?
Ohhh. Nu neig ik weer meer naar de afterparty. Heb die liever niet in het ziekenhuisquote:Op zondag 16 december 2012 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het wordt juist een hele losse avond. Opa slaat er flink op los
quote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef Poezewoes het volgende:
Veel plezier dames ga er vandoor worden weer op een paar slakken zout gelegd
doe es komma's, ik studeer me soms de tyfusquote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef Poezewoes het volgende:
Veel plezier dames ga er vandoor worden weer op een paar slakken zout gelegd
Zeur niet zo, ga lekker verder met spijkers op laag water zoeken!quote:Op zondag 16 december 2012 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
doe es komma's, ik studeer me soms de tyfus
Ja en voor de serie Divorse moet je 1.30 betalen om terug te zien bij rtl!quote:Op maandag 17 december 2012 08:51 schreef Anniebab het volgende:
Om nog even op Penoza terug te komen, wordt maandagavond altijd herhaald!
Ow? Wat een gekkigheid!quote:Op maandag 17 december 2012 08:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja en voor de serie Divorse moet je 1.30 betalen om terug te zien bij rtl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |