Dat was ik ook. Maar ik had er wel een beetje succes mee.quote:
Lelijk dusquote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Komop kneus really ik lees al 3000300303030000 topics van jullie dat jullie lelijk zijn en boehoeeeee huillie huilliee ik ben nu gewoon benieuwd naar hoe jullie er uit zien.
Vast genoeg mannen die op dit moment door hun fotoboeken zitten te bladeren om een foto naar je te sturen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Komop kneus really ik lees al 3000300303030000 topics van jullie dat jullie lelijk zijn en boehoeeeee huillie huilliee ik ben nu gewoon benieuwd naar hoe jullie er uit zien.
Daarom werd iedereen aan het begin van de middelbare toch ook emoquote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was ik ook. Maar ik had er wel een beetje succes mee.
Al zegt iedereen dat ik er nu veel beter uit zie, levert het 0 resultaat op.
hihahoquote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja dat was me duidelijk hoe moet ik in godsnaam weten dat er een groepje zolderautisten unite is:D
Ware het niet dat ze al een vriendje heeftquote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Vast genoeg mannen die op dit moment door hun fotoboeken zitten te bladeren om een foto naar je te sturen.
Denk bij mij maar gewoon aan een IT kneus met acne en je zit er niet ver naast.quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Was bij mij na de middelbare.quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom werd iedereen aan het begin van de middelbare toch ook emo
Ik ken tientalle mannen in de IT maar de ITkneus ken ik niet.quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Denk bij mij maar gewoon aan een IT kneus met acne en je zit er niet ver naast.
Maar je komt ze tegenwoordig ook niet meer tegen toch? Ik in ieder geval niet zo veel.quote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was ik ook. Maar ik had er wel een beetje succes mee.
Al zegt iedereen dat ik er nu veel beter uit zie, levert het 0 resultaat op.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Denk bij mij maar gewoon aan een IT kneus met acne en je zit er niet ver naast.
Misschien komt de term "nerd" je meer bekend voor.quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik ken tientalle mannen in de IT maar de ITkneus ken ik niet.
Niet zo negatief over je zelf man. Ik vind dat je dit jaar best wat bereikt hebtquote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Misschien komt de term "nerd" je meer bekend voor.
Klopt. Heb enorm veel vrouwen leren kennen, maar een miniem percentage dat eventueel beschikbaar is. Veel mensen van mijn leeftijd zijn gewoon gesettled. Mensen die jonger zijn vinden me te oud.quote:Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar je komt ze tegenwoordig ook niet meer tegen toch? Ik in ieder geval niet zo veel.
Was niet persoonlijkquote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat nou? Jij bent zelf te schijterig om naar meets te gaan!
Half Nederlands half Engels praten.quote:
Ben je ook trouw?quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef Pvoesss het volgende:
Ik <3 nerds... dus met die term kom je ook niet echt ver.
Ik hoef me niet aangesproken te voelen gelukkigquote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet zo negatief over je zelf man. Ik vind dat je dit jaar best wat bereikt hebt
care.quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoef me niet aangesproken te voelen gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |