Ja, lijkt me ook echt heel leuk, ik weet ook niet waarom ik m nog niet gezien heb, misschien omdat het een Franse film is .....quote:Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Toverheks het volgende:
Intouchables Jian, tijdje terug gezien, je gaat af en toe stuk, leuke film
dat kan, maar sommige franse films moet je gewoon gezien hebben, ik sleep wel eens iraanse- ) zulk soort landen' films binnen, en soms sta ik gewoon versteld van wat voor mooie films in zulke landen wordt gemaaktquote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook echt heel leuk, ik weet ook niet waarom ik m nog niet gezien heb, misschien omdat het een Franse film is .....
quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Jian het volgende:
Oop wil Scrut wel eens op z'n bek slaan, echt heel hard, echt die man heeft fantasieën, niet gezond hoor ...
Is ook zo en ik zie ook genoeg films die niet uit the USA komen, maar deze is er doorheen geslipt denk ik, want nogmaals hij lijkt me wel heel leuk.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat kan, maar sommige franse films moet je gewoon gezien hebben, ik sleep wel eens iraanse- ) zulk soort landen' films binnen, en soms sta ik gewoon versteld van wat voor mooie films in zulke landen wordt gemaakt
Hij kan niet werken omdat-ie zo ziek is maar denkt wel iemand ruimschoots jonger dan hij en in blakende gezondheid, in elkaar te kunnen slaan? Apart hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Jian het volgende:
Oop wil Scrut wel eens op z'n bek slaan, echt heel hard, echt die man heeft fantasieën, niet gezond hoor ...
Een kerstmuts krijg je volgens mij nooit over die bolle harses van 'm, bovendien gaat z'n haar dan door de war, doe maar een piek dusquote:Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat moeten we op Barney zetten? Een piek? Een kerstmuts?
ach het is een feel good film al is het echt gebeurt, in de Film een donkere man, in het echt dacht ik een man van Algierse afkomst, heeft nu een winkel ergens maar nog steeds goed bevriend met de miljonair, en wat er in de film gebeurd is 90 % echt gebeurd tussen die 2quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Is ook zo en ik zie ook genoeg films die niet uit the USA komen, maar deze is er doorheen geslipt denk ik, want nogmaals hij lijkt me wel heel leuk.
Oop wenste je net ook een soort van welterusten...quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef beequeen het volgende:
Fijn, zo'n filmresencent op FOK!
Fijne avond allemaal.
Ik kreeg het nog net mee.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop wenste je net ook een soort van welterusten...
quote:
Dank je wel voor dit compliment, ja ach als je eens een filmtip wilt hebben om je avond door te komen, stuur me maar een PM met van wat voor soort films je houd, geen Drama hoor BQ, maar lekkere leuke films kan ik je wel aanraden, Slaap lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef beequeen het volgende:
Fijn, zo'n filmrecensent op FOK!
Fijne avond allemaal.
Slaap lekker!quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef beequeen het volgende:
Fijn, zo'n filmrecensent op FOK!
Fijne avond allemaal.
Om een uur of 9 sávondsquote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Jian het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe laat de wereld de 21ste vergaat?
quote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Jian het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe laat de wereld de 21ste vergaat?
Nou, bij Oop lijkt me toch gezelligerquote:
Ow dacht een vloedgolfquote:Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]je zal zien Amsterdam en omstreken is weer de laatste, hoorde vanavond, de aarde barst vanaf de binnenkant open, en dan smelt langzaam de aarde, iets met kerncentrale@s etc. als het gebeurt hoop ik op snel, en niet dat we nog dagen moeten lijden, al gun ik sommige natuurlijk wel een langzame dood, niet van FOK hoor anders krijgen we dat weer
paar uit de politiek en tv wereld
Oma zei we moeten wel in het Zwart komen, lekker sjiek zo een mooie galajurk met hoge hakkenquote:Op zondag 16 december 2012 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, bij Oop lijkt me toch gezelliger
Je gunt sommige politice en tv-persoonlijkheden een langzame dood? Ik hoop echt dat je een geintje maakt.quote:Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]je zal zien Amsterdam en omstreken is weer de laatste, hoorde vanavond, de aarde barst vanaf de binnenkant open, en dan smelt langzaam de aarde, iets met kerncentrale@s etc. als het gebeurt hoop ik op snel, en niet dat we nog dagen moeten lijden, al gun ik sommige natuurlijk wel een langzame dood, niet van FOK hoor anders krijgen we dat weer
paar uit de politiek en tv wereld
pppffft zit ik me hier te verantwoorden niet normaal meer, maar anders gaan sommige weer zo raar denken
![]()
ja zal ook wel kunnen een vloedgolf, dan is Amsterdam toch gauwer aan de beurt dan ik dachtquote:
Het krat bier, een normaal biertje ipv Cara.quote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oma zei we moeten wel in het Zwart komen, lekker sjiek zo een mooie galajurk met hoge hakkenik kijk er al naar uit, koop jij dat gezamelijke kado nog PB
Naar de Arena dan Heksie en dan dak dichtquote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zal ook wel kunnen een vloedgolf, dan is Amsterdam toch gauwer aan de beurt dan ik dacht
jij steekt mensen in de fik, nee dat is normaalquote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gunt sommige politice en tv-persoonlijkheden een langzame dood? Ik hoop echt dat je een geintje maakt.
Het was Pullup maar...quote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij steekt mensen in de fik, nee dat is normaalmaar dat meen je toch niet echt he Mootie
En je kreeg niet eens applaus van de users zoals opa dat kreeg op zijn chat toen hij Beequeen dat toewenste.quote:
Waar waren jullie?quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En je kreeg niet eens applaus van de users zoals opa dat kreeg op zijn chat toen hij Beequeen dat toewenste.
Die mooie vergulde ajaxknuppel? Tuurlijk, die heb ik al besteld..quote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oma zei we moeten wel in het Zwart komen, lekker sjiek zo een mooie galajurk met hoge hakkenik kijk er al naar uit, koop jij dat gezamelijke kado nog PB
Wel nee joh, bij Oop is het supergezellie!!! Om elf uur gaan we meezingen met de tjoepjesquote:Op zondag 16 december 2012 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat ik alleen naar de afterparty bij Gert ga. Lijkt me toch ietsje ehmmm hoe zeg ik dat zonder Oop te kwetsen......losser?
quote:Op zondag 16 december 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel nee joh, bij Oop is het supergezellie!!! Om elf uur gaan we meezingen met de tjoepjes
Je hebt me overtuigd. Hoe zou ik rond van borst en mosselen kunnen missen?quote:Op zondag 16 december 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel nee joh, bij Oop is het supergezellie!!! Om elf uur gaan we meezingen met de tjoepjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |