SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Is dat goed of slecht?quote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jouw fotoboek is tenminste duidelijk![]()
![]()
![]()
Dat kan zijn, maar je mag ook gewoon trots zijn. Beter niet te veel vergelijken met andere mensenquote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb dit jaar inderdaad heel veel bereikt en ik voel me nu ook veel beter
Maar ik ben er nog niet.
Jij bent degene die progressie hebt gemaakt en dus mag je daar heel blij mee zijn.![]()
Ik maak maar een grapje.quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef Pvoesss het volgende:
komt doordat ik eigenlijk alles in het engels doe
Ik ken zo'n grietje die het met opzet doet want dat klinkt zo trendy. Zo'n type dat heel erg haar best doet om een typetje uit The Hills te zijn.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dat vind ik echt heel erg vervelend. Ik moet echt moeite doen om het niet te doen.
Komt doordat ik dagelijks engels praat/typ/hoor.![]()
Ik heb anders geen rij met vrouwen voor de deur staanquote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je fobo is heel goed zelfs!![]()
![]()
Faxie is knap.
Oh en, ik ben na mijn relatie ook snel verder gegaan. Maar achteraf wist ik (en mijn ex ook) dat het niet goed meer zat. En met mijn vriend was snel duidelijk dat dat wel goed zat. Soit.![]()
Zoveel moeite gedaan om mijn FoBo in te richten, maar daar hoor ik niemand over.C'est la vie
Ja, dat is zoquote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar je mag ook gewoon trots zijn. Beter niet te veel vergelijken met andere mensen
Jij bent degene die progressie hebt gemaakt en dus mag je daar heel blij mee zijn.
Maar ik heb met die ene meid wel heel veel geluk gehad trouwens. Het is me sindsdien niet meer gelukt, maar dat is meer voor dat andere topic.*Checkt Faxies fotoboek*quote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik ben toch niet pukkelig, anti sociaal en lelijk?![]()
Daar gaat je stereotype
WTF doe jij eigenlijk in dit topic? Op het eerste gezicht lijk je hier niet thuis te horen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Het is niet alleen uiterlijk dat telt. Uiteindelijk moet je presentatie ook goed zijn. Volgens mij zit dat bij hem niet zo goed. Tenminste, dat lijkt mij voor de hand liggend.quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
WTF doe jij eigenlijk in dit topic? Op het eerste gezicht lijk je hier niet thuis te horen.![]()
![]()
Vaker gehoord ja, en tja en toch geen succes bij de vrouwen. Redenen heb ik allemaal al een keer aangehaald.quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, dat is zo
Maar ik heb met die ene meid wel heel veel geluk gehad trouwens. Het is me sindsdien niet meer gelukt, maar dat is meer voor dat andere topic.
[..]
*Checkt Faxies fotoboek*
WTF doe jij eigenlijk in dit topic? Op het eerste gezicht lijk je hier niet thuis te horen.
Maar het is vooral een combinatie van verlegenheid (niet zo erg meer overigens), hobbies, woonomgeving, en kritisch op karakter.
Maar ik ben eigenlijk niet zo meer op zoek nu, en dan krijg ik opeens dat gevalletje van het leuke meisje dat opeens vrijgezel is![]()
![]()
Valt best mee hoorquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is niet alleen uiterlijk dat telt. Uiteindelijk moet je presentatie ook goed zijn. Volgens mij zit dat bij hem niet zo goed. Tenminste, dat lijkt mij voor de hand liggend.Mensen die ik heb gemeet zijn louter positief, en snappen het ook niet.
Om maar wat te noemen...quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat je zo'n ontzettend chille kerel bent. je straalt vrolijkheid en zelfverzekerdheid uit, je ziet er goed uit, bent gezellig, weet goed mee te komen in gesprekken, je bent een leuke kerel.![]()
Heb je geen humor?quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt best mee hoorMensen die ik heb gemeet zijn louter positief, en snappen het ook niet.
![]()
O. Nouja, ik ken je niet.quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kies ervoor om serieus te reageren![]()
![]()
Hij is niet een enorme grapjas, maar hij heeft een gezonde dosis humor.C'est la vie
Ja het heeft zeker geholpenquote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens nu met jou Comp_Lex?
Heeft die studentenvereniging nog geholpen?
Helaas is het wel zo dat 95% al bezet is. Ik ben nu maar twee vrijgezelle meiden tegengekomen van ongeveer mijn leeftijd, maar de één zit nog meer in haar schulp dan ik in de mijne zit en de ander heb ik maar één keer gezien."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Je hoeft ook niet per se je vriendin daar te vinden.quote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja het heeft zeker geholpen
Helaas is het wel zo dat 95% al bezet is. Ik ben nu maar twee vrijgezelle meiden tegengekomen van ongeveer mijn leeftijd, maar de één zit nog meer in haar schulp dan ik in de mijne zit en de ander heb ik maar één keer gezien.
Ik ga er vanuit dat vriendschappelijk met veel meiden en jongens optrekken ook goed is voor je sociale vaardigheden. Dat helpt alleen maar als je dan elders weer vrouwen tegenkomt.![]()
Nee, dat is zo, maar het is mooi meegenomen als ik haar daar wel vondquote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se je vriendin daar te vinden.
Ik ga er vanuit dat vriendschappelijk met veel meiden en jongens optrekken ook goed is voor je sociale vaardigheden. Dat helpt alleen maar als je dan elders weer vrouwen tegenkomt.
Gewoon contact heeft inderdaad ook geholpen bij mij. Ik voel me nu veel beter
Jij zat toch niet bij een studentenvereniging terwijl je daar gemakkelijk bij kan toch? Je kunt gewoon hetzelfde doen als ik volgens mij. Misschien levert het je meer succes op dan ik
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |